Οι Lewis Hamilton και Fernando Alonso είναι υπεύθυνοι για μία από τις πιο επικές κόντρες στην ιστορία του αθλήματος. Οι δυο τους βρέθηκαν για μία μόλις χρονιά στη McLaren, το 2007, με την αντιπαλότητά τους να λαμβάνει τεράστιες διαστάσεις. Ο Ισπανός αποχώρησε στο τέλος της χρονιάς, ωστόσο το 2015 επέστρεψε και πάλι στο Woking, με την ελπίδα να μπορέσει να διεκδικήσει ξανά το πρωτάθλημα.

Αν ήξερε πόσο ανίκανη θα ήταν η Honda στην κατασκευή ενός αξιόπιστου και δυνατού power unit, τότε είμαι σίγουρος πως ούτε που θα σκεφτόταν να υπέγραφε με τη McLaren. Ο Ισπανός έχει να παλέψει για τις θέσεις του βάθρου από το 2014, γεγονός που δεν αρέσει στους οπαδούς του αθλήματος, αφού μιλάμε για έναν άκρως ανταγωνιστικό και γρήγορο οδηγό.

Η κατάσταση αυτή δεν αρέσει ούτε στον πρώην team-mate του, με τον Hamilton να ισχυρίζεται ότι θέλει να δει τον Ferni στις πρώτες θέσεις  προτού ο 35χρονος αποφασίσει να αποσυρθεί από το άθλημα.

Δεν είχα πολλές μάχες με τον Sebastian στην πίστα, έτσι θα ήθελα να συμβεί αυτό. Θεωρώ ότι και οι οπαδοί θέλουν να το δουν αυτό, αλλά χρειαζόμαστε τον Alonso σε ένα καλό μονοθέσιο, ώστε να είναι μπροστά και να παλεύει μ’ εμάς προτού τερματίσει την καριέρα του. Υπάρχει ένα hint, ότι θα είναι εδώ για άλλα δύο χρόνια τουλάχιστον, κάτι που είναι καλό, αλλά νιώθω ότι ακόμα δεν έχουμε δει το καλύτερο από τον Fernando και πιστεύω ότι το άθλημα έχει ανάγκη από αυτό, και νομίζω ότι αξίζει να το αποδείξει αυτό.

Θέλεις να αγωνίζεσαι ενάντια στους καλύτερους και πιστεύω ότι αυτό είναι που θέλουν και οι οπαδοί να βλέπουν. Θέλουν να δουν κλειστές μάχες, την απόλυτη ανταγωνιστικότητα και τους καλύτερους να κάνουν το καλύτερό τους. Οπότε, ανυπομονώ να αγωνιστώ με όλα αυτά τα παιδιά κι ελπίζω ότι θα έχουμε πολλούς κλειστούς αγώνες.

Κατά τα διάρκεια των δοκιμών, αλλά και μετά από αυτές, ο οδηγός της Mercedes έλεγε πως το ταχύτερο μονοθέσιο αυτή τη στιγμή ανήκει στη Ferrari. Η άποψη αυτή δεν έχει αλλάξει, ωστόσο ανυπομονεί να δει πού βρίσκεται η Red Bull, η οποία θα φέρει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο στην Αυστραλία, με την ελπίδα ότι η RB13 θα είναι σημαντικά πιο ανταγωνιστική.

Πιστεύω ότι η Ferrari είναι η ταχύτερη αυτή τη στιγμή και θα είναι σίγουρα το φαβορί, αλλά φυσικά θα μάθουμε περισσότερα αυτό το Σαββατοκύριακο. Είναι ενδιαφέρον να το δούμε, ο Sebastian πάντα είναι πολύ πιο προκατειλημμένος και μπορώ να πω ότι είναι ένας τρόπος για να μείνεις προσγειωμένος, αλλά ο ρυθμός ήταν προφανώς σπουδαίος στις δοκιμές.

Είμαι πάρα πολύ περίεργος να δω τι θα κάνει η Red Bull, επειδή ήταν αρκετά πίσω στις δοκιμές, τουλάχιστον συγκριτικά με τη Ferrari, και δεν είδα να φέρνουν πολλές αναβαθμίσεις, ή όσες θα μπορούσα να δω. Έτσι, υποθέτω ότι θα φέρουν κάτι εδώ και ανυπομονώ να δω τι θα είναι αυτό. Το να έχεις περισσότερες ομάδες και περισσότερους οδηγούς να μάχονται για νίκες, είναι πάντα αυτό που ζητούν όλοι, ελπίζοντας κι εγώ ότι αυτό πραγματικά θα συμβεί.

  • Gestione Sportiv@

    Τουλάχιστον, είναι παρήγορο για τον Ισπανό, ότι προηγείται στην βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών………………… https://uploads.disquscdn.com/images/80ab65a9ac77fad2c66e25d566d1614831ca892e9a5caee4d8ea9b1b467eff7f.jpg
    χαχαχαχαχα

    • Christos Protopapas

      ουτε τον φετελ θελει με ανταγωνιστικο μονοθεσιο ουτε τον αλονσο …ας τρεξει λιγο σημερα όμως ο κλαρινογαμπρος….τωρα που πιαστηκαν παρανομες οι αναρτησεις τις μερσεντές…..και μου το επαιζαν και ψυχραιμοι ,,ότι όλα είναι νομιμα

    • Gestione Sportiv@

      Ενημερώθηκα και εγώ για τις συστάσεις της FIA προς Mercedes και RBR για τη σχεδίαση των αναρτήσεων στις W08 και RB13.
      Δεν ξέρω όμως, κατά πόσο θα επηρεαστούν οι αποδόσεις των μονοθεσίων των Brackley και Milton Keynes.
      Σίγουρα, οι τροποποιήσεις στις αναρτήσεις θα “πλήξουν” τις δύο ομάδες στο GP της Αυστραλίας καθώς θα αγωνιστούν με προσωρινές λύσεις, μέχρι τον επόμενο αγώνα, όταν οι σχεδιαστικές ομάδες των Aldo Costa και Adrian Newey θα έχουν έτοιμες τις νέες αναρτήσεις.
      Πάντως, προσωπικά θεωρώ πως, η Mercedes είναι δυνατή και αυτή αλλαγή θα την “τρενάρει” για λίγο μέχρι να ξαναπατήσει “γκάζι”.

    • Christos Protopapas

      θεωρω ότι είναι πισω φετοσ

    • georgekaras

      παρασκευη πρωι θα εχουμε τα πρωτα δειγματα

    • georgekaras

      παρασκευη πρωι θα εχουμε τα πρωτα δειγματα

    • Anestis Genk

      Τι παράνομο είχαν; ξες;

    • Christos Protopapas

      οι Mercedes και Red Bull από την απόφαση της FIA που τους υποχρέωσε να τροποποιήσουν την πίσω ανάρτηση των μονοθεσίων τους. Εκεί μια έξυπνη διάταξη προφορτισμένη φρόντιζε να υποχωρεί ελαφρώς η ανάρτηση και κατ’ επέκταση η πίσω αεροτομή όταν το αεροδυναμικό φορτίο ξεπερνούσε μια κρίσιμη τιμή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη βελτίωση της τελικής ταχύτητας στο τέλος της ευθείας

    • rantaplan

      Και ο Ericsson πρέπει να είναι πολύ χαρούμενος να βλέπει το όνομά του στην 3η θέση…. χαχαχα

  • Nerazzuro21

    Αφού ο Alonso πρέπει να είναι σε ανταγωνιστικό μονοθέσιο σύμφωνα με τον 44, τότε δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να αντικαταστήσει ο Ισπανός τον Bottas τo 2018. Σωστά; Ή μήπως όχι; :P

  • Mika

    Κλαμμα παιδια!!!
    Ρωτησαν τους οδηγους τι θα ηθελαν απο τη F1…Iδου οι απαντησεις τους!!!
    :p
    Αλονσο, ΤρολλοΘεος!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=QK2agRDHDYI

  • Akis-F1 FAN

    Μανούλα είσαι σε τέτοιες δλώσεις ρε Χαμ χαχαχα που αν γινόταν θα έβαζες και τον Αλονσο και τον Σεμπ να τρέχουν με Sauber για να είσαι ήσυχος…

  • Christos Protopapas

    η μερσεντές εκλεβε ..και παρα τις συστασεις που ειχαν γινει το επαιζε ψυχραιμη ότι ηταν νομιμη …τελικα δεν ηταν ….. οι Mercedes και Red Bull από την απόφαση της FIA που τους υποχρέωσε να τροποποιήσουν την πίσω ανάρτηση των μονοθεσίων τους. Εκεί μια έξυπνη διάταξη προφορτισμένη φρόντιζε να υποχωρεί ελαφρώς η ανάρτηση και κατ’ επέκταση η πίσω αεροτομή όταν το αεροδυναμικό φορτίο ξεπερνούσε μια κρίσιμη τιμή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη βελτίωση της τελικής ταχύτητας στο τέλος της ευθείας

  • καθομαι και σκεφτομαι….ποτε τελευταια φορα λεγανε γλυφτιες μεταξυ τους ο Λιουις με τον Φερνι ???
    οταν τους πηγαινε 4 σερι χρονια καροτσακι ο Βετελ!!!!
    τωρα βλεπω παλι τις ξεκινησαν….και πολλοι λενε οτι η Ferrari θα ειναι δυνατη !!!!!
    θα δειξει αν ειναι τυχαιο….η οχι !!! ;-)

    • Mika

      Λες φετος να τον δουμε να μονομαχει με τον Vettel? Γιατι εχει δικιο σ αυτο που λεει, κι αυτο που ειπες κι εσυ, οταν ο 4ακης τα κερδιζε ανετα…Σπανια τους εχουμε δυο αυτους τους δυο να μονομαχουν ροδα ροδα..Παλια ηταν ο Σεμπ μονος του, και προσφατα αυτος..Καλα, ασε τον Ισπανο, αυτος θα ειναι αλλου φετος!

  • thymios tsilimparis

    Έχουμε ώρες διεξαγωγής;

  • Dim203

    Προς τον συντακτη: Αφου εχεις τοσο ταλεντο στην αντιγραφη αρθρων απο το autosport-motorsport (αντε)γραψε και την τελευταια συνεντευξη του hagegawa που αναφερει οτι η πηγη των προβληματων εκτος απο την πρωτη μερα(oil tank) ειναι το σασι κ οχι ο κινητηρας. Δυστυχως ομως δεν ειναι boullier να βγει να τους ξεφωνισει ανοικτά

    • Ahilleas Tsikelis

      Ελα η συνεντευξη αυτη επειδη την διαβασα ειναι τρομακτικη.Εγω στην θεση του ιαπωνα θα ειχα παραιτηθει χθες.ΚΑΘΕ του προταση ειναι γεματη αμφιβολλιες

  • Bill BlackJack

    Ρε Χαμιλτον, τι το παίζεις καλούλης και large; Αφού με την πρώτη υποψία πίεσης θα αρχίσεις τις ανάποδες δηλώσεις!