Πρόσφατα εκπρόσωποι των Jaguar-Land Rοver, BMW και Kia έχουν δηλώσει ότι οι πετρελαιοκινητήρες στην Ευρώπη έχουν ακόμα μέλλον, και με αυτή την άποψη συντάσσεται και ο επικεφαλής της Audi, Rupert Stadler.

Εκτός αυτού, συνέστησε στους νομοθέτες να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση και στο CNG (φυσικό αέριο) σαν καύσιμο, με τον Stadler να τονίζει:

Το πετρέλαιο είναι βασική τεχνολογία, όμως η αξία του ως καυσίμου δεν αναγνωρίζεται πλέον. Θα προτιμούσα να βλέπω την αξία του μέσα από τα μάτια του πελάτη, ο οποίος απολαμβάνει καλή ροπή, αυτονομία και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Αυτές οι αξίες πρέπει να τηρηθούν, ειδικά όταν γνωρίζουμε ότι, για τα επόμενα 10-15 χρόνια, το 70-80% της αγοράς θα είναι ντίζελ, βενζίνη ή ήπια υβριδικά συστήματα. Ακόμη και η πιο θετική πρόβλεψη αναφέρει ότι μόνο το 30% θα καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Έχουμε επενδύσει μεγάλα ποσά στην τεχνολογία μπαταριών, αλλά δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα θα καλυφθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα από οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πρέπει να έχουμε τις καλύτερες επιλογές γι ‘αυτούς, και ο περιορισμός της επιλογής δεν θα βοηθήσει.

Και όλα αυτά, παρότι ένας από τους λόγους που η γερμανική εταιρία αποσύρθηκε από το Le Mans, ήταν ότι οι κινητήρες diesel δεν έχουν μέλλον, με τον Stadler να μιλάει και για τους κινητήρες που καίνε φυσικό αέριο, λέγοντας:

Είμαι μεγάλος υποστηρικτής του CNG. Είναι πολύ καθαρό, μπορεί να αποθηκευτεί παντού, μπορείς να έχεις μια μεγάλη αυτονομία και μπορείς να ανεφοδιαστείς μέσα σε δύο με τρία λεπτά. Το πρόβλημα είναι ότι έχει “πρόβλημα εικόνας”, αλλά είμαι πεπεισμένος για τα πλεονεκτήματά του. Η στρατηγική είναι σωστή, αλλά χρειαζόμαστε βιομηχανικούς εταίρους για να λειτουργήσουμε σε ευρύτερο επίπεδο.