Αυτό το ταπεινό ισπανικό αυτοκίνητο πόλης ξεκίνησε τη ζωή του με έναν ατμοσφαιρικό 1.000άρη κινητήρα, απόδοσης 45 ίππων. Ο ιδιοκτήτης, όμως, δεν ήταν ικανοποιημένο και γι’αυτό του έβαλε το 1.800άρη 20vt από ένα Ibiza Cupra, o οποίος απέδιδε 150 άλογα. Ούτε αυτά, όμως, ήταν αρκετά και με την βοήθεια της Turbotechnik, η οποία τοποθέτησε την GT28R τουρμπίνα της Garrett, μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, μεγαλύτερα μπεκ, custom downpipe 70 χλστ., μεγαλύτερο intercooler, ψυγείο λαδιού, και μεγαλύτερη αντλία βενζίνης η ιπποδύναμη του αυξήθηκε στα 350 άλογα.


Τα φρένα του έρχονται από το Audi S2, ενώ πατάει σε ημι-σλικ ελαστικά, κάτι που το κάνει να έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, έτσι ώστε να τα βάλει με ακριβά supercars στις πίστες του Meppen και του Nurburgring Nordschleife. Για τέλος άφησα το βάρος του, που δεν υπερβαίνει τα 840 κιλά.

  • εγω παντως προσεξα οτι εκεινο το πορτοκαλι περιπτερο…σορρυ το Χ5..πηγαινε κομματια !!!!!
    μπορει να ζυγιζει 4χ850 κιλα !!!!! αλλα παει εξισου γρηγορα με διαφορες σπορ κατασκευες !!!!!

    ΟΣΟ ΠΙΟ ΒΑΡΥ….ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ !!!! ΛΟΛ

  • Mika

    Τρελλο sleeper!!!