Η γενιά των millennials, δηλαδή όσοι είναι γεννημένοι μεταξύ του 1980 και του 2000, διαθέτει έντονη οικολογική συνείδηση, οικειότητα με την τεχνολογία, και άρα κάνει μεγάλη χρήση των car-sharing υπηρεσιών.

Παράλληλα, σύμφωνα με την έρευνα EquiTrend Study, του The Harris Poll, που έγινε στην Αμερική, η συγκεκριμένη κατηγορία δείχνει μια ιδιαίτερη συμπάθεια στις πολυτελείς μάρκες αυτοκινήτων, όπως την Mercedes, την BMW, την Genesis, την Lexus και την Porsche.

Παρόλα, όμως, τα ακριβά τους γούστα δεν έχουν την απαραίτητη οικονομική δυνατότητα, ώστε να αγοράσουν κάποιο από τα μοντέλα των παραπάνω εταιριών, γι’αυτό και στρέφονται στις mainstream.

Εκεί την “μάχη” την κερδίζει η Toyota, όντας η αγαπημένη εταιρία στο συγκεκριμένο ηλικιακό κοινό, για να ακολουθηθεί από την Honda, την Chevrolet, και την Ford. Πιο κάτω θα βρεις την Subaru, τη Nissan, την GMC, και την Mazda.