Πριν ενάμιση χρόνο η Chrysler παρουσίασε το νέο της πολυμορφικό, το Pacifica, με την αμερικάνικη εταιρία να επενδύσει σε αυτό 2,35 δισ. ευρώ. Η FCA, θέλοντας να βγάλει μέρος της συγκεκριμένης επένδυσης, ανακοίνωσε μέσω του CEO της Maserati, Harald Wester, ότι η υβριδική έκδοση της Levante θα δανείζεται τη τεχνογνωσία που απέκτησε η εταιρία κατά την εξέλιξη της plug-in hybrid έκδοσης του Pacifica.

H ιταλική εταιρία εκτιμά ότι η ζήτηση της οικολογικής Levante θα είναι μικρή, μικρότερο από 10% μερίδιο αγοράς, και γι’αυτό έκρινε ότι δεν είναι σωστό να εξελίξει από το μηδέν ένα νέο υβριδικό σύστημα για το πρώτο της SUV στην ιστορία. Με τον δανεισμό μηχανικών μερών και τεχνολογίας από την Chrysler, η Maserati θα εξοικονομήσει αρκετά χρήματα, καθώς και πολύτιμο χρόνο.

Ο επικεφαλής της εταιρίας για τις εκτός Ευρώπης αγορές, Umberto Cini, δήλωσε ότι η PHEV έκδοση της Levante θα είναι μια πραγματική Maserati, μη χάνοντας την οδηγική ευχαρίστηση του μοντέλου, ενώ συνέχισε λέγοντας ότι οι δοκιμές με το υβριδικό σύστημα ξεκινούν σύντομα. Η Levante θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα δεχτεί υβριδική τεχνολογία, και θα ακολουθήσουν οι Ghibli και Quattroporte.