Πριν καν ξεκινήσει η τεχνολογική συνεργασία μεταξύ Sauber F1 Team και Honda, η οποία είχε ανακοινωθεί από τα paddocks του ρωσικού Grand Prix, μόλις έγινε γνωστό ότι τελικά είναι άκυρη. Η ελβετική εταιρία ήταν πολύ λακωνική, αναφέροντας ότι ο νέος προμηθευτής κινητήρων θα ανακοινωθεί σύντομα, με το πιθανότερο σενάριο να είναι η επιστροφή στην Ferrari.

O νέος επί κεφαλής της Sauber, Frédéric Vasseur:

Είναι πολύ λυπηρό το γεγονός ότι πρέπει να διακόψουμε τη σχεδιαζόμενη συνεργασία με την Honda σε αυτό το στάδιο. Ωστόσο, αυτή η απόφαση έχει ληφθεί για στρατηγικούς λόγους, και με την καλύτερη πρόθεση για το μέλλον της ομάδας του Sauber F1 στο μυαλό. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη Honda για τη συνεργασία τους, και να τους ευχόμαστε ό,τι καλύτερο για το μέλλον τους στη Formula 1.

  • Spider

    Άρα ή McLaren-Honda ή μας χαιρετά η Honda..
    Προσωπικά πιστεύω ότι θα συνεχίσει με την Honda η McLaren.

  • gronholm89

    Πλησιαζει η ωρα της αποχωρησης…

  • ειναι πολυ εξευτελιστικο να σου ρίχνει άκυρο η προτελευταια ομαδα της F1 … και να μενεις μονο με την τελευταια

  • Michael

    πιο πιθανο ειναι να τσιμπησουν mercedes PU κοψοχρονιά για να κρατησουν και τον Πασχαλη και του χρονου.

  • Giannisk

    Μάλλον θα συνεχιστεί το Mclaren-Honda και την επόμενη χρονιά.

  • Κούκος

    Λέτε επιτέλους να κατάλαβαν οι Ιάπωνες που η F1 είναι ένας χώρος που δεν έχουν καμία σχέση και να μας αδειάσουν την γωνιά;;;

    • Spider

      Έλα τώρα,μην γίνεσαι κακός.
      Εδώ υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που μας έλεγαν ότι η Hondara θα κυριαρχήσει,θα μας πάρει τα σώβρακα και τις φανέλες,θα ανέβει στην κορυφή και δεν θα μπορούμε να την κατεβάσουμε, θα,θα,θα,θα,θα…..
      Σήμ: Δεν έχω κάτι με την Honda,απεναντίας. Μου την δίνουνε όμως οι φανατικοί χοντάκηδες και γενικά οι οπαδοί.

    • Κούκος

      +10000!!!

  • Mika

    Καταλαβαν εγκαιρα οι ανθρωποι ποσο χαπατα ειναι εκει στη Honda, κι ειπαν ας μεινουμε οπως ειμαστε καλυτερα!
    :p

  • Anestis Genk

    Μετά από αυτό δεν νομίζω να μένει και πολύ η Χόντα και αν φύγει το κάζο θα είναι τόσο μεγάλο που δεν νομίζω να την ξαναδούμε ποτέ στην F1 όσο ζούμε.

  • Dim203

    “As part of our long-term recruitment, we’re continuing to invest in Sakura, hiring new people and drafting in people from other departments, including from mass production.

    “We know as a company how much we’ve invested into this era of Formula We can see our investment in our members of staff and facilities we have grown and developed as well.

    “We are having huge investment in our facilities and in people as well. Once it comes altogether, it’s going to work. That’s our belief.”
    “But Kaltenborn’s departure in June threw a spanner in the works. It has since emerged Kaltenborn’s view of the arrangement, and the elements of the deal she had agreed to in principle, differed from the new Sauber management’s view.

    With some of those elements, such as a path for working with Japanese drivers, still requiring rubberstamping, the deal was put in doubt. When the two sides met, it became clear they no longer saw eye-to-eye, so it was agreed that the deal should be cancelled.

    “We were working in the same direction for next year,” says Yamamoto. “However, some of the details had not been decided, such as running a Japanese driver or other activities, for example they have some facilities, which we could use for other categories. When the deal was agreed with Monisha, the idea of collaboration for other categories was OK, but they have changed their attitude [following Kaltenborn’s departure]