Στα μέσα Απριλίου η BMW παρουσίασε την M4 CS, και το βρετανικό Autocar είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το αυτοκίνητο, και να αποσαφηνίσει αν αξίζει το χρηματικό “καπέλο”.


Το αυτοκίνητο τοποθετείται ανάμεσα από την απλή M4 και την κορυφαία M4 GTS που έχει κάνει sold out. Θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 3.000 μονάδων σε βάθος διετίας, με την τιμή της στην Ελλάδα να ανέρχεται στα €185.500, ενώ στη Γερμανία ξεκινά από τις €116.900.

Ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twin-turbo κινητήρας αποδίδει 460 άλογα και 600 Nm, με το γερμανικό coupe να διαθέτει carbon-κεραμικούς δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Το carbon καπό, η ducktail αεροτομή, το μπροστά splitter, και ο νέος πίσω διαχύτης, προέρχονται από την M4 GTS, ενώ νέες είναι οι ζάντες 19″ μπροστά και 20″ πίσω. Διαθέτει τα OLED πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ επιπλέον, μαζί με τις νέες επενδύσεις εσωτερικά των θυρών μειώνουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά 32 κιλά σε σχέση με την απλά Μ4, και κατά 10 κιλά σε σχέση με το Competition Package.

Για το 0-100 χλμ/ώρα η M4 CS, που συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο διπλοσύμπλεκτο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, χρειάζεται 3,9 δευτ. (0,3 δευτ. πιο γρήγορα από την M4 Competition Package), με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 280 χλμ/ώρα. Στο Nürburgring γυρνά σε 7:38, 10 δευτερόλεπτα πιο αργά από την M4 GTS και 14 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την απλή M4.

  • μπορεις να βαλεις το πακετο αν εχεις ηδη μια Μ4 ???

    • Mika

      Aftermarket λες? Να το πας στη BMW? Πιθανον να γινεται,αλλα μαλλον θα σου κοστιζει διπλασια απο το να την παραγγειλεις σε σχεση με μια απλη Μ4.

    • στην ελλαδα κοστιζει 185.000 στην γερμανια 115.000….μιλαμε για διαφορα 70.000 !!!!
      αν ειχα Μ4 απλα θα πηγαινα σε μια αντιπροσωπεια της BMW στη γερμανια να μου την κανουν….δεν πιστευω να μου το χρεωναν το πακετο πανω απο 25.000 !!!!

    • Mika

      Στην Αγγλια ειπε η διαφορα με την απλη Μ4 ειναι στις 30000 λιρες,89 κανει η CS.

    • manowar

      Ναι μπαμπινο μπορεις αυτή την κουβέντα ειχα με τον γκαζοκιλλερ πριν μέρες. Εχω ρωτήσει για ανάρτηση ζαντες θες ενα ταλιρο.. Αν θες τωρα τα φρενα και τις λεπτομέρειες στο σαλονι η τιμη φεύγει και στα 10 χιλιάρικα.. After market το βελτιώνεις στα μισα λεφτά.. Βεβαια καλυτερα τα γνήσια και ας σου πάρουν και τα σοβρακα χαχαχαχαχα

    • εγω δεν λεω γιαaftermarket ……αλλα για τα εργοστασιακα!!!! να παω αντιπροσωπεια !!
      γιατι λογο αλεξη βλεπω εχει μεγαλη διαφορα στην τιμη…και στην ελλαδα δεν ξερω αν συμφερει..παιρνεις την απλη…και μετα πας γερμανια η οπου αλλου σε συμφερει και την κανεις ”μετατροπη” με ολα τα χαρτια γνησιοτητας !!
      παντως μαγκα κανεναν αλεξη δεν θα εκανα αν ειχα το κεφαλαιο για μια τετοια Μ4 !!!

  • Mika

    Αν ειναι να την παραγγειλεις καινουρια, σιγουρα τα αξιζει απο μια απλη Μ4, απο τον εξοπλισμο και μονο, και τις παραπανω στυλιστικες λεπτομερεις που διαθετει..Plus ειναι κανονικο μοντελο παραγωγης, οποτε δεν πληρωνεις το τρελλο καπελο της GTS…

  • κανένα περιορισμό δε θα έχει η παραγωγή της cs, από όσο λέει και στο βίντεο. όσο την παίρνει, θα παράγει. έτσι λέει ο πρόσερ.