1Κατατακτήριες

Από την καλύτερη θέση θα ξεκινήσει αύριο ο Valtteri Bottas, όντας ο ταχύτερος οδηγός σήμερα. Οι κατατακτήριες ήταν αρκετά ιδιαίτερες, αφού η κίτρινη σημαία στο τέλος δεν επέτρεψε στους οδηγούς να κάνουν έναν τελευταίο γρήγορο γύρο, έτσι όλα κρίθηκαν στην αρχή του Q3. Ο Sebastian Vettel θα ξεκινήσει από την δεύτερη θέση, με τον Lewis Hamilton να είναι ο τρίτος ταχύτερος, αλλά θα εκκινήσει 8ος, λόγω της ποινής πέντε θέσεων στην εκκίνηση από την αλλαγή του κιβωτίου.

Στην τέταρτη θέση ο Kimi Raikkonen, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Max Verstappen, Romain Grosjean, Sergio Perez, Esteban Ocon και τον Carlos Sainz που συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα. Για να δούμε πώς εξελίχθηκαν οι κατατακτήριες:

2Q1

Τα σύννεφα βρισκόταν στο ουρανό και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 29°C στον αέρα και τους 44°C στην άσφαλτο. Αρκετοί οδηγοί βγήκαν αμέσως έξω, μεταξύ των οποίων ήταν και οι δύο Ferrari, όλοι με την υπέρ-μαλακή γόμα, εκτός από τις Ferrari που φορούσαν τα πολύ μαλακά. Οι Haas ήταν ταχύτερες αρχικά, αλλά οι χρόνοι δεν άργησαν να βελτιωθούν. Ο Vettel πήρε την πρώτη θέση με 1:05.5, μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον δεύτερο Ricciardo.

Ο Hamilton ήταν ακόμα πιο γρήγορος από τον Vettel, κατεβάζοντας 3,5 δέκατα την επίδοση του Γερμανού. Ο Vettel πήρε την τρίτη θέση από τον Ricciardo, όσο εμείς βλέπαμε τον Magnussen να επιστρέφει στα pits με σπασμένη εμπρός ανάρτηση πατώντας στα kerbs της στροφής 3. Στην 9η θέση είχε ανέβει ο Alonso, την ώρα που ο Hamilton σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:05.0, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Vettel στο μισό δευτερόλεπτο.

Ο Vandoorne ήταν στην 14η θέση, με τον Massa να είναι πίσω του και να προσπαθεί να εξασφαλίσει την είσοδό του στο Q2, σε μια πίστα που η Williams δεν δείχνει ανταγωνιστική, παρόλο που το 2014 έκανε το «1-2» στις κατατακτήριες. Με 5 λεπτά να απομένουν, η πίστα έμεινε σχεδόν άδεια, αφού αρκετοί οδηγοί θα έβγαιναν για να κάνουν ξανά γρήγορους γύρους. Ο Grosjean μετακινήθηκε στην έκτη θέση.

Ο Raikkonen είχε πέσει στην 11η θέση και φυσικά εμφανίστηκε ξανά, με την υπέρ-μαλακή γόμα αυτή τη φορά. Ο Φινλανδός πίεσε και ανέβηκε στην δεύτερη θέση, ένα δέκατο πίσω από τον Hamilton. Ο Sainz πήρε την τέταρτη θέση και ο Alonso είχε βρεθεί στην 13η, έτσι πίεζε για να σημειώσει καλύτερο χρόνο. Εκτός βρισκόταν ο Vandoorne στο ένα λεπτό πριν από το τέλος.

Το χρονόμετρο μηδένισε και οι τελευταίοι συνδυασμοί πάλευαν για να περάσουν στο Q2. Ο Vandoorne μπήκε οριακά, ωστόσο δεν τα κατάφεραν οι Palmer, Massa, Stroll, Ericsson και Wehrlein.

3Q2

Οι δύο Mercedes ήταν τα πρώτα μονοθέσια που εγκατέλειψαν τα pits. Οι δύο Ferrari ακολούθησαν λίγο αργότερα, με τη διαφορά ότι ο Hamilton είχε τα πολύ μαλακά και ο Vettel τα υπέρ-μαλακά. Παρ’ όλα αυτά, ο Hamilton ήταν ταχύτερος με 1:04.8, 23 χιλιοστά μπροστά από τον Vettel. Ο Bottas, όμως, πατούσε στην υπέρ-μαλακή γόμα και το αποτέλεσμα ήταν 1:04.6. Τα διαφορετικά ελαστικά του Hamilton χρησιμοποιήθηκαν γιατί προφανώς ο Βρετανός θα ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική αύριο, αφού θα ξεκινήσει με τα πολύ μαλακά, όταν οι άλλοι θα έχουν την υπέρ-μαλακή γόμα.

Ο Raikkonen δεν κατάφερε για 4 χιλιοστά να σπάσει το 1:05, κάτι που έκανε ο Verstappen, ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση. Ο Grosjean ήταν ταχύτερος από τον Ricciardo, παίρνοντας έτσι την έκτη θέση από τον Αυστραλό. Ο Alonso βρισκόταν για την ώρα στην 10η θέση, αλλά η πρόκριση στην τελική 10άδα δεν ήταν σε καμία περίπτωση εξασφαλισμένη, αφού ο Ocon δεν είχε ολοκληρώσει γύρο.

Ο Hulkenberg πήρε την 11η θέση, με τον Alonso να εξακολουθεί να βρίσκεται 10ος, αφού ούτε ο Ocon ήταν αρκετά γρήγορος. Λιγότερο από 4 λεπτά έμεναν και οι οδηγοί ξεκίνησαν να βγαίνουν για τους τελευταίους τους γύρους. Παρόλο που βρισκόταν στην τρεις πρώτες θέσεις, οι Bottas, Hamilton και Vettel βγήκαν ξανά. Ο Vettel βελτίωσε σε 1:04.7, αλλά ο Bottas έδειχνε τη δύναμη της Mercedes, γράφοντας το 1:04.3, αφήνοντας τέσσερα δέκατα πίσω τον Vettel.

Οι Ocon και Hulkenberg κατάφεραν να βελτιώσουν, έτσι πέταξαν εκτός τον Alonso. Τελικά, εκτός έμειναν οι Hulkenberg, Alonso, Vandoorne, Kvyat και Magnussen.

4Q3

Γρήγορα έξω όλοι οι οδηγοί. Στα πρώτα περάσματα, ο Bottas ήταν πρώτος με 1:04.2, δύο δέκατα μπροστά από τον Hamilton που δεν είχε αλάνθαστο γύρο. Ο Vettel μπήκε ανάμεσα στις δύο Mercedes, απέχοντας μόλις 42 χιλιοστά από τον Bottas. Ο Raikkonen ανέβηκε στην τέταρτη θέση, ωστόσο η απόστασή του από τον Vettel ήταν μισό δευτερόλεπτο. Ο Hamilton δοκίμασε νέο γύρο, αλλά τελικά δεν κατάφερε να βελτιώσει.

Στα πέντε λεπτά για το τέλος, σχεδόν όλα τα μονοθέσια γύρισαν στα pits, για να βάλουν νέα ελαστικά. Δύο λεπτά έμεναν για το τέλος και ο Hamilton βγήκε γρήγορα για να κάνει και δεύτερο γρήγορο γύρο, κάτι που οι Bottas και Vettel δε θα είχαν δικαίωμα να κάνουν. Λάθος από τον Βρετανό ήδη από την πρώτη στροφή, χάνοντας το πίσω μέρος, γεγονός που κατέστρεψε τον γύρο του.

Τα πάντα είχαν τελειώσει πριν καν αρχίσουν, αφού ο Grosjean ακινητοποιήθηκε στην πίστα, με αποτέλεσμα να υπάρξει κίτρινη σημαία. Όλοι οι οδηγοί έκοψαν και γύρισαν στα pits, γνωρίζοντας ότι δεν πρόκειται να βελτιώσουν. Έτσι, ο Bottas πήρε την pole position και θα προσπαθήσει να πάρει και τη δεύτερη νίκη αύριο.

Ο Ricciardo κέρδισε τη μάχη με τον Verstappen, ο οποίος έκανε λάθος και βγήκε εκτός στο τέλος. Ο Grosjean ήταν πολύ καλός για μία ακόμα φορά, παίρνοντας την έβδομη θέση, με τους Perez, Ocon και Sainz να ακολουθούν.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

5Τα highlights

6Ο γύρος του Bottas

7Αποτελέσματα