Παρότι εσύ έχεις δει το νέο Volkswagen Polo 1,5 μήνα πριν χωρίς καμουφλάζ, η γερμανική εταιρία έδωσε ένα μικρό teaser video, στο οποίο μας δείχνει καμουφλαρισμένο το νέο της μοντέλο. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Seat Ibiza και θα διαθέτει η επόμενη γενιά του Skoda Fabia, έχοντας μειωμένο βάρος.


Σχεδιαστικά είναι πιο σπορ και πιο επιθετικό, διαθέτει μια πιο κεκλιμένη οροφή, νέα φώτα και ένα πιο ανάγλυφο πίσω μέρος, στοιχεία τα οποία σύμφωνα με την VW κάνουν το Polo πιο ελκυστικό και θα το βοηθήσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις του. Θα συνεχίσει να διατίθεται σε 3-θυρες και 5-θυρες εκδόσεις σε σχέση με το αποκλειστικά 5-θυρο Ibiza.

Στο εσωτερικό η γερμανική φίρμα θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στην ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα. Η σχεδίαση θα είναι νέα και θα χρησιμοποιεί μαλακά πλαστικά με πολλές νέες δυνατότητες επιλογών διαφορετικών υλικών και χρωμάτων με την εταιρεία να έχει στόχο να προσφέρει το πιο ποιοτικό ταμπλό στην κατηγορία. Από το ανανεωμένο Golf θα δανειστεί τα εμπρός καθίσματα και τα χειριστήρια, καθώς επίσης και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την τελευταία γενιά του infotainment system της εταιρείας με οθόνη αφής, βελτιωμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί.

Οι κινητήρες του νέου Polo θα είναι λιγότεροι σε σχέση με την τωρινή γενιά. Στην βάση θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου ατμοσφαιρικός με απόδοση 65 και 75 άλογα και TSI με 95 και 115 άλογα. Το BlueGT θα χρησιμοποιεί τον νέο 1.5 TSI με 150 άλογα που είδαμε στο νέο Golf, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται το GTI που θα χρησιμοποιεί έναν 2,0 λίτρο TSI με απόδοση πάνω από 200 άλογα. Polo R μάλλον δεν θα δούμε ούτε σε αυτή την γενιά.

Στους ντίζελ καταργείται ο σημερινός 1,4 λίτρων TDI και θα χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI με απόδοση 80, 95 και 110 άλογα. Αργότερα θα παρουσιαστούν υβριδικά σύνολα που θα αντικαταστήσουν τους μικρούς ντίζελ. Θα υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο που θα βασίζεται στον 1,0 TSI με 95 άλογα, ενώ δεν υπάρχουν πλάνα για μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση ή μια plug-in υβριδική εκδοχή. Θα υπάρχουν χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ανάλογα την ιπποδύναμη ή ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Η κορυφαία GTI έκδοση θα φορά τον 2.0-λιτρο TSI κινητήρα που συναντούσαμε στις δύο προηγούμενες γενιές του Golf. Ο κινητήρας θα παράγει 200 άλογα, με το νέο Polo GTI να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα. Το νέο Polo θα κατασκευάζεται πάνω στην MQB-A0 πλατφόρμα του VW Group και θα μεγαλώσει σε διαστάσεις και μηχανικά θα προσφέρεται με τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

Το νέο Volkswagen Polo θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο.