Στα μέσα Απριλίου η BMW παρουσίασε την M4 CS, και το βρετανικό Autocar είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το αυτοκίνητο, και να αποσαφηνίσει αν αξίζει το χρηματικό “καπέλο”.

Το αυτοκίνητο τοποθετείται ανάμεσα από την απλή M4 και την κορυφαία M4 GTS που έχει κάνει sold out. Θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 3.000 μονάδων σε βάθος διετίας, με την τιμή της στην Ελλάδα να ανέρχεται στα €185.500, ενώ στη Γερμανία ξεκινά από τις €116.900.

Ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twin-turbo κινητήρας αποδίδει 460 άλογα και 600 Nm, με το γερμανικό coupe να διαθέτει carbon-κεραμικούς δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Το carbon καπό, η ducktail αεροτομή, το μπροστά splitter, και ο νέος πίσω διαχύτης, προέρχονται από την M4 GTS, ενώ νέες είναι οι ζάντες 19″ μπροστά και 20″ πίσω. Διαθέτει τα OLED πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ επιπλέον, μαζί με τις νέες επενδύσεις εσωτερικά των θυρών μειώνουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά 32 κιλά σε σχέση με την απλά Μ4, και κατά 10 κιλά σε σχέση με το Competition Package.

Για το 0-100 χλμ/ώρα η M4 CS, που συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο διπλοσύμπλεκτο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, χρειάζεται 3,9 δευτ. (0,3 δευτ. πιο γρήγορα από την M4 Competition Package), με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 280 χλμ/ώρα. Στο Nürburgring γυρνά σε 7:38, 10 δευτερόλεπτα πιο αργά από την M4 GTS και 14 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την απλή M4.