“Μία είναι η λύση, πάρε μιτσουμπίσι!”, είναι, μάλλον, η στάση ζωής του Βρετανού Cliff Hodson από τη μικρή πόλη του Tewkesbury στη νοτιοδυτική Αγγλία. Κι αυτό γιατί ο 77-χρονος συνταξιούχος αγόρασε πρόσφατα το 14ο Mitsubishi του μέσα σε 38 χρόνια!

Η πρώτη γνωριμία με τα αυτοκίνητα του Ιάπωνα κατασκευαστή ήταν πίσω στο 1979, όταν ο Hodson αγόρασε ένα Colt. Έκτοτε, παρέμεινε πιστός στην “Mitsu” αγοράζοντας άλλα 13 αυτοκίνητά της. Μέσα σε αυτά 38 χρόνια, έχουν περάσει από τα χέρια του Βρετανού Galant, Lancer, Sigma, Spacestar, ASX και το τελευταίο του απόκτημα είναι ένα Colt (Spacestar για εμάς εδώ).

Αλλά, γιατί αυτή η ιδιαίτερη προτίμηση στα Mitsubishi; Ας αφήσουμε τον Hodson να μας εξηγήσει:

Μου αρέσουν λόγω της αξιοπιστίας και της άνεσής τους. Επίσης, μου αρέσει το επίπεδο εξοπλισμού τους και το πάθος μου για αυτά το έχω μεταδώσει στην κόρη μου και την εγγονή μου, με την πρώτη να οδηγεί ένα Lancer και η δεύτερη ένα Colt.

Όσον αφορά στο αγαπημένο μου Mitsubishi, αυτό είναι το ASX και, ακόμα κι αν κερδίσω το λαχείο, ακόμα θα αγοράζω Mitsubishi! Ακόμα, μακάρι να είχα και ένα Evo ώστε να μπορέσω να το οδηγήσω στην πίστα!

Μερακλής ο κ.Hodson και εμείς του ευχόμαστε ασφαλή χιλιόμετρα με το νέο του απόκτημα και σύντομα να τον δούμε σε καμιά αγγλική πίστα με ένα Evo!

  • Γιώργος Βαρδου

    Το Space Star στο Ηνωμένο Βασίλειο το λένε Mirage Juro.

  • Bon Viveur

    Ανώμαλοι υπάρχουν παντού..

  • xtra

    …καινουριο evo παντως δεν σε βλεπω να προλαβαινεις να παρεις…

  • Scooby r22b
  • SAMURAI-66

    Αυτο θα πει ευχαριστημενος πελατης και πιστος στης αξιες της mitsubishi!!
    Αντε να ελεγε τα ιδια για vw-audi-bmw και σια που θα ηταν αναγκασμενος να ειχει δικο του συνεργειο διπλα του για να τον εξηπηρετει!!!

    • Diagrafeas

      Απ’ότι φαίνεται 3 χρόνια τα κρατάει.
      Σε 3 χρόνια ούτε αυτά που λές,ούε κανένα αμάξι παθαίνει τίποτα…

    • αν διαβαζες για vw θα μιλουσες για θυμα του marketing…..η οτι στα 3 χρονια τα δινει γιατι χαλανε !!! ;-)

  • georgekaras

    Aυτο λεγεται αγαπη ,και εγω δεν μου παει η καρδια να οδηγησω κατι περα απο opel και οταν μπορεσω με το καλο να παρω θα ναι καποιο opel

    • Spider

      Εσύ χάνεις φίλε μου. Πίστεψέ με, όταν και άμα οδηγήσεις κάποιο άλλο καλό αυτοκίνητο θα με θυμηθείς και θα λες τί οδηγούσα τόσα χρόνια. Ως πρώην χρήστης 5 εταιρικών Opel κάτι παραπάνω ξέρω..

  • Mika

    Eιναι κολλημενος ο ανθρωπος, τι να κανουμε!!
    Παλι καλα που δεν ειπε μ αρεσει η εμφανιση τους, να πηδηχτουμε απο το παραθυρο!!

  • ντικ

    του έκανε έκπτωση η εταιρία, για την τόσο μεγάλη πίστη και αφοσίωσή του, σε αυτήν ή έκαναν …τους Γιαπωνέζους ;

  • Γιώργος Εμπέρ

    Ο κομπλεξισμος παει συννεφο. Αυτο εχω να πω εγω. Εχω Mitsubishi και ειναι μια χαρα αυτοκινητα. Ενταξει τα πλαστικα τους σαν συναρμογη δεν ειναι top και καπου εχουν και ακριβα ανταλλακτικα. Αλλα μεχρι εκει. Μια χαρα αμαξια ειναι. Για τα 15.000 ευρω που εκανει καινουργιο το Lancer, επαιρνες 150 αλογα και ο κατασκευαστης δινει 500.000 χιλιομετρα ως “τον μεσο χρονο ζωης” του μοτερ. Ουτε 200.000 ουτε 250.000.

    Και κατασκευαστηκα βγαζουν λιγα προβληματα. Δεν λεω οτι δεν βγαζουν ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΒΓΑΖΟΥΝ. Απλα σε σχεση με αλλα βγαζουν λιγα.
    Το κολτακι ειναι για να ξεπαρτλιαζει κοσμο. Στο czt μεταχειρισμενο βρισκεις με 3-4.000 ευρω και εχεις ενα 1.5turbo μαμα 150 αλογα οπου για πλακα και χωρις ιδιεταιρα λεφτα παει στα 210 αλογα.
    Για το Lancer evolution δεν θα μιλησουμε γιατι εχουν γραφτει χιλιαδες χιλιαδων γραμμες για αυτο οπως και για τον 4G63 που αφησε ιστορια.

    Το spacestar μια χαρα κουβαδακι ειναι και πλεον εχει πολυ full εξοπλισμο απλα ειναι πολυ αδυναμο. Αλλα το παιρνεις για να μην καιει. Και οταν κατι δεν καιει, δεν παει κιολας. Αυτο δεν ειναι προβλημα του space star απλα ειναι για πολυ συγκεκριμενο κοινο. Ολοι οι αλλοι μπορουν να παρουν το απλο κολτακι 1.1 η 1.3 κυβικα οπου δεν σερνεται και εχει μια νορμαλ καταναλωση.

    Το asx μια χαρα τετρακινητο αξιοπιστο suv ειναι και εχει και panorama για οσους θελουν. Το μοτερ του θεωρειται επισεις πολυ αξιοπιστο γιαυτο και το φορανε τα 1.6 Lancer με τα 120 αλογα (4a92) ενω τα 1.8 με τα 150 αλογα φορανε το μπλοκ του evo x (4B10)

    Το σαλονι ολων (εκτως του evo) ειναι λιγο παπουδιστικο αλλα δε γ@μ3!ς. Τα αμαξια τα κοιταμε σαν συνολο. Και σαν συνολο ειναι μια χαρα αυτοκινητα οπου στο τελος του χρονου θα σου ζητησουν απλα τα λαδακια τους και τιποτα αλλο.

    Και τελος, αν θα ξαναεπαιρνα Mitsubishi? Ναι. Θα συνεχιζε να ειναι μεσα στις μαρκες που θα κοιτουσα παρεα με την Honda και την Toytota. Αν αξιζει? Ναι. Εχουν μερικα αιματηρα σημεια (οπως συνθετα ηλεκτρολογικα) αλλα σε γενικες γραμμες τα θετικα ειναι περισσοτερα απο τα αρνητικα.

    • anagnwsths

      Αυτά που λες είναι δεκτά . Νομίζω δε οτι η ένσταση των πολλών είναι οτι όλα όσα σου δίνει η Μιτσουμπα μπορείς να τα βρεις και αλλού.

      Προφανώς και η αγορά αυτοκινήτου είναι υποκειμενική για αυτό άλλωστε υπάρχουν τόσες επιλογές εκεί έξω.

      Αντικειμενικά όμως , αν κλείσει η Μιτσούμπα δεν θα λείψει και σε πολλούς όπως μαρτυρούν οι πωλήσεις τους.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Και οσα δινει η Toyota η VW η BWM η Renault μπορεις να τα βρεις και αλλου. Ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες προσπαθουν να ειναι ανταγωνιστικες. Οταν ο ενας δινει το ταδε future, στο αμμεσο μελλον θα το ιοθετισουν ολοι αν θελουν να συνεχισουν να επιβιωνουν και να πουλανε. Απο εκει και περα ο κοσμος ξεχναει μερικα πραγματα
      Στην Ελλαδα, το προβλημα με τα Mitsubishi ηταν ο επισημως αντιπροσωπος και η Mitsubishi οπως και η Honda ειναι εργοστασια που φτιαχνουν ΚΑΙ αμαξια. Οχι μονο αμαξια. Φτιαχνουν μηχανες, aircondition, αεροπλανα και πολλα πολλα αλλα.

      Η Mitsubishi οταν λες αμαξι μπορει να μην ειναι το πρωτο που σου ερχεται στο μυαλο αλλα αυτο δεν την κανει κατωτερη ποιοτικα απο τον ανταγωνισμο. Ισα ισα σε μερικα ειναι και ανωτερη. Ο λογος που δεν θα λειψει σε πολλους ειναι γιατι δεν εγινε mainstream. Οχι γιατι δεν ειναι καλη. Γιατι δεν εγινε μοδα και γιατι δεν πουλαει up στην καθε φοιτητρια οπως η vw. Παντα ειχε πολυ συγκεκριμενο κοινο. Μικρο αλλα φανατικο. Και το μεγαλο της ατου ηταν το evo. Κανονι απο τα λιγα αλλα παλι για πολυ συγκεκριμενο κοινο. Ο δε αντιπροσωπος που σου χρεωνε ενα μπουλονι 200 ευρω, εκανε τα πραγματα ποιο δυσκολα.

      Παρολα αυτα, τα Mistubishi εχουν μεγαλη μεταπωλησιακη αξια λογο της αξιοπιστιας τους γιατι αν και τα ανταλλακτικα κοστιζουν ενα νεφρο, δυσκολα θα δεις το συνεργειο.

    • anagnwsths

      Δεκτά όσα λες αλλά αν λείψει η Μερσέντες για παράδειγμα , θα λείψει η σχολή στην άνεση και την ασφάλεια. Αν λείψει η BMW η σχολή του σπορ σενταν θα εξαφανιστεί εκτός και αν νομίζεις οτι θα την καλύψει το EVO. Εν πάση περιπτώση η Μιτσου όπως είπες κατασκευάζει δεκάδες άλλα πράγματα αλλά τα αμάξια της δεν είναι αυτό που λέμε “καινοτόμα” . Αν θες φθηνό καλό αμάξι θα το βρεις και αλλού, αν θες σπορ επίσης. Εν ολίγοις αν δεν υπήρχε το colt θα έπαιρνες το micra.

      Να στο θέσω και διαφορετικά , αν δώσεις 10.000 σε 100 ανθρώπους , οι λιγότεροι θα πάρουν μιτσουμπίσι για τους όπιους λόγους. Αν δώσεις 60.000 σε 100 για να πάρουν ένα ασφαλές ταξιδιάρικο αμάξι οι περισσότεροι …..μάντεψε που θα πάνε .

    • Γιώργος Εμπέρ

      Oχι ακριβως. Το evo δεν ηταν ενα sport sedan. Το evo ηταν ενα αμαξι ραλλυ με χαρακτηριστικο την τετρακινηση. Ηταν ενα αγωνιστικο αμαξι στον δρομο. Με καταναλωση αγωνιστικου, φθορες αγωνιστικου, κοστοι αγωνιστικου και επιδοσεις αγωνιστικου. Ηταν μια κατηγορια μονο του που σε αυτη την κατηγορια η μονη που διεκδικουσε κομματι απο την πιτα, ηταν η Subaru και το κοινο πολυ μικρο αλλα φανατισμενο

      Δεν μπορεις να συγκρινεις καμια BMW με το evo. Ειναι αλλο πραγμα. Αλλη φιλοσοφια. Το evo σε αντιθεση με καθε bmw, mercedes κλπ ηταν ενα πολυ ειδικο αμαξι. Δεν μπορουσε να ειναι καθημερικο οταν η απλη βολτα εκαιγε 25 λιτρα στα 100 χιλιομετρα και οταν σπουλαρε η τουρμπινα ελεγε κατι 40αρια.
      Δεν μπορουσες να ξεκινησεις απο σταση σε φαναρι με τσιτα το γκαζι στο πατωμα γιατι αν παρεδιδε πνευμα το transfer της τετρακινησης εκανε 10.000 ευρω και ο μαμα δισκος του evo απο την ροπη, φαγωνονταν πανω στο 3μηνο και για να βαλλεις σοβαρο δισκο να αντεχει την μαμα ροπη του μοτερ ηθελες 3.000 ευρω! Εστριβες με 170 στα λιμανακια και εμπαινε ΤΡΕΝΟ χωρις να κανει κιχ αλλα ηξερες πως αν με 180 εσπαγε ξαφνικα η προσφυση, ησουν νεκρος. Δεν συγχωρουσε λαθη.

      Ο κοσμος γιαυτο δεν διαλεγει Mitsubishi. Γιατι ειναι μια πολυ ιδιεταιρη σχολη. Εχει δικια της φιλοσοφια και ειναι αυτο. Η την αγαπας η την μισεις. Εγω προσωπικα την αγαπω και την εκτιμω. Το λεω ως κατοχος Lancer Mistubishi, ως μελλος στο club με τα Mitsubishi, εχοντας δει, μπει, οδηγησει και παει βολτα με colt, lancer, evo, lancer μπροστοκινητο με μοτερ απο evo και εχοντας προσωπικη εμπειρια απο την εταιρια με τα διαμαντια.

      Βλεπω lancer στο club να πουλιουνται ακομα και σημερα 12 και 13.000 ευρω μεταχειρισμενα τα οποια δυστυχως πουλιουνται λογω οικονομικων λογων αλλα υπαρχει κοσμος που τα αγοραζει. Και τα βλεπω στον δρομο και τα αναγνωριζω γιατι το καθε ενα απο αυτα ειναι ξεχωριστo. Με αλλον κατοχο ποια αλλα η μαγεια δεν χανεται. Oσοι παιρνουν Mitsubishi παιρνουν για πολυ συγκεκριμενο λογο. Ειναι λιγοι και δεν αναζητανε κατι “μαζικο”. Ειναι ανησυχα πνευματα που ζητανε την αξιοπιστια και την διαφορετικοτα.

      Μην περιμενεις ποτε να δεις απο την Mitsubishi πωλησεις οπως η VW η η Τoyota. Ειναι στην ιδια κατηγορια με την Subaru και την mazda οπου αν δεν ειχε το mx5 δεν θα ειχε ουτε τις μισες πωλησεις. Αυτο ομως δεν τις κανεις κακες εταιριες. Απλα δεν ειναι mainstream!

    • Spider

      Γιατί ρε φίλε υπάρχει κομπλεξισμός?
      Τι μας νοιάζει αν το πρόβλημα της Mitsubishi είναι ο αντιπρόσωπος, αν φτιάχνει αεροπλάνα,air condition,κατσαρόλες ή τρακτέρ? Τι μας νοιάζει εάν τα μοτέρ τους βγάζουν 500.000 χλμ η 200.000χλμ? Τί σχέση έχουν όλα αυτά με το αν ένα αυτοκίνητο σου αρέσει ή όχι? Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων όλα τα Mitsubishi δεν βλέπονται. Και δεν είπε κανείς ότι υπάρχει σύγχρονο αυτοκίνητο που δεν κάνει την δουλειά του. Με όλα κάνεις την δουλειά σου.
      Απλά υπάρχουν άλλα στα ίδια λεφτά που είναι απείρως καλύτερα και σε κάνουν να αισθάνεσαι καλύτερα. Όταν θα αποκτήσεις και εμπειρία από άλλες μάρκες τότε τα ξαναλέμε. Και μην μιλάς εσύ για κομπλεξισμό που τα γραπτά σου είναι σαν δελτίο τύπου της mitsubishi….

    • Γιώργος Εμπέρ

      Μας νοιαζει απο την στιγμη που οι μισοι ψαχνουν γιατι “δεν πουλαει η Mitsubishi” και οι αλλοι μισοι το ριχνουν στο δηθεν ταχα μου δεν ειναι καλα αυτοκινητα.

      Επισεις εσυ αμαξι αγοραζεις με μονο κριτηριο την ομορφια εεε??? Το πως στριβει, πως παει, αν χαλαει, αν ειναι ανετο, αν εχει χωρους, να φανταστω δεν παιζουν ρολο για σενα εεεε??? Οχι??? Επειδη κατ εσενα δεν βλεπονται, αυτο τα κανει για τον π0υτ$0 εεε???

      Και εγω δεν ειπα πουθενα πως δεν θα επαιρνα αλλη μαρκα εκτως απο Mitsubishi αλλα δεν βγηκα να κραξω τον Γερμανο η τον Ιταλο σου. Παραθεσα την προσωπικη μου αποψη πανω στα Mitsubishi και για να μην νομιζεις πως δεν οδηγαω και αλλα αμαξια, οδηγουσα ενα opel και οδηγαω και ενα Toyota.

      Τελος το γιατι το πληρωνεις τοσο και αν αξιζει θα το καταλαβεις μετα απο 30 χρονια που θα το εχεις, οι λαμαρινες θα κανουν τρυπες απο την σκουρια αλλα το μοτερ θα αρνειται να ψοφησει.

  • ionized

    ωραιος ο μπαρμπας αν και εγω δεν θα το εκανα ποτε να περνω αμαξια μονο απο μια εταιρια.
    θελω λιγο ποικιλια τι να κανω :)

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αυτά είναι ωραίος ο τύπος (λίγο υπεβολικός όμως)!
    Εμείς είχαμε μόνο 1, το Galant Σ του ’78 όταν ήμουν μικρός.
    Προσωπικά ένα ΕVO θα έπαιρνα και τίποτα άλλο. Η Mitsubishi είναι τόσα χρόνια εξαιρετική σε αξιοπιστία, τα αυτοκίνητά της είναι πολύ καλά.