Η Scuderia Cameron Glickenhaus του James Glickenhaus παρουσίασε στη Γενεύη το SCG 003S, την έκδοση παραγωγής του αγωνιστικού του μοντέλου. Μόλις 3 τυχεροί ιδιοκτήτες θα το προσθέσουν στην συλλογή τους, αφού δώσουν 1,8 εκατ. δολάρια, με τις παραδόσεις να ξεκινούν στα τέλη του χρόνου.

Ο Glickenhaus, όμως, ξόδεψε 20 εκατ. δολάρια για την ανάπτυξη του αυτοκινήτου, και όπως καταλαβαίνεις τα μαθηματικά βγάζουν το ταμείο… μείον. Υπάρχει και ένα επιπλέον bonus για τους αγοραστές, καθώς τα αυτοκίνητα τους θα εξελιχθούν μαζί με αυτό του Glickenhaus, με τον Αμερικάνο επιχειρηματία να δηλώνει:

Θα πουλήσω στους τρεις που θέλουν να με βοηθήσουν να τα εξελίξω. Η αφοσίωση μου σε αυτούς θα είναι ότι αν κάποιος μου πει ότι δεν του αρέσει κάτι, θα το φτιάξουμε μαζί, και αν κάνω αλλαγές στο αυτοκίνητο μου, τότε θα κάνω και στα δικά τους.

Τέλος, ο Glickenhaus είπε ότι ίσως κατασκευάσει επιπλέον αυτοκίνητα, και μεταμορφώσει την εταιρία του σε μια κανονικής παραγωγής. Να θυμίσω, ότι το κραυγαλέο, αν και αμφισβητήσιμης αισθητικής, SCG 003S φιλοδοξεί να πάει τον πήχη στο Nordschleife του Nurburgring, στο 6:30, χρόνος που είναι, 22 δευτερόλεπτα γρηγορότερο από αυτό που σημείωσε η Huracan Performante, 27 δευτερόλεπτα από αυτόν που σημείωσε η Porsche 918 Spyder και 19 δευτερόλεπτα αργότερος από το απόλυτο και στοιχειωμένο ρεκόρ που ανήκει στον αδικοχαμένο Stefan Belof από 1983.

Ο V8 twin turbo κινητήρας είναι δικής του κατασκευής, έχει χωρητικότητα 4,4 λίτρα, και η ανακοινώσιμη ισχύς είναι 800 ίπποι και 850 Nm ροπής, με το πιο ιντριγκαδόρικο στοιχείο του να είναι η reverse flow κυλινδροκεφαλή. Το εσωτερικό είναι πλήρως λειτουργικό και με όλες τις σύγχρονες ανέσεις για τους δύο τυχερούς επιβάτες, με το αυτοκίνητο να μπορεί να ανυψωθεί σε ταχύτητες μέχρι 50 χλμ/ώρα για να περάσει πάνω από τα εμπόδια που απαντώνται στο αστικό περιβάλλον. Ενδιαφέρουν παρουσιάζουν οι πόρτες που ανοίγουν με τρόπο παρόμοιο με των αγωνιστικών της LMP1 και επιτρέπουν την σχετικά εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό, γι’αυτό άλλωστε έχουν σχεδιαστεί, ώστε στα pit stops οι οδηγοί να αλλάζουν γρήγορα.

  • gv

    μεγαλε james! :D
    γιατι ομως δε πουλαει παραπανω?
    δε γινεται παντως καπου θα αποσκοπει ολη αυτη η επενδυση και ο στοχος του ρεκορ..
    μονο φημη?
    φημη που θα προσελκυσει νεες επενδυσεις για να επεκταθει?
    φημη που θα φερει ισως καποιον μεγαλο αγοραστη για την εταιρεια?
    ποιος ξερει πως το σκεφτεται..
    οπως και να εχει μπραβο για το ρισκο του και τη καλη δουλεια!
    εκτος αν ξεπλενει τι να πω χαχα :P

  • gv

    μεγαλε james! :D
    γιατι ομως δε πουλαει παραπανω?
    δε γινεται παντως καπου θα αποσκοπει ολη αυτη η επενδυση και ο στοχος του ρεκορ..
    μονο φημη?
    φημη που θα προσελκυσει νεες επενδυσεις για να επεκταθει?
    φημη που θα φερει ισως καποιον μεγαλο αγοραστη για την εταιρεια?
    ποιος ξερει πως το σκεφτεται..
    οπως και να εχει μπραβο για το ρισκο του και τη καλη δουλεια!
    εκτος αν ξεπλενει τι να πω χαχα :P

  • να δινεις το λιγοτερο 20.000.000 για την εξελιξη του….τα εξοδα να τρεχουν καθε μηνα….και να μην βγαζεις ουτε 6.000.000 απο την πωληση των οχηματων σου ????

    ΦΑΛΙΜΕΝΤΟ ιζ καμινγκ !!!!!!!!!

  • να δινεις το λιγοτερο 20.000.000 για την εξελιξη του….τα εξοδα να τρεχουν καθε μηνα….και να μην βγαζεις ουτε 6.000.000 απο την πωληση των οχηματων σου ????

    ΦΑΛΙΜΕΝΤΟ ιζ καμινγκ !!!!!!!!!

  • οκ τον καταλαβαίνω εχει λεφτα και μπορει να τα χαλαει οπου θελει … μπορει να διαφημίζει αλλες εταιριες που εχει … οπως πχ. η μακλαρεν τρεχει στην F1 χανει λεφτα αλλα διαφημίζει το εμπορικο της κομματι … τωρα φυσικα παιζεται αν το διαφημίζει ή το δυσφημίζει αλλα αυτο ειναι αλλο … ισχυει και για τους δυο …

  • Mika

    Μαλλον εχει βγει σε ερανο, και το λεει απ εξω απ εξω!!!!
    Μη σου πω θα βγαλει και τους 3 σε δειπνο, to know us better!!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κρίμα γιατί είναι φοβερό. Και μόνο 3 θα το κάνουν δικό τους… συλλεκτικότατο.