Στους 18 ανέβηκε ο αριθμός των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους εξαιτίας των ελαττωματικών αερόσακων της ιαπωνικής εταιρείας. Πρόκειται για έναν Αυστραλό ο οποίος τραυματίστηκε θανάσιμα από θραύσματα αερόσακου, που τον χτύπησαν στον λαιμό κατά την διάρκεια τροχαίου στο Σίδνεϊ.

Η αστυνομία επιβεβαίωσε πως ο αερόσακός του οχήματός του ήταν της Takata, ωστόσο όπως δήλωσε ο διευθυντής της εταιρίας αυτοκινήτου που οδηγούσε ο νεκρός, ένα Honda CR-V του 2007, το συγκεκριμένο όχημα περιλαμβανόταν στη μακρά λίστα των οχημάτων που είχαν ανακληθεί για τον ελαττωματικό αερόσακο.

Ο ίδιος τόνισε πως η εταιρία του συνεργάζεται στενά με τις «αρχές προκειμένου να συνδράμει στις έρευνες» και έστειλε τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια του θύματος. Η Takata, που τον προηγούμενο μήνα κήρυξε πτώχευση, είχε παραδεχθεί ότι στο σύνολο τους 2,7 εκατομμύρια οχήματα εξοπλίζονται με ελαττωματικούς αερόσακους.

Πριν την πτώχευση αναγκάστηκε να ανακαλέσει 100 εκατομμύρια αερόσακους παγκοσμίως, αριθμός που ενδεχομένως διπλασιαστεί μετά την ολοκλήρωση της έρευνας που διεξάγουν εμπειρογνώμονες. Το κόστος της ανάκλησης ανήλθε στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στις σχετικές ειδήσεις η Mazda ανακοίνωσε την ανάκληση 205.377 CX-7 (2007-2011), CX-9 (2007-2011) και Mazda6 (2009-2011) τα οποία εξοπλίζονται με ελαττωματικούς αερόσακους της Takata.

  • SAMURAI-66

    Η εταιρεια βαρεσε κανονι τα αφεντικα της δεν βλεπω να ειναι με βραχιολακια πισω απο τα σιδερα κατι προστιμα εισπραχθηκαν για το θεαθηναι και η εκατομβη θυματων καλα κρατει!
    Καποιος συνεχιζει μετα απο ολα τα δυσαρεστα γεγονοτα που εχουν αποκαλυφθει εδω και χρονια να μην κανει σωστα την δουλεια του που εκτως της πτωχευμενης πλεον takata ειναι και η κατασκευαστες οπως και οι υπηρεσιες που δεν τρεχουν επιτελους με γρηγορους ρυθμους την αντικατασταση των θανασιμων οχηματων.

    • Pandal

      σωστά. …αλλά μην ξεχνάμε και την αμέλεια πολλών πελατών να πάνε για την αντικατασταση που προτείνει η αντιπροσωπία, ακόμα και την άγνοια μερικών αγοράζοντας το μεταχειρησμενο!