Ίσως τα 10 δευτερόλεπτα stop-and-go κατά την διάρκεια του αγώνα και οι 3 βαθμοί ποινής, που επιβλήθηκαν στο Sebastian Vettel, μετά το πρόσφατο περιστατικό στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, με τον Lewis Hamilton, να μην είναι οι μοναδικές τιμωρίες που θα δεχτεί ο Γερμανός.


Και αυτό γιατί σε ανακοίνωση που έκανε πριν λίγα λεπτά η FIA, αναφέρει ότι θα εξετάσει περαιτέρω τα αίτια του συμβάντος, για να αποφασίσει αν είναι απαραίτητη περαιτέρω δράση.

Η συνεδρίαση της FIA θα γίνει στις 3 Ιουλίου, με την απόφαση σχετικά με την έκβαση αυτής της διαδικασίας να γίνεται πριν από το επικείμενο Αυστριακό Grand Prix (7-9 Ιουλίου).

  • Gestione Sportiv@

    Και το σκηνικό Hamilton-Vettel έχει συνέχεια……..
    Από την πρώτη στιγμή, χαρακτήρισα “επικίνδυνα παιχνίδια” τις κινήσεις του Ham, αλλά η αντίδραση του Vettel ήταν αχαρακτήριστη.
    Έτσι, ο Γερμανός δίκαια πήρε την ποινή του, αν και ήταν επιοικής κατά τη γνώμη μου.
    Από τη στιγμή που ο Vettel βγήκε από την παράταξη μονοθεσίων πίσω από το SC για να παραπονεθεί στον Βρετανό, είναι ανεπίτρεπτο για έναν οδηγό επιπέδου F1 και καλά θα κάνει ο Arrivabene να τον συναιτίσει γιατί ο δρόμος για πρωτάθλημα είναι μεγάλος.
    Ο Γερμανός θα πρέπει να είναι προσηλωμένος στην προσπάθεια για την κατάκτηση του τίτλου οδηγών.
    Πάντως, καλά θα κάνει η FIA πριν επιβάλλει και άλλη ποινή στον Vettel να σκεφτεί να επιβάλλει έναν διαφορετικό κανονισμό για τους οδηγούς πίσω από το SC γιατί στη συνέχεια θα έχουμε πολλά περισσότερα περιστατικά σαν αυτό των Hamilton-Vettel.

    • nikos

      δεν υπάρχει λόγος για άλλη ποινή. μέσα στην ομάδα πρέπει απλά να τον συνετήσουν, να τον βοηθήσουν να ηρεμήσει. από πέρυσι έχει άσχημες συμπεριφορές και γλίτωσε τιμωρίες.

    • sotirisb

      Η πρεπει να φαει μια καλη τιμωρια μπας και συνετιστει λιγο, γιατι χειροτερευει αντι να καλυτερευει. Μονο και μονο που ρωτουσε γιατι πηρε ποινη και εκανε τον ανηξερο στην συνεντευξη λεει πολλα.

    • Red Flag

      Η FIA δίνει συνέχεια προφανω΄ς λόγω των τεραστιων πιέσεων που θα εχει δεχτει απο παντού. ΚΑι απο τον κόσμο σίγουρα, που δικαίως καταδικάζει το γεγονός.

      Αν και είναι κρίμα να είναι ποινή η οποία θα επηρεάσει άμεσα τη βαθμολογία (και οχι καποια ποινη θέσεων σε επομενο αγώνα κλπ).. επαιξε με τη φωτιά ο Seb.. και αυτα πληρώνονται. Συμφωνω απολυτα μαζί σου οτι ειναι ανεπίτρεπτο.. ειδικά σε αυτό το επίπεδο.

      Αν θελουν βεβαια να είναι δίκαιοι και εφόσον εξετάζουν ακόμα τα συμβάντα του αγώνα, πρέπει να ξαναδούν τι πυροδότησε αυτή την αντίδραση (που κατα τη γνώμη μου ήταν η ξεκαθαρα λάθος και κατα 99% εσκεμμένη επιβράδυνση του Lewis) και να εξετασουν το ενδεχόμενο ποινής και γι’αυτή την κίνηση.

      Οπως σίγουρα και για την ιστορία του head rest στην οποία η αντιμετώπιση της Mercedes και του Ham ήταν εγκληματική και είναι κατ’ εμέ απαραίτητο να τιμωρηθεί εξίσου αυστηρά.

      Αν δουμε την ουσία του πράγματος.. η επικινδυνότητα της απαράδεκτης κίνησης SEB ήταν μηδαμινή.. η επικινδυνότητα της ιστορίας headrest ήταν τεράστια.. Τελικά όμως.. τι μας ενδιαφέρει?

    • George Liverpool

      Οι αγωνοδικες εξετασαν την τηλεμετρια του lewis και δεν βρηκαν κατι.

  • Mika

    F1 politics….
    Προσωπικα περιμενα πχ 5 θεσεις ποινης στον Γερμανο, στο επομενο GrandPrix της Αυστριας, παρα 10 secs stop and go..Ισως αυτο θελουν να δουν….

  • stemi

    Jacques Villeneuve και Jackie Stewart δικαιολόγησαν πάντως ως ένα βαθμό τον Vettel. Ο πρώτος μάλιστα είπε ότι ο Hamilton τον “brake tested” και είπε ότι το ξέρει πολύ καλά γιατί ως οδηγός βρέθηκε σε αυτή τη θέση. Συνέχισε μάλιστα λέγοντας ότι και ο ίδιος θα αντιδρούσε όπως ο Vettel αν και ο τελευταίος δεν ήθελε να χτυπήσει τον Hamilton!
    https://www.motorsport.com/f1/news/f1-vettel-hamilton-baku-villeneuve-923932/

    • Red Flag

      Τη διάβασα κι εγω τη δήλωση του Villeneuve. Συμφωνώ σε πολλά.

    • sotirisb

      Ο Villeneuve τρελαίνεται να σχολιάζει κατά του Χαμιλτον

    • Fαν1ς

      Πριν λίγο διάβασα πως και ο Button συμφώνησε πως η τιμωρία ήταν αρκετή και πρέπει να το αφήσουμε όλοι στην άκρη! Πραγματικά έχουν κουράσει όλους μας τα αγγλικά μέσα να λένε κάθε μέρα για τον Φετελ και αν πρέπει να τιμωρηθεί περαιτέρω… Δλδ η τιμωρία δεν είναι αρκετη για αυτούς? Με αυτή την τιμωρία ο Γερμανός αντί να κερδίσει βγήκε τέταρτος! Τι άλλο πρέπει να γίνει Δλδ;

    • Hercooligan

      Δηλαδή αν ήθελε να τον χτυπήσει τι θα έκανε;

    • stemi

      Εννοεί ότι κατά κάποιο τρόπο έχασε τον έλεγχο. Το έπαθα και εγώ πρις 3 μέρες όταν όντας πλάι πλάι έβγαλα το χέρι να “την πω” σε κάτι αθίγγανους που το έπαιζαν νταήδες του δρόμου. Ευτυχώς “το έσωσα” τελευταία στιγμή και ενώ είχα πλησιάσει αρκετά.

    • Fαν1ς

      “I don’t think he was trying to hit him,” said the 1997 champion.

      “He had one hand on the wheel and was looking at him and pointing the finger.

      “You don’t hit with your wheels turned like that, you will break your own car, and with one hand – if you’re going to hit someone, you have two hands on the wheel!

      “In a way I am happy to see that drivers have emotions. It’s good, it’s fun.

      “We have the two guys fighting for the championship, getting angry with each other, and ultimately no damage was done.

      “What’s the big issue? It’s great TV, it’s good to see that they’re on it.

      “Much nicer than Lewis asking [Valtteri] Bottas to slow Vettel down. That was embarrassing.”

  • Michael

    Οσοι ειμαστε καιρο εδω μεσα ξερουν οτι για να πω οτι δεν φταιει ο Hamilton πρεπει να ειμαι απολυτως σιγουρος (ηδη ενας φουρνος γκρεμιστηκε….), αυτο που με χαλασε ομως πειρισσοτερο ηταν η ποινη που δωσαν στον Vettel γιατι οσοι παρακολουθουμε το σπορ καποια χρονια και εχουμε δει τι συμβαινει σε τετοιες περιπτωσεις περιμεναμε να δουμε μαυρη σημαια. Κακα τα ψεμματα λοιπον η ποινη ηταν χαδι.

    • kostas

      Η μαυρη σημαια δεν βγαινει σχεδον ποτε.

    • νομιζω ο μοντογια ειχε φαει μαυρη σημαια στην αμερικη !!!! αλλη μαυρη σημαια δεν θυμαμαι !!!!

    • nikos

      Αμερικη 2004 για αλλαγη μονοθεσιου τοτε ακομα υπηρχαν τα τριτα μονοθεσια

    • ναι !!!!! τωρα που το ειπες το θυμηθηκα σιγουρα !!!!!
      παντως μαυρη σημαια την βλεπεις πολυ ευκολα στα racing games !!! :-P

    • nikos

      φαντασου τι γίνεται εκεί…. εγώ μια ακόμα φορά ειπα για μαύρη σημαία και το φωναζε και ο μπαρικέλο `https://youtu.be/h-Mhto2At1A

    • nikos

      τώρα που το σκέφτομαι ο μοντογια έχει άλλη μία αποβολή από αγώνα….. για κόκκινο φως στα πιτ….

    • Michael

      εμένα μου ήρθε στο μυαλό το συμβάν μεταξύ Shumi και Vilnevue, το οποίο είναι και συγκρίσιμο με αυτό που μιλάμε, εκεί νομίζω οτι εκτός από Black flag που έφαγε άσχετα αν δεν μπορούσε να συνεχίσει του αφαιρέθηκαν και βαθμοί.

    • ο Σουμι δεν προλαβε να φαει μαυρη σημαια…γιατι εγκατελειψε…..αλλα ειχε μηδενισμο !!!

  • Mitsos Ribopaido

    Έλεος…. Απλά..

    • Red Flag

      Ενταξει ρε συ.. δες οτι η αντίδραση του κόσμου είναι μεγάλη. Και σίγουρα δεχονται πιέσεις και απο τις υπολοιπες ομάδες. πρεπει να τα συνυπολογίσουν ολα αυτα. Εμενα μου φαινεται λογικό να σκέφτονται κι αλλη τιμωρία.. παρολο που εννοειται δε μας συμφέρει για το πρωταθλημα. Τι να κανουμε..

    • Mitsos Ribopaido

      Όχι φίλε πιέσεις κια μαλακιες αν έχουν αρχιδια να παραδεχτουν ότι Η μανταμ έκανε μαλακια και προκάλεσε τον φετελ, ο οποίος έκανε και αυτός παπαρια, δωσαν την ποινή και τέλος… Άτομο που ζητάει από τ teammate τέτοια πράγματα και δεν τιμαει τα παντελόνια του να πάει σπίτι του..αλλά τον είδαμε και το 08 πως τ πήρε…

    • Red Flag

      Δικιο εχεις Μήτσε.. αλλα που να το βρείς. Δυστυχως οι δημοσιογράφοι και ο τύπος κατευθυνουν τα πραγματα οπως θελουν. Σε οποιο site και να μπεις ολοι ασχολουνται με το θέμα και διψουν για αίμα! Είδες ομως.. σεναν αγωνα που η Mercedes εκανε τοσες μ@@κίες.. και θα τους εκραζαν μετα όλοι για καιρό, παει ο δικός μας ο ασυγκράτητος και κλεβει παλι την παρασταση!
      1. Ο Bottas επεσε πανω στον Κίμι, 2. ο Χαμ επιβραδυνε αδικαιολόγητα το μονοθέσιο πισω απο το SC, 3. οι οδηγίες τύπου “φτιαξε το headrest εσω και ας στουκάρεις” και 4. η αξίωση στο τελος να επιβραδυνει ο Bottas και ας ρισκάρει και τη θέση του… και κανεις δεν ασχολείται με τιποτα απο ολα αυτα.. γιατί πρέπει να ρίξουμε τον Seb στην πυρα.

    • Mitsos Ribopaido

      Red τα είπες όλα όπως είναι.. Η μερκ δεν θα υπάρχει κάποια στιγμή ειδικά τώρα που η φερραρι φέρνει το κ…λο της από αναβαθμίσεις από Αυστρία ή silverstone….εκεί να τους δω… Που είχανε οργανώσει το έγκλημα 4 χρόνια πριν…. Υβριδικά και μαλακιες ακόμα και εμείς οι μηχανικοί δεν τα θέλουμε φίλε..

    • Red Flag

      Μακάρι να ερθουν οντως οι αναβαθμίσεις και να είναι καλές.. γιατι η Mercedes φαίνεται να εχει βρει ρυθμό και ο κινητήρας επισης φυσάει. Και o Ham δείχνει πολυ αποφασισμενος.

    • Mitsos Ribopaido

      Θα έχει πολύ πίεση κάτι που γουστάρουμε όλοι και ας μισούμε την βρετανική μουχρίτσα..ελπιζω ο μποτας να σταματήσει να παίζει το chipita αλλιως θα τις φάει απο κιμι

    • Red Flag

      Εγώ αγαπω βρετανική μουχρίτσα (και ας τον πιάνει πότε πότε το στραβό του), αλλά στα υπόλοιπα συμφωνούμε!

    • Fαν1ς

      Το θέμα ξέρεις ποιο είναι? Ότι ο Βρετανός χαίρει ειδικής μεταχειρισης όπως φαίνεται από την FIA και ειδικότερα από τον Charlie! Το ότι έλεγξαν την τηλεμετρία και αποφάνθηκαν πως δεν έκανε κάτι ύποπτο εμένα δεν μου λέει κάτι! Άλλωστε για την FIA μιλάμε που είναι γνωστή για τα μαγειρέματα της!Αν έχεις δει το ντοκιμαντέρ του Σένα θα ξερεις πως ο τότε Γάλλος πρόεδρος πρόσεχε τον Προστ και τραβούσε το αφτί συνέχεια στον βραζιλιάνο… Σήμερα πιστεύω πως την θέση του Προστ έχει ο Χάμιλτον!Ειδικά αυτά τα radio του Άγγλου που απευθύνονται σε πρώτο πρόσωπο είναι ιδιαίτερα εκνευριστικα…. Πάει πολύ αργά το αυτοκίνητο ασφαλείας Τσάρλι, δεν είναι αρκετά αυστηρή για η ποινή για αυτό που έκανε Τσάρλι κ.α

  • Red Flag

    Ηeadrest, headrest, headrest.. and Safety First.

    Απο τη μία έχεις μία απαράδεκτη, όλοι συμφωνουμε, κίνηση ενος κορυφαίου οδηγού με 50 (?) χλμ/ωρα που δε θέτει σε κίνδυνο κανέναν, παρα μόνο τη δημοφιλία του και τη βαθμολογία του στο πρωτάθλημα, και απο την άλλη εχεις μια εγκληματική οδηγία απο μια ομάδα σε εναν επίσης κορυφαίο οδηγό να προσπαθει να φτιαξει και να κραταει το headrest με 300χλμ/ωρα θετοντας σε άμεσο κίνδυνο τη δική του ασφάλεια καθώς και των υπόλοιπων οδηγών.

    Το θέμα είναι… μας νοιάζει η ουσία? ή μόνο να τιμωρήσουμε αυστηρά αυτο με το οποίο ασχολήθηκε πιο πολύ ο κόσμος??

    Παραθέτω το βίντεο, (λεπτομέρεια: βλεποντας το replay διαπίστωσα οτι με ξεκουμπωτο το headrest ο Ham εκανε και ταχύτερους γύρους!) :p

    https://www.youtube.com/watch?v=NUvD-CtWHsg

    • sotirisb

      Εσύ απλά βγάζεις χολή τώρα και θέλεις να πάρει ποινή ο Χάμιλτον. Του είπαν από τη FIA να μπει να το αλλάξει, οπότε μπήκε, το αλλαξε και τελείωσε η υπόθεση. Ούτε unsafe release ήταν, ούτε θα έφευγε από το αυτοκίνητο αφού είναι κουμπωμενο σε άλλα δύο σημεία. Αν στραβωνε η ανάρτηση του Χάμιλτον και έχανε πόντους και άρα το πρωτάθλημα δε θα ήταν σημαντικό αυτό που έκανε ο Φετελ? Αν έκανε το ίδιο ο Χάμιλτον θα είχαν βγει όλοι με τα δίκανα και θα τον κυνηγούσαν στο Μονακό..

    • Red Flag

      Βγαζω χολή?? Χαχαχαχ.. ναι θελω πολυ να παρει ποινή επειδή η αλήθεια είναι οτι τον μισώ. Μην κοιτάς που τον εκθειάζω συνέχεια.. αυτο ειναι για να καλύπτω το μίσος και την χολή μου.. Ο,τι να’ναι μερικοί εδω μεσα…

      Εγω λεω οτι πρεπει να παρει ποινή λόγω εγκληματικής οδηγίας να προσπαθήσει να το φτιαξει και να το κραταει την ωρα που παει με 300χλμ.. τι δεν καταλαβαινεις? Και οχι δεν μπηκε κατευθειαν, με το που διαπιστωθηκε. Μπηκε 2 γυρους μετα τουλαχιστον, και αφου διαπιστωθηκε απο τη FIA και τους υποχρεωσαν. Αμεσως επρεπε να τον βαλουν.. οχι να του δινουν ο,τι ναναι οδηγιες.

    • george koul

      Μην ασχολείσαι με το σπόρ δεν το έχεις..

    • Red Flag

      οκ!

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα να το λες για τ red αυτό… Μάστορας λολ… Πόσο μίσος μερικοί

    • sotirisb

      Η ευθεια ειναι το πιο ασφαλες σημειο της πιστας με οσα και να πηγαινουν. Και το τετοιο του να εξυνε στην ευθεια δε θα του ελεγε κανεις τιποτα. Μπηκε με το που ηρθε η οδηγια απο την FIA να μπει. Επικινδυνο για τον ιδιο δεν ηταν καθως οπως το λεει και η λεξη HEAD REST ειναι εκει για να ακουμπαει το κεφαλι, οχι για να το προστατευει. Το κεφαλι προστατευεται απο το HANS το οποιο δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το headrest. Οσο για αυτους που λενε οτι ηταν επικινδυνο για τους υπολοιπους, ειναι ασφαλισμενο στα πλαινα με δυο πειρους που δεν υπαρχει περιπτωση να σπασουν η να βγουν, τουλαχιστον οχι και οι δυο ταυτοχρονα. Λεω οτι βγαζεις χολη επειδη δεν εχεις σταματησει να μιλας για το headrest απο τη στιγμη που συνεβη. Φιλικα παντα.

    • Red Flag

      Βγαζω χολή?? Χαχαχαχ.. ναι θελω πολυ να παρει ποινή επειδή η αλήθεια είναι οτι τον μισώ. Μην κοιτάς που τον εκθειάζω συνέχεια.. αυτο ειναι για να καλύπτω το μίσος και την χολή μου.. Ο,τι να’ναι μερικοί εδω μεσα…

      Εγω λεω οτι πρεπει να παρει ποινή λόγω εγκληματικής οδηγίας να προσπαθήσει να το φτιαξει και να το κραταει την ωρα που παει με 300χλμ.. τι δεν καταλαβαινεις? Και οχι δεν μπηκε κατευθειαν, με το που διαπιστωθηκε. Μπηκε 2 γυρους μετα τουλαχιστον, και αφου διαπιστωθηκε απο τη FIA και τους υποχρεωσαν. Αμεσως επρεπε να τον βαλουν.. οχι να του δινουν ο,τι ναναι οδηγιες.

  • εστω οτι ο Φετελ ηθελε να τον χτυπησει……αν ηταν ο τελευταιος αγωνας αντε να το δεχτω οτι ηθελε να κανει κατι του στυλ Σουμι-Ζακ για να καπαρωσει το πρωταθλημα…….αλλα ουτε στη μεση του πρωταθληματος ειμαστε…..αληθεια πιστευουμε οτι το εκανε επιτηδες ????
    εγω απλα πιστευω οτι το εχασε γιατι εκεινη την στιγμη εριχνε τα γερμανικα καντηλια του στον βρετανο………

    • Red Flag

      Η αλήθεια είναι πάντως, (το είδα σε συνετευξη) οτι όταν τον ρώτησαν αν το εκανε επίτηδες, απέφυγε επίμονα να απαντήσει… ! :p :p Τεσπα.. ισως η αληθεια βρίσκεται καπου στη μεση… κι εγω δεν πιστευω οτι ηταν επιτηδες εντελως.. ισως ηθελε απλα να πλησιασει και του ξεφυγε παραπανω πανω στο χωσιμο…?? who knows…!

    • σετετοιες περιπτωσεις καλυτερα να μην μιλας καθολου..γιατι οτι και να πεις θα βρεθεις ”μπλεγμενος” !!!
      παντως πιστευω οτι εγινε αυτο που λες στο τελος…..οτι ηθελε να παει κοντα του για να του χωσει τα καντηλια….η ακομα και να τον τρομαξει…..απλα καπου το εχαε και εγινε οτι ειδαμε !!

    • Mitsos Ribopaido

      Εγώ είπα πολύ ελληναρας μας βγηκε ο φετελ, αφού δεν κατέβηκε κάτω να τους τις ρίχνει με τ κράνος μην μιλάμε καν :p

    • sotirisb

      Εγώ είμαι σίγουρος ότι δε το έκανε επίτηδες αλλά δεν έχει σημασία.. Κάποια λάθη δε συγχωρούνται, δεν είναι δυνατόν να έχουμε δύο συγκρούσεις σε 5 δευτερόλεπτα ακριβώς πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Υποτίθεται μπορεί να γυρίσει μια πίστα 60 φορές με μέση ταχύτητα 200χλμ/ώρα και δε μπορεί να ελέγξει το αυτοκίνητο ενώ πηγαίνει με 50 επειδή έχει νεύρα??

    • Red Flag

      Συμφωνω με ολα οσα λες. εκτος απο τις δυο συγκρουσεις…να υποθεσω οτι πιστευεις οτι εφταιγε και για την 1η?

    • sotirisb

      Πιστευω οτι εχει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης, εφοσον δεν ηταν κατα τη διαρκεια του αγωνα αλλα κατα την περιοδο του αυτοκινητου ασφαλειας και φυσικα βρισκοταν απο πισω. Δεχομαι ομως να το χαρακτηρισω αγωνιστικο συμβαν αφου ο Φετελ επιταχυνε για να μεινει κοντα στον Χαμιλτον ενω ο Χαμιλτον ηδη πηγαινε αργα. Δε λεω οτι το εκανε κανενας επιτηδες, για εμενα ηταν η κακη στιγμη. Ο Χαμιλτον επιταχυνε πριν τη στροφη, στη συνεχεια εκοψε και μπηκε στη στροφη με λιγα χιλιομετρα και μετα απλα δεν επιταχυνε ενω ο Φετελ τον ειδε να επιταχυνει και ξεκινησε και αυτος να επιταχυνει ενω ο Λιουις ειχε πεσει ηδη στα 50κατι. Αν το παρατηρησεις ο Φετελ ειχε αρκετα μεγαλο κενο οταν ο Χαμιλτον εφτασε στη στροφη και γκαζωσε για να του κολλησει απο πισω. Τρελαινομαι ομως οταν λετε οτι ο Χαμιλτον εκανε brake check στον Φετελ και δε το δεχομαι. Δε γινεται να κανεις brake check μετα τη στροφη και πισω απο το αυτοκινητο ασφαλειας. Και ας μην ξεχναμε οτι ο Χαμιλτον οριοθετουσε τον ρυθμο με καθε δικαιωμα.

    • Red Flag

      ενταξει, εδω ας συμφωνήσουμε οτι διαφωνούμε! :p

    • nikos

      πέρυσι είχε καθόλη την διάρκεια νεύρα γιατί η χρονιά πήγε χαμένη. φέτος πάλι νεύρα και πρέπει να ηρεμησει. δεν έπρεπε σε καμία περίπτωση να βρεθεί δίπλα και να γίνει ότι έγινε. δεν είναι αντίδραση πρωταθλητη. για τον αν ειναι επίτηδες η όχι την αλήθεια την ξέρει ο ίδιος και με το παρελθόν που έχει δύσκολο να πιστεψεις το αντίθετο.

    • sotirisb

      Ρε μπαμπινε για παράδειγμα αν ο άλλος σου πεταχτεί από το στενο και σου δώσει μια στο γκολφ θα σε νοιάζει αν ήταν κατά λάθος ή επίτηδες? Σημασία έχει ότι τέτοια πράγματα δε πρέπει να συμβαίνουν υπό ελεγχόμενες καταστάσεις..

    • οτι θα τσατιστω ναι…..αλλα αμα εχει ασφαλεια….και δεν εχω χτυπησει…για λαμαρινες δεν θα χαλαστω !!! αυτο για το αν εγινε κατα λαθος….

      αν μου την φυλαει ο κυρ θανασης απο πανω…επειδη δεν εχω πληρωσει τα κοινοχρηστα 6μηνων….ε θα γινουμε κωλος!!! :-P

    • sotirisb

      Το γκολφ αν το ρωτουσες ομως το ιδιο τσατισμενο θα ηταν :P

    • το golf θελει να αυτοκτονησει…και να αναγεννηθει μεσα απο τις σταχτες σαν τον φοινικα..και να γινει ενα 7ρι……..αλλα ακομα τιποτα !!! 5ρι ειναι !!! :-P

    • το golf θελει να αυτοκτονησει…και να αναγεννηθει μεσα απο τις σταχτες σαν τον φοινικα..και να γινει ενα 7ρι……..αλλα ακομα τιποτα !!! 5ρι ειναι !!! :-P

  • Maleas George

    Εγώ συμφωνώ με τη θέση του Brundle, ότι αυτή η ποινή ήταν αρκετή. Αν προκαλούσε ζημιά στον Ham τότε το σωστό θα ήταν DQ και race ban, αλλά οκ τώρα ήταν και με λίγα χιλιόμετρα… Η φάση θα είναι πάντως να κάνει καμιά μπιπ πάλι στην Αυστρία, να πάρει 3 penalty points και να φάει race ban για Silverstone…

    • Red Flag

      Ετσι οπως πανε τα πραγματα φέτος βλέπω να γίνονται πολλές μπιπ ακόμα.. και γενικά να γίνεται της μπιπ… !

  • Fαν1ς

    Δεν ξέρω αν το έκανε επίτηδες ο Φετελ η όχι! Μόνο ο ίδιος το ξέρει… Αν έγινε επίτηδες είμαι και εγώ αντίθετος αλλά πιστευω πως έγινε ένα λάθος τιμωρήθηκε για αυτό και πρέπει να λήξει εκεί το θέμα! Ούτε αφαίρεση βαθμών ούτε ποινές σε επόμενους αγώνες ούτε δημόσια διαπόμπευση με ταμπέλα που να γράφει “είμαι τεντυμποις”! Επίσης ο Χάμιλτον πολύ ωραία τα είπε στην συνέντευξη τύπου για το ότι βλέπουν παιδάκια και πρέπει να δίνουν το παράδειγμα… Συμφωνώ και στο ότι με τέτοιες παιδιαριστικες συμπεριφορές γίνεται ρεζίλι ένας πρωταθλητής και μάλιστα 4 φορές! Όμως για στάσου λίγο ρε συ Χάμιλτον… Ειναι τιμητικό για εσένα το να ζητάς από τον teammate σου να καθυστερήσει τον αντίπαλο σου ώστε να τον πιάσεις? Δεν είναι ντροπή να λες πως τιμωρηθηκες Γτ είσαι μαυρος? Μην ξεχνάς είσαι και εσύ πολυπρωταθλητής…..

  • Akis-F1 FAN

    Πραγματικά κατά 99% το επανεξετάζει η FIA γιατί τα αγγλικά media έχουν ΛΥΣΑΞΕΙ με το θέμα επειδή το καμάρι τους με 1 sec ταχύτερο μονοθέσιο δεν μπορούσε καν να τον πλησιάσει και φώναζε τον Μποττας για ενισχύσεις . Έφαγε ουσιαστικά 30 sec ποινή και 3 βαθμούς στο δίπλωμα τα οποία είναι αρκετά νομίζω. Αν πέσει ποινή που θα επηρεάσει σημαντικά τη βαθμολογία θα είναι γελοίοι οι τύποι, αφού το πρωτάθλημα έχει προοπτικές να είναι συγκλονιστικο και ήδη έχασε 13 πόντους από την πρώτη ποινή.

    • Mitsos Ribopaido

      Η φερραρι φέρνει νέο μοτέρ, πιο ελαφρύ αμάξωμα, αλλαγές στα αεροδυναμικα στην Αυστρία ή στο silverstone… Οπότε προσπαθούν να τον τιμωρησουν γιατί μετά θα τους μοιράσει αλμυρό φυστικι… Εδώ με κινητήρα που δεν τραβαγε στην ευθεία τους έκανε χαβαλέ

    • nikos

      Ακη σε παλαιοτερο αρθρο η φερραρι πιεζει τον φετελ για ανανεωση και ανακοινωση στη μοντσα. Ολα αυτα σε συνδυασμό με τα νευρα που εχει ανεκαθεν ειναι μεγαλο φορτιο που και αδικο να εχει καπου θα εχει νευρα. Παντα θα υπαρχει η σύγκριση με τον σουμ και ειναι εξτρα βαρος. Χωρια οτι η φερραρι θελει τιτλο. Αρα να τα βρουνε μεσα στην ομαδα κ να ηρεμησει

    • Red Flag

      Πες τα!

    • nikos

      δεν έχει καμία σχέση με κανάλια κτλ. ο φετελ ειχε λάβει προειδοποίηση στο μεξικό με τις ύβρεις εναντίον του Charlie Whiting στο team radio. είχαν δεχτεί την συγνώμη του αλλά σε περίπτωση που θα ξαναέκανε κατι ηθικής φυσεως θα υπήρχαν συνέπειες.

  • Akis-F1 FAN

    Πραγματικά κατά 99% το επανεξετάζει η FIA γιατί τα αγγλικά media έχουν ΛΥΣΑΞΕΙ με το θέμα επειδή το καμάρι τους με 1 sec ταχύτερο μονοθέσιο δεν μπορούσε καν να τον πλησιάσει και φώναζε τον Μποττας για ενισχύσεις . Έφαγε ουσιαστικά 30 sec ποινή και 3 βαθμούς στο δίπλωμα τα οποία είναι αρκετά νομίζω. Αν πέσει ποινή που θα επηρεάσει σημαντικά τη βαθμολογία θα είναι γελοίοι οι τύποι, αφού το πρωτάθλημα έχει προοπτικές να είναι συγκλονιστικο και ήδη έχασε 13 πόντους από την πρώτη ποινή.

  • Anestis Genk

    Οι κανονισμοί των αγώνων είναι ασαφείς και “είναι στην κρίση των αγωνοδικών” να πάρουν ετσιθελικές αποφάσεις. Διαφορετικοί αγωνοδίκες, διαφορετικές αποφάσεις.

    Το περιστατικό με το headrest *πρέπει* να είναι άσχετο με τα υπόλοιπα. Αν οι αγωνοδίκες τους “τιμώρησαν” αμφότερους για να κρατήσουν τις ισορροπίες, είναι για τα μπάζα imo.

    Το stop and go όπως και η ποινή διέλευσης κατ’εμέ είναι για όταν αποκτάς κάποιο avantage. πχ ξεπέρασες το όριο στο pit lane, έκοψες δρόμο, jump start.
    Για αντιδεοντολογική συμπεριφορά υπάρχει η ασπρόμαυση σημαία, που είναι προειδοποίηση και συνήθως βγαίνει πριν τη μαύρη. Η μαύρη χωρίς προηγουμένως ασπρόμαυση βγαίνει αν έχεις βγάλει κάποιον knock out και έτσι κατά κάποιο τρόπο έχεις κερδίσει avantage μέσω αντιαθλητικής συμπεριφοράς που όμως σε αντίθεση με το jump start, στρέφεται άμεσα ενάντια σε κάποιον συναθλητή σου. Ή όταν δεν συμορφώνεσαι με τις υποδείξεις, πχ αγνοείς τις μπλε σημαίες ή αγνοείς την έκκληση να μπεις για πιτ, δλδ την μαύρη σημαία με τον πορτοκαλί κύκλο.

    Στον ωφελιμιστικό κόσμο που ζούμε βέβαια αντιλαμβανόμαστε πως αν δεν “σκίσουμε” τον παραβάτη, δεν νοείται ποινή. Οπότε σύμφωνα με τα παραπάνω η ποινή που θα ταίριαζε στον Vettel θα ήταν ασπρόμαυρη σημαία και τότε όλοι θα λέγαν πως του κλάσαν…

    Για μένα ο Vettel έπρεπε να φάει μια ασπρόμαυρη, δλδ προειδοποίηση και να μην έχει άλλη ποινή αφού αυτό που έκανε δεν έβλαψε κανέναν, ούτε κέρδισε χρόνο ο Vettel. Την ίδια προειδοποίηση θα μπορούσε να φάει ο Hamilton για brake check, αλλά ως πρώτος ίσως έχει το δικαίωμα να σταματάει άμα γουστάρει. Ποινή που στοιχίζει σε χρόνο πρέπει να δίνεται μόνο αν έχεις κερδίσει σε χρόνο.

    • stemi

      Πολύ καλή προσέγγιση!

  • PanosGR

    εχει αφηνιασει ο VETTEL φετος για το πρωταθλημα…

  • Mitsos Ribopaido

    https://uploads.disquscdn.com/images/7eea71028d64ac8c8cce62feccfac81932ceb4d4de5a3af442a05845556dec8f.jpg

    Δεν φρέναρε ο χάμιλτον, έφτασε 43 χλμ ο φέτελ και παραταύτα του την κάρφωσε…
    Gj lewis….

  • nikos

    Sebastian Vettel extended his sincere apologies to the FIA and the
    wider motor sport family. He additionally committed to devote personal
    time over the next 12 months to educational activities across a variety
    of FIA championships and events, including in the FIA Formula 2
    Championship, the FIA Formula 3 European Championship, at an FIA Formula
    4 Championship to be defined and at the FIA Stewards’ seminar. Due to
    this incident, President Jean Todt instructed that no road safety
    activities should be endorsed by Sebastian Vettel until the end of this
    year.

    The FIA notes this commitment, the personal apology made by
    Sebastian Vettel and his pledge to make that apology public. The FIA
    also notes that Scuderia Ferrari is aligned with the values and
    objectives of the FIA.

    In light of these developments, FIA President Jean Todt decided that on this occasion the matter should be closed.

    Nevertheless,
    in noting the severity of the offence and its potential negative
    consequences, FIA President Todt made it clear that should there be any
    repetition of such behaviour, the matter would immediately be referred
    to the FIA International Tribunal for further investigation.

    Commenting
    on the outcome of today’s meeting, FIA President Jean Todt said: “Top
    level sport is an intense environment in which tempers can flare.
    However, it is the role of top sportsmen to deal with that pressure
    calmly and to conduct themselves in a manner that not only respects the
    regulations of the sport but which befits the elevated status they
    enjoy.