1Αγώνας

Τη δεύτερη νίκη της καριέρας του πανηγύρισε ο Valtteri Bottas στο Red Bull Ring της Αυστρίας. Ο Φινλανδός δεν είχε εύκολο αγώνα, ειδικά στο τέλος, εκεί όπου ο Sebastian Vettel προσπάθησε να του πάρει τη νίκη στους τελευταίους γύρους. Ο οδηγός της Mercedes κρατήθηκε μπροστά, αφήνοντας τον Vettel στη δεύτερη θέση. Το βάθρο ολοκληρώνει ο Daniel Ricciardo, που έπρεπε να αντιμετωπίσει τον Lewis Hamilton στους τελευταίους γύρους.

Ο Hamilton αρκέστηκε στην τέταρτη θέση, μπροστά από τους Kimi Raikkonen, Romain Grosjean, Sergio Perez, Esteban Ocon, Felipe Massa και τον Lance Stroll που συμπληρώνει τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ας δούμε τι έγινε στους 71 γύρους του αγώνα:

Οι συνθήκες ήταν καλές και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 28°C στο οδόστρωμα και τους 48°C στην άσφαλτο. Οι 10 πρώτοι οδηγοί ήταν οι: Bottas, Vettel, Raikkonen, Ricciardo, Verstappen, Grosjean, Perez, Hamilton, Ocon και ο Sainz. Από τους 10 πρώτους οδηγούς, μόνο ο Hamilton είχε την πολύ μαλακή γόμα, όλοι οι άλλοι την υπέρ-μαλακή. Τα πολύ μαλακά είχαν επίσης οι Magnussen, Stroll και Wehrlein, ενώ οι Palmer και Massa ξεκίνησαν με την μαλακή γόμα.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Bottas έφυγε εκπληκτικά, ο Vettel κρατήθηκε στη δεύτερη θέση και ο Raikkonen πάλευε με τον Ricciardo για την τρίτη θέση. Ο Verstappen έπεσε στην τελευταία θέση και ο Raikkonen έχασε την θέση του από τους Ricciardo και Grosjean, πέφτοντας στην πέμπτη θέση. Ο Hamilton είχε κερδίσει μόλις μία θέση και πίεζε τον Perez για την έκτη θέση. Ο Ocon ήταν 8ος, μπροστά από τους Massa και Stroll, με τις Williams να είναι οι πιο ευνοημένες από την εκκίνηση.

Εκτός αγώνα ο Verstappen, όπως και ο Alonso, την ώρα που ο Vettel έλεγε ότι ο Bottas ίσως να είχε κάνει jump start. Ο Kvyat χτύπησε τον Alonso στην πρώτη στροφή και στη συνέχεια ο Ισπανός χτύπησε τον Verstappen, βγαίνοντας εκτός αγώνα και οι δύο. Ο Bottas είχε καλύτερο ρυθμό από τον Vettel και ο Hamilton πέρασε τον Perez, ανεβαίνοντας στην έκτη θέση. Επόμενος στόχος ήταν ο Grosjean και ο Βρετανός είχε εξαιρετικό ρυθμό, παρόλο που είχε την πολύ μαλακή γόμα.

Ο Hamilton δε δυσκολεύτηκε να περάσει στην πέμπτη θέση, όσο οι υπεύθυνοι μάς έδειχναν ότι ο χρόνος αντίδρασης του Bottas στην εκκίνηση ήταν 201 χιλιοστά του δευτερολέπτου, κάνοντας τα 0-200 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα. Ποινή διέλευσης στον Kvyat για ό,τι έκανε στην πρώτη στροφή, όσο ο Bottas έκανε νέο ταχύτερο γύρο και ο Hamilton πλησίαζε τον Raikkonen, ο οποίος ήταν σημαντικά πιο αργός από τον Ricciardo που είχε μπροστά του.

Στον 12ο γύρο, η διαφορά των δύο πρώτων είχε ανοίξει στα 4,5 δευτερόλεπτα, με τον Hamilton να απέχει περίπου 12 δευτερόλεπτα από τον Vettel. Η διαφορά των Raikkonen και Hamilton ήταν στα 3,5 δευτερόλεπτα και η Mercedes ζητούσε feedback για τα ελαστικά από τον Βρετανό, ο οποίος έλεγε ότι τα πίσω δεν ήταν στην καλύτερη κατάσταση, αφού αντιμετώπιζε υπερστροφή. Παρ’ όλα αυτά, συνέχιζε να μειώνει σημαντικά τη διαφορά από τον Raikkonen και ο ρυθμός του ήταν παρόμοιος με αυτόν του Bottas.

Στον 16ο γύρο, ο Hulkenberg μπήκε για αλλαγή, βάζοντας τα μαλακά ελαστικά, με στόχο να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα. Το ενδιαφέρον μονοπωλούσε η μείωση της διαφοράς των Raikkonen και Hamilton, καθώς είχε φτάσει στα 2 δευτερόλεπτα, με τον Φινλανδό να αντιμετωπίζει graining στο εμπρός αριστερά ελαστικό.

Στον 20ο γύρο, ο Vettel άκουσε ότι περνάνε στο σχέδιο Β, εννοώντας πιθανώς ότι θα ακολουθήσουν στρατηγική ενός pit stop. Ο Hamilton είχε κολλήσει πίσω από τον Raikkonen και άνοιγε την πίσω πτέρυγα, αλλά ο Raikkonen δεν του έδινε ακόμα το δικαίωμα να επιτεθεί. Εν τω μεταξύ, ο Bottas έγραψε νέο ταχύτερο γύρο, ανοίγοντας τη διαφορά στα 5,6 δευτερόλεπτα.

Τα φρένα του Hamilton είχαν ανεβάσει λίγο θερμοκρασία και το γεγονός ότι δεν είχα καθαρό αέρα μπροστά του, δε βοηθούσε. Μπροστά, ο Bottas ήταν ξανά ο ταχύτερος οδηγός, έτσι η διαφορά έφτασε τα 7,6 δευτερόλεπτα στον 25ο γύρο. Το graining είχε κάνει την εμφάνισή του και στο εμπρός αριστερά ελαστικό του Bottas, ωστόσο τα καλά νέα για τον Φινλανδό ήταν ότι δε θα έπαιρνε κάποια ποινή για την εκκίνησή του.

Στον 30ο γύρο, πρόβλημα για τον Magnussen στο κιβώτιο, μπαίνοντας στα pits, για την τρίτη εγκατάλειψη της χρονιάς. Βλέποντας ότι δεν μπορεί να περάσει τον Raikkonen, ο Hamilton μπήκε στον 31ο γύρο για αλλαγή ελαστικών. Τα υπέρ-μαλακά τοποθετήθηκαν στην W08 και ο Hamilton βγήκε στην πέμπτη θέση, και θα προσπαθούσε να φτάσει μέχρι το τέλος. Ο Ricciardo μπήκε επίσης στον επόμενο γύρο, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα.

Ο Vettel ήταν ο επόμενος που μπήκε, επιλέγοντας και αυτός τα πολύ μαλακά ελαστικά. Ο Γερμανός βγήκε στην τρίτη θέση, πίσω από τον Raikkonen και μπροστά από τον Ricciardo, ο οποίος είχε πίσω του τον Hamilton στα 2,5 δευτερόλεπτα. Ο Raikkonen ήταν έξαλλος με τον Vandoorne και οι αγωνοδίκες εξέταζαν τον Βέλγο επειδή αγνόησε τις μπλε σημαίες.

Είχαμε περάσει στο δεύτερο μισό του αγώνα και ο Hamilton ανέφερε πρόβλημα με τα πίσω ελαστικά. Το graining ήταν όντως έντονο στο πίσω δεξί ελαστικό και ο Βρετανός έχανε χρόνο έναντι του Ricciardo, παρόλο που ο οδηγός της Red Bull είχε την πολύ μαλακή γόμα. Στον 41ο γύρο ήρθε το pit stop για τον Bottas, με τον πρωτοπόρο του αγώνα να επιλέγει φυσικά την πολύ μαλακή γόμα για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Ο Bottas επέστρεψε στη δεύτερη θέση, όμως η διαφορά από τον Vettel είχε μειωθεί στα 3 δευτερόλεπτα. Ο Raikkonen ήταν μπροστά και ο συμπατριώτης του τον έφτασε και τον προσπέρασε χωρίς δυσκολία. Ο «Iceman» μπήκε αμέσως μετά για αλλαγή, στον 45ο γύρο, και βγήκε πίσω από τον Hamilton, στην πέμπτη θέση. Ποινή διέλευσης για τον Vandoorne, επειδή αγνόησε τις μπλε σημαίες, την ώρα που ο Sainz άκουγε ότι πρέπει να μπει για να εγκαταλείψει.

Στον 50ο γύρο, η διαφορά των Bottas και Vettel ήταν στα 4 δευτερόλεπτα, με τον Φινλανδό να δείχνει πως για την ώρα ελέγχει τη διαφορά. Ο Hamilton δεν μπορούσε να πλησιάσει τον Ricciardo, λέγοντας πως αντιμετωπίζει δυσκολίες με τα ελαστικά. Ο Raikkonen ήταν 7,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton και μείωνε τη διαφορά, αλλά όχι με πολύ γρήγορο ρυθμό.

Ο Vettel άκουσε ότι η βροχή είναι πιθανό να κάνει την εμφάνισή της στο τέλος του αγώνα, ενώ λίγο αργότερα ο Raikkonen έχασε αρκετό χρόνο, αφού βγήκε εκτός στην πρώτη στροφή, προσπαθώντας να ντουμπλάρει τον Palmer. Ο Hamilton είχε μειώσει τη διαφορά από τον Ricciardo στα τρία δευτερόλεπτα, αλλά οι δυο τους ανέβασαν ταυτόχρονα τον ρυθμό τους, με τον Hamilton να σημειώνει το ταχύτερο πέρασμα, στον 58ο γύρο, αλλά και στον 59ο.

Ο Hamilton ήταν σημαντικά ταχύτερος από τον Ricciardo, έτσι η διαφορά έπεσε στα 1,8 δευτερόλεπτα. Χρόνο έχανε και ο Bottas έναντι του Vettel, ο οποίος έδειχνα να πατά καλύτερα στα πολύ μαλακά ελαστικά. Ο Hamilton ανησυχούσε για τα ελαστικά του, γι’ αυτό και έλεγε στη Mercedes να προσέχει τη θερμοκρασία και την πίεση, ώστε να μην υπάρξει κάποιο κλατάρισμα, όπως είχε συμβεί πριν από έναν χρόνο με τον Vettel.

Στα 1,9 δευτερόλεπτα η διαφορά των Bottas και Vettel στον 65ο γύρο, όσο εμείς ακούγαμε τον Perez να λέει ότι είδε κάποιες ψιχάλες, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο. Ο Hamilton μείωσε ξανά τη διαφορά από τον Ricciardo, με νέο ταχύτερο γύρο, με τους δύο να είναι τα ταχύτερα μονοθέσια στην πίστα. Ο Hamilton έλεγε πως θέλει όλη τη δύναμη του κινητήρα τώρα, ζητώντας ουσιαστικά την άδεια για κάποια ειδική ρύθμιση.

Είχαμε φτάσει στον 67ο γύρο και η διαφορά μεταξύ των Ricciardo και Hamilton ήταν στο δευτερόλεπτο, όπως και των Bottas και Vettel! Νέος ταχύτερος γύρος από τον Hamilton, αλλά ο Ricciardo ήταν μόλις ελάχιστα χιλιοστά πιο αργός. Αντίθετα, ο Vettel κέρδισε μισό δευτερόλεπτο από τον Bottas στον 69ο γύρο, ενώ ο Hamilton δοκίμασε επίθεση στα φρένα για τη στροφή 4, χωρίς να καταφέρει κάτι.

Μπήκαμε στον τελευταίο γύρο και τίποτα δεν άλλαξε μέχρι τον τερματισμό. Ο Bottas είδε πρώτος την καρώ σημαία, με τους Vettel και Ricciardo να συμπληρώνουν το βάθρο. Ο Hamilton έμεινε στην τέταρτη θέση, μπροστά από τον Raikkonen.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 14-16 Ιουλίου, στο Silverstone της Αγγλίας.

2Αποτελέσματα

3Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Sebastian Vettel Ferrari 171
2 Lewis Hamilton Mercedes 151
3 Valtteri Bottas Mercedes 136
4 Daniel Ricciardo Red Bull 107
5 Kimi Raikkonen Ferrari 83
6 Sergio Perez Force India 50
7 Max Verstappen Red Bull 45
8 Esteban Ocon Force India 39
9 Carlos Sainz Toro Rosso 29
10 Felipe Massa Williams 22
11 Lance Stroll Williams 18
12 Nico Hulkenberg Renault 18
13 Romain Grosjean Haas 18
14 Kevin Magnussen Haas 11
15 Pascal Wehrlein Sauber 5
16 Daniil Kvyat Toro Rosso 4
17 Fernando Alonso McLaren 2
18 Jolyon Palmer Renault 0
19 Marcus Ericsson Sauber 0
20 Stoffel Vandoorne McLaren 0
21 Antonio Giovinazzi Sauber 0

4Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 287
2 Ferrari 254
3 Red Bull 152
4 Force India 89
5 Williams 40
6 Toro Rosso 33
7 Haas 29
8 Renault 18
9 Sauber 5
10 McLaren 2
  • Gestione Sportiv@

    Σήμερα, στην εκκίνηση του αγώνα ο Kvyat θυμήθηκε κάτι από τον εαυτό του από το 2016 και όπως στον Καναδά ήταν δικαιολογημένος με την αντίδρασή του στους αγωνοδίκες, άλλο τόσο σήμερα είναι αδιλαιολόγητος.
    Η Mercedes ακόμα μία νίκη αλλά με τον Bottas μετά την χθεσινή pole και τον Hamilton στην τέταρτη θέση. Πάντως, ο Φιλανδός δεν καθυστέρησε τον Γερμανό της Ferrari.
    Η Ferrari τη δεύτερη θέση με τον Vettel και τον Raikkonen στην πέμπτη.
    Η RBR ακόμα ένα βάθρο με τον Ricci και αντίθετα τον Max να είναι το πρώτο θύμα του Kvyat
    Η Haas στους βαθμούς με τον Grosjean και τον Magnussen στα box.
    Η F.I. ακόμα μία διπλή παρουσία στους βαθμούς και η ομάδα του Silverstone συνεχίζει την πολύ καλή
    Η Williams εντός δεκάδας και με τους 2 οδηγούς της στην δεκάδα, αν και εχθές δεν ήταν ούτε καν στο Q2.
    Η Renault είχε ένα Σ/Κ κακό και με τους 2 οδηγούς της εκτός δεκάδας και τον Βρετανό να τερματίσει μπροστά από τον Γερμανό.
    Η McLaren έμεινε εκτός δεκάδας με τον Βέλγο και τον Ισπανό να είναι το δεύτερο θύμα του Kvyat.
    Η Sauber όπως πάντα χαμένη κάπου στην πίστα της Αυστρίας.
    Η STR ήταν πολύ άτυχη καθώς, ο Kvyat έγινε και πάλι τορπίλη και ο Sainz jr. αντιμετώπισε προβλήματα και εγκατέλειψε.

  • F1fan

    Remake του Sochi!!O Bottas με την εκπληκτικη εκκινηση κι πρωτο stint καταφερε κι εχτισε μια διαφορα,την οποια ο Vettel,με τον πολυ καλο ρυθμο στην ssoft καταφερε κι μειωσε!Πισω,ο τυχερος αλλα κι ικανος Ricciardo κρατησε πισω τον Ham.O Kimi μοναχικα,Grosjean & F.I σαν τις δοκιμες(Perez ασχημη συμπεριφορα στις μπλε σημαιες…).Williams damage limitation κι με τους 2 να κερδιζουν απο 8 θεσεις.Καλα κι ο Stroll,οι αλλοι πισω τιποτα ιδιαιτερο,αφου ο Kvyat φροντισε να βγαλει Alo & Verstappen στην 1η στροφη.

  • Gestione Sportiv@

    Φέτος, ο Max περισσότερο είναι στα box της RBR, παρά στο μονοθέσιο της αυστριακής ομάδας……….. https://uploads.disquscdn.com/images/7d8d944a67fe0aa49a34f277c0dc918e22d9bb67982438f9696bca5173d38933.jpg

    • δεν πειραζει ηθελε μια τετοια ”σφαλιαρα” γιατι την ειχε δει πολυ καπως περσι !!!

    • Mika

      Χειροτερος απο τις εγκαταλειψεις του Αλονσο με τη σουπερ Honda, εχει καταληξει!!!
      :p

    • Thanos

      Η Μακλαρεν έχει ολοκληρώσει συνολικά περισσοτερους γύρους από την Ρεντ Μπουλ σε όλο το πρωτάθλημα. λελελ

  • georgekaras

    περιμενω την αναβαθμιση της Φερραρι στην Βρετανια γιατι τα πραγματα δυσκολευουν χρειαζονται και νικες

  • Red Flag

    Αν εξαιρέσεις την εκκίνηση, ήταν σα να βλέπαμε το Sochi σε επαναληψη αλλά ακόμα πιο βαρετό.
    Σχεδον υπερανθρωπη εκκίνηση από τον Βοttas και άψογος αγώνας.

    Η Ferrari ήταν πιο γρήγορη στο τέλος με τα SS, αλλά ήθελε λίγους γύρους ακόμα.O Perez εχει αρχίσει και μου τη δίνει πολύ.

    Ο Ricci έχει καθίσει στο βάθρο και δε λέει να φύγει!! Του πάει πολύ καλά η χρονιά.
    Ένα ευχέλαιο για τον Verstappen ρε παιδιά…

    Κακή μέρα για τον Kimi. Πολύ καλή δουλειά από Grosjean και FI. Πολύ καλό αποτέλεσμα για τις Williams σε σχέση με τις κατατακτήριες.

    • Akis-F1 FAN

      Καλά ο Περεζ πόσο τραγικός ;; Στο ντουπλάρισμα του φεττελ έκατσε πάνω στην αγωνιστική γραμμή στις στροφές 6 κ 7 να πούμε που περνάνε με τη ψυχή στο στόμα….από 0,9 η διαφορά πήγε καπάκια στα 1,4….και με το Μποττας πιο πριν έκανε κάτι περίεργα που πήγε να τον προσπεράσει…έλεος πια.

    • Red Flag

      Νομίζω για τον Seb είπε “Δεν ήξερα οτι ήταν μαζί”. Οτι και καλα ειδε τον Bottas ή τον ειδοποιησαν αλλα δεν ηξερε οτι ο Seb είναι τοσο κοντα.. Τεσπα..

  • Fαν1ς

    Ψιλοβαρετος αγωνας ειδικα όταν είναι ο αμέσως επόμενος από το Μπακού! Mercedes πιο γρήγορη με τα u. soft η Ferrari με τα s.soft και έτσι στο τέλος ξυπνήσαμε…. Μην τα ξαναλέμε θέλουμε επειγόντως αναβάθμιση στο μοτέρ μιας και είναι το μόνο κομμάτι που πορευόμαστε το ίδιο από την αρχή της χρονιάς ενω η Mercedes την έχει κάνει από την Ισπανία!!! Μέχρι στιγμής προβλήματα αξιοπιστίας έχουν αντιμετωπίσει μόνο οι Γερμανοί πάρα το ότι στην αρχή της χρόνια τα πράγματα έδειχναν πιο δυσοίωνα για την ιταλική φιρμα! Θα παίξει και αυτό τον ρόλο του….

  • Maleas George

    Δυστυχώς δεν ήρθε η βροχή και είχαμε έναν μέτριο αγώνα. Bottas δεν κινδύνευσε ποτέ ουσιαστικά και έχει ευκαιρία για τον τίτλο (αν τον αφήσουν), Ham και Vet σίγουρα ήθελαν κάτι παρπάνω. Ο Kimi δεν είχε ρυθμό, ίσως μπορούσε να πιάσει το Ham στο τέλος αλλά γλίστρησε πίσω από τη Renault και χάθηκε η ευκαιρία. O Ricciardo σούπερ για άλλη μια φορά. Μακάρι στο Silverstone να δούμε καλύτερο αγώνα.

    ΥΓ: Verstappen, πληρώνεις τα περσινά… Κάρμα…

  • Gestione Sportiv@

    Σκέφτομαι τον Kvyat να βρίζει τους αγωνοδίκες του αυστριακού GP για την ποινή που πήρε, απλά για την επαφή που είχε με τον Alonso……….. https://uploads.disquscdn.com/images/d3bd1a7b94750668876e4daaba9e7d475f5ea8fe471a70783d1e8c145dcf31cb.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/30c86d4248af6e2935dc9d4c0689a4dfafeddcff79112c7038f93a1dd8ac64f0.jpg

  • Nerazzuro21

    Έπρεπε να φτάσουμε στους δύο τελευταίους γύρους για να δούμε υποψία δράσης. Πολύ βαρετός αγώνας.

    Πολύ καλός αγώνας από τον Bottas που πήρε μια σχετικά άνετη νίκη μετά την απίστευτη εκκίνησή του. Περίμενα να πιεστεί περισσότερο από τη Ferrari του Vettel.
    Πολύ καλός ο Ricci, damage limitation από τον 44. Για ακόμα μία φορά άτυχος ο Verstappen.
    Αρκετά καλή εικόνα από Grsojean και FI, ανέλπιστα ψηλά οι δύο Williams.
    Ασυνέπεια στις ποινές από τους αγωνοδίκες.

    • LJ

      Ασυνέπεια δε λες τπτ. Δώσανε ποινή σε αυτόν εκει που συμπληρώνει το ρόστερ της ομαδαρας μας και η FI που έκλεινε τον Bottas, τπτ(δε θυμάμαι ποιος ήταν). Το ίδιο και για Perez

    • Mika

      Συμφωνω σ ολα, αν κι ο Χαμιλτον την εκανε την κινηση και σχεδον περασε το Ρικι αλλα ηταν “ατυχος”, δεν του βγηκε η φορά της στροφης και ξαναεμεινε πισω!!!
      Οπως ολο τα δραμα και σασπενς ηταν στο τελος..
      Λυπηθηκα τον Αλονσο, που οπως κουναγε το κεφαλι του δεξια αριστερα, την εβλεπε την στουκα να ερχεται…..Κριμα…

  • Mitsos Ribopaido

    Εξελίχτηκε σε καλουτσικο αγώνα…
    Γουίλιαμς στο πουθενά μαζί με με μακλαρεν..Τουλάχιστον βεβαια πήρανε βαθμους
    Μπραβο ρικκι είσαι μεγάλος οδηγός και ψύχραιμος..
    Ραικκο.. Περιμένανε να κρατήσει τον μπότας με λάστιχο απο τα lidl..ντροπή..
    Τον φάγανε προς όφελος του σεμπ χωρις κέρδος τελικά Lol
    Χαμ σίγουρα ηθελε παραπάνω γιαυτό έλεγε ”θέλω το 100% του μοτέρ ( μήπως να το γυρίσουμε σε κύκλο καρνο μάστορα? ” και άλλα παραπονάκια.. Αγωνία είχε πάντως
    Μπότας τρομερός αγώνας και ειδικά με την μωβ που θεωρητικά η φερράρι στις μαλακές ηταν καλύτερη αλλα δεν… Μπράβο του.. Για την εκκίνηση ή είναι πολύ γρήγορος ή απλα άφησε το συμπλέκτη -πάτησε γκάζι και του βγήκε ο χρόνος..
    Φέτελ στο τέλος με τρέλανε ήμουνα σε φάση ”πάμε αγόρι μου’ αλλα δεν τα κατάφερε.. Βελτίωση μεγάλη η φερραρι στα πιτ στοπ
    Πάρτε χαμπάρι οτι στο silverstone ΑΝ δεν έρθει αναβάθμιση θα μας κάνουν πλάκα τα μερκ και ειδικά ο χαμ στην έδρα του..Είναι φανερό οτι αεροδυναμικά είμαστε μπροστά αλαλ το μοτέρ είναι αρκετά πίσω ..Αν ισχύουμε οτι διαβάζουμε για το νεο pu θα γίνεται μάχη πλέον
    Moναδικός φόβος οτι ο φέτελ δεν μπορεί να αλλάξει mgu-Η και τουρμπο χωρίς ποινή… Ποινές σίγουρα θα φάμε το θέμα ειναι να έχουμε μοτέρ καλό .Πάντως οτι χωρις αναβάθμιση είμασταν τόσο κοντά ειναι πολύ καλο.

    • Fαν1ς

      Συμφωνώ σε όλα εκτός από το κομμάτι για το mgu-h και τούρμπο…. Καταρχήν στα τούρμπο έχει χρησιμοποιήσει και τα 4 αλλά όχι Γτ είχαν βλάβη αλλά καθαρά προληπτικά γιατι όταν είχε αντιμετωπίσει θεματακια προκειμένου να ναι σίγουροι τι τα προξένησε έβγαζαν ολόκληρη την μονάδα και την εξέταζαν με την ησυχία τους μετά το αγωνιστικό τριήμερο! Δεν έχουν ενημερώσει ακόμα αν κάποιο έχει βγει off! Για τα mgu-h είναι στο 3 κομμάτι και ισχύει το ίδιο όπως με τα τούρμπο! Το θέμα είναι πως δεν περιμένουμε αναβάθμιση εκεί μέσα στην χρόνια πάρα μόνο στον εσωτερικής καυσης(ICE) οπότε δεν χρειάζεται νέο κομμάτι στην Αγγλία! Βέβαια θεωρώ σίγουρο πως στο τέλος της χρόνιας θα χρησιμοποιήσουμε κάποια στιγμή 5ο κομμάτι αλλά πιστεύω όλοι θα δεχτούν τις ίδιες ποινές ειδικά όσοι έχουν Renault…..

    • asd

      πολυ ωραιος… Η αναβαθμιση που φημολογειται ειναι στην μοναδα εσωτερικης καυση και την ηθελαν στον καναδα αλλα δε προλαβαν. και μετα την ολοκληρωση του απομακρυνθυκε ο Διευθυντης κινητηρων…
      Η Ferrari αεροδυναμικα ειναι μπροστα (κυριως απο τα sidepodes) στον κινητηρα ομως οχι. Η Mercedes δουλεψε πολυ στον βαρος τους μονοθεσιου (κατασκτηριες..) και στην φορτιση των ελαστικων και πλεον ειναι οριακα μπροστα απο την ferrari
      Επομενως τωρα πρεπει να δουμε αν θα αποδωσουν οι αναβαθμισεις και πως…
      Ποινες για επιπλεον κομματια μεχρι το τελος του πρωταθληματος θα παρουν ολοι πιστευω, δε βγαινει ανταγωνιστικη χρονια με 4 σετ…
      Και τωρα τα πραγματα σοβαρευουν γιατι η Red Bull ειναι αρκετα καλη ωστε να κοβει βαθμους απο τους πρωτοπορους και δευτερον ο Μποτας αν τερματισει μπροστα απο τον Ham στην Βρετανια ή κανει ενα παρομοιο αγωνα στην Ουγγαρια μπαινει στην διεκδικηση του τιτλου….

    • Fαν1ς

      Συμφωνώ απόλυτα…. Επίσης να πως πως είναι προτιμοτερο να πας σε 5 στοιχείο κινητήρα από το να διακινδυνεψεις κάποια εγκατάλειψη!!! Έτσι άλλωστε όπως είναι η δυναμική μπορείς να βρεθείς και πάλι ψηλά! Είδαμε τι έκανε ο Φετελ στον Καναδά! Οπότε μπαίνουμε σε 3 κινητήρα εσωτερικής καύσης και πάμε για άλλους 11 αγώνες με ότι αναβάθμιση υπάρχει διαθέσιμη Γτ δεν γίνεται να το τρεναρουμε αλλο! Η Mercedes πλέον είναι μπροστά….

    • Mitsos Ribopaido

      έτσι ακριβώς! Θέλουμε αναβαθμίσεις… Είχα άκουσε ότι κια στο τούρμπο είχαμε αναβάθμιση.. Λάθος μάλλον.. Για να δούμε

  • F1fan

    https://twitter.com/andrewbensonf1/status/884021176225419264

    “They cannot play Bowling”?? Επικος Alonso κι εχει δικιο

  • Akis-F1 FAN

    Αν είχε όλος ο αγώνας όσο ενδιαφέρον είχαν οι 3 τελευταίοι γύροι θα ήταν τέλειος….Μποττας άξιος νικητής, η Μερκ ήταν άπιαστη με τα us, ο Σεμπ πίεσε όσο μπορούσε αλλά δεν ήταν αρκετό….ίδιο σκηνικό με τη Ρωσία 2 νίκες που χάθηκαν στα δέκατα, ο Ρικι εξαιρετικός και αυτός, Χαμ θα μπορούσε και καλύτερα, ο Κιμι ήσυχος και σήμερα. Grosjean πολύ δυνατός και γενικά η Haas, η williams πολύ καλύτερα από τις κατατακτήριες το έσωσαν σήμερα. Max πραγματικά πολύ άτυχος 5 εγκαταλείψεις σε 7 αγώνες είναι τραγικό….

    Υ.Γ. Ο Μποττας πρέπει να ήταν λίγο τυχερός στην εκκίνηση, αν κατάλαβα καλά γλίτωσε την ποινή για μερικά χλιοστά του δευτερολέπτου…
    Υ.Γ.2 Η βροχή ακόμα έρχεται μάλλον…

    • asd

      ο πιο βαρετος αγώνας της χρονιάς. ο μποτας για μένα ήθελε 5 δεύτεραπό ποινή. Ο Χάμιλτον κόλλησε πίσω απο τον ραικονεν άλλαξε νωρίτερα και έμεινε 4ος. αν η Ferrari δεν φέρει αναβάθμισεις το υπόλοιπο μισο θα είναι δυσκολο

    • Akis-F1 FAN

      Νομίζω το Σοτσι ήταν πιο βαρετός αλλά, μικρή σημασία έχει αυτό…ο Μποττας δεν ξέρω ποιο είναι το “όριο” στο χρόνο αντίδρασης αλλά αν δεν το πέρασε γιατί να πάρει ποινή ; απλώς ήταν τυχερός. Όσο για τις αναβαθμίσεις ναι τις χρειαζόμασε άμεσα πλέον η Μερκ είναι μπροστά και σε κατατακτήριες και σε ρυθμόα αγώνα.

    • asd

      Νομιζω πριν απο μερικα χρονια ηταν 0.300 δεκατα, χωρις να ειμαι 100% σιγουρος. Ο Bottas σιγουρα μαντεψε ή ρισκαρε τα φωτα. δε μπορει να εχει αντιδραση 0.2 δεκατα υπο νορμαλ συνθηκες. αλλα οκ δεν ηταν κατι σοβαρο και ουτε δικαιο ηταν να χασει την νικη για αυτο. Απλα ειμαι περιεργος αν ηταν o Vettel στη θεση του Bottas τι θα γινοταν…

    • Mitsos Ribopaido

      Για μένα ήταν μαντεψια και του βγήκε

    • Akis-F1 FAN

      Καλά ναι ο χρόνος αντίδρασης ήταν τόσο μικρός που ή του γλίστρησε ο συμπλέκτης/μπερδεύτηκε ή το μάντεψε…γι αυτό είπα ότι ήταν τυχερός. Πάντως και εγώ θυμάμαι ότι 3 δέκατα ήταν το όριο αλλά μάλλον κάναμε λάθος.

    • Mitsos Ribopaido

      Ενα απο τα 2 ναί..Ειναι ανηφορικό νομίζω και φρένο να άφησε που λένε μερικοι. ΔΕΝ γίνεται το αμάξι να πάει μπροστά..Για μένα άφησε συμπλέκτη ..Τωρα οτι του βγηκε ..Μαστορας δεν μπορω να πω

    • φρεναρε η μερκ γιαυτο ειχαμε μια υποψια ενδιαφεροντος …

    • Akis-F1 FAN

      Και γιατί να το ρισκάρουν ; Είχε θέμα με τα ελαστικά…

  • nikos

    ο αγώνας ήταν άοσμος.. στην εκκίνηση όλοι οι οπαδοί της φερράρι θα φωναζαν για τιμωρία στον μπότας, δεν το συζητάμε για τον φετελ στο team radio, προλαβε και είδε start jump… όσο για το τέλος θα ήθελα να δείχνουν και εικόνα απο petrolhead οπαδους της φερράρι, γιατί μαλλον θα ηταν σαν την Πόπη και τον ανεκπλήρωτο οργασμό της με τον μαξ..

    • Akis-F1 FAN

      Γενικά έχεις ένα θέμα με Φεττελ και οπαδούς της φερραρι ;-P

    • nikos

      θέμα δεν έχω αλλά έχουν ξεφύγει και οι δύο και είναι ότι πρεπει για καζουρα.:P

    • Fαν1ς

      Το είπε και ο Ρικάρντο… Μάλλον μέσα από το κοκπιτ θα φάνηκε πως έκανε άκυρη εκκίνηση αλλά τα ηλεκτρονικά μίλησαν!

    • nikos

      δλδ δεν κοιτούσαν τα φαναρια….

    • Fαν1ς

      Τα φανάρια κοιτούσαν αλλά ξέρεις υπάρχει και η περιφερειακή όραση…. Η οποία αν δεις κάτι να κινείται μπορεί να σου τραβήξει το βλέμμα! Οπότε κοιτώντας τα φανάρια μπορεί να είδαν τον μποτας μπροστά τους να κινείται πριν το σβήσιμο των φώτων!

    • Mitsos Ribopaido

      Έχω πάντως μια κορνα και ένα ” που πάει ο μά@@κας” θα το είχα πει :p

    • Akis-F1 FAN

      Εγώ δεν βλέπω κανέναν να έχει ξεφύγει, απλώς άμα ψάχνεσαι όλο και κάτι βρίσκεις…πάντως και ο Ρικι είπε για jump start το είπε ο Χορνερ…

    • nikos

      εθελοτυφλεις Άκη… ξερω ότι για τον φέτελ δεν σηκώνεις κουβέντα…. όσο για τον αν έχουν ξεφυγει το βλέπουμε οι υπόλοιποι, δεν ψάχνω για να σας την πω παντως να ξέρεις

    • Akis-F1 FAN

      Σόρρυ αλλά κάνεις λάθος. Έχεις στο μυαλό σου κάτι και κάνεις σχόλια με βάση αυτό, χωρίς καν να ισχύει πολλές φορές. 9 στα 10 σχόλια σου για την f1 είναι απλά κράξιμο σε φεττελ-φερραρι….δεν ασχολείσαι με τίποτα άλλο. Και μετά λες για τους άλλους ότι έχουν ξεφύγει…..Κοίτα το σχόλιο σου πχ για τον σημερινό αγώνα και τα άλλα σχόλια των οπαδών της φερραρι ( που λες ) και πες μου αν στέκουν αυτά που λες. Φιλικά πάντα, αλλά τρώγεσαι χωρίς λόγο.

    • nikos

      απλά κάτσε δες τι γράφουν ορισμενοι ειδικά μετά το μπακού και θα καταλάβεις γιατί υπάρχει λιγο παραπανω κριτική. όσον αφορά την καζούρα χωρίς να το θέλει ο δημητρης με δκαιωσε. με τους τιφοζι οπως λες δεν έχω θέμα, η οπως είπε ο red flag εχω γενικά θέμα, έχω θεμα με το στυλ μαρθα βούρτση για την κατατρεγμενη φερράρι…το σχόλιο μου ήταν πείραγμα κατ το δευτερο μισό.

    • Akis-F1 FAN

      Για το Μπακου δεν ξέρω ακριβώς τι εννοείς εγώ είδα ότι σχεδόν όλοι έκραζαν τον Σεμπ ( δικαιολογημένα )….ναι υπήρχαν και πολλοί που έλεγαν για τον Χαμ, αλλά και αυτός ήξερε καλά τι έκανε, έστω και αν δεν παρανόμησε…απο κει και πέρα λογικό είναι ο καθένας να “πονάει” πιο πολύ την ομάδα που υποστηρίζει και να την υπερασπίζεται, οπότε αν αρχίζεις μετά και συ τα “πειράγματα” ξεκινάει συνέχεια φαγωμάρα. Αυτά από μένα ;-P

    • nikos

      από την μέση και κάτω συμφωνω απόλυτα, οι δύο πρώτες γραμμές δεν ισχύουν και το ξέρεις:) δεν την υπερσπιζεσαι όμως λέγοντας πέθανε ιωαννη κτλ. οσο για τα πειράγματα πρπει να τα δεχχόμαστε κα ιαυτά.

    • Red Flag

      Οπως λεει και ο Ricci.. Emotions run high.. people don’t lie.. above is the sky.. και αλλα λογια να αγαπιομασταν. Kύριε Νίκο μου σας στεναχωρούν οι παλιοτιφόζι…; άτιμη φάρα! Μα μην ασχολείστε, δεν αξίζει. Εχουν όλοι πρόβλημα.. Εγω το παραδέχτηκα κιόλας σε άλλη συζήτηση. Εχω πρόβλημα σαν άνθρωπος! Μεγαλο πρόβλημα. Δείξ’τε λίγη κατανόηση κι εσείς τελοσπάντων!

    • nikos

      Τι να σου παλικαρι μου αδικεισαι…. οπως ειπα αν δεν ξερετε να δεχεστε καζουρα μην κανεις τον κοπο, καλο καλοκαιρι

    • kostas

      Δεν νομιζω οτι ασχοληθηκε κανεις τιφοζι με την εκκινηση αφοτου αποδειχθηκε εν τελει οτι δεν υπηρξε jump start!

    • Mitsos Ribopaido

      Ακριβώς κάναμε κάποια σχόλια αλλα δεν ασχολούμαστε

    • nikos

      πως δεν ασχολήθηκαν εδώ ο δημητρης από κατω που λεει καναμε κάποια σχόλια αλλά δεν ασχολούμαστε μεχρι και φωτό μεχρι και τα εκατοστα μετατόπισης υπολόγισε…

    • Mitsos Ribopaido

      Πόσες φορές σχολίασα οτι δεν μ νοιάζει βρε συ?.Αλλα υπάρχει αυτό..ΤΙ να κάνουμε? Είχε πλεονέκτημα? ΝΑΙ… Έκρινε τον αγωνα? Οχι…Αυτο λέω νικο

    • Fαν1ς

      Φίλε Νίκο μέχρι χτες λέγατε ότι ο Φετελ θα έπρεπε να έχει τιμωρηθεί και αντί να ξεκινάει αυτός πιο πίσω ξεκινάει ο Χάμιλτον που άλλαξε κιβώτιο! Καταλαβαίνεις λοιπόν για τι πράγμα μιλάμε? 14 μέρες μετά και ακόμα συζητάμε για την τιμωρία του Φετελ…. Ποιος είναι ο κλαψιαρης τελικά?

    • nikos

      προσωπικά ειχα πει η οποια απόφαση για τιμωρία να είναι εντός του αγώνα, οποιαδηποτε τιμωρία μετά αχρείαστη. είχα μιλησει για μαυρη σημαια μόνοτην ημερα του αγώνα ποτε για οποιοδήπουε τιμωρια μετα.άρα αναφερσου σε κάτι που είπα εγώ.

    • Fαν1ς

      Ωραία λοιπόν…. Εσύ είπες πως έπρεπε να δεχτεί μαύρη σημαία και δεν το αμφισβητώ! Τώρα ρωτάω εγώ…. Για πόσες μέρες μετά τον αγώνα αφού πλέον δεν είχε δεχτεί περαιτέρω ποινή έλεγες πως είναι άδικη η απόφαση? Επίσης οι φίλοι των υπολοίπων ομάδων πόσες μέρες κλαιγοντουσαν για την ποινή του Φετελ; Εσύ γτ αυτούς τους φίλους δεν του αποκάλεσες κλαψιαρηδες;

    • nikos

      όσο το συζητουσαμε για δυο τρεις μερες αν θυμαμαι καλα ελεγα οτι ηταν άδικη, ανεφερα και τις δύο αποβολες από αγωνα που θυμηθηκα. και συνεχίζω να το πιστευω ως εκεί όμως. μα είστε “κλαψιαριδες” σε κάθε γώνα κάποιος σας εφταιγε μα κανενας δεν ενιωθε αδικημενος παρα μόνο εσείς. από όσους διαβασα και κατηγορησαν την απόφαση εκείνη την μερα δεν εχει λόγο να κλααφτεί γιατί απλά δε υποστηριζε τον χαμιλτον

    • Fαν1ς

      Μάλιστα φίλε μου οκ κατάλαβα! Δεν υποστηρίζει κανένας τον Χάμιλτον η μάλλον όσοι τον υποστηρίζουν απλά απαξιουν να παραπονεθουν και είναι υπεράνω….Μόνο οι “ουδετεροι” έλεγαν πρέπει να τιμωρηθεί πιο αυστηρά! Επίσης όλοι οι υπόλοιποι οπαδοί πλην φεραρικων δεν προβαίνουν σε φράσεις τύπου “η πιο ευνοημένη ομάδα” και μερικοί μάλιστα λένε και πιο ακραία του στυλ “ντροπή της f1”! Εγώ ένα θα πω…. Η Ferrari δεν βαραινεται με crashgate ούτε με το σκάνδαλο Στιπνευ! Δεν λέω πως δεν έχει κάνει λάθη και δεν έχει πάρει ασχημες αποφάσεις αλλά αυτά τα σκάνδαλα που ανέφερα αμαυρώνουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό! Τώρα αν εμείς που τυχαίνει να γουσταρουμε το αλογάκι είμαστε φίλαθλοι χαμηλότερης ποιότητας εγω γελάω…..

    • nikos

      προσωπικά δεν σας θεωρω τπτ από αυτά όλες οι ομάδες έχουν κάνει λάθη τα μαθαμε δεν τα μάθαμε.ευνοημενη ομάδα την εποχή του σουμαχερ ναι τωρα δεν μιλάμε για κάτι τέτοιο. προσωπικά υποστηριζω μκλαρεν και άλλα παιδια που μιλάνε γραφουν εδω ξερω ότι δεν υποστηριζουν χαμιλτον. εχω να υποστηριξω οδηγο από τα χρονια του χακκινεν, και ποιο πριν το σενα. μαθετε να δεχεστε το πειραγμα ομωςκαι μην τα παιρνετε όλα της μετρητης. αν σημερα ηταν υπερβολικό ζηταω συγνωμη. απλά και εσεις χαλαρωστε λίγο γιατι ετσι οπως το πάτε θα μας χαρισετε μαργαριταρια

    • Fαν1ς

      Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη…. Απλά μια υποσημείωση θα σου κάνω και τπτ άλλο! Όλοι όσοι υποστηρίζουν την Ferrari χρόνια δεν υποστηρίζουν οδηγο….!!! Επίσης θα σου πω πως η διαφορά των τιφοζι από τους αλλούς οπαδούς (τους περισσότερους τουλάχιστον για να μην τσουβάλιαζω) είμαστε Ferrari! Είτε κερδίζει είτε χάνει…. Ούτε Williams – Ferrari ούτε McLaren-ferrari ούτε Ferrari-Honda και όλα τα παράγωγα! Κάποιοι λοιπόν που πλέον είναι φίλοι της Mercedes τα τελευταία χρόνια και είναι απολύτως σεβαστό κρίνουν το παρελθόν της Ferrari λέγοντας πως ειναι ευνοημένη δεν μας λένε τι υποστήριζαν; εκτός αν είναι φίλαθλοι από 14 και μετά οπότε σταματώ την κουβέντα! Τώρα για εσένα που είσαι McLaren και καλά κάνεις σου απάντησα πιο πριν…. Δες πως αμαυρωσε την f1 η ομάδα το 2007!

    • nikos

      για την μακλαρεν ηταν μαυρη σελίδα αχετα αν τιποτα δεν χρησιμοποιηθηκε ηταν μαυρη σελίδα. για μας ειναι μκλαρεν ασχέτως κινητηρα και λαντα να ηταν,,, για την εφταετια της κυριαρχίας και τα όσα έχουν γίνει δεν αμαυρωσανε το άθλημα?παρακολουθείς από παλιά το άθλημα και εχεις αρκετες γνωσεις κιολας.

    • Fαν1ς

      Τι έγινε την εφταετια; μην μου πεις για τις 2 φορές που έκανε στην άκρη ο Μπαρικελο για τον Σουμι!Γτ έχω να σου πω για φρέσκα κουλούρια…. Βλέπε Μποτας-Χάμιλτον αλλά ξέχασα εκεί είναι ομαδικό σπορ…..

    • nikos

      δεν συμφωνω καθόλου με αυτά ούτε με την κλάψα του χμιλτον να κοψει ο μποτας.και σημερα χωρις επιτυχία πήγατε εσεις να το κανετε..για πολλές αποφασεις που παρθηκαν με δαχτυλο και του γαλλου και καποιον αλλων.θα μου πεις η παρέμβαση της φερραρι ηταν φήμες θα το δεχτώ.. για αυτό ειπα εχουν γίνει πολλά μαθαμε δεν τα μαθαμε….κανεις δεν πάει με τον σταυρο στο χερι

    • Fαν1ς

      Κοίτα επειδή έχει γίνει η κουβέντα πολύ ποδοσφαιρική και δεν μου αρέσει…. Θα πω αυτό και θα το κλείσω για εμένα! Σεβαστή η άποψη σου… Μπορείς να την έχεις ως ευαγγέλιο! Ένα όμως είναι σίγουρο και αποδεδειγμένο! Η Ferrari την 7ετια δημιούργησε dreamteam! Είχε τον καλύτερο οδηγό και τους καλύτερους τεχνικούς διευθυντές! Το πόσο άξιοι ήταν φαίνεται από τις θέσεις που κατέχουν και την επιρροή που ασκούν στον μηχανοκινητο αθλητισμό! Φαίνεται από την πορεία που έχουν καταγράψει! Εμείς είμαστε οι τελευταίοι που μπορούμε να τους αμφισβητησουμε! Ότι ψεγάδι και να ψάχνουμε να βρούμε (το μόνο εύκολο) η αξία των κατορθωματων τους δεν μειώνεται!

    • nikos

      δεν εγινε ποδοσφαιρική, και ουτ την εχω σαν ευαγγελιο την άποψη μου για μένα ειναι ο μπρον μαζί με τον νιουι ειναι οι τελευταιοι των μοικανων απίστευτα εξυπνοι ανθρωποι και ικανοι. ας ελπισουμε σε καθαρο πρωταθλημα και αγωνες. καλο βραδυ

    • Fαν1ς

      Καλό βράδυ και εύχομαι καλή ανάκαμψη Γτ δεν σας αξίζει να είστε εκεί! Όχι τπτ άλλο Γτ με ιστορικές ομάδες να μην πηγαίνουν καλά έχουν γίνει όλοι Mercedes!!!

    • nikos

      μερσεντες και rb. 3 ιστορικες και διαχρονικές έχουν μεινει +sauber ανταγωνισμό θέλουμε και μαχες εντός της πίστας. καλο βραδυ

    • Red Flag

      αχαχαχαχαχαχ! ποσο αλήθεια… μια ομάδα με μηδέν ιστορία να έχει τοσους οπαδους γιατί ολοι οι υπόλοιποι γύρω τριγύρω εχουν “εξαφανιστεί” (συμπεριλαμβανομένης και της Ferrari τα προηγουμενα χρόνια).

    • Mitsos Ribopaido

      Όπως έχουμε πει είναι και ο ιός των μηχανικών

    • nikos

      θυμησε μου

    • Mitsos Ribopaido

      Να ψάχνουμε τα πάντα φίλε Νίκο..;) αναλυτικά

    • Red Flag

      Γενικά έχει ένα θέμα..

    • nikos

      σε ευχαριστώ

    • Gestione Sportiv@

      Όντως, ο αγώνας ήταν “άοσμος”!!!!
      Τώρα, πόσο σίγουρος είσαι, ότι όλοι εμείς οι οπαδοί της Ferrari ζητήσαμε τιμωρία του Bottas???
      Η αντίδραση του Vettel ήταν υπερβολική ζητώντας τιμωρία του Φιλανδού, κάτι για το οποίο είδαμε ανάλυση από τη FIA για την αντίδραση του Bottas στο σβήσιμο των κόκκινων φώτων.
      Τέλος, δεν θα πω τη φράση “Αν είχαμε μερικούς γύρους ακόμα για να περνούσαμε τον Bottas”, γιατί πολύ απλά ο αγώνας της Αυστρίας είναι 71 γύρων και από την αρχή μέχρι το τέλος ο οδηγός της Mercedes ήταν ανώτερος όλων των υπολοίπων.
      Έτσι πολύ απλά, δεν πήραμε τη νίκη!!!!!!!

    • nikos

      διορθωνω το όλοι έχεις απόλυτο δίκιο,γιατί εσένα και μερικούς ακόμα δεν του βάζω μεσα

    • Red Flag

      Ο Ricciardo ειδε ακριβως το ιδιο και το ανεφερε στο team radio. Δε βλέπω που είναι το κακο με το να ζητησουν οι οδηγοί που πανε για να παρουν τον αγωνα, να ξαναδουν κατι οι αγωνοδικες. Εγω δεν ακουσα κανεναν να ζηταει τιμωρια. Εκτος αν το εχασα.

  • F1fan

    Καποια ενδιαφεροντα στατιστικα για τις 2 νικες του Βοttas.
    Russia +0.617 απο τον 2ο Vettel
    Austria +0.658 απο τον 2ο Vettel

    Κι στους 2 αγωνες που εχει νικησει,o Hamilton εχει τερματισει 4ος,ο Massa 9oς,ενω εχει εγκαταλειψει στα δευτερολεπτα ο Alonso!

  • kostas

    Κριμα που δεν ειχαμε βροχη στο τελος. Ο μποτας αξιος νικητης αν και οπως και στην Ρωσια φαινεται στο τελος να ιδρωνει. Στην αρχη βεβαια μας κερνουσε μισο δευτερο σε γυρο του 1:10! Η φερραρι κρατησε εξω τον κιμι να τον καθυστερησει αλλα αυτος ουτε γραμμη δεν αλλαξε να τον αγχωσει! Αν θελουμε να παιξουμε βρωμικα οπως κανουν οι Μερκ θα χρειαστουμε και αλλον οδηγο φοβαμαι. Ρικιαρντο πολυ καλος, δειχνει ανεβασμενη η Ρεντ Μπουλ. Ελπιζω να ερθουν δυνατες αναβαθμισεις γιατι στους τελευταιους 3 αγωνες ειμαστε καθαρα πισω.

    • Mika

      Eιδες που τελικα δεν επεσε πανω στον Μπιμπερ, οπως ελεγες?
      :-)

    • kostas

      Αμα εκανε κινηση ο Φεττελ για προσπεραση μπορει και να το εκανε. 2 φορες εχει στουκαρει τον Κιμι οποτε ειναι η σειρα του Φεττελ! Παντως καλυτερα να πηγαινει για νικες και πρωταθλημα παρα να παιζει συγκρουομενα με τις φερραρι και να τον εχουν για υποτακτικο του Χαμιλτον!

    • Mika

      Ο Βοttas φανηκε απο την εκκινηση χτες και το πως ανοιγε στους πρωτους γυρους, πως ηθελε μονο τη νικη, με τον Χαμιλτον τοσο πισω, αρα δεν θα ασχολιοταν ιδιαιτερα με τον Vettel.

  • stemi

    Η εκκίνηση του Bottas. Είναι άκυρη ή όχι;
    https://www.youtube.com/watch?v=eYzquTHpa-Q

    • Mitsos Ribopaido
    • Fαν1ς

      Από αυτό το βίντεο φαίνεται πως έχει κάνει άκυρη εκκίνηση! Αλλά πραγματικά τρομάζω στην ιδέα πως με όλο αυτόν τον εξοπλισμό και την άνεση να δουν άπειρες φορές τα ριπλέι και ότι άλλο χρειαζόταν να έχουν πάρει λάθος απόφαση! Αν όντως έχει γίνει λάθος περιμένω από την Ferrari να κάνει ένσταση…..

    • Mitsos Ribopaido

      Όχι δεν έχει γίνει λάθος απλά είδα τον κανονισμό και λέει πρέπει να χει φύγει από την θέση εκκίνησης για να τιμωρηθεί… Του βγήκε η αποσυμπλεξη Just

    • Fαν1ς

      Αν δεχτούμε ότι οι οδηγοί στήνονται just στο όριο που τους επιτρέπεται Δλδ πατώντας την γραμμή εκκίνησης της εκάστοτε θέσης τότε οποιαδήποτε κίνηση των τροχών σε βγάζει αυτομάτως εκτός …. Εκτός αν ο Μποτας είχε αφήσει περιθώριο πράγμα που θεωρώ δύσκολο! Το θέμα είναι πως φαίνεται ξεκάθαρα πως έχει αφήσει συμπλέκτη πριν να δει σβήσιμο φώτων! Αυτό δεν είναι λοιπόν άκυρη εκκίνηση? Αν είναι έτσι μπορείς να αφήνεις περιθώριο και να τσουλας λίγο πριν το σβήσιμο χώρις καμία επίπτωση! Δεν ξέρω….

    • nikos

      θμάσαι πως τοποθετησε ο φετελ το μονοθεσιο στην κίνα?

    • Fαν1ς

      Θυμάμαι… Αλλά είναι διαφορετικό! Στην Κίνα ο Φετελ έστησε το αμάξι έξω από το κουτί και επειδή ο κανονισμός ήταν ασαφής ως προς το δεξιά αριστερά από την στιγμή που μια ρόδα ήταν μέσα δεν τιμωρήθηκε! Στην συνέχεια ο κανονισμός διευκρινιστηκε ακριβώς λέγοντας πως και οι δύο ρόδες πρέπει να ναι μεσα στο κουτι! Τώρα μιλάμε για μπροστά πίσω… Δλδ νομιμοποιειται κάποιος να κάτσει 20 πόντους πιο πίσω και να φύγει πριν σβήσουν τα φώτα? Αφού ακόμα είναι πίσω από την κίτρινη γραμμή…. Αυτό δεν ξέρω αν ισχύει και τι λέει ο κανονισμός!

    • Mitsos Ribopaido

      Nαι τον συμπλέκτη τον έχει αφήσει και υπάρχει κίνηση αλλα λένε οτι επειδη δεν περάσανε οι ρόδες την γραμμή δεν ειναι αντικανονικό..Διαφωνώ αλλα έτσι δυστυχως φαίνεται

    • Fαν1ς

      Το λένε οι Άγγλοι θέλεις να πεις…. Τέλος πάντων πιστεύω πως οποια απόφαση πάρθηκε ή παρθεί θα είναι η σωστή!Δεν είναι δουλειά μου… Εγώ θα κάνω το μπάνιο μου στην θάλασσα και ας κάτσουν αυτοί που πρέπει να κάνουν την δουλειά τους!

    • Mitsos Ribopaido

      Καλά απο τις μπλερέζες δεν περιμένω δικαιοσύνη

    • Red Flag

      Τελικά ο κανονισμός τι λεει? Εγω ακουσα οτι δεν επιτρεπεται καμία κίνηση του μονοθεσίου πριν σβησουν τα φώτα προς την κατευθυνση στην οποια θα κινηθεί. Αυτο με τη γραμμή (οτι και καλα ειναι οκ επειδη δεν την εχει περασει) μου φαίνεται ακυρο γιατι είναι αλλο να ξεκινάς απο το μηδέν πανω στη γραμμη και αλλο να την περνας με ταχυτητα, εστω και μικρή. Και εννοείται αυτο με τον συμπλεκτη επηρεαζει ακόμα περισσοτερο πιστευω. Τελοσπαντων.. αυτα ειναι αναλυση για την αναλυση.. Εκανε φοβερη εκκίνηση εστω και αν εχει κανει και μια μικρή παραβαση..

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν ξέρω πραγματικά…Διάβασα για την γραμμή απο σαιτ ,…Αλλα official δεν έχω δει κανονισμό..Οποτε να σ πω σιγουρα δεν..Αλλα όπως και να έχει ενα πλεονέκτημα το είχε..αλλα δεν επηρέασε τον αγώνα…

    • Red Flag

      Καλά θα ήταν αστείο να πει καποιος οτι επηρεασε τον αγωνα. Σε καμία περίπτωση. Ακομα και να κέρδισε κατι λίγο, ακομα και να τον περνουσε ο Seb στην εκκίνηση (που αποκλειεται γιατι η εκκινηση του Seb ήταν πολύ κακή, ο Ric είχε κολλήσει πισω του) δε θα μπορουσε να τον κρατησει πισω για πολύ γιατι ο ρυθμός του Bottas ήταν σαφώς καλύτερος με τα US.

    • nikos
    • F1fan

      Aπο την ευρεια ληψη φαινεται κανονικη εκκινηση,στο 0.09 ισως ισως ειναι ενα κλικ πο μπροστα.
      https://www.youtube.com/watch?v=NetdY7N-gZ4

    • Mitsos Ribopaido
    • F1fan

      Πολυ πολυ οριακο…
      :/ :/

    • Mitsos Ribopaido

      Ωωω ναι δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις.. αλλα φαίνεται οτι κερδίζει προβάδισμα. στον αγώνας όμως πιο πολύ ας πουμε θα λεγα οτι κατηγορώ τον μ@@ακα τον περεζ στους τελευταίουςγύρους που δεν έκανε στην ακρη άμεσα παρά εδω.. Θέλουμε pu Πάντως

    • F1fan

      Κι το πρωτο stint με την Ultra δεν ηταν πολυ καλο.Με την ssoft ειχε ρυθμο

    • Christos Protopapas

      Τι ακους για το μοτερ;; τι αλλο θα φερουν;

    • Mitsos Ribopaido

      Χρηστάρα καλησπέρα..Λοιπόν 3 site το επαληθεύουν αλλα περιμένουμε..Στα λέω με την σειρά.
      1. +50 ίππους (Πιο πολυ 30 το βλέπω)
      2. Διαφορετική ψύξη στο κινητήρα και στα καυσαέρια= καλυτερη λειτουργία του τούρμπο και του mgu-H
      3. Μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο άρα τέρματα και πίεση πιο πολύ ώρα..
      4.Δεν θα καίει λάδι ( Αν ισχυει οτι καίμε λίγο λαδακι που λένε αν και το θεωρώ μπαρούφες , μα ποτε δεν ξέρεις )
      5. Κομπρέσσορας λίγο πιο μακριά απο τούρμπο

    • Red Flag

      Ειναι πολυ οριακό. Αλλά ακομα και με χιλιοστα του δευτερολεπτου κερδιζεις λιγα μετρα. Anyway, ας σεβαστούμε τον άνθρωπο που ρίσκαρε τοσο με κίνδυνο να φαει ποινη.. και ας το χαρεί! Ακομα και λιγα μετρα να κέρδισε, δεν παυει να ειναι συνδυασμός και μιας αψογης εκκίνησης. Μαχητικός οδηγός ο Bottas…(οταν δε δουλεύει για τον Χαμ). αν μείνει στη Mercedes, το αξίζει ενα πρωταθλημα καποια στιγμή.

    • stemi

      Να και μια φώτο που δείχνει το πλεονέκτημα από την (άκυρη ή έγκυρη) εκκίνηση αρχικά. Αν και όπως λέει ένα βίντεο παρακάτω, 0,050 s διαφορά στην εκκίνηση μεταφράζονται σε 2 m διαφορά στο τέλος της ευθείας.
      http://adn.gpupdate.net/news/308873.jpg

    • stemi

      “The jump start system judges whether a car has moved a pre-set (very small) distance between the point at which the last red light comes on and the point at which the lights go out,” confirmed an FIA spokesperson.

      “We have found that need to allow for some very small movement, as drivers sometimes need to make clutch adjustments in preparation for the start.

      “This system, which is dependent on the official timing provided by Formula 1, has been in operation for some 20 years and has proved extremely reliable in that time.

      “In today’s instance, Valtteri Bottas did not exceed this (very small) limit before the start was given.

      “Simply put: he made an exceptionally accurate and fortuitous judgement call, anticipating the moment the lights went out with great precision.

      “Any movement prior to the moment the lights went out was within the tolerances allowed.”

    • Fαν1ς

      Αυτό το όριο όμως ποιο είναι και ποιος το ορίζει? Τέλος πάντων προφανώς είδαν τα μηχανήματα και αφού έδειξε μέτρηση πάνω από 200ms τον έκριναν έγκυρο!!! Βέβαια τι όριο δεν μας είπαν ποιο είναι! Στο στίβο ας πούμε είναι μέχρι 100ms…στην f1 ισχύει το ίδιο όριο? Και αν ναι κακώς! Γτ στην μια περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ακοή και στην άλλη με όραση….

    • Mitsos Ribopaido

      Αψογος..Ευχαριστουμε

  • Mitsos Ribopaido

    Διάβασα οτι ένα κομμάτι της νέας αναβάθμισης της φερραρι το είχε η χαας και τους έδωσε 20 ίππους παραπάνω στο quali( Χωρις ακραίες χαρτογραφήσεις) . ΕΛπίζω να ναι κάτι καλό..Και η μερκ βέβαια φέρνει νέο μοτέρ στο σιλβερστοουν

    • Fαν1ς

      Αν είναι έτσι μιλάμε για πολύ δυνατό update αν αναλογιστουμε πως σε αυτό το γκραν πρι η haas ήταν η πιο δυνατή μετά τις 3 μεγάλες! Πέρασε ακόμα και τις force India και ο γκροζαν δήλωσε πως κέρδισε το γκραν πρι κατηγορίας 2!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι και σου λέω χωρίς ακραίες χαρτογραφήσεις.. και επίσης η χάας έχει άλλο σύστημα ψύξης και άλλα αεροδυναμικά

    • Mitsos Ribopaido

      Το θέμα ειναι και η μερκ τι θα φέρει

    • Christos Protopapas

      τριτο μοτερ και αυτοι?……αν φερουν στον επομενο αγωνα ..θα μαστε πατσι …απο 3…αεροδυναμικα ειμαστε μπροστα ,,,,,παντως στο τεχνικο κομματι της πιστας ημασταν μπροστα και πιστευω μας βολευουν σιλβερστοουν και ουγγαρια

    • Mitsos Ribopaido

      Aεροδυναμικά είμαστε μπροστά απλα ακούγεται οτι ο μηχανικός που έφυγε, απελήθη γιατι αποκάλυψε κομμάτι των αεροδυναμικών και ίσως την χρήση λαδιου ( Οπως ο άλλος της μερκ,) .Μπορεί η διαφορά να είναι πλέον αυτό οτι δεν κάιμε λάδι ίσως.. δεν το πιστεύω αλλα ποτε δεν ξέρεις..Τουλάχιστον εμας δεν κάπνιζε σαν πετρέλαιο :P
      Επίσης δες
      https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/0qeWKrB0/s8/f1-british-gp-2017-pirelli-tyre-selections.jpg
      Φουλ επιθετικά.. και με τόσες αναβαθμίσεις και μοτέρ και αεροδυναμικά ( πίσω πτέρυγα ,t wing, μπροστα πλάγια.. ) Θα γίνει χαμος
      Νομίζω με νικη εκει μεσα τους σπάμε την ψυχολογια
      Και ουγγαρία -μόνζα-βέλγιο θα γίνει χαμος

  • για να δουμε αγωνα με θεαμα μαλλον πρεπει με καποιο τροπο να φρεναρει η μερκ … ολα τα αλλα μαλλον ειναι ιδια με περυσι … και αφου μερκ και φερραρι ειναι μπροστα πως γινεται και ο ρικιαρντο ειναι παντα στο βαθρο ;;; μακ λαρεν αστο η χοντα δεν μπορει …