Σε μια πρόσφατη συνέντευξη του επικεφαλής της εταιρίας, Stefano Domenicali είπε πολύ ενδιαφέροντα λόγια. Όπως ήταν αναμενόμενο, το πρώτο SUV της Lamborghini -μετά το τανκ LM002- μονοπώλησε τη συζήτηση, με τον Ιταλό να δίνει τα πρώτα στοιχεία σχετικά με την τιμή και την ημερομηνία λανσαρίσματος.

Σύμφωνα με τον Domenicali, το Urus θα είναι έτοιμο για τις αντιπροσωπείες με σήμα τον ταύρο στα μέσα του 2018, ενώ η τιμή της βασικής έκδοσης θα τοποθετηθεί κάτω από τις 200.000 ευρώ. Η παρουσίαση της θα γίνει στα κεντρικά της εταιρίας στη Sant’ Agata στις 4 του Δεκέμβρη και η γκάμα των κινητήρων εννοείται πως δεν ανακοινώθηκε, όμως μάθαμε πως το super-SUV θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια της Lamborghini για ετήσιο αριθμό πωλήσεων στις 7.000 μονάδες μέχρι το 2019. Ενδεικτικά, τον περασμένο χρόνο, 3.457 Huracan και Aventador βγήκαν από την πύλη του εργοστασίου της Sant’Agata. Για την επίτευξη του στόχου θα επιστρατευθεί κι ένα τέταρτο μοντέλο, το οποίο είτε θα αντλεί έμπνευση από το παρελθόν, είτε θα είναι τετραθέσιο.

To δεύτερο σκέλος είναι και το πιο απλό στη σκέψη, καθώς το 2008 είχε παρουσιαστεί το πρωτότυπο της Estoque. Τελικώς προτιμήθηκε η οδός της Urus, αλλά οι πωλήσεις της Porsche Panamera ενδεχομένως να το ξαναφέρουν στο προσκήνιο

Η πρώτη αναφορά του Domenicali, όμως, είναι αυτή που γεμίζει με 100αρα τα όνειρά μας. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Lamborghini μας “βασανίζει” με μια αναβίωση της Miura. Το έκανε 2 χρόνια νωρίτερα από την Estoque, υπό τη μορφή της Miura Concept. Ο V10 της Gallardo ήταν “ανεβασμένος¨στα 5,2 λίτρα (όσα έφτασε και στο facelift του 2008) και απέδιδε 600 ίππους. Τότε το project δεν προχώρησε καθώς θεωρήθηκε πως θα κανιβάλιζε την baby-Lambo, αλλά και την μεγαλύτερη Murcielago.

Σήμερα, ωστόσο, φαίνεται πως υπάρχει θέση στην γκάμα των “ταύρων”. Μια νέα Miura θα μπορούσε να τοποθετηθεί ανάμεσα στην entry-level Ηuracan LP580-2 και την Aventador, ούσα ένα κεντρομήχανο και πισωκίνητο GT 600 ίππων. Η Huracan LP610-4 θα συνεχίσει να μάχεται με την 488 GTB και η LP580-2 να στοχεύει στον fun to drive παράγοντα, ενώ η κορυφαία Aventador (ή ο διάδοχός της) παραμένει αγέρωχη να ερμηνεύει τις μελωδίες του V12.

To μόνο κακό είναι πως θα πρέπει να κάνουμε αρκετή υπομονή, καθώς όποια από τις 2 προτάσεις κι αν προκριθεί, δεν πρόκειται να τη δούμε υλοποιημένη πριν το 2025.

  • jonjon

    Έπρεπε να την είχε βγάλει για τα εκατό χρονιά άπο την γέννησή του ιδρυτής της! Και όχι την centenario!

  • DimitrisBXL

    Πρέπει να ανηκω στην μειοψηφία όπου δεν του αρέσει η Muira. Ούτε το Estoqur να βγάλουν. Το Asterion είναι η σωστή απάντηση, ένα τέτοιο αμάξι λείπει από την γκάμα της. Ένα μεγάλο GT.

  • ΑΝ το βγαλουν τελικα………ας ειναι ενα νεο αυτοκινητο και οχι μια περιορισμενη AVE !!!!

  • ThePetrolhead

    Η Estoque οπως και η Centenario ειναι απλα εμετικη, το LM002 μπορει να ηταν τανκ αλλα τουλαχιστον δεν ηταν ενα ιλουστρασιον lifestyle προιον οπως θα ειναι η Urus και αν και θεωρω το ονομα Miura σαν κατι το αβατο και ιερο που δεν μπορει να το αγγιξει κανεις, εντουτοις το concept ειναι απλα ακαταμαχητο. Αποδειξη του διαχρονικου σχεδιασμου του Gandini.

  • Mika

    Αν το ονειρο ναυαγησει,και δεν μπορουσουμε να δουμε τη Miura, θελω στη παραγωγη την Estoque χτες κιολας!

  • Anestis Genk

    Μεταξύ της σύγχρονης Miura(του πρωτότυπου) και της αυθεντικής, προτιμώ εμφανησιακά το παλιό. Το ίδιο ισχύει και για την Stratos.