Η Panoz φαίνεται ότι έχει αφήσει στο παρελθόν τα νομικά προβλήματα με την Nissan, όσον αφορά τα πνευματικά δικαιώματα του DeltaWing, και δηλώνει έτοιμη για το μέλλον. Έτσι, το DeltaWing Technology Group έχει μετατραπεί στην εταιρία Green4U Technologies, με τον Don Panoz να είναι συνιδρυτής και CEO αυτής.


Σήμερα, στα πλαίσια του 24-ωρου αγώνα του Le Mans, παρουσίασε ένα αγωνιστικό concept δρόμου, το GT-EV. Το φιλόδοξο αυτό εγχείρημα είναι ένα ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό, το οποίο θα βγει και σε έκδοση δρόμου. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται ακόμα υπό εξέλιξη στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας, στο Braselton, στη πολιτεία Georgia των Η.Π.Α, με το GT-EV να είναι το πρώτο καθαρά ηλεκτρικό αγωνιστικό ικανό να ανταγωνιστεί σε πρωταθλήματα αντοχής. Ο Don Panoz εξέφρασε την επιθυμία του να υποβάλει αίτηση για μια μελλοντική Garage 56 συμμετοχή, και στη συνέχεια να αξιοποιήσει τις γνώσεις που θα αποκτηθούν κατά τη διάρκεια του Le Mans, ώστε να εξελίξει τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα του.

Κατά την παρουσίαση ανακοινώθηκε ότι η συνολική ισχύς θα κυμαίνεται από 536 έως 603 ίππους (400 με 450 kW), που θα προέρχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα, με την τελική του ταχύτητα αναμένεται να είναι 280 με 290 χλμ/ώρα. Εξαιτίας της αφαιρούμενης μπαταρίας, η αυτονομία του αγωνιστικού θα κυμαίνεται από 145 έως 177 χλμ., με τον σχεδιασμό του να δίνει τη δυνατότητα αντικατάστασης της κατά τη διάρκεια του pit stop. Φυσικά, το GT-EV διαθέτει τεχνολογία ανάκτησης της ενέργειας μέσω της πέδησης, με το βάρος του να κυμαίνεται στα 998 με 1.247 κιλά, χάρη στην εκτενή χρήση ελαφριών υλικών.

Στα αυτιά μου ακούγεται κάτι σαν την πρόταση του James Glickenhaus, και με αυτό η Panoz θα επιστρέψει στον αγώνα του Le Mans, με τον σχεδιαστή Brian Willis να επιστρέφει στην εταιρία πριν δύο χρόνια και να βρίσκεται στην παρουσίαση.

  • Anestis Genk

    Ενδιαφέρον το backbone chassis. Στους ανεφοδιασμούς θα αλλάζουν μπαταρία δλδ;

    • Mika

      Ετσι δειχνει, πως ειναι συρταρωτη!!!