1Κατατακτήριες

Χαοτική η διαφορά των οδηγών της Mercedes, σε σχέση με τους υπόλοιπους, με την γερμανική ομάδα να ανακάμπτει μετά τις χθεσινές δοκιμές, και τον Lewis Hamilton να κατακτά άλλη μια pole position -την 66η της καριέρας του- με χρόνο 1:40.593. Ο Βρετανός είχε μάχη μόνο με τον teammate του, Valtteri Bottas, ο οποίος βρέθηκε για πρώτη φορά φέτος στην δεύτερη θέση της εκκίνησης, ολοκληρώνοντας τον γύρο του σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Hamilton.

Στην δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν οι δύο Ferrari, καθώς και οι δύο οδηγοί της δεν βρήκαν τον κατάλληλο ρυθμό. Στην τρίτη θέση ο Kimi Raikkonen, ενώ ο, τετράκις πρωταθλητής Sebastian Vettel, δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση. Ο Φιλανδός ήταν 1,1 δευτ. πιο αργός από τον poleman, με τον Vettel να μην δείχνει σε κανένα σημείο της περιόδου ότι ήταν άνετος μέσα στο μονοθέσιο της ιταλικής ομάδας.

Ο Daniel Ricciardo είχε μια έξοδο τρεισήμισι λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, κάτι που έβγαλε την κόκκινη σημαία, διακόπτοντας την περίοδο για μερικά λεπτά. Αυτό κόστισε στον Αυστραλό, καθώς δεν κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του, γι’αυτό και θα εκκινήσει από την τελευταία θέση της δεκάδας.

Μια ανάσα πίσω από τον Γερμανό της Ferrari, βρέθηκε η Red Bull του Max Verstappen, για να τον ακολουθήσουν οι δύο Force India, δείχνοντας δυνατές και σε αυτόν τον αγώνα. Έτσι, στην έκτη θέση βρέθηκε ο Sergio Perez, με τον teammate του, Esteban Ocon, να είναι ελάχιστα πίσω του. Ο Lance Stroll έδειξε να έχει αναπτερωμένο ηθικό, μετά τον αγώνα του Καναδά, συνεχίζοντας τις καλές εμφανίσεις, καθώς βρέθηκε στην όγδοη θέση, και για πρώτη φορά μπροστά από τον teammate του στην Williams, Felipe Massa, θέση που σηματοδοτεί και την καλύτερη της σύντομης καριέρας του στην F1.

2Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 Γύροι
1 Lewis Hamilton Mercedes 1:41.983 1:41.275 1:40.593 20
2 Valtteri Bottas Mercedes 1:43.026 1:41.502 1:41.027 23
3 Kimi Räikkönen Ferrari 1:42.678 1:42.090 1:41.693 23
4 Sebastian Vettel Ferrari 1:42.952 1:41.911 1:41.841 23
5 Max Verstappen Red Bull 1:42.544 1:41.961 1:41.879 22
6 Sergio Perez Force India 1:43.162 1:42.467 1:42.111 21
7 Esteban Ocon Force India 1:43.051 1:42.751 1:42.186 21
8 Lance Stroll Williams 1:43.613 1:42.284 1:42.753 21
9 Felipe Massa Williams 1:43.165 1:42.735 1:42.798 22
10 Daniel Ricciardo Red Bull 1:42.857 1:42.215 1:43.414 20
11 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:42.927 1:43.186   19
12 Carlos Sainz Toro Rosso 1:43.489 1:43.347   20
13 Kevin Magnussen Haas 1:44.029 1:43.796   18
14 Nico Hulkenberg Renault 1:43.930 1:44.267   12
15 Pascal Wehrlein Sauber 1:44.317 1:44.603   18
16 Fernando Alonso McLaren 1:44.334     9
17 Romain Grosjean Haas 1:44.468     10
18 Marcus Ericsson Sauber 1:44.795     10
19 Stoffel Vandoorne McLaren 1:45.030     8
  • kostas

    Mercedes ανικητες, ενα δευτερο μπροστα απο τους αλλους. Δυστυχως η φερραρι δειχνει να χανει και φετος το τρενο της εξελιξης. Φεττελ-Βερσταπεν ξεκιναν διπλα διπλα, κακο αυτο!

  • GiorisFullThrottle

    Μεγαλη η διαφορα σημερα…..δυστυχως

  • Yiannis P

    Μήπως άρχισε να ξυπνάει η Merc φέτος; Τα ίδια παντελάκη μου για τη Ferrari πάλι; Ελπίζω όχι…

  • Gestione Sportiv@

    Ακόμα ένα lock out της Mercedes στην πρώτη σειρά του grid, λογικό αποτέλεσμα για ένα circuit σαν αυτό του Baku και η διαφορά στο Θεό!!!!
    Η Ferrari 3-4 με την διαφορά λίγο πλασματική (κατά την εκτίμησή μου)
    Η RBR πολύ καλή αν σκεφτούμε το είδος του circuit και μάλλον η Renault βελτιώνεται μέρα με τη μέρα, αν και ο Ricci την κοπάνησε καλά την RB13 .
    Williams και F.I. πολύ καλές.
    Από εκεί πέρα, η STR καλή εμφάνιση.
    Renault, Haas, Sauber και McLaren έπιασαν ταβάνι………..

  • Gestione Sportiv@

    Και μία είδηση βόμβα που έρχεται από το Baku…………………… https://uploads.disquscdn.com/images/d1a088652e0eaeceef0c0fe945352dae1f3828df55288ac18991abb9b86db36a.jpg xaxaxaxaxa

  • F1fan

    Ωραιες δοκιμες!Οι Mercedes δυνατες,αφου καταφεραν να βρουν θερμοκρασια στα ελαστικα.Ferrari ”damage limitatiom”,με τον Vettel να μην τρεχει στο 100% μετα το θεμα που ειχε.Verstappen καλα αν κι εδειχνε πως μπορουσε κατι καλυτερο.F.I αρκετα καλα,ο Stroll πολυ καλα,ο Massa εκανε το save της σεζον…Ricciardo λαθακι,ενω oι STR καλα.Οι αλλοι,κυριως η Ηaas,τιποτα ιδιαιτερο

  • Maleas George

    Boom!! 1 sec απ’ το πουθενά. Ξύπνησαν μνήμες της προηγούμενης τριετίας. Ας ελπίσουμε να οφείλεται στη συγκεκριμένη πίστα και να δούμε ξανά κλειστές μάχες την υπόλοιπη σεζόν. Η Pirelli την έχει δει κάπως, τους βάζει να τρέχουν με πέτρες αντί για ελαστικά, 22 psi?!?!? Καλή εμφάνιση απο Stroll, μακάρι να πήρε τα πάνω του μετά τον Καναδά. Max κανόνισε να γ@@σεις τον αγώνα πάλι…

    • Red Flag

      Θα το κάνει. Μενει μόνο να δούμε ποια θα ειναι τα θύματα.. :(

    • Christos-

      Βρε λες να δούμε κάνα Sainz στην RedBull ? :P

    • Red Flag

      Αν το δουμε, θα ειναι επειδη τους παρατησε ο μικρός τρελος και εφυγε. με ολα τα προβληματα αξιοπιστιας φέτος. Αλλιως μονο χαζός θα άφηνε τετοιο οδηγό να φύγει. Και δε νομιζω οτι το’χασε ο Μάρκο.

  • Akis-F1 FAN

    Mercedes θύμισε τα τελευταία 3 χρόνια…τρομακτική διαφορά από τους υπόλοιπους, μου φαίνεται από τον Καναδά έχει αρχίσει να ξεφεύγει πάλι….η φερραρι τουλάχιστον είναι μπροστά από τις rb….ο Σεμπ με τον 1ο κινητήρα που έχει κάνει 3500 χιλιόμετρα και χαμένο το fp3 ουσιαστικά, έκανε ότι μπορούσε….κάποια στιγμή όμως πρέπει να γυρίσει και λίγο η τύχη δεν γίνεται να συνεχίσει έτσι το πράγμα. Η rb όπως περιμέναμε ξεφούσκωσε, αναμενόμενα δυνατή η force india, Ο Στρολλ έγινε άλλος οδηγός μετά το ΣΚ του Καναδά και τους πρώτους του βαθμούς….η McLaren φήμες λένε ότι θα ξεκινήσει από το Sochi με τόσες ποινές που έχουν οι οδηγοί της. Άντε να δούμε τι θα γίνει αύριο.

  • Αννίβας

    Μετά την αναβάθμιση της Honda o Alonso 16os!!!! Οπότε αν παλέψει αρκετά μέχρι το 2019 θα έχει ξεχρεώσει τις θέσεις ποινής που έχει μαζέψει με το διαμάντι.

  • sotirisb

    Τοσο γρηγοροτερα αυτοκινητα απο τα περσινα και αλλη μια φορα τα κρατα πισω η Pirelli..

  • Christos-

    Για 3η συνεχόμενη χρονιά ξεφτίλα η McLaren. Διώξτε τα τζαπάνια επιτέλους.

  • Αννίβας

    Σε 8 αγώνες 40 θέσεις ποινή
    Σε 20 Χ
    Λάθος δεν ξεχρεώνει ποτέ ο έρημος.

  • Red Flag

    Αυτό ήταν λοιπόν; Όσο χαρήκαμε χαρήκαμε? Ελπίζω όχι…
    Max αγόρι μου, ασε μας τουλάχιστον να τερματίσουμε αύριο!
    Δεν είναι απλα η Mercedes που ξεφευγει πάλι.. είναι και αυτός ο Lewis. Εχει μπει σε πτήση για το διάστημα και δεν κοιτάει πίσω. Τωρα που έχει και τη Nicole στο πλάι του, παει τον χάσαμε εντελώς.

    • Mitsos Ribopaido

      Αύριο θα χουμε τα μοτέρ τα καινούργια.. Και πολλούς γύρους αν είμαστε μάγκες μπορούμε…
      Επίσης φάε λάδι και έλα . βράδυ

    • Akis-F1 FAN

      Δε γίνεται να αλλάξεις τίποτα από κατατακτήριες σε αγώνα…το αυτοκίνητο είναι σε parc ferme…μόνο με ποινή, που δεν παίζει να το κάνουν. Δυστυχώς, για τον φεττελ, το ΣΚ μετατράπηκε ξανά σε damage limitation ότα έβάλαν τον παλιό κινητήρα. Τόσο που πιέζεται ο κινητήρας σε αυτή την πίστα, αν δε σπάσει αύριο, όπως του Μποττας στην Ισπανία και τυχεροί θα είμαστε.

    • Mitsos Ribopaido

      Nαι κάτι διαβασα σε άλλο άρθρο αλλα ήταν @@κια.. Πάμε DL και ΄ότι βγεί… ΠΡΕΠΕΙ να ρθει το μοτορι το καινούργιο

    • Yiannis P

      Έχει και ασπίδα τον Βοτας..

    • Akis-F1 FAN

      Όταν δεν έχεις κανένα να σε πιέζει αυτό γίνεται…

    • Red Flag

      Ισχύει, αλλά είναι και ο Hamilton βρε παιδι μου. Την κρίσιμη στιγμή, βγαίνει έξω και κάνει το τέλειο, το αλάνθαστο. Και το εχει κανει πολλές φορές! Δεν μπορουν να το κανουν πολλοί αυτό.

    • Akis-F1 FAN

      Ναι δε διαφωνώ σ΄αυτό, αλλά το κάνει μόνο στη μέρα του και υπάρχουν άλλοι 2 οδηγοί σ΄αυτό το γκριντ που μπορούν να κάνουν το ίδιο πράγμα και πιο συχνά μάλιστα. Προσωπικά, δε με ανησυχεί ο Χαμ για το πρωτάθλημα, αλλά το μονοθέσιό του, που ρίχνει 1 sec σε ό,τι άλλο κινείται.

    • Red Flag

      Ισχύει, αλλά είναι και ο Hamilton βρε παιδι μου. Την κρίσιμη στιγμή, βγαίνει έξω και κάνει το τέλειο, το αλάνθαστο. Και το εχει κανει πολλές φορές! Δεν μπορουν να το κανουν πολλοί αυτό.

    • LJ

      Τι έγινε, έχουμε επιστροφή Nicole?

  • Fαν1ς

    Τελικά δεν έφερε την αναβάθμιση που ακουγοταν η Ferrari για τον κινητήρα και φάνηκε πως δεν μπορεί να κοντράρει τους Γερμανούς στα δοκιμαστικά! Βέβαια δεν πιστεύω πως μόνο λόγω κινητήρα έμεινε τόσο πίσω…. Οι Γερμανοί δείχνουν να κατανοούν καλύτερα την w08 και βρίσκουν όλο και περισσότερη απόδοση αγώνα με τον αγώνα! Θεωρώ ρίσκο πως τοποθέτησαν τον πρώτο κινητήρα στον Φετελ μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισε αλλά ίσως είναι και κατανοητό αφού είναι νωρίς ακόμα για τοποθέτηση τρίτου κινητήρα ενώ περιμένουν και την αναβάθμιση! Αύριο πιστεύω θα κοιτάξει πρώτα τον τερματισμό και ο ρυθμός θα είναι λιγότερο στα όρια…. Ο αγώνας προβλέπεται “πονηρός” και οι ομάδες στρατηγικής θα πρέπει να ναι μονίμως σε ετοιμότητα καθώς είναι πολύ πιθανό το αυτοκίνητο ασφαλείας! Θα δείξει….

    • Red Flag

      πολύ πιθανό το SC και πιστευω πάνω απο μία φορά..μην πω αρκετες! ιδωμεν..

  • Giannisk

    Σαν φλας από πέρσι ήταν τα δοκιμαστικά με τα δύο Mercedes να κάνουν πλάκα και τον 44 να γλεντάει τον ανταγωνισμό. Δείχνει ανεβασμένη η merc και αγχωμένη η Ferrari στα τελευταία δυο GP. Στην πίστα του Μπακού που θέλει δυνατό μοτέρ ξεχώρισαν πάλι οι κινητήρες των Γερμανών και με τους 6 να μπαίνουν στην 10άδα. Ανεβασμένος ο Stroll και σαν να επιβεβαιώνονται οι υθίνοντες της williams που μας ζητούσαν να κάνουμε υπομονή. Άλλη μία μεστή εμφάνιση της F.I. η STR μέτρια αλλά μπορεί για βαθμούς αύριο, η Mclaren τραγική και πλεόν δεν αποτελεί είδηση (δυστυχώς), Renault, haas, sauber σε ρηχά νερά.

    Υ.Γ. Καλά ρε, εκεί στην Honda φέρατε έναν αναβαθμισμένο κινητήρα? Μόνο έναν? Ο οποίος έσπασε κιόλας και βάλατε τα παλιά και δοκιμασμένα.

    • δεν ηξερα οτι νεος κινητηρας εσπασε ;;; καλα πρεπει να εχουν παθει μεγαλη πλακα … εχουν χασει την μπαλα …

    • Giannisk

      Είχαν μόνον έναν και τον φόρεσαν στον alonso. Έσπασε στα ελέυθερα και αφού δεν είχαν άλλον έβαλαν τον παλιό. Πιστεύω ότι η συνεργασία έχει ήδη λήξει και απλά περιμένουμε την ανακοίνωση,

    • Thanos

      Δεν έσπασε το μοτέρ αλλά το κιβώτιο…

    • Giannisk

      Στον ote είπαν ότι έσπασε ο κινητήρας. Το είπαν όπως σας το λέω. Εξάλλου και ο alonso στο team radio είπε “engine”. Αν το βάφτισαν αλλιώς για δικούς τους λόγους είναι άλλο θέμα.

    • Thanos

      Στον ΟΤΕ και τα λάστιχα να σκαγανε πάλι κινητήρα θα λέγανε. Έχουν καταντήσει πιο τραγικοι και από την Χοντα. Βγήκε ο Μπουλιερ μετά τις ελεύθερες και είπε ότι ήταν κιβώτιο.
      Το μοτέρ κομπλέ είναι και απέδωσε μια χαρά. Δεν το τρεξανε πρώτον γιατί θέλανε να το ελενξουνε πλήρως και δεύτερον επειδή έτσι και αλλιώς θα ξεκιναγαν πολύ πίσω δεν θέλανε να το ζορισουν σε αγώνα που δεν περιμένουν πολλά. Αυτά τουλάχιστον είπε η ομάδα.

    • Giannisk

      Η δήλωση επακριβώς είναι η εξής
      “We’ve reverted back to the spec-two engine after Fernando’s issue in FP2, but we saw some positive PU power improvements yesterday so I think they would have put us further up the grid.”

      Από τα λίγα αγγλικά που ξέρω το νόημα είναι ότι το issue τους οδήγησε στην απόφαση να επιστρέψουν στο παλιό PU.

    • Thanos

      Το issue που λέει ήταν για το κιβώτιο. Είδαν πρόοδο από τον 2.5 spec γιατί δεν ήταν έτοιμο το 3 spec και γύρισαν στο 2 spec για τον λόγο που έγραψα πιο πάνω. Ο Vandoorne έφτασε τα 327. Ε μια πρόοδος έγινε σχετικά.
      https://uploads.disquscdn.com/images/fd3d41375b0d9788770cfedf8aaf2a67edb12cb8234f36313138b9a41ee3bcd4.png

    • Giannisk

      Το team radio του alonso στο τέλος. “Engine, engine”

      http://www.f1fanatic.co.uk/2017/06/23/2017-azerbaijan-grand-prix-team-radio-highlights-practice/

      Ασχετος ο Ισπανός? Ή όχι? Λες να μην μπορεί να ξεχωρίσει κινητήρα από κιβώτιο?
      Αλλά αφού είπε ο Boullier κιβώτιο ας τον πιστέψουμε.

    • Thanos

      Ναι οκαυ το ειπε ο Αλονσο και το ακουσα και γω. Το πιο συνηθες φαινομενο ολη την χρονια ειναι να μενει απο το μοτερ και προφανως εκεινη την στιγμη ειναι το πρωτο πραγμα που του ηρθε. Οταν λεμε μετα ομως οτι βγηκε ο Μπουλιερ και ειπε οτι εμεινε το κιβωτιο, το οποιο ηταν παλιο και με πολλα χιλιομετρα γιατι προσπαθεις με το ζορι να μας βγαλεις ακομα το μοτερ νεκρο?

      ERIC BOULLIER, McLaren Honda Racing Director

      “We knew coming into this race that it would be a tough weekend for the whole team.

      “Fernando had a nice little engine upgrade to try this weekend – but, unfortunately, we broke the gearbox in FP2. It was a Friday unit, with high mileage, but we still managed to see some progress, which was good.

    • Mika

      Προοδος που δεν φαινεται να κραταει πολυ!
      :p :p
      θα δειξει..Γολγοθας ακομα μπροστα μας….

    • Thanos

      Από την στιγμή που έφτασε όντως 342.4 ο Αλονσο με το νέο μοτέρ και αυτό δεν έκανε ΜΠOYΜ μιλάμε για θαύμα. xD

  • πιστευω οτι ο κινητηρας της μερκ ειναι απιαστος … η φερραρι εχει κανει πολυ καλη δουλεια στο σασι οπως περισυ η redbull εχει και τον πισματαρη φεττελ και μπορει και κοντραρει τις μερκ ειδικα σε πιστες που βολευει τα φερραρι … σημερα δυστηχως φανηκε οτι η μερκ ειναι λιγο ακομα ποιο μπροστα ειδικα αν ξυπναει ο χαμ … απο εκει και περα μια απο τα ιδια με τον κινητηρα χοντα να κανει την διαφορα για αλλη μια φορα …

    • Mitsos Ribopaido

      Η φερράρι έχει έτοιμη την μεγάλη αναβάθμιση των 10 σημείων και ακόμα την ψάχνουμε..χαθηκε στο δρόμο απο το μαρανελο…Οσο αργούν , δεν τους βλέπω να διεκδίκουμε πρωτάθλημα ούτε με σφαίρες ειδικα οταν το μοτόρι των σταζι έχει τέτοια απόδοση

    • μηπως εχουν ξεκινησει διακοπες ;;;

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα λες? Δεν αποκλείεται… Σήμερα χωρίς SC δεν νικάει πάντως η φερραρι

    • filip

      Η Μερς εχει ετσι κι αλλιώς ένα πλεονέκτημα 3-4 δεκατα στον έναν γύρο. Στο συγκεκριμένο αγώνα την βολεύει η πίστα, συν οτι εχει μεγάλο μήκος, συν οτι ο Χάμιλτον ειναι καλος οταν του ταιριάζει η πίστα, συν οι επιλογές γόμας και την απουσία της ουλτρα… Και καπως έτσι προκύπτει κατα την γνώμη μου η μεγαλη διαφορά χθες.
      Δεν ξερω αν οι Γερμανοί επηρεάζουν με καποιον τρόπο τις επιλογές γόμας αλλά μοιάζει παράλογη, ακριβώς οπως και στην Ισπανία που μπορουσες να βγάλεις ολόκληρο αγωνα με την σούπερ και κάνεις δεν έβαλε ουτε στα δοκιμαστικά την μέση.
      Νομιζω δύσκολα θα κερδισουμε σήμερα πάντως.

  • Mika

    Φοβερη ανακαμψη η Mercedes κι ειδικα ο Hamilton, σημερα…

  • LJ

    Ορίστε, μια φορά ειπε να φέρει αναβάθμιση η Honda και έσπασε το κιβώτιο απο την υψηλή ισχυ του κινητήρα. Κατι ξέρουν οι Ιάπωνες που κρατάνε την δύναμη του κινητήρα χαμηλά.

    Πέρα απο την πλάκα, η ομάδα ειναι τραγική φέτος. Ειναι ξεκάθαρα χειρότερη απο το 2015. Το 2015 τέτοια εποχή είχαμε και μερικούς βαθμούς.