Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και του ΣΕΑΑ, κατά το μήνα Μάιο του 2017 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 16.826 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 17.290 που κυκλοφόρησαν τον αντίστοιχο μήνα του έτους 2016, παρουσιάζοντας μείωση 2,7%. Αύξηση 33% είχε παρουσιάσει η κυκλοφορία για πρώτη φορά αυτοκινήτων (καινούργιων ή μεταχειρισμένων εξωτερικού) τον Μάιο του έτους 2016 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015. Τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τον Απρίλιο του 2017 ανέρχονται σε 10.666 έναντι 13.489 που κυκλοφόρησαν τον αντίστοιχο μήνα του έτους 2016, παρουσιάζοντας μείωση 20,6%.

Την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2017 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 68.645 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 60.096 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 14,2 %. Αύξηση 12% είχε παρουσιάσει το τετράμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015. Τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2017 ανέρχονται σε 40.215 έναντι 38.550 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2016 (+4,3%). Σημειώνεται πως η αγορά αυτοκινήτου κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2017 βρίσκεται -67,9% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009).

Στη πρώτη θέση από πλευράς πωλήσεων τον Μάιο βρέθηκε η Toyota με 1.151 ταξινομήσεις, ακολουθεί η Volkswagen με 1.003 ταξινομήσεις και η Peugeot με 916 ταξινομήσεις. Από την αρχή του έτους η Toyota έχει πουλήσει 4.498 αυτοκίνητα, η Volkswagen με 3.665 αυτοκίνητα και η Nissan με 3.418 αυτοκίνητα. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στα PDF εδώ και εδώ.

  • Anestis Genk

    Η σουζουκάρα πάει τραίνο! Η χιουντάι πατώνει, δεν τραβάει ο ευρωπαϊκός αέρας, προτιμάμε την κορεάτικη φτήνια.
    Η μπενζ πολύ ψηλά, τι παίζει;

    • sergio360

      Απλα τα χιουνται εγιναν ”ακριβα” και αυτα η της εχει φαει πωλησεις η ΚΙΑ.Η Μπενζ λογικο ειναι αν σκεφτεις οτι μπορει να αλλαξε ο στολος εταιριων,και επειδη εχει βγαλει ομορφα αμαξια,οποιος εχει φραγκα θα παρει αυτο που νομιζει οτι ειναι το πιο μουρατο…

    • Anestis Genk

      Συμφωνώ κι εγώ έτσι σκέφτηκα αλλά μου φάνηκαν πάρα πολλά τα μπενζ σε σχέση με τους φραγκάτους. Με την έννοια πως έχουμε κυρίως παλαιούς φραγκάτους και δεν παράγουμε νέους και οι παλαιοί έχουν ήδη μπενζ. Αν τα προτιμούν ως εταιρικά οκ αλλάζει το πράγματα, αλλά αν πουλάει τόσα ΙΧ, μπράβο τους.

    • manowar

      Δεν εδινα πανω απο 14 χιλιάρικα για χιουνται που να χτυπιέται ο παπας της ενοριας ακου τωρα πετρολχεντ ονομα χιουνται…μπιαααααα

    • Mika

      H Mercedes??Mια ειναι η μαγικη λεξη…Leasing!
      Exουν ξεσκιστει και κανουν τις καλυτερες προσφορες..Παντου βλεπεις Α180d και GLA180d…

    • manowar

      Η μερσεντε κανει το τσαρουχι λουστρινι δεν το ήξερες?

    • απλα τα σουζουκι ειναι τιμια…
      η χιουνται….οσο και να χτυπιουντε εδω μεσα…..οταν σου λεει θελω 15.000 πχ για i3…ο αλλος σκεφτεται γιατι να μην παρω focus ??? εχουν ακομα την ρετσινια…..
      τα mercedes…η κριση ειναι για τους πλουσιους !!! ;-)