Το καλοκαίρι του 2015 η FIA αποφάσισε να γίνουν μεγάλες αλλαγές στα αγωνιστικά του WRC, και τέθηκαν σε ισχύ από φέτος. Τα αγωνιστικά μεγάλωσαν σε διαστάσεις, έχασαν 25 κιλά, φόρεσαν ακόμη πιο επιθετικό bodykit με τεράστια φτερά και κτηνώδη πίσω αεροτομή και το σημαντικότερο, ο 1.600αρης κινητήρας απέκτησε μεγαλύτερο turbo ώστε να παράγει 380 άλογα.

Συγκεκριμένα, το πλάτος τους έχει αυξηθεί κατά 55 χιλιοστά, το μπροστά μέρος έχει μεγαλώσει κατά 60 χιλιοστά εμπρός και 30 χιλιοστά πίσω, με την πίσω αεροτομή να βρίσκεται έως και 50 χιλιοστά πίσω από τον προφυλακτήρα. Τα κεντρικά ηλεκτρονικά διαφορικά επέστραψαν, με τα νέα turbo να έχουν διατομή 36 mm, με την μέγιστη πίεση τους να αυξάνεται στα 2,5 bar.

Στο παραπάνω video θα δεις τον Jari-Matti Latvala να μας αναλύει την αεροδυναμική του νέου Yaris WRC, με το οποίο μέχρι στιγμής -στους 8 από τους 13 αγώνες- ο ίδιος βρίσκεται στην 3η θέση της βαθμολογίας με 112 βαθμούς, θέση που κατέχει και η ιαπωνική ομάδα -σε σύνολο τεσσάρων- με 153 βαθμούς, 106 βαθμούς μακριά από την κορυφή.

  • SAMURAI-66

    Ωραια φατσα ο φιλανδος κλασικα ξανθος οικειος και συμπαθητικος στον λογο του θα εχει καλη πορεια και πιστευω νικες με την toyota μελλοντικα!

    • George Liverpool

      Φτανει παντα στη πηγη,ποτε δεν πινει νερο.Μου ηταν συμπαθης απο οταν αρχισα να παρακολουθω το σπορ,λογω της επιθετικης του οδηγησης.Αλλα δεν φαινεται να εχει το κατι παραπανω,σε σχεση με τους υπολοιπους.Ο makinen βρηκε το κουμπι του φετος και δειχνει εξαιρετικα ωριμος.Ελπιζω να κανει το τελευταιο βημα στη καριερα του πριν αποσυρθει.

    • Mika

      Eπιρεπης στα ατυχηματα!

  • manowar

    Ηταν το εύκολο πρωτάθλημα που η vw επαιζε μονη της χωρις ανταγωνισμο..χε χε χε χε