Είναι γνωστό τοις πάσι πως πολλά ακριβά αυτοκίνητα πέφτουν σε εξίσου άχρηστα χέρια. Οι Porsche -και δη οι 911- είναι από τις πλέον έρμες και άτυχες. Μία τέτοια θα παρακολουθήσεις παρακάτω.

Δυο πιτσιρικάδες στη Γερμανία είχαν βγει περατζάδα με μια 997 Carrera S, όπως υποδηλώνει η απουσία αεροτομών και η παρουσία του χρονομέτρου -άρα Chrono Sport Package- στην κορυφή του ταμπλό. Λογικά η άδεια κυκλοφορίας δεν αναγράφει το όνομα του οδηγού, αλλά του daddy cool. Δεν μας ενδιαφέρει κιόλας, απλά κάνουμε την επισήμανση. Το μονοπάτι των νεαρών, που λες, τους οδήγησε στον διάβα ενός Audi RS4 B5. Ξέρεις, αυτό με τον 2,7 V6 biturbo των 380 ίππων, των 4,8″ για το 0-100, των 18″ για το 0-200, των 7,4″ για το 40-140 και την τελική των 285 χλμ/ώρα (χωρίς τον κόφτη, λογικά δεν υπάρχει κανένα με αυτόν). “Μαμά” όλα αυτά.

Η 911, με τη σειρά της, δεν είναι Yugo. Ο boxer των 3,8 λίτρων αποδίδει 385 ίππους, ικανούς για 4,7″ στα πρώτα 100, 15,6″ στα 200 και 6,2″ στα 40-140 χλμ/ώρα. Η τελική της ανέρχεται στα 295 χλμ/ώρα. Άρα, στα χαρτιά ζορίζεται μεν εν κινήσει, αλλά επικρατεί ενός εργοστασιακού RS4. Το θέμα είναι ότι πιο εύκολα βρίσκεις καθηγήτρια εικαστικών στο Αφγανιστάν, παρά απείραχτο το συγκεκριμένο Audi.

Ο “μύστης” που κρατάει το τιμόνι της Carrera, όχι μόνο δεν γνωρίζει την ύπαρξη του RS4 και το φαινόμενο της ανάφλεξης άκαυτης βενζίνης στην εξάτμιση (τι ζητάω κι εγώ, θα μου πεις), αλλά δηλώνει προφέσορας έτοιμος να διδάξει στο ταπεινό combi τρόπους. Δες πόσο τα κατάφερε.