Οι πωλήσεις των σεντάν μοντέλων πλέον βρίσκονται σε καμπή και η Lexus πιστεύει πως το μέλλον τους είναι καταδικασμένο αν δεν εξελιχθούν. Φήμες θέλουν το GS να καταργείται με τον Tokuo Fukuichi, παγκόσμιο επικεφαλής της Toyota να δηλώνει πως η τεράστια ζήτηση του κόσμου για SUVs και crossovers σημαίνει πως τα σεντάν πρέπει να γίνουν πιο δυναμικά και λιγότερο τυπικά.

Αν δεν μπορούμε να προσφέρουμε μια πραγματική σεντάν εμπειρία που δεν μπορείς να την έχεις με ένα SUV ή crossover, τότε πιστεύω πως τα σεντάν μοντέλα δεν θα καταφέρουν να επιβιώσουν αν δεν εξελιχθούν. Μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, τα παραδοσιακά τριών όγκων σεντάν μοντέλα θα εξαφανιστούν.

Ο Fukuichi συμπληρώνει πως τα σύγχρονα SUV και crossover μοντέλα έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια σε ότι έχει να κάνει με την άνεση και τον χειρισμό που προσφέρουν, έχοντας πλέον εφάμιλλα χαρακτηριστικά με τα σεντάν, υποστηρίζοντας πως η απόκριση του τιμονιού στα σεντάν μοντέλα είναι ένας από τους βασικούς τομείς που πρέπει να βελτιωθεί. Τέλος ο Fukuichi μίλησε και για station wagon δημιουργίες από την Lexus, λέγοντας πως προσωπικά ο ίδιος θα ήθελε να υπάρχει ένα τέτοιο μοντέλο στη γκάμα της Lexus, αλλά αυτό σήμερα δεν είναι εφικτό λόγω έλλειψης πόρων.

Στις σχετικές ειδήσεις, αναφορές θέλουν την Lexus να παρουσιάζει τους επόμενους μήνες ένα πρωτότυπο LS με τεχνολογία κυψελών υδρογόνου, με την εταιρία να έχει κατοχυρώσει το όνομα LS-FC.