Οι κινεζικές ρυθμιστικές αρχές έδωσαν το πράσινο φως στην VW-JAC Motor, τη νέα κινεζική κοινοπραξία της VW στη Κίνα προκειμένου να μπορεί να κατασκευάζει ηλεκτρικά μοντέλα στα εργοστάσιά της.

Η έγκριση αναφέρει πως η VW-JAC Motor μπορεί να κατασκευάσει 100.000 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στη Κίνα, μια συμφωνία ύψους 740 εκατ. δολαρίων ετησίως. Η VW έχει ακόμη δύο ακόμη κοινοπραξίες στη Κίνα, μια με την FAW Group και μια με την SAIC Motor.

Η VW θέλει να πουλήσει 400.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα στη Κίνα μέχρι το 2020, προκειμένου να καταφέρει να πληροί τους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης οικονομίας καυσίμου.

Η Volkswagen θα συνεργαστεί με την κινέζικη JAC (Anhui Jianghuai Automobile) ώστε να δημιουργήσουν ένα νέο brand που θα πουλά αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα. Τα οχήματα θα κατασκευάζονται πάνω στην υπάρχουσα ηλεκτρική πλατφόρμα της JAC, με τις δύο εταιρίες να συνεργάζονται από κοινού προκειμένου να αναπτύξουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα για την αγορά της Κίνας. Στο μνημόνιο συνεργασίας που υπέγραψαν οι δύο πλευρές αναφέρεται πως οι δύο εταιρίες θα ξεκινήσουν τις συζητήσεις για να αξιολογήσουν τις προοπτικές για την από κοινού ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την αγορά της Κίνας. Η VW έχει ως μέρος της στρατηγικής της Together – Strategy 2025, να φέρει περισσότερα από 30 ηλεκτρικά μοντέλα στην αγορά μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια.

Η JAC, η ένατη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, διαθέτει ήδη δύο ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα της, το IEV5 και το IEV6S, ένα μικρομεσαίο σεντάν με αυτονομία 200 χλμ και ένα πεντάθυρο hatchback με 250 χλμ αυτονομίας. Στόχος της JAC και της VW είναι να βγάλουν στην αγορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ώστε να μειώσουν τη μέση κατανάλωση καυσίμου κάτω από τα 5 λίτρα/100 χλμ, όπως ορίζουν οι αυστηρότερες απαιτήσεις οικονομίας καυσίμου της Χώρας. Μετά το 2020, η VW θα πουλά στη Κίνα και μοντέλα της που θα βασίζονται στην MEB πλατφόρμα της, μέσω των συνεργασιών που έχει με τις SAIC και China FAW Group.