H Subaru μέχρι σήμερα έχει αποφύγει να μπει στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά οι αυστηρότεροι κανονισμοί εκπομπών σε όλο τον κόσμο, έχουν κάνει την ιαπωνική εταιρία να επανεξετάσει τις επιλογές της. Έτσι με την εταιρία να επενδύει χρηματικά ποσά ρεκόρ στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, θα παρουσιάσει μέσα στα επόμενα χρόνια, τόσο ένα plug-in υβριδικό μοντέλο, όπως και ένα αμιγώς ηλεκτρικό,

Το plug-in hybrid αναμένεται στην αγορά το 2018, ενώ το πλήρως ηλεκτρικό το 2021, με τον CEO της Subaru, Yasuyuki Yoshinaga, σε συνέντευξή του να δηλώνει πως δεν χρειάζεται να κατασκευαστεί μια ειδική πλατφόρμα για τα ηλεκτρικά/υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία θα βασίζονται στην υπάρχουσα γκάμα μοντέλων της εταιρίας του. Με τον τρόπο αυτό η Subaru δεν χρειάζεται να συνεργαστεί με κάποιον άλλον κατασκευαστή, αλλά μόνο με έναν προμηθευτή που θα της δώσει τους ηλεκτροκινητήρες και τις μπαταρίες. Η απόφαση για το ποιος θα είναι ο προμηθευτής των μπαταριών θα παρθεί σε περίπου έναν χρόνο από σήμερα, με τους πιθανότερους να είναι η Panasonic και η Samsung.

Αναφορές θέλουν την Subaru να παρουσιάζει τις υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις των Outback και Forester, με τον Yoshinaga να μην τις επιβεβαιώνει, λέγοντας πως αν ένα μοντέλο της Subaru είναι ελκυστικό προκειμένου να αποκτήσει υβριδική και ηλεκτρική έκδοση, αυτό είναι το XV.

Η Subaru θα επενδύσει περισσότερα από 1 δισ. ευρώ στον τμήμα έρευνας και ανάπτυξης και εκτός από τις υβριδικές και ηλεκτρικές τεχνολογίες, οι μηχανικοί της αναπτύσσουν επίσης τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού, τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης και συνδεδεμένων οχημάτων.

Η Subaru δεν είναι η μοναδική ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που επενδύει πολλά στην έρευνα και στην ανάπτυξη, μιας και σύμφωνα με το Nikkei, η Honda, η Suzuki, η Toyota, η Nissan, η Mitsubishi και η Subaru, για το οικονομικό έτος 2017 αναμένεται να δαπανήσουν το ποσό των 25,5 δισ. δολαρίων, με τα περισσότερα εξ’αυτών να προέρχονται από την Toyota, η οποία θα επενδύσει κοντά στα 9 δισ. δολάρια