Οι εταιρίες ανακοινώνουν τα στοιχεία απόδοσης των κινητήρων, που αντιστοιχούν στον στρόφαλο. Αναπόφευκτα, όμως, υπάρχουν απώλειες κατά την μετάδοση, οι οποίες είναι διαφορετικές για τα μπροστοκίνητα (10-15%), πισωκίνητα (10-18%) και τετρακίνητα (18-25%).


Ο 2,0-λιτρος κινητήρας του νέου Honda Civic Type R διαθέτει άμεσο ψεκασμό, σύστημα i-VTEC, διπλούς εκκεντροφόρους, με την απόδοση του να φτάνει τα 320 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.500 μέχρι τις 4.500 σ.α.λ., με τον κόφτης στροφών να ενεργοποιείται στις 7.000 σ.α.λ.

Το Dyno Center του Puerto Rico, χρησιμοποιεί δυναμόμετρο της DynoJet, και το γρηγορότερο hothatch του Nurburgring να βγάζει 295 άλογα στους τροχούς.

  • SAMURAI-66

    Αρκετη διαφορα στην ιπποδυναμη ομως σαν γεγονος ελαχιστους πιστευω θα ενδιαφερει οταν θα πιλοταρουν στο τιμονι του πυραυλου της honda και το μυαλο τους θα ειναι μαλλον αλλου!!

    • panos

      μαλλον δεν καταλαβαμε τι λεει το αρθρο. Η διαφορα ειναι μικρη γτ αν
      υπολογισουμε τις απωλειες της μεταδοσης με το μικροτερο ποσοστο
      που αναφερει λεει το αρθρο (10 %) οι απωλειες θα επρεπε να ειναι
      32 αλογα, η μετρηση ομως εδειξε μονο 25 αλογα..

    • DJ_D

      Δεν ξέρεις όμως πόσο βγάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας στον στρόφαλο, οπότε μόνο υποθέσεις είναι τα νούμερα.

    • panos

      εννοειται οτι ειναι μονο υποθεσεις, αλλα αυτα τα νουμερα
      ειναι θεωρωντας οτι βγαζει περιπου οσα ανακοινωνει η
      χοντα..

    • manowar

      καταλαβαμε τι λεει το αρθρο αλλα δεν θεμε να το δειξουμε..εδω σχολιαζει σε αρθρα του λεμανς…χαχαχαχα θυμασαι κατι πετρες με μασελες που ειχε δημοσιευσει ο καμμενος φιλοιαπωνας που πουλουσε και την ψυχη του να γεννηθει στην σκιστοματοχωρα;;αυτες οι πετρες γελανε και τωρα..στο λεμανς ξαναλεω σχολιαζει ..εκει που ο ιαπωνας ειναι το ατσικο και απλα βρηκε ευκαρια τωρα που το γρουπ εχει να λυσει προβληματα και εχει αφησει τον 4τροχο αθλητισμο σε 2η μοιρα..

    • apostolos32

      Άσχετα με τα αυτοκίνητα, εσύ δεν θα ήθελες να ήσουν Ιάπωνας;;Ο πιο υπερήφανος λαός του κόσμου είναι!

    • manowar

      ειμαι ελληνας και με ρωτας αν ηθελα να ειμαι ιαπωνας;;χαχαχαχαχαχαχαχαχα ειναι σαν ναν γεννηθω αντρας στην πετρουπολη και να με ρωτησεις αν ηθελα να γενηθω αρσενικη πουτανα στην κουμουνδουρου..δεν σου αποδιδω ευθυνες απλα η αποσταση δεν σε βοηθαει να καταλαβεις με ποιον μιλας καθε φορα..κανενα αλλον ρωτα μπορει να θελει ;-Ρ

    • apostolos32

      Πράγματι. Μάλλον φταίει η απόσταση. Ίσως φυσικά και η έλλειψη γνώσεων. Συνέχισε ως Έλλην και άσε τις αρσενικές πουτανες εκεί στην δύσμοιρη Ιαπωνία.

    • manowar

      κουμουνδουρου ειπα οχι ιαπωνες..να σου πω και κατι μεταξυ μας υπερηφανια τωρα απο 10 ποντους και κατω δεν υπαρχει η υπερηφανια ειναι απο 17 και πανω..οποτε ασιατης δεν θα ηθελα να ειμαι και απο αυτην την αποψη ;=Ρ

    • manowar

      Εισαι μορφη.. Τελος @

  • Anestis Genk

    Τα DynoJet έχουν κατηγορηθεί πως είναι πολύ αισιόδοξα για να χαρίζει άλογα ο guru tuner και να είναι και ο πελάτης ευχαριστημένος, αφού ό,τι και να νοιώθεις όταν το οδηγάς, αν το δυναμόμετρο γράφει 300 αντί για 250, εσύ νοιώθεις πιο γρήγορος.

    Όχι και το πιο αντικειμενικό site αλλά για να πάρετε μια ιδεά του τι λένε οι άλλοι για την DynoJet.
    http://www.factorypro.com/dyno/true1.html

    • Demetris Katsaris

      Πολύ σωστά!
      Αν ας πούμε το τεστ γινόταν σε mustang Dyno ίσως να έδειχνε αλλά νούμερα.
      Επιπλέον δεν ξέρουμε σε τι θερμοκρασία ατμόσφαιρας έγινε το τεστ και άλλες παραμέτρους.

    • DJ_D

      Στο Puerto Rico δύσκολο να έχει χαμηλές θερμοκρασίες.

  • Mika

    Aκουγεται υπερβολικα επιτυχημενο νουμερο, να φτανει τοσο στους μπροστινους τροχους..