Με το dieselgate άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου και τα σχετιζόμενα με αυτό προβλήματα φαίνεται πως θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούν για αρκετά χρόνια την VW αλλά και τους ιδιοκτήτες των αμαρτωλών TDI. Τα στυφά νέα έρχονται αυτή την φορά από το Ηνωμένο Βασίλειο, με αρκετούς ιδιοκτήτες να παραπονιούνται πως μετά την αναβάθμιση του λογισμικού που επιδιορθώνει το πρόβλημα των αυξημένων ρύπων, το αυτοκίνητο υποφέρει από ξαφνικές απώλειες ισχύος.

Εκεί λοιπόν 37.000 ιδιοκτήτες έκαναν ομαδική μήνυση. Από αυτούς, οι 10.000 αποφάσισαν να επιδιορθώσουν τα αυτοκίνητα τους αναπρογραμματίζοντας τον εγκέφαλο σε επίσημες αντιπροσωπείες. 3.500 από αυτούς ανέφεραν πως το αυτοκίνητο έγινε επικίνδυνο αφού δεν υπακούει πάντα στο δεξί πόδι και αρκετές φορές χάνουν όλο το γκάζι.

Όπως αντιλαμβάνεσαι το πρόβλημα αυτό μπορεί να είναι λίαν επικίνδυνο ειδικά αν είσαι σε αυτοκινητόδρομο με γρήγορη ροή καθώς είναι δύσκολο να αλλάξεις λωρίδες με το αυτοκίνητο να επιβραδύνει ανεξέλεγκτα. Για την ώρα δεν έχει τραυματιστεί κανείς αλλά έχουν υπάρξει υλικές ζημιές.

Η VW από την πλευρά της σχολίασε πως δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας καθώς τον αναβαθμισμένο πρόγραμμα έχει περαστεί σε εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως και οι πελάτες της είναι ικανοποιημένοι.

Προσωπικά εικάζω πως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση. Ίσως να μην είναι προβληματική η αναβάθμιση αλλά ίσως με αυτή να είναι πιο ευαίσθητα τα μοτέρ σε κακής ποιότητας καύσιμα.

  • Smartass

    ∞ Fabricado????

  • elaspre

    Δεν γινεται να έχεις την ίδια απόδοση του κινητήρα με πριν και να έχεις μειωμένες εκπομπές ρύπων, απλά πράγματα,ο επόμενος ας βάλει το μυαλό του να δουλέψει και δεν κάνει καμία αναβάθμιση!

  • SAMURAI-66
  • MPAMPIS

    κάθε μέρα και μια είδηση για το λαμογιο group

  • shaoqing14

    Αφηστε της αναβαθμισεις και παρτε κανενα αμαξι της προκοπης….

  • charris

    τι κραζετε ρε όλοι σας…???
    είπαμε premium περγαμηνές τα vw

  • Mrdesperado32

    Η αμηχανη στιγμη που η vw καταφερε να συνοψισει το dieselgate με το γκαζι της τουοτα.και τι θα λενε τωρα για αντιλογο οι γκρουπατοι

  • xtra

    Όλα αυτα στην Ευρώπη που παίζει έδρα? Γιατι στο αμερικα υπήρξε αλλη αντιμετώπιση νομίζω..

  • Scooby r22b
  • Christos Dimou

    Όποιος έχει Euro6 Diesel θα έχει νιώσει κάποια στιγμή ένα δισταγμό με μεσαίο γκάζι ειδικά όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι υψηλή.

    Το φαινόμενο αυτό δεν αφορά μόνο τους κινητήρες της VAG αλλά και πχ τον 1.5tdci της Ford ή τους αντίστοιχους κινητήρες της PSA. Για τον πρώτο το αντιμετωπίζω στο δίκο μου αυτοκίνητο.

    Δεν είναι επικίνδυνο για προσπερασμα γιατί όταν ζητήσει ο οδηγός τη μέγιστη ισχύ όλοι οι κατασκευαστες θέτουν ως προτεραιότητα την αποφυγή της σύγκρουσης πχ απο τον στιγμιαιο έλεγχο των ρύπων. Και πραγματικά κομπιασμα δεν έχω νιώσει οταν πατήσω βαθιά το γκάζι στο πάτωμα.

    ΥΓ. Οι τιμές εκπομπών δεν είναι δεσμευτικες σε όλο το φάσμα λειτουργίας αλλά δεν θα πρέπει να τις υπερβαίνει ένα όχημα σε μία τυπική διαδρομή. Εξ ου και η πατέντα της VAG.