Πλησιάζουμε σιγά-σιγά στο τέλος του teasing του Challenger SRT Demon, με την Dodge να το παρουσιάζει στις 11 του Απρίλη στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Σήμερα η εταιρία έδωσε ακόμη ένα teaser video με το οποίο αποκαλύπτει πως το “δαιμονισμένο” Challenger γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που διαθέτει σύστημα ψύξης του αέρα εισαγωγής.

Όπως τονίζει η Dodge, όταν ο οδηγός επιλέξει το πρόγραμμα Drag, ενεργοποιείται το σύστημα liquid-to-air charge air cooler chiller, το οποίο χρησιμοποιεί το σύστημα κλιματισμού του αυτοκινήτου προκειμένου να ψύξει τον αέρα εισαγωγής του κινητήρα. Σύμφωνα με την Dodge, το σύστημα μπορεί να μειώσει τη θερμοκρασία κατά 7 βαθμούς Κελσίου. Ο κρύος αέρας είναι πυκνότερος, πράγμα που σημαίνει πως περισσότερος αέρας μπορεί να μπει μέσα στον κινητήρα, και όταν αναμιγνύεται με την βενζίνη, θα παράγει περισσότερη ιπποδύναμη.

Από προηγούμενο teaser, το αυτοκίνητο φαίνεται να αποδίδει 757 άλογα, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, τα 0-161 χλμ/ώρα σε 6,08, το 200αρι το κάνει σε 6,6 δευτερόλεπτα με ταχύτητα 201 χλμ/ώρα, ενώ το 400αρι το κάνει σε 10,5 δευτερόλεπτα.

  • Anestis Genk

    Αν χρειάζεται να λειτουργείς την τρόμπα του A/C φοβάμαι πως χάνεις, αλλά προφανώς(;) δεν κάναν τέτοια γκάφα.

    • Tsou Kostas

      είναι νερού το intercooler, μάλλον ψυχει το νερο πριν την κοντρα και μετα κλεινει. Επίσης στο τέρμα γκάζι, οι εγκέφαλοι το κλείνουν το A/C και στα απλά αμάξια