Στην ανάκληση 1.046 Mercedes A- B- CLA- GLA- Class προχωρούν οι αρμόδιες αρχές στη χώρα μας, με τα επηρεάζομενα αυτοκίνητα να ειναι παραγωγής 2011 έως 2013. Στα εμπλεκόμενα οχήματα ενδεχομένως να σπάσει ένας σύνδεσμος του σωλήνα υποπίεσης της υποβοήθησης πέδησης και λόγω αυτού να μην μπορεί να τροφοδοτηθεί το σύστημα υποβοήθησης πέδησης με υποπίεση. Στην περίπτωση αυτή θα μειωνόταν η υποβοήθηση πεδητικής ισχύος και θα επαρκούσε για 2-4 ενεργοποιήσεις του φρένου. Κατόπιν, η υποπίεση στην υποβοήθηση πέδησης θα έφθινε και δεν θα ήταν πλέον διαθέσιμη. Ως συνέπεια θα πρέπει το πεντάλ φρένου να πατηθεί με μεγαλύτερη μυϊκή δύναμη. Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να παρουσιαστεί στον οδηγό απροειδοποίητα και να αυξανόταν αναλόγως των συνθηκών κυκλοφορίας ο δυνητικός κίνδυνος ατυχήματος.


Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να επισκεφθούν τον πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Mercedes- Benz, προκειμένου να γίνει αντικατάσταση των σωλήνων υποπίεσης στον ενισχυτή δύναμης πέδησης, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο 800 11 76000.

  • Smartass

    Fabricado ∞!!

  • Θανασης

    Ποτε θα εμφανιστουν οι εν ελλαδι μέτοχοι των γερμανικών βιομηχανιών να μας που οτι ειναι μια ζημιά άκακη,μικρη και ασήμαντη;και μετα να πάνε να δοκιμάσουν αν βουν τροπο να φρενάρουν αυτοκίνητο της σημερινής εποχής χωρις υποβηθηση.deutschland uber alles

  • Contor

    Σοβαρότατη ανάκληση θα την χαρακτήριζα και τραγική την “ταχύτητα” αντίδρασης της εταιρίας. Δλδ στα 4 χρόνια όποιον χάσαμε από φρένα τον χάσαμε… Δυστυχώς με τις γραμμές παραγωγής πλέον να δουλεύουν υπερωρίες για να καλύψουν την ζήτηση η ποιότητα ανεξαρτήτως εταιρίας και λογότυπου έχει πάρει την κατρακύλα ακόμα και σε σοβαρά θέματα όπως αυτό.