Όπως ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου σήμερα, Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017, ο νέος υπουργός περιβάλλοντος της χώρας Νικολά Υλό, έκανε γνωστό το σχέδιο για το κλίμα στο πλαίσιο της συμφωνίας του Παρισιού για το περιβάλλον, και μέρος αυτού είναι το τέλος πωλήσεων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων στη Γαλλία μέχρι το 2040.


Παράλληλα, επισήμανε ότι θα εξεταστεί άμεσα ένα σύστημα πριμοδότησης των οικονομικά αδυνάτων για να αντικαταστήσουν τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητά τους με νέας τεχνολογίας. Ωστόσο, ο Γάλλος υπουργός δεν διευκρίνισε αν αυτό θα σήμαινε και το τέλος της παραγωγής βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων ή αν θα εξακολουθήσουν να παράγονται αλλά θα διατίθενται αποκλειστικά για εξαγωγές.

Επίσης, δεν διευκρίνισε αν η απαγόρευση αυτή θα περιλαμβάνει υβριδικά αυτοκίνητα. Πάντως, παραδέχτηκε ότι ο στόχος αυτός θα έχει επιπτώσεις στις γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ είπε πως θα θεσπιστεί ένα μπόνους αντικατάστασης αυτοκινήτων με κινητήρες πετρελαίου προ του 1997 ή βενζίνης προ του 2001 με ένα καθαρότερο όχημα καινούργιο ή μεταχειρισμένο.

  • Πάνος

    Τέλος τα αυτοκίνητα το 2100…!

    • τοτε θα εχουμε την τηλεμεταφορα…..οποτε ας ερθει το τελος τους !!!! :-D

  • Demetrios Hadjinicolaou

    Αὐτὸς ὁ τηλεπαρουσιαστὴς (Nicolas Hulot) πρέπει νὰ γράφῃ σενάρια γιὰ ἐπιθεωρήσεις ἀλὰ Μητσικώστα, καὶ μπερδεύτηκε τώρα ποὺ τὸν ἔκαναν ὑπουργὸ καὶ ἄρχισε νὰ δηλώνῃ αὐτὰ ποὺ ἔγραφε γιὰ νὰ γελάῃ ὁ κόσμος. Δὲν ἐξηγεῖται ἀλλιῶς._

  • xrv

    πότε θα βγει ένα πολιτικό κόμμα για petrolheads με πρόγραμμα ….. καταργούνται όλοι οι ειδικοί φόροι σε αυτοκίνητα , μηχανές ταχύπλοα , καύσιμα , τέλη κυκλοφορίας 100 ευρώ όλοι………… να κάψει λάστιχο ο λαός

    • οι πετρολχεντς ειναι τοσο λιγοι που ουτε στηβουλη θα μπουν σαν κομα !!! :-P

  • JIMETA1970

    Oι μόνοι που χαίρονται και καλά θα είναι ένα ολέθριο ιντερνετικό περιοδικάκι που έχει όνομα μέρας και σε κάθε ανάρτηση κάνανε πόλεμο στο diesel oi γελοίοι,και την μόνη μάρκα που παραδέχονται είνaι μόνο το γρούπ vw γιατί παίρνουν μισθό από την κεντρική στην Αργυρούπολη και τίποτα άλλο.Αλλά βάζουνε δοκιμές με diesel και σου λένε και από πάνω ότι το diesel πέθανε.

    • jim_1

      Ο καθένας την δουλεία του κάνει, όποιος κάνει πάνω από 12000 χιλιόμετρα τον χρόνο και έχει γνώση πάλι diesel θα πάρει…

  • Παναγιώτης Κλεάνθης

    Στοχος τους ειναι η μειωση των μεκ δινοντας κινητρα προς τον ηλεκτρισμο,ασχετως τα ηλεκτρικα οτι θα μολυνουν παραπανω το περιβαλλον εξαιτιας των εργοστασιων και των καταστευαστων των μπαταριων,ο εκβιασμος της μειωσης εκπομπων δεν περναει και το σεναριο ειναι ασχετο,απο την μια ο προεδρος της jaguard λεει οτι το συχρονο ντιζελ ειναι η λυση του προβληματος στο περιβαλλον και ο προεδρος της audi που υποστηριζει το φυσικο αεριο με πετρελαιο.Η καταργηση των μεκ ειναι κλεισιμο βενζιναδικων ,διυλιστηριων,δις θεσεις εργασιας θα χαθουν ετσι απλα επειδη το ειπε ο μακρον μακαρον,και τα ορυκτα καυσιμα να τελειωσουν για να ξερετε το σπασιμο θα γινει ετσι ακριβως. https://energypress.gr/news/audi-meta-e-diesel-erhetai-i-e-venzini

    • newlynx

      H αλλαγή/εξέλιξη δημιουργεί νέες θέσεις εργασίες για εγκαταστάσεις αιολικών, φωτοβολταικών, ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου, δικτύων διανομής, έρευνας νέων τύπου καυσίμου. Επομένως δεν χάνονται θέσεις εργασίας αλλά γεννιούνται άλλες.
      Πάντως και με την έλευση του αυτοκινήτου χάθηκαν τα άλογα, τα κάρα, οι πεταλωτές, αυτοί που έφτιαχναν τις σέλες, οι κατασκευαστές αμαξών. Τα ίδια θα έλεγαν και αυτοί τότε για τις θέσεις εργασίας που χάνονται από το λόμπυ του αυτοκινήτου.