Μετά την ακύρωση της συμφωνίας μεταξύ Honda και Sauber, για παραχώρηση κινητήρων της πρώτης, η ιαπωνική εταιρία επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται στην γύρα για ανεύρεση νέου συνεργάτη. Και σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφόρησαν από τα paddocks του αγώνα της Ουγγαρίας, η Toro Rosso είναι αρκετά πιθανό να αφήσει το power unit της Renault για χάρη αυτού της Honda, παρόλο που η Ιταλική ομάδα -θυγατρική της Red Bull- έχει ενεργό συμβόλαιο με τους Γάλλους.

O γενικός διευθυντής της Honda για τα motorspors, Masashi Yamamoto, δήλωσε σχετικά:

Μιλάμε για ομάδες – όπως η Ferrari και η Mercedes – για να δούμε αν υπάρχει η ευκαιρία να κάνουμε μια συμφωνία προσφοράς κινητήρων. Το χρονοδιάγραμμα για την επίτευξη αυτού του στόχου, για το επόμενο έτος, είναι δύσκολο, αλλά εξακολουθούμε να προσπαθούμε να αναζητούμε την ευκαιρία να το πράξουμε το 2018. Αν δεν βρούμε πελατειακή ομάδα, θέλουμε να συνεχίσουμε με την McLaren, και στη συνέχεια να αναλάβουμε και μια πελατειακή ομάδα για το 2019.

Μιλώντας για τη σχέση με την McLaren, o Yamamoto είπε:

Αυτή τη στιγμή, πιστεύουμε ότι εργαζόμαστε προς την ίδια κατεύθυνση με τη McLaren. Πιστεύουμε ότι η McLaren εξακολουθεί να δεσμεύεται να κάνει αυτό το project να λειτουργήσει. Δεν είναι ότι δεν μπορούμε να προσφέρουμε μια καλή μονάδα ισχύος, είναι ότι δεν μπορούμε ακόμα να φθάσουμε στις προσδοκίες που είχαν αρχικά καθοριστεί για τη συνεργασία.

Τέλος, μιλώντας για τους λόγους πίσω από την ακύρωση της συμφωνίας με την ομάδα της Sauber, η Honda είπε ότι η στάση της ελβετικής ομάδας άλλαξε μετά την αποχώρηση της Kaltenborn, με τον Yamamoto να τονίζει:

Εργαζόμασταν προς την ίδια κατεύθυνση για το επόμενο έτος.  Ωστόσο, ορισμένες από τις λεπτομέρειες δεν είχαν αποφασιστεί, όπως το να τρέξει ένας Ιάπωνας οδηγός ή άλλες δραστηριότητες. Για παράδειγμα, έχουν κάποιες εγκαταστάσεις, που θα μπορούσαμε να τις χρησιμοποιήσουμε για άλλες κατηγορίες. Όταν η συμφωνία υπογράφηκε με την Monisha, η ιδέα της συνεργασίας για άλλες κατηγορίες ήταν εντάξει, αλλά άλλαξαν τη στάση τους [μετά την αναχώρησή της].

  • Δεν ειναι οτι δεν μπορουμε… Ειναι απλος οτι δεν μπορουμε συντομα ισως σε 2 ισως σε 3 χρονια να μπορουμε .

    • Grekko

      Νταξ μωρέ, από το 21 που θα αλλάξουν οι κινητήρες βλέπουμε …

  • Mrdesperado32

    φτανει σηριαλ το κανατε.η μονη ελπιδα ηταν να εχουν μια πελατεικη για να παιρνουν και αλλα δεδομενα οπως κανουν οι merc ferrari.τωρα που ακυρωθηκε δεν γινεται δουλεια.χρημα χανουν και χρονο.και επιτελους οι αγγλοι ας επενδυσουν για κανα μοτερ.τοσα χρονια στους αγωνες επρεπε να χουν δικη τους μοναδα.

    • Mika

      Oπως επρεπε κι η Williams να εχει, αλλα τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα, οσο ακουγονται…

  • Γιάννης

    Με την Torro Rosso δύσκολο το βλέπω, θα πηγαίνουν όλα τα δεδομένα στην RBR και από εκεί στη Renault…