Αν είσαι οπαδός της Ferrari, σίγουρα θα ικανοποιήθηκες από τις δοκιμές των Ιταλών. Η SF70H είναι ένα γρήγορο και αξιόπιστο μονοθέσιο, πολύ καλύτερο από την SF16-H, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχει αδυναμίες. Κάποιοι ίσως να πιστεύουν ότι η ιταλική ομάδα μπορεί επιτέλους να παλέψει για το πρωτάθλημα, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε αν όντως αυτό μπορεί πραγματικά να συμβεί.

Αν και από τις δοκιμές τα συμπεράσματα δεν είναι τα πιο ασφαλή, η Mercedes πιστεύει ότι η Scuderia είναι πολύ πιο ανταγωνιστική και απειλητική φέτος, ενώ ο Lewis Hamilton θεωρεί πως η ομάδα του Maranello μπλοφάρει, αφού κρύβει μεγάλος μέρος της ταχύτητάς της. Τώρα, ο 32χρονος επισημαίνει πως περιμένει σκληρή μάχη όχι μόνο με τη Ferrari, αλλά και με τη Red Bull, η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα παρουσιαστεί πολύ πιο γρήγορη στην Αυστραλία.

Στη Ferrari, έχουν κάνει φανταστική δουλειά και πιστεύω ότι υπάρχουν περισσότερα που θα έρθουν από αυτούς. Νομίζω ότι ο ρυθμός τους αυτή την εβδομάδα ήταν θεαματικός. Πιστεύω ότι και η Red Bull είναι ακόμα εκεί, δεν ξέρω αν έφεραν τον αναβαθμισμένο τους πακέτο αυτή τη εβδομάδα εδώ, αλλά συνήθως το κάνουν στον πρώτο αγώνα, έτσι περιμένω να έχουμε μια σοβαρή μάχη με αυτές τις ομάδες.

Το ζητούμενο στις δοκιμές για τον Hamilton δεν είναι η ταχύτητα, ούτε και θέλει να συμμετέχει στο παιχνίδι των ταχύτερων χρόνων. Αυτό που γνωρίζει είναι πως φέτος η Ferrari αποτελεί πραγματικό αντίπαλο, μειώνοντας σημαντικά την ψαλίδα που τους χώριζε πέρυσι.

Δεν ξέρω αν υπάρχουν «mind games». Στις δοκιμές κάθε χρόνο, ο στόχος δεν είναι απαραίτητα να είσαι όσο γρήγορος μπορείς, αλά να βρεις τι έχεις στο μονοθέσιό σου. Κάποιες φορές, μερικές ομάδες κρυβόταν στο παρελθόν, αλλά δεν βλέπω πραγματικά ότι αυτό είναι όφελος για κάποια ομάδα. Ο χρόνος που είδατε είναι αυτό που μπορούμε να κάνουμε. Δε νιώθω ότι, όταν πάω έξω, θα μπορούσα να πάω πιο γρήγορα.

Σίγουρα, υπάρχουν όλα αυτά που κατεβάζουν τους χρόνους, όπως το καύσιμο, οι ρυθμίσεις στον κινητήρα, όλα αυτά. Το σπουδαίο είναι πως κανείς πραγματικά δεν ξέρει. Τα πράγματα φαίνονται πολύ θετικά για τη Ferrari, αυτό είναι σίγουρο, και δε νομίζω ότι μπλοφάρει. Νομίζω ότι η ταχύτητά της είναι αληθινή. Έχουν κάνει σπουδαία δουλειά.

  • Βασιλης

    Ολα θα τα δουμε στο Q3….αν εκει δουμε μαχη τοτε θα δουμε και στον αγωνα…η ferrari υστερει στο Quali κατα κυριο λογο και πολυ λιγο στον αγωνα….οποτε κατα την γνωμη μου αν η ferrari μπορει να διεκδικισει Pole τοτε εχουμε ενα ανταγωνιστηκο πρωταθλημα

  • Ahilleas Tsikelis

    Μπλα μπλα μπλα.3 χρονια τα ιδια λεει ο Χαμιλτον και η Μερσεντες.Περυσι στα Q2.Q3 ή οταν πιεζοταν στον αγωνα απλα αλλαζε mode στον κινητηρα και πυροβολουσε.Μεχρι και τον ρυθμο αγωνα οποτε γουσταρε τον κατεβαζε 0,5-1 δευτερολεπτο.Επισης γιατι η Μερσεντες λεει μαμακιες?Ακουσε κανεις το μοτερ της να μοιραζει πονο στις δοκιμες?Εμενα μου ακουγοταν πιο αδυναμο απο περυσι και φετος ο ηχος βελτιωθηκε κιολας(στους υπολοιπους).Οπως και περυσι στον αγωνα το μοτερ ακουγοταν ΟΚ και μονο οταν εδιναν εντολη να πιεσουν σε αλλο mode o κινητηρας ακουγοταν πραγματικα αγριος.Η αυστραλια θα δειξει,αν και πιστευω οτι μετα τους 2-3 πρωτους αγωνες στην 2η θεση θα ειναι η ρεντ μπουλ και στις πιστες που δν χρειαζεται τρομερη ισχυς θα παρει βαθμους απο την μερκ.
    Υ.Γ. Ακομα και ΑΝ η Φερραρι κανει το πυροτεχνημα στην αυστραλια μεσα στην χρονια και μεχρι την Βαρκελωνη ειμαι πεποισμενος οτι θα χαθει στην εξελιξη του μονοθεσιου οπως συμβαινει καθε χρονο.Αντιθετα η Redbull στο 2ο μισο θα κανει την μερσεντες να ιδρωσει να παρει πρωταθλημα.Των οδηγων παντως πιστευω οτι το καπαρωσε ο Χαμ,νεος κοβαλαινεν θα γινει ο μποτας.

    • Αλέξανδρος J.

      “Μηδένα προ του τέλους μακάριζε” ελεγε ο Σόλων…
      Φιλικά :)

    • Ahilleas Tsikelis

      Λες να αλλαξαν τοσα πολλα στο Μαρανελο?Αν και υποστηριζω Μερσεντες φετος θελω να δω μαχη για το κατασκευαστων ακομα και αν το χασει η Μερκ.

    • Αλέξανδρος J.

      Η αληθεια ειναι οτι εχεις μεγαλο δικιο οσον αφορα το πρωτο σου σχολιο.Ομως φαινεται να εχουν αλλαξει πραγματα στην ιταλια και αυτο σιγουρα ειναι κατι θετικο για την ροη του πρωταθληματος.Η γνωμη μου ειναι οτι βελτιωθηκε κατα πολυ η φερραρι ,αλλα το πόσο , θα το μαθουμε σε 2 βδομαδες. Μπορει οντως να ειναι μιλια μακρια η μερκ,μπορει να ειναι μηδενικη η διαφορα κτλ κτλ. Σαν tifoso ελπιζω στην ανακαμψη , και στο σοβαρο κυνηγι του τιτλου, αλλα αν ισχυσουν τα οσα λες φετος , θα ξαναπεσουμε στην καταθλιψη :P

    • Ahilleas Tsikelis

      Πραγματικα πιστευω οτι θα γινει οτι εγινε περυσι απλα με πιο κλειστες διαφορες.Μια επιφυλαξη εχω περι των αναρτησεων της μερκ,οπου αν κριθουν παρανομες και συνυπολογιζοντας την πολυπλοκοτητα τους(ειχα διαβασει ενα αρθρο για αυτες) η Μερκ θα παει τριτη δυναμη ακαριαια.

    • Akis-F1 FAN

      O Vettel πάντως μετά τις δοκιμές είπε ότι μπορεί το 2016 να φάνηκε ως κάκιστη χρονιά “απ΄έξω” αλλά εσωτερικά υπήρξε αναδιοργάνωση και η ομάδα ορίμασε πολύ. Δε λέω ότι η ferrari έγινε ξαφνικά υπερομάδα αλλά ποτέ μην λες ποτέ…μπορεί όντως να άλλαξαν πολλά στο Μαρανέλο. Ο χρόνος θα δείξει ;-)

    • Ahilleas Tsikelis

      Μακαρια μπας κ δουμε πρωταθλημα φετος!

    • filip

      Ολα αυτά (ειδικά το υστερόγραφο) τα κατάλαβες απο τις δοκιμές μόνο; Μπράβο σου, όχι μπράβο σου.
      Αμφιβάλλω αν εχουν τόση σιγουριά Χάμιλτον και Ρικάρντο αθροιστικά.

    • Ahilleas Tsikelis

      Οι δοκιμες που κολλανε με το υστερογραφο?Ο Χαμιλτον εχει αυτοπεποιθεση σε σχεση με τον Μποτας αφου ο Μποτας δεν εδειξε ποτε κτ ιδιαιτερο με teammate τον μασα +η μερκ τον πηρε για ενα χρονο ουσιαστικα σαν 2ο οδηγο να μαζεψει βαθμους.Ακομη και αν η Μερκ σε οοολο το πρωταθλημα ειναι ενα κλικ πισω απο καποια αλλη ομαδα ,θα εχει τον Χαμ πρωτο οδηγο για να χτυπησει πρωταθλημα.Στην φερραρι ή την ρεντ μπουλ θα επαιζε κανεις τον 2ο οδηγο της ομαδας?

    • filip

      Δεν κατάλαβες. Για την σιγουριά σου γενικα λεω, αλλα και ειδικά για το ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα ενω έχεις δει μονο τις δοκιμές.
      Ειναι δυνατόν να καταλήγεις σε τοσο απόλυτα συμπεράσματα πατώντας πάνω στα προηγούμενα χρόνια μόνο αγνοώντας τις φετινές δοκιμές που γίνονται ουσιαστικα με νέα μονοθέσια;

    • Ahilleas Tsikelis

      Η σιγουρια μου πηγαζει απο το ιδιο εργο με τις δηλωσεις και το κρυφτο 3 χρονια τωρα.Τι να παρω σοβαρα την Μερκ οτι και καλα ειναι πισω απο την Φερραρι ?Τα ιδια ελεγε τοσα χρονια,τοσες φορες και εφθανε να παει σε safe mode για να μην δειχνει χαος το γκριντ(τα παραδειγματα πολλα οσον αφορα αυτο).Το πιο σπουδαιο στο τελευταιο αγωνα που ο Χαμιλτον πηγαινε δευτερολεπτα πιο αργα μπας κ τον εφταναν οι αλλοι….ασε απελπισια δηλαδη.

    • filip

      Καθε χρόνο όλοι παιζουν κρυφτό, απλα δεν μπορούν να ξέρουν σε ποιο βαθμό το κανουν οι άλλοι. Αυτην τους υην αδυναμία σε συνδυασμό με επιφύλαξη και μετριοφροσυνη εκφράζουν.
      Με αυτα που λες να τους δώσουν και τα επόμενα 5, 10 πρωταθλήματα, οσα νομίζεις ειναι λογικό, να πανε σπιτι τους και να μην σπαταλανε τα εκατομμύριά τους.
      Ακομα και ι τις εντυπωσιακες χρονιες της Μερσεντες τις βλέπεις πολυ επιφανειακά. Πέρυσι που φάνηκε ξεκάθαρα πια πόσο νωρις το παράτησε η φερραρι, η ρεντ μπουλ κερδισε αγώνες ενω την προηγούμενη χρονιά που πιεστηκε περισσότερο η Μερς ειχε μηχανικές αστοχίες πολλές.
      Επισης, οι χρόνοι φέτος πεφτουν κατα 4-6 δευτερόλεπτα, χαοτική διαφορά δηλαδή, και εσύ νομίζεις πως δεν αλλαξε και δεν θα αλλαξει τίποτα. Οκ

    • Ahilleas Tsikelis

      Περυσι η Φερραρι τα παρατησε οταν την περασε η Ρεντ μπουλ,στους επομενους αγωνες ΕΦΕΡΕ αναβαθμισεις αλλα καπουτ ουτε πλησιασε,τοτε τα παρατησε.Για αυτο με την φερραρι και την εξελιξη της θεωρω οτι ειναι δεδομενο οτι θα αποτυχει.παντα υπαρχουν ομως ανατροπες θα δειξει

    • Ferrari_PurePassion

      Οι αναβαθμισεις στο τελος της χρονιας ηταν καθαρα για το 17 και οχι για να βρουν απόδοση.

    • Ahilleas Tsikelis

      Δεν αναφερομαι στο τελος αλλα καπου στο μεσον.

    • filip

      Σχετικα με την φερραρι σου απαντησε ενας φιλος πιο πανω για τις δηλώσεις του Φετελ, αν και ηταν ξεκαθαρο από πέρυσι. Η σχεδιαστικη εικονα του φετινου μονοθέσιου το επιβεβαιώνει απλα.
      Προφανώς και φερναν αναβαθμίσεις, θελαν εστω την δεύτερη θέση…..
      Ε, αφού πιστεύεις πως υπάρχουν και οι ανατροπές, σταμάτα να θεωρείς οτιδήποτε δεδομένο. Ειναι αντιφατικό να το λες :P

    • Ahilleas Tsikelis

      Χαχαχα απλα λεω τι θα συμβει αν δεν αλλαξε κατι σπουδαιο στο Μαρανελο!Φυσικα πιστευω στις ανατροπες απλα δεν ειμαι ονειροπολος,πρωτα ο ρεαλισμος και μετα οι εκπληξεις!

    • filip

      Συγνώμη αλλα εγω κάνω υποθέσεις με βάση τα φετινά και εσυ με τα περσινά και προπέρσινα.
      Ποιος ειναι ο ρεαλιστής;
      Χαχαχαχα

  • Ahilleas Tsikelis

    Κατι ακυρο ισχυει οτι η Μερσεντες επελεξε μεγαλυτερο μεταξονιο απο την Φερραρι?Και αν οντως αυτο ειναι εφικτο,το 2012,2013 ενω στον 1 γυρο η μερσεντες ηταν καποιες φορες ταχυτερη απο την ρεντμπουλ στον αγωνα κατεστρεφε τα ελαστικα σε ελαχιστους γυρους και θυμαμαι οτι ελεγαν οτι το προβλημα τους ηταν το κοντο μεταξονιο.Αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος

  • Mitsos Ribopaido

    Ετσι προσπάθησε να μεταφέρεις αλλού την πίεση , αλλα οι άλλοι φαίνονται μετρημένοι..ελπίζω να μην χάσουμε την εξέλιξη μεσα στην σαιζόν μόνο..Θέλω να δώ τι κρύβει η κάθε ομάδα..ας δώ ανταγωνισμό στο φούλ Δεν θελω περίπατο φερραρι ακόμα και να μπορούσε που δεν νομίζω..
    ΤΑ αναψυκτικά να φοβόμαστε πάντως.. Κάτι δεν θα πάει καλα..
    Ξέρει κανείς τι γίνεται με τις αναρτήσεις της μερκ? ( οι τσάτσοι ξερω γω.. α ρε @@@μησι π θελετε.. )? η φερραρι εβαλε πλεον FRIC η ρεντ μπουλ έχει ήδη αν δεν απατώμαι.. Τι παίζει ? εχουμε νέα?

    • Ahilleas Tsikelis

      FRIC?αφου καταργηθηκε!Αλλη ηταν η διαμαρτυρια της Φερραρι για Μερκ ρεντμπουλ ,το μονο που ακουστηκε ηταν δηλωσεις αυτοπεποιθεσης απο μερκ και ρεντμπουλ ,η ΦΙΑ δν μιλα

    • Ahilleas Tsikelis

      FRIC?αφου καταργηθηκε!Αλλη ηταν η διαμαρτυρια της Φερραρι για Μερκ ρεντμπουλ ,το μονο που ακουστηκε ηταν δηλωσεις αυτοπεποιθεσης απο μερκ και ρεντμπουλ ,η ΦΙΑ δν μιλα

    • Mitsos Ribopaido

      Κάπου είδα σε σχόλιο οτι η φερραρι εξοπλίστηκε και αυτη με το σύστημα αυτό

    • Ahilleas Tsikelis

      Ναι κ εγω το ειχα δει αυτο σε σχολια.

    • Nerazzuro21

      Διάβασα πριν λίγες μέρες στο Amus ότι η ανάρτηση της Merc κρίθηκε νόμιμη ενώ η Red Bull υποχρεώθηκε να την αντικαταστήσει. Λογικά θα ελεγχθούν εκ νέου στην Αυστραλία.

    • Mitsos Ribopaido

      Damn.. @@γερμανοι.. Βαλτε και στην φερραρι μια τέτοια ωρέ!

  • thymios tsilimparis

    Μεγάαααλη τέχνη η μπλόφα…

    • το ζητημα ειναι την τρως για αλλη μια χρονια ??????

    • thymios tsilimparis

      Μπα…
      Πλέον είναι γνωστότο κόλπο.

  • Ferrari_PurePassion

    Σιγουρα δεν μπορουμε να διαβασουμε και πολλα απο τις δοκιμες και σιγουρα ποτε δεν περνεις τις μετρητοίς τις δηλώσεις οδηγων.
    Αλλα το οτι βγάζετε συμπερασματα με βαση το παρελθον , δεν μπορεσα να το καταλάβω ποτέ. Αν ηταν ετσι δεν θα ειχαμε ποτε αλλαγες στην δυναμικοτητα των ομαδων . Απο τη σχετικα σύγχρονη ιστορία, η McLaren δεν θα επρεπε να σταματήσει να νικαει μετα την κυριαρχεια 88-91 μετα η Williams και τελευταια η Ferrari στην αρχη των 2000s!!!
    Αυτες οι αυτοκρατοριες δλδ πως επεσαν??και μαλιστα καποιες ομαδες μετα απο μια κυριαρχη χρονια , ψιλοπατωσαν την επομενη και χωρις ριζικες αλλαγες στους κανονισμους!!!Αρα δεν βλεπω τον λογο να μην γινει και φετος.Προσοχη δεν λεω οτι ΘΑ γινει,απλα γιατι να μην γινει.Και οσο και για το οτι το χανει η Ferrari στην εξελιξη,παλι επειδή το εκανα καποιες χρονιες ειστε σιγουροι οτι θα το κανει και φετος ?????

    • Ahilleas Tsikelis

      Για να μην ΞΑΝΑ πατωσει η φερραρι στην εξελιξη θα πρεπει να αλλαξουν-αλλαξαν πολλα πραγματα στο Μαρανελο.Δεν πατωνε γιατι τυχαινε,πατωνε γιατι πολλα πηγαιναν στραβα.Καμποσα χρονια επαιρναν λαθος δεδομενα απο τις δοκιμες στο εργοστασιο και στην πιστα ηταν αλλου για αλλου.

    • Ferrari_PurePassion

      Και εσυ δλδ εισαι σιγουρος οτι ολα τα κακος κείμενα του Μαρανελο θα συνεχιστουν και φετος???

    • Ahilleas Tsikelis

      Το χερι μου στην φωτια φυσικα και δεν το βαζω!Απλα βλέποντας το ιδιο εργο τοοοσα χρονια το ιδιο θα μπορουσε να συμβει κ φετος σαν συνεχεια των προηγουμενων.

    • Neos

      κατ αρχην welcome back!καιρο εχουμε να σε δουμε στα σχολια!!!
      συμφωνω μαζι σου κ πιστευω πως ακομα κ αν η φεραρι δν ειναι στο ιδιο επιπεδο με την μερσεντες,μπορει λογω της ελευθερης εξελιξης να την φτασει(κ φυσικα αυτο ισχυει κ για την ρεντ μπουλ κ την χοντα :p :p) οποτε ακομα κ αν οι δηλωσεις του χαμιλτον(οι οποιες ουτως ή αλλως ειναι για εσωτερικη καταναλωση) δν σημαινει οτι η κατασταση δν ειναι αντιστρεψιμη

    • Ferrari_PurePassion

      Φιλε δεν “εφυγα” ποτε ,απλα δεν σχολιαζω,γιατι πολλες φορες που θελω ,το βλεπω να τραβαει πολυ και δεν…!!

    • κακως !!! και πως θα περναμε την ωρα μας ??? :-D

    • Ferrari_PurePassion

      Με κουραζει ρε Μπαμπη ο γραπτος λογος.Να ημασταν καπου ολοι μαζι να το συζητουσαμε,να μην εβαζα γλωσσα μεσα???

    • μας εχει φαει η αποσταση……… :-P

  • sotirisb

    Το μονο σιγουρο φετος ειναι οτι αυτος που θα ειναι ο πιο γρηγορος στη Μελβουρνη δε θα ειναι και στο τελος της χρονιας

    • mtifosi

      Αυτος που ειναι ποιο γρηγορος στην μελβουρνη θα ειναι παντα γρηγορος…

  • Akis-F1 FAN

    Εντάξει τις δηλώσεις του Χαμ δεν τις σχολιάζω, απλώς οι οδηγοί πρέπει να δίνουν λίγη τροφή στα media πριν αρχίσει η σεζόν μην ξεμείνουν από θέματα ;-P Προσωπικά στην Αυστραλία πιστεύω Ferrari και Mercedes θα είναι αρκετά κοντά ώστε να δούμε καλή μάχη ( εδώ πέρυσι θα νίκαγε η Ferrari στην Αυστραλία αν δεν ήταν τόσο μπούφοι με τη στρατηγική ). Από κει και πέρα όμως το αν η ferrari θα καταφέρει να διεκδικήσει το πρωτάθλημα εξαρτάται 1) Από το αν θα μείνουν πάλι πίσω στην εξέλιξη μέσα στη χρονιά και 2) Από το αν θα κριθεί παράνομο το σύστημα αναρτήσεων της Merc που θα την αποδυναμώσει αρκετά.

  • εγω δεν υποστήριζω καποια ομαδα συγκεκριμενη .. θα ηθελα πχ να αγωνιζεται για πρωταθλητης ο αλονσο αλλα δεν το βλεπω … απο εκει και περα θα ηθελα πρωταθλητρια κατασκευαστων τη φερραρι και πρωταθλητη το ρικιαρντο .. η φερραρι βεβαια επειδη εχει το ποιο πληρες οδηγικο δίδυμο εχει πιθανοτητες αλλα απο οδηγους βλεπω το χαμιλτον παλι .. τον βοττας παλι δεν τον εμπιστευομαι τον θεωρω κατω και απο τον νικο …

    • sotirisb

      Ο Νικο το μισο πρωταθλημα το χρωσταει στα δεδομενα και τους μηχανικους του Χαμιλτον. Ο Μποττας εδειχνε παλαιοτερα σημαδια κορυφαιου οδηγου και ελπιζω απλα να ειχε βαρεθει στη Γουιλιαμς και να αναζωογονηθει με την αλλαγη ομαδας. Ρικιαρντο – Φερσταπεν θα εχουμε ασχημες καταστασεις φετος αν η Ρενο φτιαξει τα προβληματα της. Απο οτι φαινεται θα εχουμε πρωταθλημα δυο ταχυτητων με Merc, Ferrari και Red Bull να μαχονται για νικες μεσα στη σεζον και ολοι οι αλλοι να μαχονται για την 4η θεση, πλην των Sauber και McLaren..

  • Emmanouil Laios

    και γιατι να μην κανει η Φεραρι οτι εκανε η Μερσεντες το 14 δεν καταλαβα ? Οπως το ειχαν ξανακανει με τον Σουμι 2000+ μετα ετσι και τωρα. Ολοι καπως ξεκινανε την αντεπιθεση και τα τοσα χρονια 2η και 3η παρατραβηξαν! Στο κατω κατω για την Φεραρι μιλαμε οχι για την Μανορ! Εδω μπορεσε η Μερσεντες και η Σοδα δεν θα μπορεσει Η ΟΜΑΔΑ!?!?!?!?!

    • Ahilleas Tsikelis

      Οπα οπα χαλαρωσε λιγακι γιατι Η ΟΜΑΔΑ ΣΟΥΥ το 2000 μπορεσε μεσω της ΦΙΑ που την ειχε 2ο μαγαζακι…ας προσεχουμε λιγο τι λεμε.

    • mtifosi

      Αν το παμε ετσι και η mercedes η FIA την βοηθησε με την αλλαγη στους κανονισμους γιατι αλλιως ποτε δεν θα κυριαρχουσε. Αλλα ξεχασα μονο η ferrari ειναι το δευτερο μαγαζακι…οτι μας βολευει…

    • Akis-F1 FAN

      Και να ταν μόνο αυτό…εκείνα τα 1000 χιλιόμετρα παράνομων δοκιμών με την pirelli που είχε κάνει η Μερκ τα θυμάται κανείς ; Πριν από αυτό ξεκίναγαν πρώτοι κα τερμάτιζαν 15οι και ξαφνικά άρχισαν να νικάνε αγώνες…

    • Ahilleas Tsikelis

      Σοβαρα τωρα?1 λεπτο αν ψαξεις στο νετ θα βρεις καμποσα αρθρα οτι ΡΕΝΟ ηταν αυτην που απειλουσε την ΦΙΑ με αποχωρηση αν δεν αλλαζαν οι κινητηρες.Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας.

    • mtifosi

      Ναι ναι η Renault ήθελε να αποχωρήσει ενώ η Mercedes δεν ήθελε τους νέους κανονισμούς …τις μυστικές δοκιμές με την pirelli μήπως τις κάνανε για να βοηθήσουν την Renault …

    • Emmanouil Laios

      Φαντάζομαι σε καλύψαν οι απαντήσεις για το αγαπημενο σου Τρακτερ? Οπότε μάλλον εσύ πρόσεχε τι λες, γιατί απο οτι φάνηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια στην Ιστορία της F1 οτι ανεβαίνει – κατεβαίνει! Να δώ την Μερσεντες αν τα βρει δύσκολα και πέσει απο την κορυφή πως θα ξανασηκωθεί??? Τουλάχιστον η Φεραρι Ανεβοκατεβαίνει 67 χρόνια τώρα…

    • george-speedy

      σαν την προπελα που ηρθε να μας κατατροπωσει και ακομα περιμενουμε την στεψει πρωταθλητη του μοντογια.
      χαχα

    • george-speedy

      οχι ρε φιλε και ετσι!!!!
      για τα υβριδικα μονοθεσια οταν αποφασιστηκαν οι κανονισμοι ενω υπηρχε το οριο που θα ξοδεψεις η μερσεντες λογο οτι εχει πολλους προμηθευτες τους εβαζε να κανουν ταχα εξελιξη σε ενα project και τους χρηματοδοτουσε αυτη εμεσως σε αλλα.
      πχ εβαζε την bosch να φτιαχνει μπαταριες για την f1 η bosch ελεγε οτι τα φτιαχνει για τα αυτοκινητα…
      παρανομες δοκιμες… που με αυτα που κερδισε σε ενα τεστ 1000χιλ δεν θα τα κερδιζε σε 10 χαμενες σεζον
      πολυ κοντα με την fia την περιοδο 10-13 για τα υβριδικα συστυματα ηταν γνωστη η απειλη της μερσεντες μην διαβαζω για ρενο,πιο πολυ η μερσεντα απειλουσε γιατι ειχε ηδη ετοιμο το v6 οπως φανηκε κιολας.

      χαμηλη πιεση ελαστικων (τουλαχιστον μονο σε εναν αγωνα ξερουμε)
      και κατι παρανομες συσκευες ζεσταματος των ελαστικων παραπανω απ το επιτρεπτο των κουβερτων…

      καποτε ειχε κανει ενα ωραιο αρθρο το autosport στα μεσα του 16′

      ε δεν τα λες και λιγα…

  • Christos Protopapas

    η FERRARI….ειχε σταματησει τις αναβαθμίσεις πριν τον καναδα….όταν χασανε και στον καναδα οριακα μεν αλλα χασανε …καταλαβαν ότι τιποτε δεν μπορουσε να αλλαξει πλεον …γιατι ηταν θεμα συνολικης αεροδυναμικης σχεδιασης του μονοθεσιου ….και ριξαν ολους τους πορους της χρονιας πανω στο μονοθεσιο του 2017….που από ότι λενε ηταν ετοιμο από τον ιουλιο του 2016….και μετα πανω σε αυτό δουλεύανε ….ότι λυση χρησιμοποιηθηκε μετα τον καναδα στο μονοθεσιο ηταν ουσιαστικα μια δοκιμη για το μονοθεσιο του 2017

  • Mika

    Μ αυτες τις δηλωσεις ο Χαμιλτον μολις εγινε πιο συμπαθης στους tifozi!!!!
    :p