Οι πωλήσεις των σεντάν μοντέλων πλέον βρίσκονται σε καμπή και η Lexus πιστεύει πως το μέλλον τους είναι καταδικασμένο αν δεν εξελιχθούν. Φήμες θέλουν το GS να καταργείται με τον Tokuo Fukuichi, παγκόσμιο επικεφαλής της Toyota να δηλώνει πως η τεράστια ζήτηση του κόσμου για SUVs και crossovers σημαίνει πως τα σεντάν πρέπει να γίνουν πιο δυναμικά και λιγότερο τυπικά.

Αν δεν μπορούμε να προσφέρουμε μια πραγματική σεντάν εμπειρία που δεν μπορείς να την έχεις με ένα SUV ή crossover, τότε πιστεύω πως τα σεντάν μοντέλα δεν θα καταφέρουν να επιβιώσουν αν δεν εξελιχθούν. Μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, τα παραδοσιακά τριών όγκων σεντάν μοντέλα θα εξαφανιστούν.

Ο Fukuichi συμπληρώνει πως τα σύγχρονα SUV και crossover μοντέλα έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια σε ότι έχει να κάνει με την άνεση και τον χειρισμό που προσφέρουν, έχοντας πλέον εφάμιλλα χαρακτηριστικά με τα σεντάν, υποστηρίζοντας πως η απόκριση του τιμονιού στα σεντάν μοντέλα είναι ένας από τους βασικούς τομείς που πρέπει να βελτιωθεί. Τέλος ο Fukuichi μίλησε και για station wagon δημιουργίες από την Lexus, λέγοντας πως προσωπικά ο ίδιος θα ήθελε να υπάρχει ένα τέτοιο μοντέλο στη γκάμα της Lexus, αλλά αυτό σήμερα δεν είναι εφικτό λόγω έλλειψης πόρων.

Στις σχετικές ειδήσεις, αναφορές θέλουν την Lexus να παρουσιάζει τους επόμενους μήνες ένα πρωτότυπο LS με τεχνολογία κυψελών υδρογόνου, με την εταιρία να έχει κατοχυρώσει το όνομα LS-FC.

  • SAMURAI-66

    Παντως με την νεα λιμουζινα ls500 σε καθε μορφη της φαινεται πως βρισκονται σε καλο δρομο για να δωσουν αερα υπεροχης στα σενταν πολυτελειας αναζωπυρωνοντας το ενδιαφερον για τους ενδιαφερομενους.
    Και η ειρωνεια ειναι πως η toyota ειναι ο κατασκευαστης που εφερε την γενια των suv στην παγκοσμια σκηνη με το καταπληκτικο rav4 που ανοιξε τον δρομο στον χωρο…δημιουργησαν δηλαδη τον αμφισβητια καθε αλλης μορφης τετρατροχων που εφερε επανασταση στην κινηση και σπερνει σε πωλησεις!
    Η πληροφορια του περιοδικου MAG-X που ειχα δημοσιευσει προ ενα μηνα για την προθεση των ιαπωνων να στραφουν στα στεισον ηταν απολυτα ακριβης και δειχνει την ροπη της lexus για νεα μονοπατια!
    ………….https://www.autoblog.gr/2017/04/04/lexus-ls-500-f-sport-sth-nea-yorkh/

  • Anestis Genk

    Τι προσφέρουν τα SUV; Επιβλητική εμφάνιση; Δυνατότητα για να καβαλάς πεζοδρόμια (αντικοινωνική συμπεριφορά);

    • manowar

      Χαχαχαχαχ δικος μου εισαι εσυ

  • Γιώργος Εμπέρ

    Και εγω που θελω ενα 5θυρο 4κινητο τουρμπο αμαξακι (βλεπε evo, impreza) η ενα gtr δηλαδη δεν εχω ψυχη? Γιατι πρεπει με το στανιο να μου πασαρουν suv? Δεν θελω βρε ανθρωπε του Θεου suv. Ωχουυυυυ. Με το στανιο δηλαδη?

    • απο τη στιγμη που θελεις κολασμενα ενα GTR…εισαι ενας λογος που τα sedan παραπεουν !!! :-P

  • οταν λενε να μην ειναι τυπικα και πιο δυναμικα???
    δηλαδη ?????

    • manowar

      Να ειναι σαν το Μ3 και το Julia Qv που ειναι ανετα οικογενειακά σενταν αλλα στριβουν πλακομουν….@ και οχι να στριβει σαν φαλαινα…χε χε χε χε χε χε χε
      😊😊😊😛😛 για να δουμε τι ψαρια θα πιασουμε αν και δεν βλεπω κίνηση

    • NIKOS HomoAkatastatus

      To M3 να το βγάλεις από την εξίσωση.Πιο γρήγορα στρίβει ο βραδύποδας.Είναι πολύ πίσω σε εξέλιξη.
      Η ALFA ROMEO GIULIA QV αλλά και oι πιο απλές Giulia,
      είναι αυτές που τάραξαν τα νερά στην κατηγορία των sedan.
      Κόσμος που ούτε καν κοίταζε αυτήν την κατηγορία,τα παρακολουθεί συνέχεια.
      Δες τι γίνεται Παγκοσμίως στα videάκια της ALFA.

    • manowar

      Χαχαχαχα καλως τον πρωτο πελατη οτι και εξισωση να κανεις στο jdm μυαλο σου αυτα που λες δεν πατανε στην επιφανεια της γης καθολου φιλε νικο εδω στο τελος που μετριουνται βγαινουν και μπαινουν με τα ιδια χιλιομετρα παρα την μικροτερη δυναμη της μπεμπας και μην παιζεις με τις λεξεις εγω δεν ειπα για αλφα εγω ειπα για ασιατικη φαλαινα..που δεν ειναι και εξελιγμένο τρομαρα να σ ρθει https://youtu.be/WGAU7aFMFwQ

    • γιατι ποιος θελει ΜΟΝΟ τοσο γρηγορα sedan ????
      στην τελικη η stelvio τσαγιαζει για πλακα κατι σενταν σαν τα Μ3 !!! χοχοχοχοχοχοοχοχοχοχοχοχχοοχοχ

    • manowar

      Ελα ελα τρολλ..εγω εχω ορεξη για λιγη παιδικη κουβεντουλα τυπου δεν ειναι τοσο εξελιγμενο…ναι δεν ειναι εξελιγμενο απλα τα πηδαει ολα και παει μπαρες με την τζουλια που εχει το πιο δυνατο μοτερ στην κατηγορια των μεσαίων σενταν..αλλα κατα τα αλλα δεν ειναι εξελιγμενο οταν ντροπιαζει κατι μακατρουκες καλη ωρα εδω ειναι ασχημα..😀😀😀😀😣😣😣😜😜😜τσουξεεεεεεεεεεεεεε χαχαχαχαχα

    • manowar

      😜:-@

    • Γιώργος Εμπέρ

      Oταν εχεις ενα SUV, οτι suv και να ειναι, οσο γρηγορο και να ειναι, οταν ειναι μισο μετρο απο το πατωμα, παει για τα σκουπιδια. Το κεντρο βαρους του αυτοκινητου ειναι ψηλα και το κανει ασταθες και δεν στριβει. Ασε που ειναι 1800 κιλα. Ολα τα supercars γιατι αραγε ειναι φιδια και carbon?

      Αν ερθω με ενα ταπεινο evo 9 που ειναι αμαξι 10 ετων και πατησω 2 γκαζιες, η stelvio ξερεις που θα βρεθει? Οταν στα λιμανακια το evo θα μπαινει στα πεταλα με τουλαχιστον 150, η Stelvio ξερεις τι θα κανει? Μην τα ισωπεδωνουμε ολα. Τα SUV ειναι καλα για απλοχωρια και για να βαζεις 3 παιδια και τον σκυλο για διακοπες, μπορει να εχουν και λιγο γκαζι, αλλα μεχρι εκει!

    • τα γρηγορα SUV δεν ειναι σε καμια περιπτωση τοσο ψηλα οσο λες…….εισαι σιγουρος οτι μπορεις να μπεις με περισσοτερα στο καθε πεταλο με ενα ΜΑΜΑ evo ???
      οκ εστω και οτι μπαινεις….η διαφορα ειναι τοσο μικρη…..που στο θεμα overall χαρακτηρα χανει κατα κρατος το καθε EVO…γιαυτο και διαβαζεις πως τα SEDAN πεθαινουν…….

    • Γιώργος Εμπέρ

      Προφανως δεν εχεις δει evo να στριβει. Εγω οταν ειδα, εχασα το σαγονι μου. Επισεις ενα “απλο μαμα 9αρι” εβγαζε 300 αλογα. Με ενα απλο πρωτο σταδιο οχι με κοστη πανω των 5-6000 ευρω επιανε πανω απο 400 αλογα. Ξεμπαζωνε την ασφαλτο. Το θεμα ειναι πως αυτα τα εβγαζε σε ενα αμαξωμα οχι πανω απο 1300 σκαρτα κιλα.

      Επισεις το evo ειναι αμαξι που τρεχει σε ραλλυ, με 4κινηση, τρομερο σασι, τρομερο στησιμο και με μια αναρτηση δεν πιανετε (Οχι οτι πιανετε με την μαμα αναρτηση). Επισεις η Mitsubishi ειναι γνωστο οτι εχει μια απο τις καλυτερες τετρακινησεις.

      Η διαφορα δεν θα ειναι μικρη. Θα ειναι χαωδεις. Το evo εχει την ικανοτητα να καταριπτει τον νομο της φυγοκεντρου δυναμης και καθε αλλο νομο της φυσικης. Μια cayenne η μια stelvio, αντε να το φτασει στην ευθεια. Στην πρωτη στροφη αντε γεια.

    • σου μιλαω για μαμα αυτοκινητα..οχι βελτιωμενα !!!
      δες τι γυρολογιο εχουν στο ring !!
      to ΕVO ΙΧ εχει 8.11 αλλα ηταν σε βρεγμενο……

    • Γιώργος Εμπέρ

      Το να αλλαξεις μια αναρτηση δεν ειναι και ο ορισμος της βελτιωσης. Αλλαξε και στην cayenne αναρτηση αλλα παλι δεν θα μπαινει καλυτερα απο evo. Εχει το διπλασιο υψος, το διπλασιο βαρος και πανω απο ολα δεν φτιαχτηκε για αυτο. Μπορει να πηγαινουν στην ευθεια αλλα μεχρι εκει. Δεν εχουν φτιαχτει ουτε για πιστες, ουτε για ραλλυ, ουτε για track days. Οποτε το να συγκρινεις μια Stelvio με μια M3 / Μ4 το θεωρω εντελως ατοπο. Η Stelvio δεν ειναι φιδι και ουτε διπλωνει μολις πατησεις το γκαζι.

      Και παμε και στο δια ταυτα. Το 90% το suv το παιρνει για να δειξει χλιδη και μοστρα. Χεστηκε ο Γλυφαδιωτης κλαρινογαμπρος με την porche αν εχει χωρο για να παρει 10 βαλιτσες το cayenne. Επισεις τα suv γεννηθηκαν απο κατι rav4, susuki samurai και jeep. Αυτα θυμαμαι ανεβαινανε κατι βουνα και ηταν off road animals. Ποια cayenne θα την παρεις να την σπασεις στα βουνα? Πoια cayenne θα την παρεις για να βαλλεις μεσα τον σκυλο να σου σκιζει με τα νυχια το δερματινο καθισμα και να κατουραει και να αφηνει τριχες?

      Αυτα τα αμαξια δεν ειναι αμαξια πολης. Ειναι αμαξια για τον ανθρωπο που θελει να παει και στις λασπες και στις πετρες. Γιαυτο και ειναι ψηλα. Δεν ειναι για να τα παιρνετε για μεσα στην πολη γιατι “εχει χωρους” γιατι χωρους εχει αλλα δεν εχεις να την παρκαρεις την μαουνα. Καιει σαν νταλικα και ειναι λογικο γιατι ειναι θεοβαρο και επειδη ειναι γρηγορο δεν εχει φτιαχτει για να ειναι αμαξι επιδοσεων.

      Τελος αναιρειτε και την off road χρηση του γιατι κριμα ειναι να σπασει το καημενο και το οτι εχει χωρους γιατι κριμα ειναι να βαλλω στην cayenne το σερβαν να το παω στο αλλο σπιτι.

      Σας πιπιλισαν το μυαλο οτι ειναι το νεο trend και η νεα μοδα και ολοι τρεχουν να παρουν suv οπως ετρεχαν να παρουν και diesel. Σας επεισαν οτι δεν ζειτε χωρις αυτα και ξαφνικα το πιστεψατε κιολας. Μεχρι πριν μερικα χρονια τον παιζατε στο max power με τις supra και τα r34 και τωρα ξαφνικα τα suv ειναι το μελλον

      Kαι για να τα βαλλουμε ολα σε μια σειρα

      – Αμαξακια πολης. Μικρα, οικονομικα και χωρανε παντου αλλα δεν ειναι για ταξιδια και δεν εχουν χωρους

      – Hatchback. Μεσαια οικονομικα και χωρανε σχεδον παντου. Κανουν ψιλοταξια και εχουν και καποιους χωρους

      – Γρηγορο Hatchback. Ο απο πανω που το θελει μεσαιο με 2 χωρους παραπανω αλλα τον τρωει το ποδι του

      – Sedan. Εδω ειναι η κατηγορια σταθμος. Ειναι η απολυτη ισορροπια. Δεν ειναι μικρο αλλα ουτε μεγαλο. Βρισκεις να παρκαρεις αλλα δυσκολευεσε και λιγο. Εχει χωρους αλλα δεν ειναι και νταλικα, παει ταξιδια αλλα δεν γυρνας και ολο το κοσμο. Καιει αλλα ουτε λιγο, ουτε πολυ. Εχουν επιδοσεις αλλα δεν ξεμπαζωνουν την ασφαλτο. Ειναι το αμαξι που αγαπαει ο μεσος οικογενειαρχης

      – Γρηγορο sedan. Αν και ειναι sedan, evo και impreza ανοιξαν μια καινουργια κατηγορια οπου επαψαν να ειναι ακριβως οικογενειακα και ας ειναι sedan

      – Διπλοκαμπινο. Το ποιο χρηστικο αμαξι. Χωραει τα παντα, εχει καροτσα, κουβαλας οτι θελεις, παει παντου και χωραει και 3-4 ατομα μεσα.

      – Off road animal. Τα jeep που ειναι ψηλα, και ειναι για τα κατσαβραχα. Πινουν αλλα πανε εκει που δεν πανε τα αλλα. Εχουν χωρους αλλα ειναι μεγαλα και βαρια οχηματα. Δεν ενδικνειντε για πολεις ουτε ειναι αμαξια επιδοσεων για πιστες

      – Χλιδατα αμαξια. Λιμουζινες, με επενδυση ξυλου και με την ανεση ως κυριο μελημα. Ολα ειναι γρηγορα γιατι οταν τα πληρωνεις μια περιουσια δεν γινεται να ειναι ταφος σε επιδοσεις αλλα δεν εχουν φτιαχτιε για πιστες.

      Σε ολα αυτα το Suv ανοικει στην κατηγορια τοτυ off road animal που με το στανιο πανε να σας πεισουν οτι ειναι εξισου χρηστικο και για ολες τις αλλες κατηγοριες. Σιγα μην ειναι και το αμαξι transformers!
      Hμαρτον με αυτο το εχει χωρους. Και το αγροτικο εχει χωρους και κανει και μετακομιση αλλα δεν σας ειδα να παιρνεται διπλοκαμπινο. Προφανως γιατι πως θα δειξεις λεφτας με το datsun!

    • γιατι το κουραζουμε ???? τα SUV τα κανουν ολα και συμφερουν…..
      γιαυτο και πουλανε…….
      απλα ειμαστς κολλημενοι στα ”παλια” !!!

      θα στο θεω πιο απλα…..θυμησου λιγο τι ελεγαν πριν 20+ χρονια για την πολυχρηστικοτητα των οχηματων…..και πλεον βλεπεις εναν ογκο σχεδον παντου…πχ στα χοτ χατε το θεωρεις δεδομενο….

      και ναι…η αναρτηση… ειναι βελτιωση !!οταν συγκρινουμε οχηματα τα συγκρινουμε ΜΟΝΟ εργοστασιακα…..

    • Γιώργος Εμπέρ

      Mα αυτο σου εξηγω. Δεν τα κανουν ολα. Προσπαθουν να σε πεισουν πως τα κανουν ολα.

      Ειναι οικονομικα? ΟΧΙ
      Ειναι μικρα? ΟΧΙ
      Εχεις θεμα παρκινγκ? ΝΑΙ
      Κοστιζουν μια περιουσια? ΝΑΙ
      Ειναι θεοβαρα? ΝΑΙ
      Εχουν πολλα κυβικα για να σηκωσουν το βαρος τους? ΝΑΙ
      Πληρωνουν πολλα τελη και ασφαλειες? ΝΑΙ
      Αυτοαναιρουνται? ΝΑΙ!!!

      Ενω ειναι off road και εχει χωρους, λυπασαι τα λεφτα σου να το πας στα κοτρωνια και να το φορτωσεις σαν ζωο! Πραγματικα ενα hilux η ενα l200 κανει 100 φορες καλυτερα αυτη την δουλεια και κοστιζει πολυ λιγοτερα χρηματα! Και θα το χαρεις πολυ περισσοτερο!

      Ο μονος λογος για το 90% ειναι απλα να πουλησουν μουρη με την χλιδατη τζιπαρα. Και επειδη κολλας στην αναρτηση και στην βελτιωση. Στοκ μαμα evo να παρω, παλι ουτε που θα με δουν κατι cayenne και κατι stelvio κλπ.

      Οσο και να θες να τα συγκρινεις, το evo ειναι αμαξι ραλλυ με 4κινηση που ειναι θρυλος της αυτοκινησης για τις επιδοσεις του και το αλλο ειναι τζιπ. Μπορει να ειναι γρηγορο για τζιπ, να ειναι αξιοπρεπες σαν καροτσα η σαν επιδοσεις αλλα ειναι τζιπ. Και οτι και να του κανεις παντα τζιπ θα παραμεινει.

      Ενας αχαρος ογκος σιδερικων χωρις προσωπικοτητα που θα ελαμπε μονο αν τον εβγαζες εκει για οπου προοριζεται. Για βουνα να περναει απο ποταμια.

      Και εν τελη, ο καθενας ειναι ελευθερος να παρει οτι θελει και να κανει κουμαντο στην τσεπη του. Αλλα εγω σαν Γιωργος, τζιπ δεν θα παρω οπως δεν πηρα ουτε ντιζελ, οπως δεν εβαλα ουτε υγραεριο. Οποιος θελει ελευθερη αγορα ειναι

    • μην τα μπερδευουμε…..
      τα SUV τα κανουν ολα και συμεφερουν…αν και εγω προτιμω τα πικ απ….γιατι ειναι ακομα πιο πρακτικα….στο οδηγικο κομματι χανουν σε σχεση με τα SUV γιατι θυμιζουν πιο φορτηγα….αλλα για μενα δεν παιζει τοσο ρολο οποτε αν δεν εχω θεμα με το παρκιν..πικ απ και αγιος ο θεος !!

      μου συκρινεις το ΕVO…με ενα απλο SUV..συγκρινε το με ενα RR sport…..θα μου πεις δεν ειναι φθηνο…γιατι ειναι το EVO ???
      συγκρινε ενα απλο CARISMA με ενα 1.6ρι QASHQAI……οι 99στους 100 θα προτιμησουν το NISSAN…γιατι σε επιδοσεις ειναι το ιδιο…αλλα ειναι πολυ πιο πρακτικα….γιαυτο και αλλωστε πουλανε τοσο πολυ…

      τωρα αν εσυ ψαχνεις το παραμικρο χιλιομετρο στην κορυφη της στροφης…τοτε καλα κανεις και προτιμας EVO…αλλα το 99.9% των οδηγων/αγοραστων δεν κανουν αγωνες στο δρομο…..απλα θελουν να ειναι γρηγοροι…

      τοσην ωρα μου μιλας για επιδοσεις…και μου μιλας για EVO !! μαντεψε ???!!! εχεις πεσει ”θυμα” του μαρκετινγκ οπως λες…απλα αυτο των δεκαετιων 90-00 που τα sedan πουλουσαν….δηλαδη ???? οτι πας γρηγορα ενω εισαι πρακτικος !!! αμα ηθελες να ησουν γρηγορος….θα προτιμουσες ενα COUPE η στην χειροτερη ενα roadster……

      πλεον αυτο την κατηγορια των γρηγορων SEDAN την καλυπτουν τα SUV….τα ιδια ελεγε ο κοσμος……για τους νομους της φυσικης οταν διαβαζε απο καποιους σαν ”εσενα” και μιλουσαν για γρηγορα sedan και οχι για γρηγορα coupe…..

      το EVO μπορει να εχει 4κινηση….αλλα ουτε πεζοδρομιο δεν ανεβαινει…….
      το EVO ζητημα να βγαζει 250 χιλιομετρα με ενα ντεποζιτο……..

      θελεις να το συνεχισω ???? :-D

      y.g και τα λεω ολα αυτα εγω που λατρευω το ΕVO ΙΧ… η διαφορα ειναι οτι ξερω ολα τα μειονεκτηματα του….και ξερω γιατι το θελω…….γιατι απλα δεν ειμαι σε αυτο 99% που σε λεω……

    • Γιώργος Εμπέρ

      Δεν σου μιλαω για επιδοσεις. Σου μιλαω για ενα αμαξι 10 ετων πριν που εχει ακομα την μαγκια να συγκριθει με τα αμαξια του σημερα! Αν σημερα η MIitsubishi εβγαζε evo 11, η Stelvio ουτε που θα το εβλεπε!

      Kαι στα λογια μου ερχεσαι. To evo δεν αυτοαναιρειται. Το evo δεν ανεβαινει πεζοδρομια και δεν παει ταξιδια γιατι ειναι αμαξι για ραλλυ. Το παιρνεις και ξερεις πως το transfer κανει 10.000 ευρω και θα το παρεις στο χερι αν ανοιγεις στο φαναρι λογο της τετρακινησης.

      Απο την αλλη το τζιπ αυτοαναιρειται. Δεν ειμαι κατα της κατηγοριας τζιπ. Ειμαι κατα της λογικης οτι ειναι αμαξι πολης. Με 5 μετρα μηκος και 2 τονους βαρος δεν ειναι αμαξι πολης. Σορρυ. Eιναι απλα δυσχρηστο. Σας το πουλανε για αμαξι πολης και εσεις τρεχεται να ψωνισετε μην χασετε το κελεπουρι

      Και ναι. οι 99 στους 100 θα προτιμισουν το Qashqai οπως πηραν και iphone και ντιζελ. Και αν τους ρωτησεις γιατι θα σου πουνε γιατι εχει χωρους και ειναι οικονομικο. Πρακτικα το πηραν για να ειναι in και trendy και να πουλησουν πουλ μουρ.

      Το Qashqai παει στις πετρες και στα χωματα. Ποιος απο αυτους θα το παει? Το Qashqai χωραει να του φορτωσεις το μισο ikea μεσα. Ποιος θα το κανει? Τα παλια τα carisma ομως κουβαλουσαν μπετα θυμαμαι. Και οταν θα ερθει η ωρα να παρκαρεις στον Ν. Κοσμο, στην Καλλιθεα, στον Πειραια, στο Κεντρο, στον Βυρωνα, που θα παρκαρεις με το Qashqai?

      Και ποση πραγματικη καταναλωση εχει μεσα στην κινηση το Qashqai οεο?

    • DimiE92

      Ολο λες οτι τα τα SUV δεν τα πανε στα κοτρωνια γιατι τα λυπουντε. Δεν ειναι μονο γιατι τα λυπουντε! Υπαρχει και χειροτερο… πολλα απο αυτα δεν ειναι καν 4Χ4… :-P
      Δηλαδη τι να λεμε τωρα…
      Βασικα μεχρι να φτασεις στην κατηγορια Q5(Δηλαδη Q3, X1, GLA, Tiguan, Quasqai ή οπως γραφεται κτλ) το 99% ειναι μπροστοκινητα…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Τζιπ ειναι και αυτα απλα τους μπασταρδεψαν την κινηση μπας και καταφερουν να μειωσουν καπως την καταναλωση.

    • ΛΕΣ :Kαι στα λογια μου ερχεσαι. To evo δεν αυτοαναιρειται. Το evo δεν ανεβαινει πεζοδρομια και δεν παει ταξιδια γιατι ειναι αμαξι για ραλλυ.

      αυτο σου εξηγω…..μιλας για ενα ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΟ ΟΧΗΜΑ…που αν κυριος σκοπος σου ειναι να κυνηγας το παραμικρο χιλιομετρο στις στροφες….αν θελεις να το μετατρεψεις σε ραλαδικο….τοτε καλα κανεις και θελεις EVO !!!
      ενας που θα προτιμησει SUV….απλα θελει να ειναι ανετος με χωρους..και οποτε θελει να πατησει το γκαζι και να παει γρηγορα…..
      και ας πιανει τα 200 1.5sec πιο αργα απο το καθε EVO….και ας εχει μικροτερη ταχυτητα μεσα στην στροφη για 5 χιλιομετρα……

    • Γιώργος Εμπέρ

      Προφανως και μιλαω για ενα πολυ ειδικο οχημα. Μου κανεις συγκριση αναμεσα στην Stelvio και στην M3 και βγαζεις κιολας οτι την περναει κιολας την M3!

      Σε καθε περιπτωση, τα suv ειναι οχηματα για μια συγκεκριμενη χρηση οπως ολα. Σιγουρα οχι για την χρηση που σας πλασαρουν οτι γινεται και σιγουρα δεν τα κανει ολα και συμφερει. Και σιγουρα η stelvio δεν τσαγιαζει για πλακα κατι σενταν σαν τα Μ3!!! Ειναι αλλη κατηγορια. Ειναι τζιπ.

      Η M3 οπως και το evo ειναι ενα ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΟ ΟΧΗΜΑ που κυνηγανε τα second και δεν θελουν απλα να πατησουν το γκαζι και να πανε γρηγορα. Οποτε καλη η Stelvio αλλα αν θελει να εχει ταυτοτητα, ας μεινει στην κατηγορια που ειναι. Ως τζιπ. Μην προσπαθει να συναγωνιστει ουτε τα αμαξακια πολης, ουτε τα αγωνιστικα αυτοκινητα, ουτε σε επιδοσεις, ουτε σε καταναλωσεις, ουτε σε parking

      Ας παρουν το Quasqai, ας του βαλλουν μια τετρακινηση να ειναι τουλαχιστον αξιοπρεπες off road γιατι τωρα ουτε αυτο ειναι

      Και καταλαβαινω την αναγκη του οικογενειαρχη για παραπανω χωρους, γιαυτο αλλωστε υπαρχουν και τα station wagon. Παντα υπηρχαν λυσεις για ολους. Αλλα μην φανατιζεστε με τα τζιπ και νομιζετε οτι σας πουλανε το μελλον και τα κανει ολα και συμφερει γιατι τιποτα δεν κανει παραπανω απο ολα τα αλλα αμαξια. Τα κανω ολα με ενα YARIS και μετακομιζω σπιτια! Μαρκετινγκ σας πουλανε

    • γιατι τα μπερδευουμε ??? οταν λεμε οτι τα κανει ολα και συμφερει….δεν εννουμε οτι τα κανει καλυτερα απο τον ανταγωνισμο…..αλλα σου δινει το κατι παραπανω σε σχεση με τις υπολοιπες κατηγοριες !!

      εσενα..και μενα….δεν αρεσουν..γιατι ξερουμε ακριβως τι θελουμε….για παραδειγμα εγω που χαμηλωσα το GOLF και πλεον ειναι τοσο σκληρο οσο ενα καρο του μεσαιωνα……..ξερω γιατι το εκανα…..και στα @@ μου αν οι πισω σε καθε λακουβα φτανουν ταβανι !!! :-D

      η ΜΑΖΑ ομως……δεν το θελει αυτο..και θελει κατι που πληρει τα θελω τους για λιγο απολα…..και αυτο τους δινουν οι κατασκευαστες…..και αυτο προτιμουν……

      οσο για το QASQAI που λες……δεν ειναι αναγκη για να το εκτιμησεις να πας σε πλαγιες και σε βουρκους……αρκει μια διαδρομη να κανεις στο βουνο…..και ΜΟΝΟ το αυξημενο υψος του θα το εκτημισεις οσο δεν παει….

    • Γιώργος Εμπέρ

      H μαζα δεν ξερει τι θελει. Ο Steve Jobs θεος σχωρεστον μπορει να πατησε επι πτωματων αλλα ηταν μεγαλο επειχηριματικο μυαλο. Γιαυτο και εφτιαξε την αυτοκρατορια της Apple.

      Πολυ πριν απο εσενα και απο εμενα, ειχε καταλαβει πως στην μαζα τις αναγκες τις δημιουργουν οι εταιριες. Στο ειπα και ποιο πανω. Μια απο τις ποιο σπουδαιες φρασεις του ηταν “Ο κοσμος δεν ξερει τι χρειαζεται μεχρι εμεις να του το δειξουμε”. Ειχε πιασει απο νωρις το νοημα.

      Η μαζα χειραγωγειται. Γιαυτο και λεμε πως οι καταναλωτες ειναι προβατα. Γιατι αγοραζουν χωρις να σκεφτονται. Παει ενα για σφαγη και ολο το αλλο κοπαδι ακολουθαει χωρις μυαλο. Τωρα οι αυτοκινητοβιομηχανιες θελουν να πουλησουν suv αφου αρμεξαν το ντιζελ μεχρι που τους τελειωσε και τα βλεπεις σε καθε διαφημιση. Και αντι να κατσεις να σκεφτεις αν το χρειαζεσαι και που και γιατι, πας και αγοραζεις γιατι εγινε mainstream.

      Εν το μεταξυ ο Ελληνας δεν χανει ευκαιρια να δειξει λεφτας οποτε να κατι τζιπαρες χωρις ουσια. Aλλα γελαω οταν ερχεται ο αλλος με το Ford Edge των 100.000 ευρω και σε κοιταει απο πανω με μια δηθεν ανωτεριλα και πατας 2 γκαζιες με ενα evo που εκανε τα μισα λεφτα καινουργιο πριν 10 χρονια και το edge ψαχνεται! Γιατι τοσο μυαλο εχει η μαζα.

      Ο καθενας βεβαια ειναι υπευθυνος της τσεπης του οποτε εμενα δεν μου πεφτει λογος.

    • πρωτο ειναι ατοπο για μενα να συγκρινεις κινητα με αυτοκινητα……πχ ενα apple μπορει να σου προσφερει τα ιδια με ενα κινεζικο των 100 ευρω……. αντιθετα ενα SUV σου προσφερει πολλα περισσοτερα απο ενα MATIZ/CARISMA/GOLF…..

      και ξανα κολλας στο EVO….τερμα ακυρο να συγκρινεις το EDGE με το EVO….αν ο τυπος εδωσε 100.000 για να ειναι δικαστης στο φαναρι…εκανε λαθος αγορα…….. τοσο απλα !!
      αν το πηρε ομως για να ειναι ”εξισου” γρηγορος με χρηστικοτητα και ανεση…..τοτε εκανε μια ΤΕΛΕΙΑ αγορα !!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Δεν κανω εγω τις συγκρισεις. Ο κοσμος τις κανει που συγκρινει Stelvio με M3, Bmw X5 με evo και βγαζουν κατι juke nismo προμοταρωντας δηθεν ταχα μου πως τα suv τωρα μπορουν να ειναι και αγωνιστικα ισα ισα για να τσιμπισει ο κοσμακης. Το cayenne τραβηξε airbus και μετα θα κανει και dragster. Δεν ειναι suv. Αγωνιστικο ειναι απλα το παμε για ραλλυ ντακαρ και του ψιλοσαμε την αναρτηση….

      Ενα SUV δεν μου προσφερει πολλα περισσοτερα. Μου προσφερει 5 και για χαρη αυτων των 5 μου παιρνει αλλα τοσα πισω οπως συμβαινει σε ολα τα αμαξια

      -Ενα τζιπ εχει χωρους
      -Μεγαλη αυτονομια
      -Μεγαλα ταξιδια
      -off road διαδρομες
      -Στα υπερ μπορει να ειναι η χλιδη

      Στον αντιποδα εχει και αρνητικα

      -Mεγαλο βαρος και καταναλωση
      -Δυσχρυστο στην κινηση και μεσα στην πολη
      -Δυσκολο στο παρκαρισμα
      -Μεγαλα τελη κυκλοφοριας και ασφαλειες
      -Eνδεχωμενος ακριβα σερβις και ανταλλακτικα
      -Αν ειναι χλιδατο, στα κατα παει οτι δεν κανει για κουβαλημα.

      Ειμαι σιγουρος πως αν βαλλεις ολες τις κατηγοριες αυτοκινητων, ολα εχουν αντιστοιχα καλα και κακα. Ειτε λεγεται evo, ειτε yaris, ειτε fiesta, ειτε volvo s60.

      Οποτε σε ολο αυτο δεν βλεπω κανεναν λογο τοσης θεοποιησης των suv. Το πληθος ξαφνικα απαιτει τζιπ λες και ειδαν ξαφνικα το φως το αληθινο!

  • fanboy

    εμεις οι καταναλωτες ευθυνομαστε αφου ολο κ πιο πολυ επιλεγουν τζιπ

    • manowar

      Πεστα….περιπτερα αν θεμε να παρουμε τσιγαρα δοξα το θεο υπαρχουν τι τα κανουν τωρα και με ροδες?

  • ΝΙΑΝ

    Νομίζω ότι πάτε να συγκρίνετε δύο κόσμους που είναι τελείως διαφορετικοί. Οι περισσότεροι που αγοράζουν SUV είναι οικογενειάρχες, που ψάχνουν χώρους και πρακτικότητα (και σωστά κάνουν) γιατί όπως και να το κάνεις τα περισσότερα έχουν χώρους αποσκευών περί τα 450-500Lt και αμάξωμα πιο κοντό από την octavia (το πιο γνωστό οικογενειακό σενταν) –> πιο εύκολο στα παρκάρισμα. Από την άλλη όποιος αγοράζει SUV με 20′ ζάντα και “πιτωμένη” ανάρτηση προφανώς είναι ηλίθιος ή μάλλον μπερδεμένος. Όσο αφορά τώρα την εξέλιξη του σχεδιασμού των αυτοκινήτων εγώ θα το έθετα διαφορετικά….Hatchback (5θυρο) ή σεντάν ?? Δεν ξέρω ότι αν διαφέρουν τα οδηγικά τους χαρακτηριστικά, αλλά από πρακτικής πλευράς (πρακτικότητα πορτ-παγκάζ & παρκαρίσματος ) τα σεντάν μειονεκτούν….ποιος ο λόγος να υπάρχουν….για το Λιμουζινέ στύλ ????