Το Υπουργείο Μεταφορών της Γερμανίας υποστηρίζει πως εντόπισε ένα νέο παράνομο λογισμικό που χειραγωγεί τις εκπομπές ρύπων σε ένα ένα μοντέλο της Fiat, στέλνοντας τα αποτελέσματα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να τα εξετάσει.

Η γερμανική κυβέρνηση μετά το Dieselgate έχει ξεκινήσει συστηματικούς ελέγχους στα μοντέλα όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών και δεν είναι η πρώτη φορά που υποστηρίζει πως κάποιο μοντέλο της Fiat διαθέτει παράνομο λογισμικό χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Der Spiegel, το μοντέλο με το παράνομο λογισμικό είναι το 500X, το οποίο σε πρόσφατες δοκιμές, οι Γερμανοί εντόπισαν πως το σύστημα επεξεργασίας των καυσαερίων έκλεινε το σύστημα φιλτραρίσματος μετά από 90 λεπτά λειτουργίας, κάτι που σύμφωνα με τους Γερμανούς, υποδηλώνει την λειτουργία ενός παράνομου λογισμικού. Σε μια προηγούμενη δοκιμή, οι αρχές είχαν εντοπίσει πως το εν λόγω σύστημα έκλεισε μετά από 22 λεπτά χρήσης, όταν ένας τυπικός έλεγχος μέτρησης ρύπων σε εργαστηριακό επίπεδο κατά τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών εκπομπών διαρκεί 20 λεπτά.

Η Fiat αρνείται πως τα μοντέλα της διαθέτουν παράνομο λογισμικό που χειραγωγεί τις εκπομπές ρύπων, με εκπρόσωπό της να δηλώνει:

Δεν είμαστε σε θέση να σχολιάσουμε την εγκυρότητα ή την ακρίβεια των εσωτερικών εγγράφων της KBA που αναφέρει το δημοσίευμα, ή το περιεχόμενο ελέγχων που δεν έχουμε δει ποτέ.

Το 500X συμμορφώνεται με τους υπάρχοντες κανονισμούς εκπομπών ρύπων, με το Υπουργείο Μεταφορών της Ιταλίας να μπορεί να το επιβεβαιώσει, όπως και έκανε και πέρυσι.

  • SAMURAI-66

    Στο σπιτι του κρεμασμενου δεν μιλανε για σχοινι λεει μια σοφη ελληνικη παροιμια.
    Προφανως οι γερμανοι δεν την γνωριζουν!!

  • George Sigalas

    και γω βρήκα ένα ακόμα παράνομο λογισμικό! μετά από 50 ώρες δοκιμών έσβησε ο κινητήρας!