Οι ηλεκτρικές trackday Porsche θα φορτίζουν σε 15 λεπτά

Σχετικά άρθρα

Πριν από ενάμιση χρόνο, τον Σεπτέμβρη του 2015, στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Porsche παρουσίασε το Mission E concept, δείχνοντας πως φαντάζεται το ηλεκτροκίνητο μέλλον το Zuffenhausen. Μάλιστα τότε είχαν δηλώσει πως το μέλλον αυτό απείχε μόλις 5 έτη, δηλαδή ως το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας η Porsche θα έχει ένα ηλεκτροκίνητο όχημα στην γκάμα της.

Εξαιτίας του project άνοιξαν πάνω από 1000 θέσεις εργασίας, οι οποίες επικεντρώνονται κυρίως στο θέμα της ενεργειακής πυκνότητας, ή για να το πω πιο απλά στις μπαταρίες του, με την εταιρία να θέλει να διαρκούν πολύ, να μπορούν να δώσουν ρεύμα μεγάλης έντασης, να είναι ελαφριές, φτηνές και να φορτίζουν γρήγορα. Χαρακτηριστικά που λίγο πολύ διαθέτουν τα υγρά καύσιμα, αν και τα τελευταία δεν είναι διαθέσιμα στον τοίχο κάθε σπιτιού.

Η αλήθεια είναι πως το Mission E με την φαρδιά και χαμηλή σιλουέτα του απέσπασε αρκετά κολακευτικά σχόλια, και ήταν μια ευχάριστη αλλαγή για μια εταιρεία που ό,τι σχεδιάζει εδώ και 30 χρόνια έχει σαφή αναφορά στην 911. Και όπως κάθε Porsche, το Mission E, ή όπως αλλιώς ονομαστεί θα είναι ένα σπορ αυτοκίνητο και τα σπορ αυτοκίνητα συχνάζουν στις πίστες, ειδικά τα τελευταία χρόνια που τα μέτρα αστυνόμευσης έχουν αυξηθεί παγκοσμίως.

Το πρόβλημα με τις πίστες και τα ηλεκτρικά είναι πως η οδήγηση σε αυτές αποφορτίζει πολύ γρήγορα τις μπαταρίες, και δημιουργεί μεγάλες θερμικές απώλειες, αφού κι από την προσωπική σου εμπειρία θα ξέρεις πως αν από κάτι περνάει πολύ ρεύμα, τότε αυτό ζεσταίνεται! Άλλωστε το ludicrous mode του Tesla είναι γνωστό πως αδειάζει τις μπαταρίες σε λίγα μόλις “ανοίγματα”.

Η Porsche λοιπόν είναι αντιμέτωπη με ένα πρόβλημα που οι άλλοι κατασκευαστές ηλεκτρικών δεν λαμβάνουν υπόψιν γιατί όλοι οι υπόλοιποι στην ουσία προσφέρουν οικολογικά-οικονομικά οχήματα και όχι αυτοκίνητα επιδόσεων έτοιμα να σταθούν σε πίστα.

Υπογραμμίζοντας όλα τα παραπάνω ο κύριος Detlev von Platen, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Porsche και πρώην CEO της εταιρείας για την Βόρεια Αμερική, προσέθεσε πως ο χρόνος επαναφόρτισης πρέπει να πέσει στα 15 λεπτά, όσο είναι συνήθως τα διαλείμματα μεταξύ των sessions στα trackdays. Τόνισε επίσης πως σημαντικό μέρος της έρευνάς τους είναι πάνω στην ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Μιλώντας σαν μαρκετίστας, θέλοντας δηλαδή να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, είπε πως τα οχήματά τους θα είναι Porsche με ηλεκτρικό μοτέρ, και όχι απλώς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Τέλος η είδηση που άφησε να διαρρεύσει είναι πως ήδη αρκετά πρωτότυπα καλά καμουφλαρισμένα δοκιμάζονται στους δρόμους του πλανήτη, δήλωση που μάλλον κλείνει τα στόματα όσων χαρακτήρισαν το Mission E ένα πρωτότυπο χωρίς αντίκρυσμα.

ΠηγήCNET

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...

Mazda EZ-6 και Arata concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Mazda παρουσίασε τη νέα γενιά του 6. Ονομάζεται EZ-6, αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda και θα είναι διαθέσιμο...