Η Honda, στο περίπτερο της Acura, στην έκθεση της Νέας Υόρκης του 2016, πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο της αγωνιστικής έκδοσης του νέου NSX. Το αυτοκίνητο συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της GT3 κατηγορίας, με το ντεμπούτο του να έγινε στο Οχάιο, κατά τη διάρκεια του Mid-Ohio Sports Car Course, με την εξέλιξη να την αναλάβει το Honda Performance Development τμήμα.

Το αγωνιστικό έχει κόστος €465.000, και θα πωλείται στην Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή μέσω της JAS Motorsport, ενώ στην Ιαπωνία θα είναι διαθέσιμο από την Mugen. Θα μπορεί να τρέξει σε πρωταθλήματα, όπως το Pirelli World Challenge, το Blancpain GT Series Ευρώπης και Ασίας, στο Australian GT Championship, και σε αρκετά άλλα. Η Honda Performance Development παρέχει επίσης πλήρη υποστήριξη στις πελατειακές ομάδες, η οποία περιλαμβάνει τα πάντα, από εξαρτήματα και υπηρεσίες μέχρι υπηρεσίες εκπαίδευσης και μηχανικής.

Το αγωνιστικό NSX κινείται από τον ίδιο 3.5-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα του αυτοκινήτου παραγωγής, που συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο, αλλά δεν έχει το υβριδικό σύστημα, κάτι που σημαίνει ότι είναι δικίνητο και η δύναμη μεταφέρεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Διαθέτει νέο, κατάλληλα τροποποιημένο αεροδυναμικό bodykit από carbon, με μεγάλη πίσω αεροτομή, διαχύτη και αεραγωγούς για την ψύξη των μηχανικών μερών, με το βάρος του να ανέρχεται στα 1.240 κιλά, όντας 485 κιλά λιγότερα από το αυτοκίνητο δρόμου.

Οι παραδόσεις για το αγωνιστικό της Acura θα ξεκινήσουν τους ερχόμενους μήνες, και πριν την αγωνιστική σεζόν του 2018.

  • Anestis Genk

    Πολύ καλό, να μην λεγόταν Acura μόνο