Στις κατατακτήριες δοκιμές για το σημερινό GP Καναδά είχαμε μια σειρά από ρεκόρ. Με έναν γύρο ο Lewis Hamilton χτύπησε 3 τρυγόνια: “κατεδάφισε” την προηγούμενη καλύτερη επίδοση για την πίστα “Gilles Villeneuve”, ισοφάρισε τον Μichael Schumacher με 6 pole position στο καναδικό σιρκουί και το -απολύτως- κυριότερο “έπιασε” τον Ayrton Senna στην 2η θέση με τις περισσότερες pole στην ιστορία, έχοντας 65.

Το τελευταίο επίτευγμα ήταν και αυτό που -δικαίως- μονοπώλησε το ενδιαφέρον κόσμου και συναθλητών, με τον Βρετανό τρις παγκόσμιο πρωταθλητή να αδυνατεί να συγρατήσει τη συγκίνηση όταν παρέλαβε το κράνος του ινδάλματός του. Παρόλα αυτά, υπάρχει κι ένα ρεκόρ γύρου που δεν καταρρίφθηκε απλά. Συνετρίβη στα εξ ων συνετέθη από το ύψος της στρατόσφαιρας.

Πίσω στο 2004, η Williams-BMW FW26 ήταν ένα από τα ισχυρότερα μονοθέσια του grid. Επίσης, ένα από τα ασχημότερα στα 67 χρόνια που μετρά το πρωτάθλημα της F1. H διαμόρφωση “θαλάσσιου ελέφαντα” στο εμπρός ρύγχος είχε δοκιμαστεί και απορριφθεί από αρκετές ομάδες, ωστόσο η Αντωνία Τερζή (Ιταλοκύπρια επικεφαλής αεροδυναμικής της ομάδας) πίστευε πως τα νύχια του Wolverine θα βοηθούσαν. Να μην στα πολυλογώ, αν δεν υπήρχε το μοτέρ της BMW η Williams θα έβλεπε την 4η θέση που τελικά τερμάτισε με τηλεσκόπιο. Αυτός ήταν και ο βασικότερος λόγος που η FW26 πήρε μια νίκη στο κλείσιμο της σεζόν με τον Juan Pablo Montoya (μια από τις 3 που δεν κατέληξαν στη Ferrari, Jarno Truli και Kimi Raikkonen οι άλλες 2) και έδωσε στον Ralf Schumacher την pole position στον Καναδά.

Τη νίκη τελικά πήρε ο “μεγάλος” Schumi, αλλά ο γύρος του Ralf έφτιαξε ένα ρεκόρ που βάστηξε για 13 χρόνια. Χθες, βέβαια, έπεσαν κάτω από το 1:12.275 οι 4 πρώτοι του Q3, με τον Hamilton να πλησιάζει το δευτερόλεπτο στην διαφορά πετυχαίνοντας το απίστευτο 1.11.459. Σημειωτέον, το 2004 δεν υπήρχαν ούτε slick ελαστικά, ούτε ultra soft γόμες. Μένει να δούμε αν θα επαναληφθεί το επεισόδιο του 2004 και η νίκη καταλήξει εκ νέου σε Γερμανό με Ferrari…

Kι ένα onboard από τον V10, για να “εκτιμήσουμε” περισσότερο το αντίστοιχο του Hamilton παραπάνω.