Οι Millennials θέλουν αυτοκίνητο από premium εταιρίες, αλλά αγοράζουν mainstream

Σχετικά άρθρα

Η γενιά των millennials, δηλαδή όσοι είναι γεννημένοι μεταξύ του 1980 και του 2000, διαθέτει έντονη οικολογική συνείδηση, οικειότητα με την τεχνολογία, και άρα κάνει μεγάλη χρήση των car-sharing υπηρεσιών.

Παράλληλα, σύμφωνα με την έρευνα EquiTrend Study, του The Harris Poll, που έγινε στην Αμερική, η συγκεκριμένη κατηγορία δείχνει μια ιδιαίτερη συμπάθεια στις πολυτελείς μάρκες αυτοκινήτων, όπως την Mercedes, την BMW, την Genesis, την Lexus και την Porsche.

Παρόλα, όμως, τα ακριβά τους γούστα δεν έχουν την απαραίτητη οικονομική δυνατότητα, ώστε να αγοράσουν κάποιο από τα μοντέλα των παραπάνω εταιριών, γι’αυτό και στρέφονται στις mainstream.

Εκεί την “μάχη” την κερδίζει η Toyota, όντας η αγαπημένη εταιρία στο συγκεκριμένο ηλικιακό κοινό, για να ακολουθηθεί από την Honda, την Chevrolet, και την Ford. Πιο κάτω θα βρεις την Subaru, τη Nissan, την GMC, και την Mazda.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr