Ο Yamamoto της Honda μιλάει για συνεργασία με Toro Rosso, σχέσεις με McLaren και γιατί τα έσπασαν με Sauber

Σχετικά άρθρα

Μετά την ακύρωση της συμφωνίας μεταξύ Honda και Sauber, για παραχώρηση κινητήρων της πρώτης, η ιαπωνική εταιρία επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται στην γύρα για ανεύρεση νέου συνεργάτη. Και σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφόρησαν από τα paddocks του αγώνα της Ουγγαρίας, η Toro Rosso είναι αρκετά πιθανό να αφήσει το power unit της Renault για χάρη αυτού της Honda, παρόλο που η Ιταλική ομάδα -θυγατρική της Red Bull- έχει ενεργό συμβόλαιο με τους Γάλλους.

O γενικός διευθυντής της Honda για τα motorspors, Masashi Yamamoto, δήλωσε σχετικά:

Μιλάμε για ομάδες – όπως η Ferrari και η Mercedes – για να δούμε αν υπάρχει η ευκαιρία να κάνουμε μια συμφωνία προσφοράς κινητήρων. Το χρονοδιάγραμμα για την επίτευξη αυτού του στόχου, για το επόμενο έτος, είναι δύσκολο, αλλά εξακολουθούμε να προσπαθούμε να αναζητούμε την ευκαιρία να το πράξουμε το 2018. Αν δεν βρούμε πελατειακή ομάδα, θέλουμε να συνεχίσουμε με την McLaren, και στη συνέχεια να αναλάβουμε και μια πελατειακή ομάδα για το 2019.

Μιλώντας για τη σχέση με την McLaren, o Yamamoto είπε:

Αυτή τη στιγμή, πιστεύουμε ότι εργαζόμαστε προς την ίδια κατεύθυνση με τη McLaren. Πιστεύουμε ότι η McLaren εξακολουθεί να δεσμεύεται να κάνει αυτό το project να λειτουργήσει. Δεν είναι ότι δεν μπορούμε να προσφέρουμε μια καλή μονάδα ισχύος, είναι ότι δεν μπορούμε ακόμα να φθάσουμε στις προσδοκίες που είχαν αρχικά καθοριστεί για τη συνεργασία.

Τέλος, μιλώντας για τους λόγους πίσω από την ακύρωση της συμφωνίας με την ομάδα της Sauber, η Honda είπε ότι η στάση της ελβετικής ομάδας άλλαξε μετά την αποχώρηση της Kaltenborn, με τον Yamamoto να τονίζει:

Εργαζόμασταν προς την ίδια κατεύθυνση για το επόμενο έτος.  Ωστόσο, ορισμένες από τις λεπτομέρειες δεν είχαν αποφασιστεί, όπως το να τρέξει ένας Ιάπωνας οδηγός ή άλλες δραστηριότητες. Για παράδειγμα, έχουν κάποιες εγκαταστάσεις, που θα μπορούσαμε να τις χρησιμοποιήσουμε για άλλες κατηγορίες. Όταν η συμφωνία υπογράφηκε με την Monisha, η ιδέα της συνεργασίας για άλλες κατηγορίες ήταν εντάξει, αλλά άλλαξαν τη στάση τους [μετά την αναχώρησή της].

Πηγήautosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...