Πλήρως αποτυχημένη ήταν η επανένωση των McLaren και Honda, η οποία χρονολογείται στα τέλη του 2014. Το πρώτο μονοθέσιο που έτρεξε ξανά με power unit των Ιαπώνων ήταν η MP4-30. Παρόλο που η βρετανική ομάδα αγωνιζόταν με τους Fernando Alonso και Jenson Button, το μόνο που κατάφερε ήταν η 9η της βαθμολογίας, πίσω και από τη Sauber.

Αν δεν παρακολουθούσες Formula 1, θα πίστευες ότι η ομάδα του Woking μπορεί να μάχεται πλέον για βάθρα. Η βαθμολογία λέει ακριβώς το αντίθετο, αφού βρίσκεται στην τελευταία θέση, έχοντας μόλις 2 βαθμούς. Η Honda εξακολουθεί να έχει ένα πολύ μεγάλο μέρος της ευθύνης, καθώς ακόμα οι μηχανικοί της δεν έχουν κατασκευάσει έναν αξιόπιστο και δυνατό κινητήρα.

Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί, επομένως η «Macca» πρέπει να βρει κάποια λύση, που σημαίνει ότι ίσως διακοπεί το συμβόλαιο με τη Honda. Το ζήτημα είναι πως η εύρεση κινητήρα δεν είναι εύκολη υπόθεση, καθώς οι Βρετανοί βρίσκονται σε παρόμοια κατάσταση με αυτή της Red Bull το 2015, όταν έψαχναν κινητήρα.

Το αφεντικό της McLaren, Zak Brown, πιστεύει ότι κάποιοι μεγάλοι κατασκευαστές κινητήρων (δηλαδή η Mercedes και η Ferrari) δε θέλουν να πωλούν κινητήρες στην ομάδα του, διότι φοβούνται ότι θα αποκτήσουν ακόμα έναν αντίπαλο.

Είμαστε μια μεγάλη ομάδα που ξέρει πώς να κερδίζει αγώνες και πρωταθλήματα, έτσι πιστεύω ότι οι περισσότερες ομάδες, παρόλο που είναι κρίμα να μας βλέπουν εδώ που είμαστε, τους αρέσει εδώ που είμαστε. Δε θέλουν να είμαστε κοντά τους, κάτι που είναι κατανοητό.

Τα θεμέλια της MCL33 έχουν αρχίσει να σχεδιάζονται, και ο Brown λέει ότι η λύση για τη δύναμη από τον κινητήρα είναι παραπάνω από επιτακτική ανάγκη, είτε με τη Honda είτε με έναν διαφορετικό κατασκευαστή.

Έχουμε μιλήσει με τη Honda για αρκετά σενάρια. Πιστεύουμε σίγουρα ότι η Honda μπορεί τελικά να τα καταφέρει, το έχουν κάνει και στο παρελθόν. Θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι η ανάπτυξη θα γίνεται με ταχύτερο ρυθμό. Ξεκινάμε να δουλεύουμε πάνω στο μονοθέσιο του 2018 τώρα και πας μέχρι εκεί που μπορείς τώρα, πριν γνωρίζεις την αρχιτεκτονική, που θα τη μάθουμε μέσα στο καλοκαίρι, έτσι δεν απέχουμε πολύ και πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά με τη Honda.

Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να μην είμαστε ανταγωνιστικοί, δεν βρισκόμαστε γι’ αυτό εδώ. Έχουν περάσει τρία χρόνια, έτσι θα πρέπει να κάνουμε μερικές δραστικές προσαρμογές στο θέμα του κινητήρα ή κάτι διαφορετικό για να φτάσουμε εκεί. Εμείς, όπως και ο Fernando, θέλουμε να κερδίζουμε αγώνες, να είμαστε στο βάθρο, και τώρα δε συμβαίνει αυτό, συνεπώς κάτι πρέπει να αλλάξει.

Ο Alonso έχει πει στα ίσια πως κατά πάσα πιθανότητα θα αποχωρήσει από το Woking στο τέλος του 2017. Τώρα, ο Ισπανός λέει ότι θα στηρίξει κάθε απόφαση, αλλά αυτή θα πρέπει να έρθει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Είναι στο χέρι της ομάδας και θα υποστηρίξω οποιαδήποτε απόφαση κι αν πάρει. Σίγουρα, όσο πιο γρήγορα πάρουν μια απόφαση, τόσο καλύτερη θα είναι η προετοιμασία για την επόμενη χρονιά.

  • Anestis Genk

    Εγω αν ημουν η Ferrari θα τους εδινα μοτερ τζαμπα αρκει να βαζαν το καβαλινο ραμπαντε στο καλυμμα του μοτερ και στις νίκες, το κύπελλο του κατασκευαστή να το παίρνει μηχανικός ντυμένος πιο πολύ ferrari πάρα macca.

    Είναι ανεκτίμητη τρολιά να βλέπεις να τρέχει McLaren-Ferrari! Πραγματικά και ειλικρινά λυπάμαι βαθύτατα που το μαρανέλλο τσινάει.

  • Giannisk

    Με ένα PU της Renault τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα. Δεν είναι απαραίτητο να ονομαστεί McLaren-Renault, έχουμε το παράδειγμα της RBR.

    • Γιάννης

      Η Renault έχει δηλώσει ότι δε μπορεί να υποστηρίξει με κινητήρες και τέταρτη ομάδα, και ήδη με 3 τώρα είναι οριακά.

    • Giannisk

      Τρεις ομάδες η Merc, τρεις και η ferrari (φέτος), τρεις και η Renault…Δεν βγαίνουν τα μαθηματικά.

    • Γιάννης

      Άλλους πόρους μπορούν να «σπρώξουν» οι Ferrari και Mercedes, και άλλους η Renault…

  • Nerazzuro21

    Και μόνο που σκέφτηκαν να στραφούν στη Ferrari οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι!
    Η Renault δεν αναφέρεται καθόλου. Αυτό σημαίνει ότι οι Γάλλοι δεν είναι αρνητικοί ή απλά δεν την σκέφτονται σαν εναλλακτική; Ο χρόνος θα δείξει. Το Spa δεν είναι πολύ μακρυά.

    • George Liverpool

      Επικινδυνοι η απελπισμενοι;;Εγω οταν ειδα την ειδηση οτι εχουμε επαφες με την ferrari,σκεφτηκα πως αν δω κατι τετοιο να πραγματοποιειται,θα αρχισω το καπνισμα και θα πεσω σε καταθλιψη…

    • Red Flag

      επικίνδυνα απελπισμένοι.. Αυτο να βλέπαμε και τι αλλο. Πρεπει να σεβονται λίγο και την ιστορία της ομάδας. Αλλα μπρος στο χρήμα.. τι είναι η ιστορια!

    • George Liverpool

      Δεν νομιζω πως τιθεται θεμα χρηματος εδω,αλλα θεμα στοιχειωδους αποδοσης στην πιστα.Το τελευταιο αγνοειται…

    • Spider

      Η Renault έκανε δηλώσεις και είπε ότι με 4η ομάδα πιθανόν να υπάρξει θέμα αξιοπιστίας….

    • Nerazzuro21

      Ναι γιατί τώρα δεν έχουν προβλήματα αξιοπιστίας :P

    • Spider

      Ποιά η Renault?

    • Nerazzuro21

      Ναι. Όχι βέβαια στο επίπεδο της Honda αλλά απέχουν πολύ από το επίπεδο αξιοπιστίας των άλλων δύο, ειδικά της Ferrari. Αν και προβλήματα αξιοπιστίας έχουν εμφανιστεί σε όλα τα μονοθέσια με κινητήρα Renault τα περισσότερα τα είχε μέχρι στιγμής ο Verstappen.

    • Spider

      Μόνο στο Baku έμεινε από πίεση λαδιού. Τις άλλες φορές έμεινε από ηλεκτρικά,φρένα και 2 φορές από συγκρούσεις.

    • Γιάννης

      Οι Γάλλοι έχουν ξεκαθαρίσει πολλές φορές ότι δεν έχουν τους πόρους να υποστηρίξουν και τέταρτη ομάδα.

    • Mika

      Κι εγω δεν νομιζω πως η Ferrari ηταν ποτε ουσιαστικη λυση……Με τιποτα…
      Απλα αναφερθηκε σαν ενα ακομα ονομα κατασκευαστη..Κλαιν μαιν δηλαδη..

  • δεν νομιζω η ρενο να θελει να δωσει κινητηρα … τωρα που τσινησε και η σαουμπερ η μακλαρεν χοντα δεν πρεπει να ανυσηχει εχει καπαρωσει απο το τωρα την τελευταια θεση και για το 18 …

  • gronholm89

    Πλακα κανετε; Αλλαξτε προμηθευτη απο χθες αν μπορειτε!! Το θεμα ειναι οτι μαλλον δεν θα βρει καποιον να της δωσει γιατι αυτα που λεει ο Brawn εχουν βαση! Το σασι τους φετος δειχνει εκπληκτικο!!!

  • Fotis

    Όταν η HONDA ανακοίνωσε τη επιστροφή της στην F1, η RBR είχε αφήσει υπονοούμενα για προμήθεια κινητήρων από τη HONDA. Η μακλάρεν τότε διαμαρτυρήθηκε, αρνήθηκε, απείλησε… Στερνή μου γνώση να σ’ είχα πρώτα.

    • Γιάννης

      Πολύ καλά έκανε, γιατί σου λέει θα φτιάξεις τον κινητήρα και εγώ θα φάω όλο το σκ…ο, και μετά θα τον δώσεις έτοιμο σε βασικό ανταγωνιστή μου;…

  • Red Flag

    Η McLaren στρέφεται μέχρι και στη Ferrari για κινητήρες. Ο απόλυτος ξεπεσμός. Αντε φτιαξ’ τε έναν δικό σας βρε άχρηστοι τόσα χρόνια.

    • Γιάννης

      Πουθενά δε στρέφεται. Όλα αυτά δεν είναι τίποτε άλλο παρά επικοινωνιακή πίεση στη Honda. Κανένας δε θέλει να πληρώσει τις πανάκριβες ρήτρες για το σπάσιμο του συμβολαίου. Πόσο μάλλον να χάσουν τους τσάμπα κινητήρες και τη χορηγία της Honda…

  • ποσα κιλα απελπισιας πρεπει να εχουν εκει στο woking για να σκεφτοντε να φορεσουν ακομα και κινητηρα Ferrari !!!!!!!!!
    στο τελος της συνεργασιας τους με τη HONDA……. θα βλεπουν H και θα το φτυνουν !!!!! :-P

    • Spider

      Δεν νομίζω ότι σκέφτεται κανείς στην Mclaren να φορέσει PU Ferrari. Για Mercedes σκέφτονται, απλά άμα δεν τους δώσει, υπάρχει και το (θεωρητικό) ενδεχόμενο της Ferrari και λέω θεωρητικό γιατί ξέρουν ότι δεν πρόκειται να τους δώσει ούτε αυτή.
      Πάντως δεν είναι λύση απελπισίας. Τούμπες θα έκαναν για να το είχαν στο μονοθέσιό τους…

    • oοταν εισαι η Μακλαρεν…και εχεις σαν λυση αναγκης την φερραρι…οτι και να μου λες……ειναι απελπιστικα τα πραματα εκει !!!!!

    • Spider

      Μα αυτό ντέ προσπαθώ να σου εξηγήσω. Κανένας στην McLaren δεν σκέφτεται να βάλει Ferrari. Απλά είναι μία θεωρητική πιθανότητα.
      Ότι είναι απελπιστικά συμφωνώ. Πάντως πιστεύω ότι και του χρόνου με Honda θα συνεχίσουν.

    • αμα συνεχισουν με HONDA>…..αρα ο Alonso που παει ????

      υ.γ παντως ουτε σαν υποθετικο σεναριο δεν πρεπει να το σκεφτοντε !!!! :-P

    • Spider

      Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι θα φύγει. Και δεν μπορείς να ξέρεις πως θα αποδίδει του χρόνου το μοτέρ. Από τώρα μέχρι τον Μάρτιο που ξεκινάει το πρωτάθλημα του 18 είναι 8 μήνες. 8 μήνες στην F1 είναι τεράστια χρονική περίοδος!

    • μα ο ισπανος δεν ειπ πως αμα δεν διεκδικει νικες μεχρι το τελος της σεον θα την κανει για αλλου ?? ε πως το βλεπεις??? πανε για νικες μεχρι τον σεπτεμβρη ?? :-P

    • Spider

      Ε, ότι λέμε θα κάνουμε??????

    • χαχαχαχχχαχχααχ σωστο και αυτο !!!!

    • Γιάννης

      Δεν υπάρχει καμία απελπισία. Όλα αυτά δεν είναι τίποτε άλλο παρά επικοινωνιακή πίεση στη Honda. Αν είχαν πάρει απόφαση να φύγουν δε θα δήλωνε το αμερικανάκι ότι δουλεύουν ήδη με τη Honda το μονοθέσιο του 2018…

  • stemi

    Πάντως έχουν ακουστεί φήμες για McLaren/Alfa Romeo και Haas/Alfa Romeo για του χρόνου. Προφανώς μιλάμε ουσιαστηκά για κινητήρες Ferrari.

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα…..??..κλασσικοί..

    • Spider

      Όχι όντως έχουν ακουστεί. Και δεν είναι η πρώτη φορά που η McLaren θα βάλει μοτέρ Alfa Romeo….

    • manowar

      Ναι ρε το ξερω..βεβαια πας πολυυυ πισω..εχει φορέσει πολλα μοτερ η μακλαρεν αλλα ενα ειναι το καλυτερο..χε χε χε χε χε

  • Thanos

    Δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Στο ίδιο έργο (redbull-renault) θεατές ήμαστε.
    Το μόνο που κατάφεραν στην Μακλαρεν ίσως είναι να κάνουν την Χοντα να επιταχύνει λίγο τον ρυθμό ανάπτυξης και πολύ πιθανό κάποια επιπλέον χρηματοδοτηση.
    Δεν μπορω να καταλαβω και μερικους που δεν βλεπουν πως αν παμε σε λυση πελατειακών κινητήρων θα καταληξουμε απλα λιγο πανω απο Williams.
    Απλα δειτε ξανα το τελευταιο γυρο απο το Μπακου και το πως περασε ο Βοττας τον Στρολ και καταλαβαινουμε ολοι οτι δεν υπαρχει ισοτητα. Εδω ακουγετε οτι η Μερσεντες ελενχει πληρως τα modes των κινητηρων και οτι αν δεν δωσει το οκ δεν γινονται αλλαγες στις χαρτογραφησεις απο τις υπολοιπες ομαδες που εχουν τα μοτερ της. Επισης δεν επιτρεπει σε αλλους να εχουν καυσιμο απο την Πετρονας με το οποιο ειναι φτιαχμενο να αποδιδει τα μεγιστα το παουερ γιουνιτ….
    Τα ιδια ισχυουν πανω κατω και για την Φερραρι. Τι αλφα ρομεο/λανσια/φιατ και λαλακιες. Το αποτελεσμα θα ναι το ιδιο.
    Οσο για την ρενο….ειναι τυχερη που ειναι χαλια η Χοντα και κρυβεται απο το γεγονος οτι τοσα χρονια εχει αποτυχει να πλησιασει την Μερσεντες.

    Κλαιω με τους τυπαδες του ΟΤΕ που το ειχαν σαν δεδομενο πλεον απο το Μπακου οτι τελος η συνεργασια μεταξυ Μακλαρεν και Χοντα απο τις φημες που απλα πεταει ο καθενας απο το ιντερνετ. Γελοίοι απλά.
    Πιστευω(ΕΛΠΙΖΩ) πως θα στρωσει αργα η γρηγορα το μοτερ η Χοντα

    • Spider

      Ευτυχώς που το διόρθωσες, γιατί αυτό το “θα σαρώσει” που είχες γράψει προηγουμένα,εκτός από too much, το ακούμε και 3 χρόνια τώρα…
      Οι τύποι στο ΟΤΕ είναι οι γνωστοί της ΕΡΤ ή άλλοι?

    • Thanos

      Δεν εγραψα ποτε οτι θα σαρωσει τιποτα…

    • Spider
    • Thanos

      Αν εσύ βλέπεις τα ερωτηματικά σαν άλφα οκ παω πασο…
      Νομιζω παντως οτι ειχα γραψει το στρωσει με αγγλικο t.
      Αν και υποστηρικτής της Μακα αλλα και της Χοντα δεν εχω κανενα θεμα να ριξω κραξιμο εκει που παιρνει και στις δυο.
      Οι υπερβολες με ενοχλουν γι αυτο εκανα και το σχολιο για τους τυπαδες του Οτε, Δεν εχουν σχεση με της ΕΡΤ αυτοι παντως και νομιζω οτι παλια εκανε καποια σχολια που και που στον Αλφα ο ενας τους. Τακη γυρνα η’ εστω τηλεφωναααα

    • Spider

      Ποιό γελοίοι από την ΕΡΤ δεν γίνεται. Μιλάμε για ελεεινούς και τρισάθλιους. Ο άλλος λέει το ζαχαρωτό της Force India…

    • Thanos

      Η αληθεια ειναι οτι απο την στιγμη που εβαλα τον ΟΤΕ δεν εχω δει ποτε ΕΡΤ. Τοσο χαλια?

    • Γιάννης

      Δυστυχώς, στην ΕΡΤ μετά την αποχώρηση του Κόλλια, το χάος…

    • Mika

      Kι εγω το ιδιο….
      Ουτε στον ΟΤΕ ειναι κατι το ιδιαιτερο,αλλα υποφερονται..

    • Γιάννης

      Έχεις απόλυτο δίκιο.

      Απλώς στην Ελλάδα διαβάζουμε μια λαλακία που έγραψε κάποιος στο εξωτερικό και την αναπαράγουμε. Είναι περισσότερο από φανερό ότι όλη η «φημολογία» από τη McLaren γίνεται καθαρά για λόγους επικοινωνιακής πίεσης στη Honda ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.

      Αν είχαν σκοπό να σπάσουν το συμβόλαιο δε θα έβγαινε το αμερικανάκι να δηλώσει πως ήδη δουλεύουν με τη Honda το μονοθέσιο του 2018. Χώρια που οι Άραβες δε μου φαίνονται διατεθειμένοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη πρώτον για να πληρώσουν τα δεκάδες εκατομμύρια
      ευρώ της σχετικής ρήτρας, δεύτερον για να πληρώσουν μετά για κινητήρες
      (τη στιγμή που τώρα τους έχουν τσάμπα) και τρίτον για να χάσουν και τη
      χορηγία της Honda…

  • Hercooligan

    Η αναφορά στους κινητήρες της Ferrari είναι αλληγορική, προφανώς εννοεί ότι το σασί της Mclaren είναι τόσο καλό που το φοβούνται όλοι με ένα αξιόπιστο και δυνατό κινητήρα όπως της Mercedes και της Ferrari.

  • an0nymouS

    Τι δουλειά έχει μαζί σας η Ferrari που της ζητάτε κινητήρες;;; ..

    το χουν κάψει τελείως εκεί στην mclaren.

  • Mitsos Ribopaido

    Το σασί όντως πρέπει να ναι αρκετά καλό… Αλλά όλοι οι οπαδοί της μακα (οσοι ακόμα δεν) πάρτε το χαμπάρι ότι η φερραρι προτιμά να σας δει να καιγεστε στην κόλαση πάρα να πάρετε κινητήρες… Εγώ θα ήθελα να σας δίνει με τ; Χίλια και να γράφει πάνω στο σασί φερραρι με κεφαλαία και σχεδιακια θα σας έχει κάνει gianna Michaels.. Καλά ξεμπερδεματα με την χόντα!

    Υ.Γ ρε Λουίς δικό τους παιδί είσαι πες τπτ στον τοτο να μεσολαβησει να πάρουνε κάνα κινητήρα γιατί τόσο καιρό με το μονοκυλινδρο που τρέχουν δεν…

    Υ.Γ 2 Την ρενο μην την γειωνετε γιατί δουλεύει από την αρχη της σεζόν με ξεχωριστό τμήμα στο κινητήρα της επόμενης σεζόν όπως και η φερραρι… Μην δούμε τπτ τρελά του χρόνου..

    Υ.Γ 3 αφήστε τα διπλοτουρμπινα εκεί μαλακοβιοληδες στην ΦΙΑ γιατί θα γίνει απίστευτα πολύπλοκο το μοτέρ… Αφήστε το mgu-h να δίνει παραπάνω από 4ΜJ και θα δείτε τι έχει να γίνει..

    • sorry αλλα η gianna ειναι μεγαλη βυζοτουρμπινα !!!! :-P

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα η gianna φιλε έχει αναθρέψει γενιες επι γενεών!

    • gianna kai lizaki !!!! to busty στα καλυτερα του !!!!! χοχοχοχοχοχοχοοχο

    • Mika

      Εδω υπαρχουν αλλες κι αλλες, αυτη βρηκατε να συζητατε???
      :p :p

    • εδω και μια 3ετια τοσες και τοσες ομαδες εχει να υποστηριξεις στην F1…..την mclaren βρηκες εσυ ????? :-P

    • Mika

      Η Μακλαρεν υπαρχει τοσα χρονια…Οπως κι αλλες απειρες βυζοτουρμπινες, βλεπε Lisa Ann!!!!Που εχουν κανει χιλιομετρα και μιλια…Ποια Gianna μου λες τωρα!!!
      :p

    • πφφφ αμα εισαι μερακλης και οχι μονο πρεπει να την ξερεις !!!!!!! χεχεχεεχεχεχεχχεχεχεχεχεε

    • George Liverpool

      Δεν τη θελουμε ρε φιλε τη ferrari,εισαι με τα καλα σου;;Που ακουστηκε mclaren με κινητηρα ferrari;;Προτιμω να καουμε,παρα να δω αυτο το εκτρωμα.

    • Thanos

      Αυτό ακριβώς.

    • Mitsos Ribopaido

      Μακριά από μας!

  • LJ

    Τα πράγματα ειναι πολυ απλά, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουμε κινητήρες απο κατασκευαστές που έχουν δικές τους ομάδες και να είμαστε ανταγωνιστικοί.

    Αφού έχουμε φάει τα μουτρα μας “ζητώντας βοήθεια” απο άλλους δεν καταλαβαίνω γτ δεν κάνουμε τα πάντα για να φτιάξουμε την σχέση με την Honda?

    Αν απο την αρχη υπήρχε το “εμείς” και όχι το “εμείς και αυτοί” τότε φέτος θα είχαμε αποτελέσματα.

    Για εμένα, μια λύση υπαρχη μόνο και αυτη ειναι η Honda. H Honda αλλά με πολυ στενή συνεργασία, υπομονή και επιμονή.

    ΥΓ1: Αν βρεθεί και 3η ομάδα (πέρα απο την Sauber) θα ήταν ακόμα καλύτερα.
    ΥΓ2: Με τις βλακείες που έκανε η McLaren φέτος ότι και καλα θα αλλαξει προμηθευτή, θα οδηγήσει στο να χαθει και το 2018.

    • Nerazzuro21

      Ακούγεται ότι χαλάει το deal της Sauber με τη Honda μετά την αποχώρηση της Monisha. Ακόμα είναι μόνο φήμες οπότε περιμένουμε να δούμε. Επίσης βγήκε μια τρελή φήμη από Γερμανία(AMUS) ότι το μέλλον της Honda στην F1 εξαρτάται από την αναβάθμιση που θέλουν να φέρουν τον Οκτώβριο οι Ιάπωνες. Αν η αναβάθμιση δουλέψει θα μείνουν, αν όχι θα φύγουν. Τραβηγμένο αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

    • Thanos

      Καλα και τωρα εχουν βγει νεες φημες οτι θα δωσει η Ηonda στην Torro Rosso. Χιλιες φορες να γινει αυτο το deal και να υπαρχει η περιπτωση σε ενδεχομενο σοβαρης βελτίωσης απο την Χοντα να τους τσιμπησει η Ρεντ Μπουλ.
      Φημες φημες φημες…

    • Spider

      Αυτές δεν είναι νέες φήμες. Ένα τελευταίο σενάριο λέει: Williams-Honda ( με κινητήρες δωρεάν) και McLaren- Mercedes .
      Γνωρίζοντας τα οικονομικά και τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας της Williams φαντάζει ποιό εφικτό,απλά τα πάντα κολλάνε στην Mercedes.

    • Γιάννης

      Δεν είναι στο dna των Ιαπώνων να φεύγουν με την ουρά στα σκέλια… Το ίδιο έγινε και στο Moto GP, στην αρχή δεν τράβαγαν με τίποτα, αλλά τελικά έφτιαξαν κορυφαία μηχανή.

    • Spider

      Έλα τώρα με το DNA των Ιαπώνων. Μας έχετε πρήξει με τα κλισέ.
      Η Toyota δεν την έκανε από την F1 και από το WRC παλαιότερα? Αυτή που την έβαλε την ουρά? Η μήπως δεν είναι Ιάπωνες αυτοί?

    • Dim203

      Δεν είναι θέμα ιαπωνικής περηφανιας αλλά της προσήλωσης της honda στο r&d και το μεγάλο πάτημα που δίνει η φ1 και οι σύγχρονοι κανονισμοι σ αυτό. Με λίγα λόγια αν ηταν μεσα για το μάρκετινγκ θα έπαιρναν έτοιμες λύσεις απ την αρχή κ θα έμπαιναν περισσότερο ετοιμοι αντί να τρώνε 3 χρόνια σφαλιαρα προσπαθώντας να φτιάξουν κάτι δικό τους.
      Υπάρχουν πολλά δείγματα του τρόπου λειτουργίας της σαν εταιρεία κ η προσήλωση αυτή στην εξέλιξη κ το motorsport είναι που την ξεχωρίζουν στα δικά μου μάτια

    • Spider

      Θεωρητικολογίες και μεγάλες κουβέντες.
      Όλοι στην F1 μπαίνουν για το marketing και για να κερδίσουν από την προβολή. Προσήλωση στο r&d και διάφορα άλλα τα πιστεύουν μόνο οι αφελείς. Άσε που και εκεί τα αποτελέσματα των 3 τελευταίων ετών λένε ότι απέτυχαν. Εδώ πριν λίγα χρόνια με δική τους ομάδα και ατμοσφαιρικούς κινητήρες που υποτίθεται ότι έχουν ειδικότητα και την έκαναν με την ουρά στα σκέλια ( ή κάπου αλλού…)
      Και από που θα πάρουν έτοιμες λύσεις? Πουλάνε πουθενά?
      Η αλήθεια είναι ότι η Honda έχει μείνει πολύ πίσω σε νοοτροπία και στην τεχνολογία που απαιτείται για την σύγχρονη F1.
      Και γω την σέβομαι την Honda πολύ περισσότερο από όσο νομίζουν πολλοί εδώ μέσα. Απλά δεν γίνομαι οπαδός ούτε ζω με το παρελθόν.

    • Dim203

      Όποιος ασχολείται και παρακολουθεί τον χώρο κανονικά καταλαβαίνει ο τι λεω.
      Με την ποδοσφαιρική λογικη σου που έχει και το 99% των τηλεθεατών σου φαίνεται αφέλεια.
      Έτοιμα πουλάνε επίσης εκεί που ψωνίζει η Φερράρι

    • Spider

      Παρακολουθώ τον χώρο μάλλον πριν γεννηθείς εσύ.
      Δεν νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθώ περαιτέρω με τα γραφόμενά σου. Ο νοών νοείτο…

    • Γιάννης

      H Toyota έφυγε όταν έκρινε ότι μπορούσε να φύγει χωρίς να έχει επικοινωνιακή ζημιά. Κανένας δεν είπε πως έφυγε ως αποτυχημένη. Έκανε μια συγκεκριμένη επένδυση, ποτέ δεν είπε πως πάει να χτυπήσει πρωτάθλημα, και όταν έκρινε πως θα μπορούσε να φύγει χωρίς επικοινωνιακή ζημιά, το έκανε.

      Η Hοnda εάν φύγει τώρα θα φύγει με την ουρά στα σκέλια. Και παλαιότερα έφυγε, αλλά όχι υπό τέτοιες συνθήκες.

    • Spider

      Τώρα σοβαρά πιστεύεις ότι ένας κολοσσός σαν την ΤΟΥΟΤΑ μπήκε για κάτι λιγότερο από το πρωτάθλημα? Έριξε τα περισσότερα χρήματα στην ιστορία της F1,αγόρασε τους καλύτερους μηχανικούς, έχτισε εγκαταστάσεις που ακόμη και σήμερα είναι σημείο αναφοράς (αεροδυναμική σήραγγα Κολωνίας) και αποσύρθηκε χωρίς πρωτάθλημα και χωρίς να είναι καν ανταγωνιστική (9 χρόνια μηδέν νίκες)

      Αυτή δεν είναι αποτυχία,αυτός είναι ο ορισμός της αποτυχίας.

      Όσο για την Honda, σχεδόν τα ίδια. Βέβαια αυτοί δεν έφυγαν με την ουρά στα σκέλια, την έβαλαν όμως στα σκέλια (?) την επόμενη χρονιά όταν με κινητήρα Mercedes η Brawn Gp πηρε το πρωτάθλημα.
      Και μπορεί εγώ να καταλαβαίνω κάποια πράγματα, ο μέσος άνθρωπος όμως θα σκεφτεί: άλλαξαν μοτέρ και κέρδισαν.
      Ωραία διαφήμιση….

    • LJ

      Δεν ξερω αν θα φύγουν, αν γίνει κατι τετοιο θα ειναι απο τα μεγαλύτερα φιάσκο στην ιστορία του αθλήματος. Απο την άλλη, δε θα μου κανει εντύπωση και να συμβεί. Ολα τα έχουμε δει. Το μόνο που μένει ειναι να αποχωρισει η Ferrari. Αυτο μόνο δεν έχουμε δει.

    • Mika

      To εκανε η Τοyota, θα το κανει κι Ηοnda, γιατι σου κανει εντυπωση???

    • LJ

      Τπτ δε μου κανει εντύπωση. Αφού το έκανε κ η ίδια η Honda το 2008.

  • Γιάννης

    Τσάμπα κουβέντα κάνουμε…

    McLaren και Honda θα πάνε τουλάχιστον μέχρι το τέλος του συμβολαίου τους. Ούτε η Honda έχει κανένα λόγο να σπάσει το συμβόλαιο, ούτε οι Άραβες της McLaren θα βάλουν το χέρι στην τσέπη πρώτον για να πληρώσουν τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ της σχετικής ρήτρας, δεύτερον για να πληρώσουν μετά για κινητήρες (τη στιγμή που τώρα τους έχουν τσάμπα) και τρίτον για να χάσουν και τη χορηγία της Honda.

    Και επίσης, η Renault έχει δηλώσει ότι δεν έχει τη δυνατότητα να προμηθεύσει κινητήρες και τέταρτη ομάδα διότι αυτό θα έχει αντίκτυπο στην αξιοπιστία τους αφού δεν έχει τους απαραίτητους πόρους για να υποστηρίξει 4 ομάδες.

    Συνεπώς η συμπόρευση των 2 εταιρειών είναι μονόδρομος, είτε τους αρέσει είτε όχι. Εάν οι Άραβες ήταν διατεθειμένοι να βάλουν τόσο βαθιά το χέρι στην τσέπη τότε ο Αμερικανός χαρτογιακάς δε θα έβγαινε να πει πως δουλεύουν ήδη με τη Honda το μονοθέσιο του 2018.

    Όλη η ιστορία από την πλευρά του Αμερικανού γίνεται καθαρά για λόγους επικοινωνιακής πίεσης προς τη Honda. Είναι περισσότερο από φανερό αυτό. Αλλά και να τον φτιάξει η Honda τον κινητήρα, αμφιβάλλω αν το αμερικανάκι θα έχει αφήσει κανένα σοβαρό άνθρωπο στη θέση του για να κάνει σωστά τη δουλειά…