Πριν από 3 ημέρες η BMW παρουσίασε την M4 CS, η οποία τοποθετείται ανάμεσα από την απλή M4 και την κορυφαία M4 GTS που έχει κάνει sold out. Η εταιρία τότε δεν ανακοίνωσε πόσες M4 CS θα βγάλει στην αγορά, αλλά τώρα ο Peter Quintus, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της BMW M, ανέφερε πως η παραγωγή της M4 CS θα περιοριστεί σε 3.000 μονάδες σε βάθος διετίας.
Ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twin-turbo κινητήρας αποδίδει 460 άλογα και 600 Nm, με το γερμανικό coupe να διαθέτει carbon-κεραμικούς δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Το carbon καπό, η ducktail αεροτομή, το μπροστά splitter, και ο νέος πίσω διαχύτης, προέρχονται από την M4 GTS, ενώ νέες είναι οι ζάντες 19″ μπροστά και 20″ πίσω. Διαθέτει τα OLED πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ επιπλέον, μαζί με τις νέες επενδύσεις εσωτερικά των θυρών μειώνουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά 32 κιλά σε σχέση με την απλά Μ4, και κατά 10 κιλά σε σχέση με το Competition Package.
Για το 0-100 χλμ/ώρα η M4 CS, που συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο διπλοσύμπλεκτο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, χρειάζεται 3,9 δευτ. (0,3 δευτ. πιο γρήγορα από την M4 Competition Package), με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 280 χλμ/ώρα. Στο Nürburgring γυρνά σε 7:38, 10 δευτερόλεπτα πιο αργά από την M4 GTS και 14 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την απλή M4. Στη Γερμανία ξεκινά από τις 116.900 ευρώ, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται στα μέσα του 2018.
Η BMW ετοιμάζει τόσο την M2 CS όσο και την M2 GTS που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά τον Μάρτιο του 2018 και τον Μάρτιο του 2019 αντίστοιχα. Η πρώτη θα φορά τον S55 3,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα των Μ3 και M4, με την απόδοσή του να κυμαίνεται στα 410 άλογα. Η M2 GTS θα φορά και αυτή τον ίδιο κινητήρα, μόνο θα αποδίδει κοντά στα 450 άλογα, με την παραγωγή του μοντέλου να περιορίζεται στις 999 μονάδες.