H Tesla είδε πρόσφατα τις πωλήσεις της στο Hong Kong να κατακρημνίζονται, καθώς η τοπική κυβέρνηση σταμάτησε τις επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Το ακριβώς αντίθετο φαίνεται, όμως, ότι θα συμβεί στη Νότια Κορέα, καθώς τα μοντέλα της αμερικάνικης εταιρίας θα γίνουν σύντομα πολύ πιο προσιτά από ό,τι είναι τώρα.
Η Νότια Κορέα προσφέρει ήδη γενναιόδωρα κίνητρα, αξίας έως και €19.800, για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, ποσό το οποίο είναι περίπου το 20% της λιανικής τιμής του. Ωστόσο, η Tesla δεν επωφελήθηκε από αυτό, λόγω ενός κανόνα που καθόριζε ποιο είδος αυτοκινήτου δικαιούται την έκπτωση, ο οποίος αναφέρει ότι αφορά εκείνα τα αυτοκίνητα που μπορούν να φορτιστούν σε λιγότερο από 10 ώρες, χρησιμοποιώντας έναν τυποποιημένο φορτιστή.
Για τα μοντέλα της Tesla ο χρόνος φόρτισης με μη-χρήση των Supercharger σταθμών διαρκεί λίγο περισσότερο, και έτσι δεν είχαν την παραπάνω έκπτωση. Όμως, σύμφωνα με το υπουργείο περιβάλλοντος της χώρας, ο κανόνας των 10 ωρών πρόκειται να καταργηθεί.
Ένα μεγάλο πρόβλημα με τον εν λόγω κανόνα, που θεσπίστηκε το 2012 για να αντιμετωπίσει την ταλαιπωρία των μεγάλων χρόνων φόρτισης, ήταν ότι έδωσε πλεονέκτημα στα αυτοκίνητα με μικρές μπαταρίες και αυτονομία, αποθαρρύνοντας την αγορά οχημάτων με μεγαλύτερες μπαταρίες. Μεταξύ αυτών είναι και το Tesla Model S, το πρώτο μοντέλο που προσέφερε η εταιρεία στη Νότια Κορέα, με το πρώτο να παραδίδεται τον περασμένο Ιούνιο.
Όταν καταργηθεί ο παραπάνω κανόνας, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, τα μοντέλα της Tesla αναμένεται να γίνουν αρκετά δελεαστικά στην αγορά, με την Νότιος Κορέα να είναι η 11η μεγαλύτερη χώρα παγκοσμίως, όσο αφορά τον όγκο των ετήσιων πωλήσεων.