Ο Kimi Raikkonen είναι ένας ιδιαίτερος χαρακτήρας που έχει δείξει τι μπορεί να κάνει όταν βρεθεί σε καλή ημέρα. Η αλήθεια είναι ότι στα 37 του χρόνια δε δείχνει τον μεγαλύτερο ζήλο για το άθλημα, γι’ αυτό και η διαφορά των 88 βαθμών από την κορυφή, εκεί που βρίσκεται ο Sebastian Vettel. Ο Φινλανδός πήρε την pole position στο Grand Prix του Μονακό, αλλά στο Αυστριακό Grand Prix έβγαλε τον καλύτερό του εαυτό.

Στις κατατακτήριες ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Vettel και στον αγώνα είδε την καρώ σημαία 20 δευτερόλεπτα μετά από τον team-mate του, αφού τερμάτισε στην πέμπτη θέση. Το αφεντικό της Ferrari, Sergio Marchionne, θα ήθελε σίγουρα να έχει ακόμα έναν οδηγό σαν τον Seb, γι’ αυτό και χαρακτήρισε τον Raikkonen ως νωθρό.

Ο «Iceman» απάντησε στην «κριτική» του 65χρονου, λέγοντας πως πιέζει για να γίνει ακόμα πιο γρήγορος, ενώ κάποιες φορές δεν είναι εύκολη η υπόθεση να βγάλεις όλη την ταχύτητα του μονοθεσίου στην πίστα.

Προφανώς και θέλω να κάνω καλά τη δουλειά μου. Η ομάδα μου θέλει να είμαι καλός, και μπορώ μόνο να κάνω το καλύτερο που μπορώ. Δεν είναι σαν να μην προσπαθώ. Δυστυχώς, κάποιες φορές δεν είναι απλό, όμως είναι μέρος του σχεδίου και συνεχίζω να πιέζω, και είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα θα δουλέψουν καλύτερα.

Χαρακτηριστικά ο Marchionne είπε:

Νομίζω ότι ο Kimi πρέπει να επιδείξει ένα υψηλότερο επίπεδο δέσμευσης. Κάτι τέτοιες μέρες πιστεύω ότι είναι λίγο νωθρός, αλλά θα δούμε.

  • Mika

    Κιμι, μη μασας και keep walking!!!!
    :p
    Αστον πουλοβερακια να λεει!!!

    • Anestis Genk

      Κι εγώ γουστάρω Κίμι, αλλά είναι λίγο ΔΥ

    • Mika

      Tι να κανουμε, ειναι ιδιαιτερη περιπτωση!!
      :p

    • Fαν1ς

      Αυτό είναι το κακό ότι ο κιμι keep walking! Χαχχαχαχαχα

    • Mika

      Γι αυτο το ειπα!
      :p :p

  • Akis-F1 FAN

    Καταρχάς να ξαναγάψω ότι διαφωνώ κάθετα με αυτά τα σχόλια τύπου δεν τον νοιάζει, είναι τουρίστας κτλ κτλ….είδαμε τι πάθος έβγαλε στον προηγούμενο αγώνα στο team radio και πως τρελαίνεται όταν κάτι πάει στραβά….από την άλλη 1) στα 37 είναι λογικό να μην είναι στην καλύτερη φόρμα του και 2) έχει την “ατυχία” να έχει team mate τον Σεμπ, κάτι που τον κάνει να φαίνεται “χειρότερος” απ ότι είναι πραγματικά. Ωστόσο, το χω ξαναπεί ο πουλοβεράκιας είναι μαλ@κας που κάνει τέτοιες δηλώσεις….όταν δεν είσαι ευχαριστημένος από έναν οδηγό κάνεις συζητήσεις πίσω από κλειστές πόρτες, δεν τον βγάζεις στη σέντρα.

    • Red Flag

      Φαινεται χειρότερος ομως οχι μονο γιατί ο Seb μπορει να ειναι λίγο καλύτερος οδηγος συνολικά (που πιστευω οτι ειναι)… αλλα κυρίως επειδή όλη η ομάδα έχει πεσει πανω στον Seb και τον Kimi τον εχουν γραμμενο..εχουν καταλαβει οτι θα χασουν το κατασκευαστών και τον εχουν μόνο για πατερίτσα.. αφου μπαινουν στον κοπο να του αλλαξουν και κανα λαστιχο, παλι καλα να λεμε..

    • Akis-F1 FAN

      Έχεις εν μέρει δίκιο…ο Σεμπ κάνει απίστευτα πράγματα με το μονοθέσιο της φερραρι….συνολικά μέσα στη χρονιά είναι το 2ο σε δυναμικότητα και αυτός προηγείται άνετα στο πρωτάθλημα οδηγών. Οπότε όταν ο ένας οδηγός τα πάει τόσο καλά, ο άλλος φαίνεται να τα πηγαίνει χειρότερα απ΄ ότι τα πηγαίνει στην πραγματικότητα….αυτό εννούσα….γιατί διαφορά έχουν ως οδηγοί αλλά ακόμα και έτσι δε δικαιολογείται να έχεις υποδιπλάσιους πόντους από τον team mate σου σε 9 αγώνες. Τώρα στο άλλο που λες, λογικό είναι όταν ο ένας οδηγός είναι τόσο καλύτερος να ρίχνεις το βάρους σου εκεί, αλλά το μεγαλοποιείς νομίζω. Δεν το έχουν ξεγάψει καθόλου το κατασκευασών και προσπαθούν να βοηθήσουν και τον Κιμι όσο μπορούν γιατί αν το χάσουν θα είναι εξαιτίας του. Δεν έχει νόημα να παρατήσουν τον εναν οδηγό όταν πάνε για 2 πρωταθλήματα.

    • Red Flag

      Ισως το βλέπω λαθος τι να πω.. αυτη την αίσθηση εχω όμως. Νομίζω οτι με τη μέχρι τώρα δυναμική των δύο ομάδων είναι αδυνατο η Ferrari να παρει και τα 2 πρωταθλήματα. και οχι επειδη ο Kimi τεμπελιάζει όπως λεει ο τραγικός πρόεδρος. Μακαρι οντως να μην είναι ετσι. Και εννοείται μακαρι να προσπαθούν και για το κατασκευαστων. Ακόμα πιο μακάρι, να αλλαξουν οι συσχετισμοί μετα τις πολυπόθητες αναβαθμίσεις και να αρχίσουμε να βλέπουμε και τερματισμους σε 1,2.

      Τωρα για το οτι ο Seb κανει απιστευτα πραγματα.. ούτε λόγος. Εξαντλει καθε φορα όλες τις δυνατότητες του μονοθεσίου, της ομάδας, του εαυτού του. Το τερματίζει. Κανει φοβερή χρονιά πραγματικά. Ο Seb είναι σαν το καλό κρασί.. όσο παλιώνει..τοσο δυναμώνει και τόσο μας πορώνει! (και ας μας στεναχωρεί καμιά φορα! ;) )

    • Akis-F1 FAN

      Ναι με την τωρινή δυναμική η φερραρι πολύ δύσκολα χτυπάει κατασκευαστών, αν όμως δουλέψουν οι αναβαθμίσεις και ανεβάσει λίγο απόδοση και ο Κιμι πιστεύω το έχει. Όσο για τον Σεμπ, χαίρομαι να τον βλέπω να οδηγεί…κάνει ίσως την καλύτερη σεζον της καριέρας του από απόδοση…μακάρι να συνεχίσει έτσι ;-D

  • Fαν1ς

    Κιμι είναι καιρός νομίζω να φύγεις στο τέλος της χρονιάς! Δεν σου αξίζουν ούτε τετοιες δηλώσεις από τον πουλοβερακια, ούτε τέτοιες εμφανίσεις ούτε τπτ άλλο! Άσε μας να σε θυμόμαστε για το ταλέντο σου τις ικανότητες σου και την ιδιαίτερη παρουσία σου όλα αυτά τα χρόνια! Δυστυχώς και για εσένα, όπως και για όλους μας, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου…. Αποδεξου το και φύγε αξιοπρεπής!!!

  • Ναί Μαρκιόνε άστον έξω για 50 γύρους με την ίδια γόμα και με την ελπίδα οτι θα σταθεί εμπόδιο στον Μπότας και μετά σου φταίει και όλας.Εντάξει είπαμε οτι πλέον δέν είναι σε επίπεδο να πάρει πρωτάθλημα αλλά δέν του αξίζουν τέτοιες δηλώσεις μετά απο την στρατηγική που του δώσατε.

  • Κούκος

    Λέγε τέτοιες μαλακίες πουλοβεράκια και μετά να σε δω αν θα πάρετε πρωτάθλημα φέτος!!!! Ήδη μια χοντράδα την κάνατε στο Μονακό τώρα λες δημόσια τέτοιες πίπες με σκοπό τι; και καλά να τον ταρακουνήσεις; τον τελευταίο πρωταθλητή της μακαρονομάδας; Δε πειράζει τώρα δυστυχώς κι αυτός θα μπει σε σταπαπαριαμου mode και θα χάσετε και τα πρωταθλήματα.

    • Fαν1ς

      Το καλύτερο που θα είχε να κάνει ο Κιμι θα ήταν να τον αποστομωσει με την απόδοση του…. Αλλά δυστυχώς την έχει χάσει την ταχύτητα του! Είναι ένα πρόβλημα που έχουν όλοι οι μεγάλοι αθλητές σε κάθε σπορ…. Πολλές φορές δεν ξέρουν πότε έρχεται η ώρα να φύγουν η δεν μπορούν να αποδεχτούν πως δεν είναι πλέον ανταγωνιστικοι στον βαθμο που πρέπει! Ο κιμι είναι στο όριο… Αν το τρεναρει και άλλο πιστεύω θα βγαίνει ο κάθε ένας πουθενας και θα τον πιάνει στο στόμα του!

    • Κούκος

      Αν και εκ του αποτελεσματος φαίνεται πως η άποψή σου είναι σωστή, διαφωνώ. Από την δεύτερη του θητεία στους κόκκινους ήταν συνέχεια ο δεύτερος. Δε μπορώ να τον κρίνω ως δεύτερο.

    • Fαν1ς

      Να σου πω…. Δεν πιστεύω πως η Ferrari μόλις ξεκινάει μια χρονιά θέλει να πάρει το πρωτάθλημα σώνει και ντε με έναν από τους δύο(Φετελ) ώστε ο Κιμι να θεωρείται δεύτερος εξαρχής! Πιστεύω πως μόλις έρθουν τα πρώτα αποτελέσματα και αν τυχόν κάποιος από τους δύο έχει πάρει σημαντική διαφορά τότε ναι… Οι στρατηγικές τους έχουν ως γνώμονα τον πρώτο βαθμολογικα οδηγό! Την φεραρι την νοιάζει το πρωτάθλημα και ας το πάρει και με τον Μαλντοναντο! Τρανό παράδειγμα πιστεύω για αυτό είναι οι χρονιές 1999 και 2008!Ειδικα το 2008 έχοντας για δεύτερη χρονιά τον Κιμι από την μκλαρεν και ήδη πρωταθλητή από την προηγούμενη χρονιά στήριξε τον Μασσα που πήγαινε για τον τίτλο…. Τώρα Γτ ο Κιμι δεν τα πάει καλά δεν νομίζω πως φταίει η ομάδα! Η ομάδα του δίνει το ίδιο αμάξι και αυτός συστηματικά είναι πίσω από τον εκάστοτε teammate του(Αλονσο-Φετελ)! Πιστεύω απλά πως δεν μπορεί πλέον… Από το πρωτάθλημα και μετά ίσως το άφησε!

    • Fαν1ς

      Επίσης να συμπληρώσω πως το θέμα νούμερο 2 οδηγός ίσχυε κυρίως τα πιο παλιά χρόνια! Και τι θέλω να πω…. Όταν δεν υπήρχαν οι κανονισμοί του να μην αλλάξεις κινητήρα και τα σχετικά αν παρακολουθουσες παλιά και θυμάσαι υπήρχε ένα εφεδρικό αμάξι σε περίπτωση που κάποιος αντιμετώπιζε πρόβλημα το τριήμερο…. Ε αυτό το αμάξι είχε ρυθμίσεις στα μέτρα του πρώτου οδηγού συνήθως! Επίσης τις τυχόν αναβαθμίσεις τις έφερναν πρώτα στον πρώτο οδηγό! Πλέον με τους νέους κανονισμούς αυτή η ειδική μεταχείριση έχει σχεδόν εκλείψει… Ακόμα και οι vandoorme-stroll έχουν τα ίδια πράγματα με τους massa-alonso!

    • Red Flag

      Εγω δε βλέπω να εχει χασει καμια ταχύτητα… Ναι ειναι η ωρα να φύγει γιατι ισως δεν εχει κατι αλλο εξαιρετικό να δώσει και εχουν ερθει αρκετοί καινούριοι που αξίζουν να είναι στη θεση του. Αλλα οχι οτι δεν ειναι γρηγορος πλεον. Σε καμια περιπτωση.

  • εγω πιστευω οτι ο κιμι καθυστερουσε τον χαμ στην αυστρια για παν ενδεχομενο ..ολα τα αλλα τα ακουω βερεσε … εχει υπογραψει για να ειναι δευτερος οδηγος τελεια και παυλα …

  • Maleas George

    Μαρκιόνε, με τις δηλώσεις που κάνεις προβλέπω να παραμένει ο Kimi ο τελευταίος πρωταθλητής της ομάδας σου για πολλά χρόνια ακόμα. Πιστεύεις ότι οποιοσδήποτε άλλος θα έκανε πολύ καλύτερη δουλειά από τον Kimi? Ή ότι θα δεχόταν να του γ@@ατε τον αγώνα για να… καθυστερήσει τον Bottas σε μια πίστα με 3 μεγάλες ευθείες και DRS? Έπρεπε όμως να βγει ένα SC τότε και να έβγαινε μπροστά από τον Seb από τα pit, να δω τι θα κάνατε.
    Κοιτάξτε να τον κρατήσετε και του χρόνου μην έρθει κανένας Perez και σας τα κάνει όλα π@@τάνα.

  • Maleas George

    Μαρκιόνε, με τις δηλώσεις που κάνεις προβλέπω να παραμένει ο Kimi ο τελευταίος πρωταθλητής της ομάδας σου για πολλά χρόνια ακόμα. Πιστεύεις ότι οποιοσδήποτε άλλος θα έκανε πολύ καλύτερη δουλειά από τον Kimi? Ή ότι θα δεχόταν να του γ@@ατε τον αγώνα για να… καθυστερήσει τον Bottas σε μια πίστα με 3 μεγάλες ευθείες και DRS? Έπρεπε όμως να βγει ένα SC τότε και να έβγαινε μπροστά από τον Seb από τα pit, να δω τι θα κάνατε.
    Κοιτάξτε να τον κρατήσετε και του χρόνου μην έρθει κανένας Perez και σας τα κάνει όλα π@@τάνα.

  • Red Flag

    Δε μας χ@ζεις ρε Marchionne που ψαχνεις ευκαιρια να κραζεις συνεχεια τον Kimi.. Πόσο απαράδεκτος………
    Εκνευρίζομαι απίστευτα με την αντιμετώπιση πολλών στο θέμα Kimi. Οταν o Kimi εχει μια λίγο χαμηλότερη απόδοση, αρχιζουν όλοι τα σχόλια και το δουλεμα. Οταν ο Kimi πετάει, τα ξεχναμε ολα και ειναι ο Kimi o μεγαλος οδηγός.
    Το οτι μια ομαδα ολοκληρη είναι στημενη πανω στον Seb και οτι τον Kimi τον εχουν σχεδόν γραμμενο και αυτο επηρεαζει σιγουρα το αποτελεσμα, δεν το σκεφτεται κανενας προφανως.
    Μην ακους κανέναν Kimi.. οι πιστοί οπαδοί σου είναι παντα μαζί σου. Στα καλά, στα κακά και μεχρι την τελευταια στιγμή!