Στην έκθεση της Γενεύης, ο οίκος ABT παρουσίασε το πακέτο για το TT-RS, και σήμερα μαθαίνουμε κάποια νέα στοιχεία του αυτοκίνητου. Η απόδοση του 2.5-λιτρου 5-κύλινδρου turbo κινητήρα έχει αυξηθεί από τα 400 άλογα και 450 Nm ροπής του εργοστασιακού μοντέλου, πλέον στα 500 και 570 Nm. Η αύξηση έρχεται μέσω του επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου του κινητήρα από τον ABT, με τον γερμανικό οίκο να ανακοινώνει ότι η coupe έκδοση είναι κατά μισό δευτ. πιο γρήγορο από το “μαμά” μοντέλο.
Αυτό σημαίνει ότι για 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,4 δευτ., κάτι που το καθιστά μόλις 0,1 δευτ. πιο αργό από το R8 V10 Spyder Plus. Ο οίκος δεν αναφέρει την τελική ταχύτητα του TT RS-R, αλλά θα είναι σίγουρα μεγαλύτερη από τα 280 χλμ/ώρα, που ανακοινώνει το εργοστάσιο.
Θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 50 αυτοκίνητων για την coupe έκδοση, και άλλα 50 για τη roadster. Εκτός των μηχανικών βελτιώσεων, ο οίκος επεμβαίνει και στην εμφάνιση του γερμανικού αυτοκίνητου, καθώς πλέον αυτό διαθέτει ένα νέο εμπρός spoiler, νέα μάσκα, πλαϊνές ποδιές, και πίσω διαχύτη, όλα φτιαγμένα από carbon. Νέα είναι και η εξάτμιση, με δύο διπλές απολήξεις, ενώ η εμφάνιση ολοκληρώνεται με 20αρες ζάντες Sport GR.