Οι εταιρίες ανακοινώνουν τα στοιχεία απόδοσης των κινητήρων, που αντιστοιχούν στον στρόφαλο. Αναπόφευκτα, όμως, υπάρχουν απώλειες κατά την μετάδοση, οι οποίες είναι διαφορετικές για τα μπροστοκίνητα (10-15%), πισωκίνητα (10-18%) και τετρακίνητα (18-25%).
Ο 2,0-λιτρος κινητήρας του νέου Honda Civic Type R διαθέτει άμεσο ψεκασμό, σύστημα i-VTEC, διπλούς εκκεντροφόρους, με την απόδοση του να φτάνει τα 320 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.500 μέχρι τις 4.500 σ.α.λ., με τον κόφτης στροφών να ενεργοποιείται στις 7.000 σ.α.λ.
Το Dyno Center του Puerto Rico, χρησιμοποιεί δυναμόμετρο της DynoJet, και το γρηγορότερο hothatch του Nurburgring να βγάζει 295 άλογα στους τροχούς.