Η ζήτηση για το νέο CX-5 είναι τόση μεγάλη, που η Mazda ανακοίνωσε πως εκτός από το εργοστάσιο στη πόλη Hofu της Ιαπωνίας, θα το κατασκευάζει και στο εργοστάσιο της στη Χιροσίμα. Η παραγωγή του CX-5 στο συγκεκριμένο εργοστάσιο έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τον Νοέμβριο, με την Mazda να αναφέρει πως η κίνηση αυτή θα συμβάλει ώστε να πιάσει τον στόχο πωλήσεων των 1,65 εκατ. μονάδων ετησίως.

Η Mazda έχει ξεκινήσει τις πωλήσεις του CX-5 από τον Φεβρουάριο, αρχικά στην αγορά της Ιαπωνίας, όπου μέχρι και σήμερα έχει πουλήσει 16.639 μονάδες, επτά φορές περισσότερο από τον μηνιαίο στόχο που είχε θέσει.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Mazda θα εισαγάγει τα Apple CarPlay και Android Auto στα μοντέλα της κάποια στιγμή μέσα στο έτος.

  • λογικο … και που να ηταν και στην ελλαδα …

  • Grekko

    Στην Ελλάδα ακόμα δεν υπάρχει επίσημος αντιπρόσωπος σωστά;

    • anagnwsths

      Καλύτερα , τέτοιοι που είμαστε ας τα σκάμε στους Γερμανούς για λαδιέρες και ηλεκτρονικά

  • gv

    ποτε θελει να φτασει τα 1,65 εκατομμυρια?
    σαν πολλα δεν ειναι?
    βασικα δε ξερω κιολας ποσα αυτοκινητα πουλησε μεσα στο 2016?
    οπως και να εχει μακαρι γιατι κανουν εξαιρετικη δουλεια οι ανθρωποι αναλογικα με τους πορους που διαθετουν και το μέγεθος τους :)

  • SAMURAI-66

    Το εχω πει οτι εχουν στα χερια τους διαμαμαντι με αυτο το suv και απολαμβανουν δικαιως την αναγνωριση του κοσμου για την υπευθυνη εργασια τους!
    Μικρη στο μεγεθος μεγαλη στην καρδια των οδηγων που την αγαπουν για την διαφορετικοτητα της που εχει σαν αποτελεσμα τα ομορφοτερα δημιουργηματα σημερα που κυκλοφορουν στους δρομους!

  • SAMURAI-66

    Το εχω πει οτι εχουν στα χερια τους διαμαμαντι με αυτο το suv και απολαμβανουν δικαιως την αναγνωριση του κοσμου για την υπευθυνη εργασια τους!
    Μικρη στο μεγεθος μεγαλη στην καρδια των οδηγων που την αγαπουν για την διαφορετικοτητα της που εχει σαν αποτελεσμα τα ομορφοτερα δημιουργηματα σημερα που κυκλοφορουν στους δρομους!

  • 1/4 των συνολικών πωλήσεων της μάζντα το cx-5, τεράστιο νούμερο.
    γι’αυτό το εξέλιξαν λες και έχουν εμμονική διαταραχή. διάβαζα τις αλλαγές και με έπιασε πονοκέφαλος.
    έκοψαν υλικό από τα χερούλια λέει για να είναι πιο ευχάριστη η λαβή όταν ανοίγεις την πόρτα, έχουν βάλει διαφορετικών ειδών πολυουρεθάνες και κόλλες για να κρατήσει η μυρωδιά του καινούριου αυτοκινήτου παραπάνω, τα εμπρός παράθυρα είναι ηχομονωμένα με σιλικόνη στο ενδιάμεσο τους, πλανίσανε γρανάζια για τις τριβές και μπλα μπλα μπλα μπλα, ατελείωτη λίστα.
    http://www.autoblog.com/2017/03/13/2017-mazda-cx-5-first-drive-review/
    http://jalopnik.com/the-2017-mazda-cx-5-is-still-the-crossover-for-people-w-1793234420