Η Scuderia Cameron Glickenhaus είναι μια ιταλική εταιρεία που βασίζεται σε αμερικάνικα κεφάλαια, μιας κι ανήκει στον Αμερικάνο παραγωγό ταινιών και συλλέκτη αυτοκινήτων James Glickenhaus. Τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται στην Ιταλία από την Manifattura Automobili Torino, με τον Glickenhaus να έγινε γνωστός στο petrolhead κοινό, εξαιτίας της Ferrari P4/5, που κατασκεύασε ειδικά γι’αυτόν ο Pinifarina πριν από μια δεκαετία περίπου. Τελευταία προσπαθεί να εδραιωθεί στον χώρο των hypercars με αγωνιστικά γονίδια και το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπεις, που παρουσιάστηκε στην Γενεύη το 2015. Το κραυγαλέο, αν και αμφισβητήσιμης αισθητικής, SCG 003S φιλοδοξεί να πάει τον πήχη στο Nordschleife του Nurburgring, στο 6:30, χρόνος που είναι 27 δευτερόλεπτα από αυτόν που σημείωσε η Porsche 918 Spyder και 19 δευτερόλεπτα αργότερος από το απόλυτο και στοιχειωμένο ρεκόρ που ανήκει στον αδικοχαμένο Stefan Belof από 1983.


Η εταιρεία είναι αρκετά προσανατολισμένη στους αγώνες με το σασί να τηρεί προδιαγραφές επιπέδου FIA και οι λίγοι και εκλεκτοί πελάτες της με πολύ λίγες μετατροπές να μπορούν να μετατρέψουν το SCG003 Stradale σε SCG003 Competizione και να συμμετέχουν στο ενιαίο που θα διοργανωθεί. Αν και ο πήχης των hypercars είναι αρκετά ψηλά και αναμένεται να ανέβει ακόμη παραπάνω, η SCG διαφημίζει το δημιούργημά της ως το ταχύτερο αυτοκίνητο δρόμου στις στροφές, ικανό να πιάσει τα 2G πλευρικής επιτάχυνσης και την downforce να φτάνει τα 700 κιλά στα 250 χλμ/ώρα. Το βάρος του είναι κάτω από 1.200 κιλά, τα φρένα είναι ειδική κατασκευή carbon-ceramic της σειράς CCM-R από την Brembo, και οι επιδόσεις είναι στα αναμενόμενα 350 χλμ/ώρα τελικής και 0-100 σε κάτω από 3 δευτερόλεπτα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο κινητήρας που είναι δικής τους κατασκευής 4,4 λίτρων V8 twin turbo και η ανακοινώσιμη ισχύς είναι 800 ίπποι και 850 Nm ροπής, με το πιο ιντριγκαδόρικο στοιχείο του να είναι η reverse flow κυλινδροκεφαλή. Αν και δεν μπορώ να επιβεβαιώσω πως υλοποιείται εν προκειμένω, η τεχνολογία reverse flow σημαίνει πως εισαγωγή και εξαγωγή είναι από την ίδια μεριά, εν αντιθέσει με την crossflow, που είναι και η κλασσική διάταξη με την πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής να βρίσκονται εκατέρωθεν της κυλινδροκεφαλής.

Το εσωτερικό είναι πλήρως λειτουργικό και με όλες τις σύγχρονες ανέσεις για τους δύο τυχερούς επιβάτες και το αυτοκίνητο μπορεί να ανυψωθεί σε ταχύτητες μέχρι 50 χλμ/ώρα για να περάσει πάνω από τα εμπόδια που απαντώνται στο αστικό περιβάλλον. Ενδιαφέρουν παρουσιάζουν οι πόρτες που ανοίγουν με τρόπο παρόμοιο με των αγωνιστικών της LMP1 και επιτρέπουν την σχετικά εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό, γι’αυτό άλλωστε έχουν σχεδιαστεί ώστε στα pit stops οι οδηγοί να αλλάζουν γρήγορα. Οι πόρτες έχουν και λειτουργία ταχείας απασφάλισης, που επιτρέπουν την αφαίρεση της πόρτας για να μπορείς να βγεις γρήγορα, ή να σε βγάλουν, σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, ένα χαρακτηριστικό επίσης δανεισμένο από τον χώρο των αγώνων αντοχής.

Για τιμή δεν γνωρίζω να σου πω κάτι μόνο το ότι αυτή θα κινηθεί σε 7-ψήφια νούμερα και πως μάλλον οι πιθανοί ιδιοκτήτες δεν νοιάζονται και τόσο γι’αυτήν.

  • giorgos

    Καλα το 83 πως κατάφεραν και πετυχαν τετοιο χρονο με τα λαστιχα της εποχής εντυπωση μου κανει

    • jonjon

      Porsche 956 και η εξέλιξη τής 962( η έκδοση δρόμου η 962-dauer έπιανε 400+ το 1994! αν θυμάμαι καλά) αεροδύναμικο θαύμα πήγαινες τάπα και υπήρχε ένα αόρατο χέρι να πιέζει το αμάξι στον δρόμο! Συν ότι bellof ήταν χερας , γρήγορος , παράτολμος και αυτό του στοίχισε την ζωή!

    • jonjon

      Porsche 956 και η εξέλιξη τής 962( η έκδοση δρόμου η 962-dauer έπιανε 400+ το 1994! αν θυμάμαι καλά) αεροδύναμικο θαύμα πήγαινες τάπα και υπήρχε ένα αόρατο χέρι να πιέζει το αμάξι στον δρόμο! Συν ότι bellof ήταν χερας , γρήγορος , παράτολμος και αυτό του στοίχισε την ζωή!

    • manowar

      Γαμστετα πολυ μπροστα

    • giorgos

      Μωρε το ξερω το αμαξι αλλα μιλαμε για 35 χρονια απο τοτε εχουν εξελιχθεί απο την αεροδυναμική απο τα ηλεκτρονικά λάστιχα φρένα και αλλα πολλα μιλαμε αυτο που πέτυχε ο τυπος ειναι απιστευτο

    • jonjon

      Ήταν μεγάλος οδηγός!
      Όσο για τα λάστιχα και τα φρένα! Την δεκαετία του η Mercedes είχε αμάξι που έπιανε τα 430+ χιλιόμετρα! Έχουν τρομερή τεχνογνωσία! Οι Γερμανοί!
      Υγ: μεγάλο ρόλο είχε τότε στην Mercedes παππούς Porsche!

  • Νικόλαος244turbo

    reverse flow κεφαλή…μου θυμίζει τα κεφαλάρια των Manta και Ascona που πειράζαμε μικροί!
    Και μετά από μια ντριφτότσαρκα,έπιανες την πολλαπλή εισαγωγής και έβραζε…εις μάτην οι φλάτζες από τεφλόν που φτιάχναμε….

  • Mika

    Mεγαλες υποσχεσεις μοιραζει, αλλα λογικα θα εχει φτιαξει κατι πολυ καλο….Εκτος αν ειναι παφαπουφας!!!
    :p

    • βασικα μεχρι να το σπασει στο ανακοινωθεν θα λενε……
      εχουμεβαλει στοχο να σπασουμε τον χρονο της HURACAN !!!! ;-)

  • Fotis

    Παραγγελία συλλέκτη: φτιάξε μου ένα σε μοβ μιας και δεν έχω μοβ κάρο στη συλλογή μου.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Το ειχα δει και ποιο παλια. Αν και οι ποιο πολλοι θα διαφωνησετε μαζι μου, το θεωρω ομορφο αμαξι