Η Fiat Βραζιλίας έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του Argo, του μοντέλου που θα αντικαταστήσει το Punto στη τοπική αγορά. Το αυτοκίνητο διαθέτει LED φώτα ημέρας, κόκκινες λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες και στο εσωτερικό του διακρίνεται μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη στο κέντρο του πίνακα οργάνων.

Κίνηση θα παίρνει από έναν 1.000αρη και από έναν 1.300αρη κινητήρα της οικογένειας κινητήρων FireFly της Fiat που θα συνδυάζονται με χειροκίνητα και αυτοματοποιημένα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων. Επίσης θα υπάρχει και ένας 1.800αρης κινητήρας της οικογένειας E.torQ που θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο.

Και οι τρεις κινητήρες θα μπορούν να καταναλώσουν είτε βενζίνη είτε αιθανόλη. Οι πωλήσεις του στη Βραζιλία θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο και παραμένει άγνωστο το κατά πόσο θα έρθει στην Ευρώπη.

  • UltraB

    Το Fiat στο πορτ μπαγκάζ πιο μεγάλο παρακαλώ! Δεν το βλέπω από 1χλμ μακριά.
    Ενδιαφέρον πάντως, βλέπω και έγχρωμη οθόνη ανάμεσα στα όργανα που δεν συναντάμε σε μη premium μοντέλα.

    • xtra

      …πρεπει να ειναι παντως η premium εκδοση, γι’αυτο … ;-)

      ΗGT

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Δείχνει ελκυστικό και πολύ ενδιαφέρον. Άντε να το δούμε κι εδώ επιτέλους μιας και από το 2005 κυκλοφορεί το υπάρχον και πλέον έχει κουράσει…

    • a_f_a

      κατι δε πάει καλα με την εταιρία. δεν ειναι δυνατον να το έχει το πουντο απο το 2005 στο δρόμο και να μη μπορει η φιατ να βγαλει ανταγωνιστικό μικρο.
      το παιζει “σταθερα”. παραγει το 500ρακι/παντα που ειναι μια μαρκα απο μονα τους και μετα απο 200 χρονια βγαλαν το τιπο….. τι πωλήσεις κάνει αυτο δε ξέρω… μαλλον μονο ιταλοι το αγοράζουν.
      η φιατ εχει τελειωσει περα απο 500/παντα και τωρα παιζει σε χωρες οπως βραζιλια.

  • ak156

    Να ερθει Ευρωπη οπωσδηποτε!!!

  • Mika

    Πισω ειναι λες και βλεπεις Hyundai!!!

    • Interstellar

      ή το νέο yaris!!!!

    • evoluzione

      Σε φαση τι δεν καταλαβαινεται χειροποιητο δεν ειναι και τα ρομποτ ειναι τα ιδια παντου μεχρι εκει φτανει ακομα η ρομποτικη σχεδιαση

  • Και φιατ και φιατ απο τα λιντλ .. Οσο δε βγαζουν ενα καθαρα ιταλικο πουντο δεν εχουν τυχη στο ευρωπη σιγα μην ερθει αυτος ο κουβας ευρωπη ουτε κινα δεν θα παει .. Με περισευουμενα εξαρτηματα τριτης διαλογης του τιπο το φτιαχνουν;

    • evoluzione

      Σε φαση εαν σε σε συναρπαζει η ιστορια της Fiat και του Αgnelli και θεωρεις οτι η εταιρεια εκτος απο το να εξαγοραζει αλλες ιστορικες ιταλικες εταιρειες προσεφερε πολλα στην αυτοκινηση τι να πω;Προς θεου οχι οτι δεν επρεπε να υπαρχει και αυτη για να μας δωσει μια μικρη νοτα στην αυτοκινηση.Αλλα οταν θεωρεις οτι καποτε ηταν ιταλικη με ιταλικο design και με αντιστοιχη ιστορια εγω θα απαντουσα οτι και τοτε απο τα lidl ηταν.Που θελω να καταληξω;Ο Chapman ο Gordini (αυτοι δεν ειναι ιταλοι) μαζι με ολους τους αληθινους ιταλους γυρνανε στον ταφο τους και τριζουν τα ιερα κοκκαλα τους εαν καποιος θεωρει οτι η fiat αυτουσια εχει ιδιατερη αξια ως ιστορικη εταιρεια της ιταλιας.
      Και για να το σκοτωσω η Juventus πιθανολογω οτι εχει δωσει περισσοτερα στην ιστορια της αυτοκινησης ως ομαδα ποδοσφαιρου παρα η φιατ.Ασε που τωρα λεγεται και FCA Group.

    • evoluzione

      βεβαια μπορει να καταλαβα και λαθος και να συμφωνεις με ολα οσα γραφω γιατι απλα ετσι ηταν και ετσι ειναι λεμε τωρα!

    • evoluzione

      Zητω συγνωμη μιας και αλλο νοημα βγαζει το σχολιο μου απο αυτο που ηθελα να δωσω μιας και βιαζομουν να παω να κολλησω στην κινηση και εαν το δει αυτο ενας φιλος που ιστορικα στην αυτοκινηση εχει να πει δυο πραγματα.Θελω να επανορθωσω λεγοντας οτι προφανως το Τορινο φέρει την ιστορια της μισης αυτοκινησης και η οικογενεια αυτη Agnelli ειναι ισως η πιο ιστορικη και με τα περισσοτερα επιτευγματα,Δεν θεωρω οτι για το κομματι που ονομαζεται fiat ηταν ιδιαιτερα περηφανη και απλα θεωρουσε οτι επρεπε να δωσει στον λαο ενα φτηνο και κακο θα ελεγα αυτοκινητο για να μπορει να συντηρει τα υπολοιπα θαυματα της αυτοκινησης.που ετυχε να κατεχει η να αποκτησει στην πορεια.Για εμενα λοιπον τα fiat ηταν παντα και απο τα lidl γιατι αυτος ηταν ο σκοπος τους.Τωρα εαν θεωρειτε μερικοι (οχι εσυ προσωπικα) οτι η φιατ εχει ιστορια εγω θα απαντησω οχι δεν ειχε ποτε αλλα σιγουρα ειχαν και ηξεραν αυτοι που την κατηχαν.

    • evoluzione

      και σβηνω και το προιγουμενο σχολιο που εαν προλαβες να διαβασεις καλυτερα να μην το διαβαζες γιατι οταν το διαβασα εγω αισθανθηκα παρανοικος χεχε

    • evoluzione

      Παντως επιμενω οτι η juventus εχει δωσει περισσοτερα στην αυτοκινηση απο οτι τα fiat Δηλαδη ειμαστε γαλαζοαιματοι και εχουμε και μια ντροπη στην οικογενεια που ετυχε να βγαζει λεφτα και την λενε fiat.Tουλαχιστον ετσι ξεκινησαν οι ανθρωποι ε μετα τι εκαναν τα παιδια οι απογονοι και οι μετοχοι με την fca group δεν θελω να γνωριζω

    • δεν προλαβα…
      εγω συμπαθω ιδιαιτερα την φιατ καθως το πρωτο μου αυτοκινητο ηταν το πρωτο πουντο … δεν μου ειχε βγαλει καμια ζημια μεχρι τα πρωτα 12 χρονια που το ειχα εκτος απο τα αναλωσημα μετα αρχισε να βραχικικλωνει το πισω αριστερο φαναρι ,, μονο αυτο μεχρι που απο κακη συντηρηση δικια μου χαλασα τον κινητηρα και το απεσυρα απο το 95 μεχρι το 2012 ειχα κανει τρελη αποσβεση …σχεδιαστικα οταν βγηκε ηταν ξεχωριστο και με τα φαναρια στην πισω κολονα εκανε σχολη .. … οπως και να εχει αυτο δεν ειναι πουντο αλλα ενα φιατ αργο .. με λιγα λογια αν δεν φτιαχνετε στην ιταλια και δεν σχεδιαζεται για τους ιταλους δεν ειναι φιατ αλλα κουβαδακι για φτωχους συγγενείς … αλλα η φιατ τα τελευταια 10 χρονια μας εχει πριξει με τα 500 αρια της .. και ειναι κριμα …

    • evoluzione

      και εγω θεωρω το παλαιο punto ενα τιμιο συνολο μην νομιζεις αντε και μερικες φορες οταν το ειχε φιλος στην πενα το χαζευα (ντροπη βεβαια γιατι σε ιταλο εχω αλλα γουστα ) και θα συμφωνησω με τα 500 ειδικα το 500Χ γιατι το μικρο ειναι lamborghini οπως λεει και ο Clarcson (abbarth) το μεγαλο το οποιο ειχα την ατυχια να οδηγησω νοικιαρικο ειναι για εμενα απο τα ποιο αθλια οδηγικα αμαξια ever.Καμια προσφυση ορατοτητα τυπου ΤΤ και υπερφυαλο σαλονι (3 ντουλαπακια ας πουμε που δεν χωρανε τσατσαρα) χωρις νοημα η χρηστηκοτητα.
      Ελπιζω να μην κανουν τα ιδια λαθη με τα αλλα τους μοντελα οχι πως με νοιαζει ιδιατερα αλλα πας κορεατη ασυζητητη εαν κανουν τετοια στην μικρη κατηγορια.
      Αλλα επειδη ειμαι γκαζακιας θα ηθελα να δω ενα αξιολογο συνολο με αντιστοιχο setup ακομα και απο την fiat

    • evoluzione

      Δηλαδη τι σοι Ιταλος εισαι; Εισαι Ιταλος basta και κανε κατι κ ας εισαι απο τα σκουπιδια του Τορινο!

    • a_f_a

      τα είπες όλα.

  • DimitrisBXL

    Συμπαθητικο

  • BMW ////

    Φήμες ακούγονται, και τονίζουν πως ο διάδοχος του Punto θα έχει πλέον την κατάλληλη ονομασία.

    • BMW ////

      και για να προλάβω τα trollάκια πρέπει να επισημάνω πως προφανώς αστειεύομαι.

  • SAMURAI-66

    Θα το ηθελα στο μαυρο χρωμα σε GT.
    Η εμφανιση του κρινεται πετυχημενη και αυτο μετραει!

  • evoluzione

    Δεν το λες ασχημο για μικρο πολης αν και η εταιρεια ανυπαρκτη εδω και πολλα χρονια με μικρες αναλαμπες.Αυτο που θα με ενδεφερε εμενα ειναι οι premium εκδοσεις και τι παρελκομενα φορανε αυτες γιατι εαν μιλαμε για μονο στοκ παω και σε τιμιο κορεατη

  • a_f_a

    χαχαχχαχαχαχαχαχχαχα! εχει ξεχαστει και από το θεό το πουντο στην ευρώπη…
    μπραζιλ… μπραζιιιιιιλ.
    εδω η φιατ θα μεινει με το 500ρακι μεχρι να τους τελειωσει και αυτό και να το κλέισουν το μαγαζι. κρίμα.

  • Sensei Konstantinos

    Το τεράστιο FIAT βρίσκεται γιατι υποθέτω οτι πολλοι θα το μπερδευουν με κανα Kia- Hyundai έτσι οπως το κάνανε !! Γιατί φιατ γιατί ;;

    • a_f_a

      ιταλικο ντιζαιν και έτσι…

  • MitsosDaBest

    Άσχημο είναι, θυμίζει Γιαπωνέζικο και Κορεάτικο μαζί. Καλύτερα να μείνει μόνο στη Βραζιλία…