Η Volkswagen για ακόμη μια χρονιά, στο Vienna Motor Symposium, παρουσίασε νέους κινητήρες της. Πρόκειται για δύο νέους κινητήρες, με το Golf TSI BlueMotion να χρησιμοποιεί τον νέο 1.5 TSI Evo κινητήρα, έναν μικρό-υβριδικό σύστημα, το DSG DQ200 και μια μπαταρία ιόντων-λιθίου που αναλαμβάνει να τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου, όταν ο κινητήρας είναι σε λειτουργία coasting, μια λειτουργία που δουλεύει με ταχύτητες έως 130 χλμ/ώρα και σβήνει τον κινητήρα αμέσως μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι. Σύμφωνα με την Volkswagen, το σύστημα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης κατά 0,4 λίτρα/100 χλμ σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης.

Ο δεύτερος κινητήρας είναι ένας νέος 1.000αρης TGI Turbo που καταναλώνει συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG). Ο κινητήρας αποδίδει 90 άλογα και έχει πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 και NOx χάρη σε έναν προηγμένο καταλυτικό μετατροπέα ο οποίος έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας πολύ γρήγορα, σε μια προσπάθεια να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων.

Τέλος η Volkswagen επανέλαβε τις προθέσεις της να φέρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην αγορά το 2020, ενώ θα ακολουθήσουν περισσότερα από 30 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025, ώστε να πουλά 2-3 εκατ. αυτοκίνητα ετησίως.