Από το 2012 έχει να διεκδικήσει νίκες η McLaren και, όπως όλα δείχνουν, το 2017 θα είναι μία ακόμα πολύ κακή σεζόν για τη βρετανική ομάδα. Σε περίπτωση που το έχεις ξεχάσει, να σου θυμίσω ότι, από το 2013 μέχρι και το 2016, η καλύτερη θέση που πήρε στην τελική βαθμολογία είναι η πέμπτη, γεγονός που σίγουρα δεν ταιριάζει σε μια ομάδα με τους πόρους και την ιστορία της McLaren.

Τα τελευταία δύο χρόνια, το πρόβλημα είναι συγκεκριμένο και έχει πάνω του το λογότυπο της Honda. Η ιαπωνική εταιρεία εργάζεται στενά με τη McLaren, αλλά είναι αδύνατον να προσφέρει ένα δυνατό και αξιόπιστο power unit. Για φέτος, άλλαξαν την αρχιτεκτονική τους, αλλά το μόνο που κατάφεραν είναι να δουν τους αντιπάλους τους να βελτιώνονται περισσότερο.

Πολλοί έχουν ήδη αρχίσει να λένε πως θα πρέπει να περιμένουμε το σπάσιμο του 10ετούς συμβολαίου, διότι το μέλλον των Ιαπώνων στο άθλημα μόνο λαμπρό δε φαίνεται. Η McLaren παραδέχεται πλέον ευθέως πως το μεγάλο τους αγκάθι είναι ο κινητήρας, με τον Eric Boullier να ισχυρίζεται πως η ομάδα του θα μπορούσε να διεκδικεί νίκες με το power unit της Mercedes.

Πιστεύω ότι θα κερδίζαμε με τον κινητήρα της Mercedes. Θα είχαμε κερδίσει ξανά.

Μετά από 2 χρόνια στην αφάνεια, ο Fernando Alonso έχει αρχίσει να χάνει και δημόσια την ψυχραιμία του και την πίστη του στη Honda. Ο Ισπανός δηλώνει απογοητευμένος με την κατάσταση, επισημαίνοντας πως η MCL32 είναι κατά 30 χλμ/ώρα πιο αργή στις ευθείες.

Έχουμε μόνο ένα πρόβλημα, που είναι το power unit. Δεν υπάρχει αξιοπιστία, δεν υπάρχει δύναμη. Είμαστε 30 χλμ/ώρα κάτω στην ευθεία!

  • Christos-

    Την Mercedes την ρώτησαν?

  • Akis-F1 FAN

    Ε καλά και αν σας έδινε και το μονοθέσιό της η Merc αυτούσιο θα παίρνατε πρωτάθλημα….

  • Emmanouil Laios

    κάτι πιο απλό, εύκολο και ρεαλιστικό…να πάει ο Αλόνσο του χρόνου στην Μερσέντες ίσως?

  • Emmanouil Laios

    κάτι πιο απλό, εύκολο και ρεαλιστικό…να πάει ο Αλόνσο του χρόνου στην Μερσέντες ίσως?

  • gv

    δεν αμφιβαλλω γι αυτο αλλα με λιγα λογια μας λενε οτι καναν εντελως για τον που.. επιλογη!

  • ???

    Στην πρωτη χρονια των τουρμπο το 2014 με pu merc θυμαμαι τα ειχαν σαρωσει ολα… το καλυτερο τους ηταν 5η θεση

    • Nerazzuro21

      Είχαν μια τρίτη θέση στην Αυστραλία(βασικά είχαν και δεύτερη σε εκείνο τον αγώνα αλλά είχε προέλθει από τον μηδενισμό του Ricciardo). Αλλά γενικά συμφωνώ με αυτό που λες. Κάκιστο το chassis της McLaren εκείνης της χρονιάς.

    • ναι αλλα τοτε δεν ηταν που λεγαν πως η μερσεντες τους ειχε αφησει στην ουσια ”μονους” επειδη ερχοταν η συνεργασια με την Honda ???

    • Nerazzuro21

      Όντως. Αυτή ήταν η επίσημη δικαιολογία για να εξηγήσουν την κακή εικόνα του chassis, ειδικά σε σχέση με την Williams.

    • kai η williams δεν εχει κανει κατι ιδιαιτερο με το κορυφαιο μοτερ !!
      πιστευω οτι δεν ειναι μονο το σασι….αλλα και το μοτερ που δεν ειναι ιδιο με το ”μαμα”!!!

      αλλα ειδικα στο θεμα της μακλαρεν…το πιστευω πως οι γερμανοι τους αφησαν ξεκρεμαστους…….

    • Ahilleas Tsikelis

      Δεν τους αφησαν ξεκρεμαστους,απλα ειχαν συνεχως ανθρωπους και δεν αφηναν να εχουν καμια επαφη με το μοτερ κ διαφορα δεδομενα για αυτο.Αν λαβεις υποψιν τις τελικες σε διαφορες πιστες δυναμομετρα +την δυσκολια μερκ να περασει μια γουιλιαμς θα καταλαβεις οτι εδιναν το ιδιο μοτερ +με ακραια χαρτογραφηση

    • Mika

      Ηταν απολυτα λογικο, δεν ηθελαν να δωσουν κανενα δεδομενο στη Ηοnda.. Λεγεται πως τους εδιναν τον κινητηρα στο κουτι, ως οφειλαν, κι απο εκει και περα ηταν μονοι τους…Ειχαν τους λιγοτερους μηχανικους της Mercedes για υποστηριξη, σε σχεση με τις αλλες ομαδες…

  • Nerazzuro21

    Καλή η προσπάθεια να εκθειάσεις το chassis Ερρίκο, αλλά δυστυχώς για σένα δεν σας πιστεύουν και πολλοί. Όλοι συμφωνούμε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ο κινητήρας αλλά το chassis απέχει σημαντικά από το να χαρακτηριστεί κορυφαίο. Τουλάχιστον μέχρι και πέρυσι.

    • George Liverpool

      Μα δεν εχουν τη δυναμη για να δουν μεχρι που φτανει.Το εχω ξαναπει εδω-το ξερουν κι αλλοι φυσικα-οτι ετρεχαν με setup μειωμενουν drag για να αντισταθμιζουν την απωλεια του κινητηρα.Εχουν καλο σασι;;Δεν το ξερουμε,ισως και να εχουν.Αλλα μεχρι να μπορεσουν να το δοκιμασουν στη πιστα κατω απο κανονικες συνθηκες,δεν θα μαθουν ποτε,ουτε αυτοι,ουτε κι εμεις.

    • Nerazzuro21

      Συμφωνούμε. Το έχω ξαναπεί ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Δεν ξέρουν πόσο καλό είναι το σασί. Δεν μπορεί να λέει όμως ότι θα νικούσαν με κινητήρα Mercedes, χωρίς να γνωρίζει τις δυνατότητες του σασί. Ίσως αυτές οι δηλώσεις να ήταν μια μορφή πίεσης προς τη Honda.

    • George Liverpool

      Σιγουρα δεν μπορει να ξερει.Κι εγω αυτο πιστευω,οτι πιεζουν τη honda,γιατι ξοδευονται παρα πολλα χρηματα κι αυτο δεν μπορει να συνεχιστει.Απ οταν εκανε τις δηλωσεις ο alonso στις δοκιμες,πιστευα οτι τις εκανε κατοπιν συννεονησης με την ομαδα.

  • Ahilleas Tsikelis

    Μονο που η Μερσεντες το 2014-2015 ισως κ το 2016 ειχε ιδιο ή και καλυτερο σασι απο την ρεντμπουλ.
    Εκει στην Μακλαρεν ας βαφτουν μπλε και ας πεσουν στην θαλασσα(μαζι με το μονοθεσιο)

    • George Liverpool

      Στον ακαθαρτο αερα δεν ηταν τοσο καλο το μονοθεσιο της mercedes.Στη redbull εχουν adrian newey

    • Ahilleas Tsikelis

      Σωστος,στον ακαθαρτο αερα το μονοθεσιο ηταν μετριο απλα.Νομιζω ειχε υποθει και κατο τετοιο

    • George Liverpool

      Καλα κι εγω οτι ειχα ακουσει λεω,δεν εχω και τηλεμετρια μπροστα μου :P

  • Gestione Sportiv@

    Το τι θα κάνατε με κινητήρες δεν το ξέρουμε και ούτε θα το μάθουμε!!!!!!!!
    Τώρα, τρέχετε με κινητήρες Honda………… https://uploads.disquscdn.com/images/3cdc878c39c6fc09da47b0734eb80b07869441fac72f1094ef5e5e39cf889401.jpg .

  • Γιώργος Βαρδου
  • nikos avramides

    αλλαξτε κινητηρες χθες.

  • πλεον μαρεσει που τα λενε φανερα !!!!
    αμα πεσουν γυροι στον πρωτο αγωνα..η αν δεν τερματισουν……
    θα πεσει τρελο ξεκατινιασμα !!!! :-D

    • Mika

      Μεχρι να ερθουν στην Ισπανια, που θα εχουν φανει καθαρα τα πρωτα δειγματα (ας ειμαστε επιεικεις ας πουμε στον πρωτο,δευτερο αγωνα), θα γινει της κακομοιρας…..

    • georgekaras

      μα εκει θα βογγηξει η μακρλαρεν στην Αυστραλια που στηριζονται στο κινητηρα

    • LJ

      “αμα πεσουν γυροι στον πρωτο αγωνα”… τι ακριβωσ εννοιεις? στην καλυτερη περυσι επεφτε ενας γυρος (στις περισσοτερες των περιπτωσεων) φετος δε θα πεσουν, πας καλα?

      Περιμενε να δουμε αν θα βγαλουμε το q1 και μετα μιλαμε…!

  • rantaplan

    Με κινητήρα Mercedes το πολύ πολύ να ήταν σε μάχη για την 4η θέση, πιο ψηλά θεωρώ πως δύσκολα θα τελείωνε.

  • Vellerofontis

    Μεγάλο άδειασμα και βαριά δήλωση αυτή από τη McLaren … έχουν αρχίσει να σπάνε τα νεύρα τους και να δημιουργείται μεγάλη δυσαρέσκεια, σαν να λένε κακώς ήρθαμε σε εσάς για κινητηρες, έπρεπε να μείνουμε στη Mercedes. Τα μαχαίρια βγαίνουν

  • Mika

    Eιναι οτι χειροτερο να κανεις τετοιες δηλωσεις Ερρικο, σ αυτο το σημειο..Μετα απο καταστροφικες δοκιμες και χωρις να εχει αρχισει ουτε ο πρωτος αγωνας…Εστω κι αν περιεχουν μεγαλες δοσεις αληθειες, ειναι απλα αστοχο να τα λες..Ετσι δεν προκειται να βελτιωθουν τα τζαπονια…Εφοσον δεν μπορεις να απαλλαγεις απο το συμβολαιο και να βαδισεις σε νεα μονοπατια, κανεις μοκο και δυστυχως προχωρας ως εχει..

    • Nerazzuro21

      Τις τελευταίες ώρες κυκλοφορεί η φήμη ότι η McLaren έχει ήδη προσεγγίσει τη Mercedes για τη διαθεσιμότητα των κινητήρων που προορίζονταν για τη Manor, σε περίπτωση που διακοπεί η συμφωνία με τη Honda. Η φήμη επιβεβαιώνεται από BBC, Motorsport και Autosport.

    • Mika

      Να τα μας……Προφανως για του χρονου, ετσι?
      Οποτε, ας κατσουμε αναπαυτικα στον καναπε και βλεπουμε!!!!

    • Nerazzuro21

      Η επίσημη McLaren λέει ότι εξετάζουν τις επιλογές τους μαζί με τη Honda και δεν σχολιάζουν τις φήμες των media. Νομίζω πως σίγουρα υπάρχει θέμα. Κάποιοι λένε ότι η αλλαγή γίνει ακόμα και κατά τη διάρκεια της χρονιάς αλλά προσωπικά το θεωρώ αδύνατο.

    • Mika

      Κατα τη διαρκεια της χρονιας, ποτε??Σε κανα summer break??? Δεν γινονται αυτα!!! Αν και το γοργον και χαρη εχει…Θα μπορουσε να χρησιμοποιησει τη χρονια αυτη για δοκιμες στο μοτερ Μερσεντες!!
      :p :p
      Και παλι, αν ισχυει για του χρονου, θα ειναι μεγαλο καζο για τη Honda, μετα απο μολις 3 χρονια, να καταληξουν ετσι..

    • Nerazzuro21

      Αν γίνει, θα είναι μεγάλο κάζο και για τη McLaren. Έφυγαν από τη Mercedes επειδή, όπως έλεγε ο Dennis, ήταν αδύνατο να κατακτήσουν πρωταθλήματα με πελατειακό κινητήρα. Και τώρα θα επιστρέψουν πίσω; Θα είναι σαν να παραδέχονται ότι σπατάλησαν 3 χρόνια για το τίποτα.

    • Mika

      Εννοειται..Αυτα ειναι αμφιδρομα…
      Οντως θα ειναι 3 χρονια στα σκουπιδια..Το θεμα ειναι, οπως ειναι η κατασταση τωρα, μπορει μια ομαδα σαν τη Μακλαρεν να περιμενει 3 η 4 η 5 χρονια, ωστε η Honda φτιαξει/βελτιωσει κινητηρα και να επανελθουν στη πρωτη γραμμη?? Εγω δεν σου λεω για πρωταθλημα,αλλα να εισαι συστηματικα στη πρωτη τριαδα…
      Οι χορηγοι που ειναι αφαντοι, μπορουν να περιμενουν τοσο? Ο κοσμος, οι fans? Ειναι δυσκολο να δωσεις σωστη απαντηση…

    • LJ

      Για τους χορηγους φταιει η πολιτικη της McLaren

    • Mika

      Aυτη τη στιγμη δεν μπορει να ειναι τοσο επιλεκτικη! Κακο του κεφαλιου της…

    • LJ

      Και να τον παρουν asap, να δω πως θα τον βαλουν σε bay φτιαγμενο για τον Honda…

    • LJ

      ΟΛΕ!!! Αρχισαν τα οργανα, γουσταρω ξεκατινιασμα!!!

  • enigma

    Να θυμήσω ότι οι πιο αισιόδοξοι έλεγαν ότι από τον πρώτο χρόνο η honda θα το σήκωνε και ενώ ήδη από τους πρώτους αγώνες πήγαιναν κατά διαόλου. Οι λιγότεροι αισιόδοξοι έλεγαν ότι αυτό θα γινόταν από τον 2ο χρόνο όπου θα τα σάρωνε.

    Η mclaren δεν ξέρω τι είχε δει και τι εγγυήσεις είχε πάρει, αλλά η διαφορά στην απόδοση από τις υπόλοιπες ομάδες είναι πολύ μεγάλη.

    Κανονικά από φέτος θα έπρεπε να διεκδικούν βάθρο.

  • Spider

    Τα λάθη της Mclaren και κυρίως της Honda είναι τα εξής:
    1) Μπήκε στην υβριδική εποχή με ένα χρόνο καθυστέρηση
    2) Δεν έδωσαν εξαρχής κινητήρες και σε άλλες ομάδες για να έχουν δεδομένα
    3) Την εποχή που ακόμα και Ferrari ζορίζεται με τον να έχει την βάση στην Ιταλία (σωστά για μένα, με αντίτιμο βέβαια) δεν μπορεί η Honda να στέλνει του κινητήρες στην Ιαπωνία..
    Οι δηλώσεις του boulier μάλλον γίνονται για να ασκήσουν πίεση στην Honda ή για να ρίξουν τα βάρη στον Ρον Ντένις ή για προλειαίνουν το έδαφος για πιθανή επιστροφή. Μάλλον όλα τα παραπάνω.

    • Mika

      Απο αυτα που λες, νομιζω τελικα πως το νο 3 ειναι το πιο σημαντικο….Χανεται τεραστιος χρονος ετσι, και ολες οι αποφασεις λαμβανονται εκει….

  • jonjon

    Ήρθε η ώρα να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου! Το μονοθέσιο είναι τέλειο! Το πρόβλημα είναι τα power train του! Αν το πρωτάθλημα ήταν ενιαίο και κέρδισε ο πιο ικανός , θα ήταν δικαιολογημένη η γκρίνια τούς.

  • kostas

    Αν ισχυει αυτο τοτε σε κανα μονακο θα πρεπει να ειστε εστω στην 5αδα. Τι οχι;

  • thymios tsilimparis

    Άδειασμα των Ιαπώνων για το κακό μοτέρ, αλλά
    1. Κανένας δεν μπορεί να αποδείξει οτι έχουν κατάλληλο πλαίσιο. Από όσα διαβάζουμε , ούτε το πλαίσιο είναι κορυφαίο τα τελευταία χρόνια
    2. Το να αδειάζεις τον αποκλειστικό σου προμηθευτή και συνεργάτη είναι αντιεπαγγελματικό ως και ανήθικο
    3. Λέγοντας “αποκλειστικό”, δική τους επιλογή δεν ήταν αυτή; Η Χόντα σαφώς και ήθελε δεύτερη ομάδα..
    4. Αλλά χωρίς δεύτερη ομάδα, συγκρίσεις δεν μπορούν να γινουν…
    5. Την τελευταια χρονιά με Merc πού ακριβώς βρίσκονταν;

    Αν η Χοντα αποχωρήσει, δε θα χάσει κανείς περισσότερο απ το ίδιο το σπορ…

    • Spider

      Γιατί θα χάσει το σπορ δηλαδή?
      Χωρίς την Honda δεν γινόταν αγώνες ή με αυτήν έγιναν καλύτεροι οι αγώνες?

    • thymios tsilimparis

      Γιατί όταν φεύγει ένας κατασκευαστής τέτοιου μεγέθους και ιστορίας, είναι λογικό να φτωχαίνει το σπορ, όπως ακριβώς και με τη φυγή της Audi από το WEC. Και δε μιλάμε για περίπτωση Manor. Μιλάμε για έναν πολύ μεγάλο κατασκευαστή.
      Αυτονόητο δεν είναι;

    • Spider

      Το μέγεθος και η ιστορία είναι καλά και ωραία όταν υπάρχουν και τα ανάλογα αποτελεσματα. Με τέτοια εμφάνιση δεν
      νομίζω να λείψει σε κανέναν…

    • thymios tsilimparis

      Διαφωνώ.
      Δεν είναι μόνο τα αποτελέσματα και οι νίκες που κάνουν τους αγώνες. Κι αυτά δεν έρχονται απαραίτητα άμεσα.
      Κι η Τογιότα αποχώρησε μετά από χρόνια προσπαθειών. Θα προτιμούσα να μην το είχε κάνει.
      Να σου θυμίσω επίσης οτι η Χοντα μπήκε στην Formula1 σαν προμηθευτής κινητήρων το 1983 (προηγουμένως το είχε κάνει ως πλήρης ομάδα) και πέρασαν 2 χρόνια περίπου μέχρι να φτιάξουν ανταγωνιστικό κινητήρα και να πάρουν νίκες. Αν λοιπόν η Χοντα δεν είχε επιμείνει τότε, η ιστορία θα ήταν διαφορετική.

    • Spider

      Στο επίπεδο της F1 μόνο τα αποτελέσματα και οι νίκες μετράνε, τουλάχιστον για εταιρείες όπως η Honda.Κανένας δεν μπαίνει στην F1 για να χάσει.
      Δηλαδή η ΤΟΥΟΤΑ τι θα έπρεπε να κάνει? Να πληρώνει ένα σκασμό λεφτά χωρίς αποτέλεσμα? Η μήπως η Mclaren πρέπει να περιμένει πότε θα δεήσει η Honda να φτιάξει κινητήρες?
      Μπορείς να διαφωνείς όσο θέλεις,όπως επίσης μπορείς να έχεις και τις προτιμήσεις σου, όμως ο κόσμος της F1 είναι αμείλικτος, τα ποσά που παίζονται είναι τεράστια και συνεπώς ρομαντισμοί και συναισθήματα δεν χωράνε. Άλλο το 1983 και το 1964 και άλλο το 2017. Τότε ο κόσμος προχωρούσε, τώρα καλπάζει. Ήδη έχει 2 χρόνια χαμένα και (αν και δεν το εύχομαι και πιστεύω ότι θα βελτιωθεί δραματικά) πάει και για τρίτη χαμένη χρονιά. Πόσο νομίζεις μπορεί να αντέξει η Mclaren (αγωνιστικά αλλά και οικονομικά)? Ούτε η ίδια η Honda μπορεί να αντέξει άλλη δυσφήμιση..

    • thymios tsilimparis

      Με τη λογική που γράφεις, τότε να αποχωρήσει και η McLaren. Δεν νικά, κανείς δεν μπορεί να αποδείξει οτι είναι όντως ικανή να νικήσει με άλλο μοτέρ, άρα δυσφημίζεται και η ίδια, άρα να φύγουν κι αυτοί. Δεν χρειάζονται. Δεν νικάνε, άρα δε θα λείψουν σε κανέναν. Σωστα;
      Αλίμονο κι αν έφευγαν όσοι δεν νικάνε. Θα μένανε μονο οι νικητές και δεν θα είχαν ποιόν να κερδίσουν. Η λογική σου είναι ισοπεδωτική και κατα τη γνώμη μου επιφανειακή. Αν δεν καταλαβαίνεις οτι στο σπορ είναι σημαντική και η Φερρραρι και η Force India (πχ), τότε δεν μπορώ να προσθέσω κάτι. Η ίδια η λέξη “αγώνες” βγάινει απ το αγωνίζομαι. Τώρα τι αμείλικτο κόσμο μου λες και ποιό ρομαντισμό; Κανένας δεν μπαίνει στο σπορ πλεον απο ρομαντισμό. Δε μίλησα εγώ για ρομαντισμό. Είπα οτι οι Ιάπωνες πρέπει να βελτιωθούν, με στόχο την κορυφή. Τους έχει ανάγκη το σπορ δυνατούς φυσικά. Να βελτιωθούν και να δούμε αποτελέσματα. Η πολυφωνία είναι βασικό συστατικό της Φ1, αλλιώς να το γυρίσουμε σε ενιαίο.

      ΥΓ: Κάνεις μεγάλο λάθος αν νομίζεις οτι ο κόσμος τώρα καλπάζει και τότε (το 83 πχ) απλά προχωρούσε…

      Ξαναγράφω: αλίμονο αν στους αγώνες αποχωρούσαν όσοι δεν νικάνε.

    • Spider

      Η Mclaren θα βγαλει το PU της honda και θα βάλει κάποιο άλλο..Η Honda τι θα κάνει??
      Εταιρείες σαν την Honda μπαίνουν για την νίκη,όχι για την συμμετοχή.
      Ισοπεδωτική και ωμή είναι η πραγματικότητα, όχι εγώ.
      Άμα νομίζεις ότι το ειδικό βάρος της ferrari έχει καμία σχέση με αυτό το ανύπαρκτο της Force India μάλλον έχεις αρχίσει πρόσφατα την ενασχόληση σου με τα της F1. H Ferrari είναι η F1 και η F1 είναι η Ferrari. Νομίζεις οτι ο Ecclestone τόσα χρόνια μακάκας ήτανε και της πλήρωνε μπόνους παλαιότητας .
      Εσύ κάνεις λάθος αν πιστεύεις ότι το 83 με το 2017 έχουν καμία σχέση.Το 83 οι ομάδες έτρεχαν με αλουμινενια μονοκόκ-εκτός της Mclaren-και κάποιες ξεκίνησαν με ατμοσφαιρικούς κινητήρες και άλλαξαν σε turbo. Οι υπολογιστές δούλευαν με Dos,το πρώτο κινητό-θα άρχιζε από το 84 να πουλιέται-έμοιαζε με τούβλο (Motorola DynaTAC) και τα καρμπυρατέρ ζούσαν και βασίλευαν.

      Εξέλιξη υπήρχε αλλά ο φρενήρης ρυθμός του σήμερα δεν υπήρχε..

    • thymios tsilimparis

      Δεν ξέρω την ηλικία σου, αλλά εγώ χτυπάω την πόρτα των 40. Έχω μνήμες από αγώνες Πικε και Σεννα στη Λοτους. Έχω ζήσει και βρίσει για σπασμένα V12 της Φερραρι. Μόνο πρόσφατη δεν είναι η ενασχόληση μου με το σπορ. Απλά έχουμε διαφορετική οπτική. Σεβαστή, φυσικά. Νομιζω ότι η οπτική και των 2 μας είναι σαφής

    • Spider

      Εγώ χτυπάω άλλη πόρτα,μιας και το 82 παρακολούθησα ως έφηβος από κοντά το γερμανικό Grand Prix. (Ναι αυτό που έπεσαν μπουνίδια).
      Ας πούμε ότι ένα από τα ενδιαφέροντά μου είναι η F1 και η τεχνολογία πίσω της (κυρίως η αεροδυναμική).
      Όταν η δουλειά κάποιου καθημερινά κρίνεται από την απόδοση-αποτελεσματικότητα,δεν μπορεί να έχει άλλη οπτική, παρά αυτή από την οποία διέπονται οι business. Και ως γνωστόν η F1 είναι μια τεράστια business..
      Σε κάθε περίπτωση πάντως είναι σεβαστή η διαφορετική οπτική, άλλωστε η άποψή μου είναι ότι η Honda μπορεί να αργήσει και να χαλάσει πολλά χρήματα θα παρουσιάσει όμως τελικά,ένα αξιόμαχο PU.

    • thymios tsilimparis

      Μετά από αρκετές απαντήσεις διαφωνίας, φτάσαμε στην τελευταία σου πρόταση, με την οποία συμφωνώ!

  • “η ζωή είναι ένα παιχνίδι που στο τέλος κερδίζουν οι γερμανοί”
    Γιαπωνέζοι.

  • Sotos

    Εννοείται πως θα έπαιρνε νίκες η McLaren με κινητήρα Mercedes! Δεν ξέρω εάν θα κατάφερναν να πάρουν έναν από τους δύο τίτλους, θα είχαν όμως αξιοπρεπέστατη παρουσία στο grid, με αρκετές νίκες μέσα στη σεζόν και τουλάχιστον διεκδίκηση των πρωταθλημάτων…