Από το 2012 έχει να διεκδικήσει νίκες η McLaren και, όπως όλα δείχνουν, το 2017 θα είναι μία ακόμα πολύ κακή σεζόν για τη βρετανική ομάδα. Σε περίπτωση που το έχεις ξεχάσει, να σου θυμίσω ότι, από το 2013 μέχρι και το 2016, η καλύτερη θέση που πήρε στην τελική βαθμολογία είναι η πέμπτη, γεγονός που σίγουρα δεν ταιριάζει σε μια ομάδα με τους πόρους και την ιστορία της McLaren.

Τα τελευταία δύο χρόνια, το πρόβλημα είναι συγκεκριμένο και έχει πάνω του το λογότυπο της Honda. Η ιαπωνική εταιρεία εργάζεται στενά με τη McLaren, αλλά είναι αδύνατον να προσφέρει ένα δυνατό και αξιόπιστο power unit. Για φέτος, άλλαξαν την αρχιτεκτονική τους, αλλά το μόνο που κατάφεραν είναι να δουν τους αντιπάλους τους να βελτιώνονται περισσότερο.

Πολλοί έχουν ήδη αρχίσει να λένε πως θα πρέπει να περιμένουμε το σπάσιμο του 10ετούς συμβολαίου, διότι το μέλλον των Ιαπώνων στο άθλημα μόνο λαμπρό δε φαίνεται. Η McLaren παραδέχεται πλέον ευθέως πως το μεγάλο τους αγκάθι είναι ο κινητήρας, με τον Eric Boullier να ισχυρίζεται πως η ομάδα του θα μπορούσε να διεκδικεί νίκες με το power unit της Mercedes.

Πιστεύω ότι θα κερδίζαμε με τον κινητήρα της Mercedes. Θα είχαμε κερδίσει ξανά.

Μετά από 2 χρόνια στην αφάνεια, ο Fernando Alonso έχει αρχίσει να χάνει και δημόσια την ψυχραιμία του και την πίστη του στη Honda. Ο Ισπανός δηλώνει απογοητευμένος με την κατάσταση, επισημαίνοντας πως η MCL32 είναι κατά 30 χλμ/ώρα πιο αργή στις ευθείες.

Έχουμε μόνο ένα πρόβλημα, που είναι το power unit. Δεν υπάρχει αξιοπιστία, δεν υπάρχει δύναμη. Είμαστε 30 χλμ/ώρα κάτω στην ευθεία!