To Toyota Auris στις ΗΠΑ πωλείται ως Corolla iM (πρώην Scion iM) και μετατράπηκε στο νέο drift αυτοκίνητο του Fredric Aasbo για το Formula Drift.


Αποδίδει 1.000 άλογα στους πίσω τροχούς και καταλαβαίνεις πως με την δύναμη της Veyron, είναι τόσο εύκολο να καταστρέψει τα πίσω ελαστικά. Ο κινητήρας είναι ένας turbo τετρακύλινδρος, ο 2AR, που μετά από μια σειρά αναβαθμίσεων, ανάμεσά τους και ψεκασμός νίτρο, σηκώνει 2,3 bar πίεση στο turbo και αποδίδει 1.000 άλογα με 1.152 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 4-τάχυτο dog box κιβώτιο, με το ντεμπούτο να γίνεται αυτό το Σαββατοκύριακο στον πρώτο event του φετινού Formula Drift στο Long Beach της California.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Σε αυτο το αμαξι το μονο Toyota ειναι το σημα!

    • Christos F4

      γενικοτερα σε ολα αυτα τα προτζεκτ ισχυει αυτο που λες. παιρνουν ενα οποιοδηποτε αμαξι, το γδυνουν, κρατανε μονο την καροτσα (και αυτη την τροποποιουν) και ωπ! toyota/renault/fiat drift-αδικο αμαξι με 1000 αλογα
      μονο ενα προτζεκτ που ειχα δει αξιζε, μια murcielago με βγαλμενο το μπρος διαφορικο, χειροκινητη και καποιες μικρες τροποποιησεις στον κινητηρα.

    • Demetris Katsaris

      Όπως και η μηχανή (block) 2ΑR
      http://mywikimotors.com/toyota-2ar/

    • Γιώργος Εμπέρ

      Μονο το μπλοκ ποια. Για να παει στα 1000 αλογα με νιτρα δεν εμεινε κατι αλλο toyota μεσα. Δεν θα εμενε ακομα και αν ηταν ο 2jz. Το σασι πλεον δεν ειναι 100% Toyota αφου κοπηκε για να περασει ο αξονας για την πισωκινηση, το σαζμαν δεν ειναι Toyota. Καλα τα λεω. Το μονο Toyota ειναι το σημα :)

    • Demetris Katsaris

      Το μπλοκ αναμφίβολα αντέχει. Αν και για τέτοια project είναι μονόδρομος η 2JZ αν και μάλλον δεν θα χωρούσε στο engine bay με την καμία.
      Δεν ξέρω γιατί δεν επέλεξαν την 2GR, αλλά αν έκαναν τόσο καλή δουλεία δεν νομίζω να υφίσταται κάποιο θέμα (ήδη βλέπω τις 2 external και είναι χάρμα οφθαλμών)

    • Herc

      Προφανως τα ελενξες ολα και εβγαλες το συμπερασμα.Μπορει να ειναι τα παντα TOYOTA, μπορει να ειναι και τα μισα.Η TRD παντως κατασκευαζει τα ΠΑΝΤΑ.Σασμαν-αναρτησεις-διαφορικα κ.α
      Αλλα και κατι να ειναι απο εξωτερικο προμηθευτη, αυτο ισχυει σε ολες τις αγωνιστικες-βελτιωμενες κατασκευες.
      Οι κατασκευστες δινουν τις εντολες-προδιαγραφες-απαιτησεις σε καποιο εξωτερικο καυασκευστη ΦΡΕΝΩΝ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ- ΣΑΣΜΑΝ κ.α για το ολο αυτοκινητο τους που σχεδιασαν-εξελιξαν.Αυτο ισχυει σε WRC-F1-WEC- BTCC MOTOGP και σε ολα τα μηχανοκινητα.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Θα μπορουσε να ειναι και ετσι. Δεν αντιλεγω.

  • SAMURAI-66

    Μιλαμε για ενα απλο ταπεινο corolla δηλαδη που εγινε διαστημοπλοιο!!
    Toyota μου τα εργα σου!!

    • Γιώργος Βαρδου

      auris

  • Pandal

    Προτείνω στην Toyota να το βγάλει στην παραγωγή …κάτω από 2.0cc πάνω από 200hp και πίσω κίνηση. .. με κωδική ονομασία ΑΕ86

    • εκτος απο το ονομα και την πισω κινηση…θα ηθελα να το βγαλει ετσι τουμπανο οπως ειναι..με το 1600ρι μοτερ η ακομα και το 1800ρι που θα φορα το YARIS…και να το ονομασει για να εχουμε την αναβιωση του corolla T sport !!!
      ok λιγο οι μπροστινοι τροχοι να ειναι πιο μεσα !!

  • crazyfrog

    ποτε δεν καταλαβα γιατι το κορολα εγινε αουρις σε εμας.η υπαρχουσα κορολα ειναι ενα μετριο συμπαθητικο αυτοκινητο σε αντιθεση με το μαυρο χαλι το αουρις(που αν λεγοταν κορολα ΙΣΩΣ και να χωνευοταν λιγο πιο ευκολα)
    τωρα για το αυτοκινητο της αναρτησης και για καθε τετοιου τυπου αυτοκινητο(αν το βγαζουν και στο δρομο) η γνωμη μου ειναι μια:ΚΑΨΙΜΟ.