Όπως ανακοίνωσε η Toyota, προχωρά στην ανάκληση επιπλέον 2,9 εκατομμυρίων οχημάτων παγκοσμίως λόγω των προβληματικών αερόσακων της Takata. Τα περισσότερα αυτοκίνητα (κυρίως Corolla Axio sedan και RAV4) βρίσκονται σε Ιαπωνία, Κίνα, Ωκεανία αλλά και άλλες περιοχές. Η Toyota ανακοίνωσε επίσης, ότι οι ανακλήσεις αφορούν περίπου 1,16 εκατομμύρια οχήματα από Ωκεανία, Μέση Ανατολή και άλλες μικρότερες αγορές, ενώ περίπου 750.000 οχήματα είχαν ανακληθεί στην Ιαπωνία.

Παράλληλα, η Fuji Heavy Industries, κατασκευάστρια εταιρεία των Subaru, Mitsubishi και των φορτηγών Hino Motors ανακάλεσε επίσης περίπου 240.000 οχήματά της στην αγορά της Ιαπωνίας λόγω του ίδιου δυνητικού προβλήματος στο σύστημα φουσκώματος στους αερόσακους της Takata,το οποίο μπορεί να εκραγεί μετά από παρατεταμένη έκθεση σε υψηλές θερμοκρασίες.

Μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί 16 θάνατοι οι οποίοι συνδέονται με το συγκεκριμένο πρόβλημα, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σύμφωνα με αρμόδιες αρχές, το συγκεκριμένο σύστημα φουσκώματος της Takata περιέχει μια χημική ένωση νιτρικού αμμωνίου η οποία θεωρείται μη ασφαλής όταν χρησιμοποιείται χωρίς παράγοντα ξήρανσης, και γι αυτό το λόγο έχει προχωρήσει στην ανάκληση περί των 100 εκατομμυρίων οχημάτων παγκοσμίως.

Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες δήλωσαν ότι οι τελευταίες ανακλήσεις αποτελούν μέρος της ευρύτερης ανάκλησης της Takata, έπειτα από εντολή των διεθνών αρχών για τις οδικές μεταφορές πέρυσι. Τα οχήματα που πωλούνται στη Βόρεια Αμερική, την μεγαλύτερη αγορά της Toyota, βρίσκονται εκτός της τελευταίας αυτής ανάκλησης οχημάτων.

Στην παρούσα φάση, η Takata αναζητά αγοραστή, προκειμένου να πληρώσει τα έξοδα που σχετίζονται με τις ανακλήσεις. Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα, η εταιρεία δήλωσε ένοχη στις ΗΠΑ, στα πλαίσια συμβιβασμού ύψους 1 δισ. δολαρίων για τους ελαττωματικούς αερόσακους.

  • Κώστας

    Για γελια και για κλαμματα ειναι οι τυποι…

    • Mrdesperado32

      για ποιους λες?

    • manowar

      Για την τουοτα λεει..εχουν κανει ανάκληση κοντεύουν το 90 τα 100 ολοκληρης της παραγωγής παγκόσμια γιατι απλα ειναι η χειροτερη φιρμα απο ολες παγκοσμίως στον έλεγχο ποιοτητας στις σοβαρες μηχανικες λεπτομέρειες που γινονται στο τελος πριν παει για πώληση.και εχει καταντησει να κανει ανάκληση σχεδον ολα τα αυτοκινητα που εβγαλε 2015 2016..ασε την τακατα η τακατα εχει καψει πολλους.. η τουοτα ομως δεν χρειαζεται την τακατα για να γινει ρομπα στο θεμα ανακλησεων

    • Mrdesperado32

      ναι κανει ανακλησεις για να μη πληρωνει ο πελατης κερατιατικα.οι γερμανοι στα λενε φυσιολογικη φθορα και τα σκας.ετσι ειναι

    • manowar

      Να ακους τους αμερικανους που ειδαμε στις 2 τελευταίες στιλες οτι οι ιαπωνες κατασκευαστες ειναι στον πατο εκτος την τουοτα που και αυτη μετα απο γερμανο ειναι…και αυτη δεν ειναι πατο εχω πει γιατι εχω πει τον λογο..οταν παρεις τουοτα εχει καινουριο αυτοκίνητο για 4 χρονια..σε 4 χρονια η τουοτα εχει παρει την σκραπα που κατασκευασε και σου δινει καινούριο..καλη πελατιακη
      (γλυψο-λαικιζω-κατασταση)αυτο της το παραδεχτηκα και σε παλια αρθρα και γελασαμε

    • Mrdesperado32

      δεν ειναι μετα απο γερμανο μην αλλαζεις τα δεδομενα.ειναι πρωτη και δευτερη στη λιστα ειναι η πορσε με ισοβαθμια.η τουοτα και ολοι οι ιαπωνες εχουν 5 χρονια εγγυηση και οτι σου παθει που δεν θα παθει στο φτιαχνουν τσαμπα.εκει ειναι το ζουμι οι γερμανοι 2 σου δινουν και με το ζορι..οποτε τα τσεπωνουν οι γερμανοι απ τα κοροιδα

    • manowar

      Ασε τις παπατζεουλες μορε μετα την πορσε ειναι ολες ατις λιστες ξυπνα αποδεξου την πραγματικοτητα μονο η χιουνται την περναει σ ξανα λεω ολες οι αλλες πατο ξερω οτι το εχεις χωνεψει μεσα σου και το μισεις αλλα τι να κανεις ετσι ειναι αμερικανακια φιλοι σας μας τα δείχνουν

    • apostolos32

      Από περιέργεια τι αμάξι έχεις;;

    • manowar

      Nissan micra και bmw e46 m3 smg