Δεν χρειάζεται να γράψω σχεδόν τίποτα για τη συγκεκριμένη κόντρα στο 1000αρι. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, BMW M3 Competition και Cadillac ATS-V, στήθηκαν δίπλα-δίπλα και τέθηκαν αντιμέτωπα.

510 με 600 Nm ροπής και 1.620 κιλά βάρος το πρώτο, 450 άλογα με 550 Nm ροπής και 1.560 κιλά βάρος το δεύτερο και 470 άλογα με 603 Nm ροπής και 1.700 κιλά βάρος το τρίτο.

Ποιο ήταν το ταχύτερο; Η απάντηση στο video που ακολουθεί.

  • teddy boy

    the king is dead long live the king..!

    • manowar

      Ακυρο..
      Ερωτηση απλη:
      Στα μεσαια pick up ποιος ειναι ο βασιλιας??αναμεσα απο τα
      vw amarock
      toyota hilux
      nissan navara
      mitsubishi l200
      ford ranger
      Isuzu D max
      Mazda bt
      ποιος ειναι για σενα η για τον περισσοτερο κοσμο ο βασιλιας ?η ποιος πιστευεις απο αυτα που βλεπεις και ακους ποιος ει αι ο the king of pick up απαντησε μου

  • Mika

    Σκαρτα ενα αμαξι στο χιλιομετρο, με 60 αλογα παραπανω?
    Νot bad…

    • manowar

      Δες με την M4 gts vs gulia qv που ειναι ακριβως στα ΙΔΙΑ κιλα και στα ΙΔΙΑ αλογα να δεις τι γινεται χαχαχα ο υδροψυκτος ειναι ραπτομηχανη φιλε..ουτε του παπα να μην το πει η Τoyota ουτε του παπα..😍

    • ενα αμαξι….ειναι ενα αμαξι μπροστα…..
      αλλα η διαφοραπου εχουν ειναι αστεια για το σκοτωμα που ακολουθει το καθε αρθρο !!!! χαχααχααχχ

      αλλα να πω ψεμματα ??? το γουσταρω αυτο το σκοτωμα !!! :-P

    • Mika

      Τζερτζελες να γινεται…H διαφορα δεν αλλαζει, ειναι σιγουρα ο νικητης..Βεβαια τα 60 παραπανω αλογα ειναι στην ουσια 30-35 πες,αν εξισωσουμε τα βαρη, γιατι εχουν και 60 κιλα διαφορα….Καλα, δεν μας ελεγαν στην παρουσιαση πως ειναι πιο ελαφρια απο τον ανταγωνισμο, σ ολες τις εκδοσεις???
      :p

    • Mika

      Τζερτζελες να γινεται…H διαφορα δεν αλλαζει, ειναι σιγουρα ο νικητης..Βεβαια τα 60 παραπανω αλογα ειναι στην ουσια 30-35 πες,αν εξισωσουμε τα βαρη, γιατι εχουν και 60 κιλα διαφορα….Καλα, δεν μας ελεγαν στην παρουσιαση πως ειναι πιο ελαφρια απο τον ανταγωνισμο, σ ολες τις εκδοσεις???
      :p

    • Mika

      Τζερτζελες να γινεται…H διαφορα δεν αλλαζει, ειναι σιγουρα ο νικητης..Βεβαια τα 60 παραπανω αλογα ειναι στην ουσια 30-35 πες,αν εξισωσουμε τα βαρη, γιατι εχουν και 60 κιλα διαφορα….Καλα, δεν μας ελεγαν στην παρουσιαση πως ειναι πιο ελαφρια απο τον ανταγωνισμο, σ ολες τις εκδοσεις???
      :p

    • τωρα που το λες ετσι νομιζω ελεγαν………πως ειναι η ελαφρυτερη…..

    • Mika

      Kι οχι 1620 κιλα η τοπ εκδοση, αλλα αρκετα πιο κατω..

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      1500 κιλα ελεγαν τα παλουκαρια ελαφρυτερη απο την Μ3 ο 8c το λιγοτερο βαρος ειναι μειονεκτημα ελεγε ο Ηοmo. :P

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Που να τον πιάσετε ρεεε τον παλαίουρα τον ΠροφητοHomo για αυτοκίνηση! : )
      Χε-χε, που να ξέρατε πως ΑΝΕΒΑΖΕΙ και άλλα ΚΙΛΑ το τούμπανο με την ΕΝΕΡΓΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ.
      Γι’αυτό και στρίβει τον πάτο της στο Ring. : )

  • charris

    boom….!!!

    • manowar

      https://youtu.be/xLFHFujQeic αυτο ειναι το δυνατο 3λιτρο της bmw που θα φοραει και το καινουριο Toyota supra.με την gts ειναι το πιο δικαιο ντραγκ race επιδη ειναι και στα ιδια κιλα και στα ιδια αλογα..θα βγει drag race επισημο τοτε θα δουμε ποιο ραβει καλυτερα στο βιντεο δειχνει πως δουλευει αυτο το μηχανικο εργο τεχνης θα το δουμε σε ευρεια παραγωγή στο ιαπωνικο sportscar
      .

    • charris

      αν καί είναι άλλη κατηγορία το Μ4…..κάποια στιγμή….θα βγάλουν και άλλη έκδοση με επιτέλους πουσαρισμενο μοτέρ γιατί τόσα χρόνια μόνο κυβικά είναι…..

    • manowar

      Ποιος εννοεις ειναι μονο κυβικα;;

  • MPAMPIS

    το γλέντι συνεχίζεται από την alfa……!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • MPAMPIS

    R.I.P. M3