Στην Αμερική έχουν μια μονάδα μέτρησης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπου διαιρώντας την τιμή αγοράς ενός μοντέλου με την ανακοινώσιμη αυτονομία, δημιουργούν μια λίστα που δείχνει την αποδοτικότητα κάθε δολαρίου που δαπανάται, με όσο πιο μικρό το νούμερο, τόσο καλύτερο για τον πελάτη.
Πριν τα αποκαλυπτήρια του νέου Tesla Model 3, το Chevrolet Bolt βρισκόταν στην κορυφή της λίστας, με 157,54 δολάρια ανά μίλια ηλεκτρικής αυτονομίας, όντας αρκετά μπροστά από το Hyundai Ioniq Electric, το οποίο κοστίζει 237,90 δολάρια ανά μίλια ηλεκτρικής αυτονομίας.
Με το νέο μοντέλο της Tesla, στην έκδοση με την μεγάλη μπαταρία -που του χαρίζει αυτονομία 310 μιλίων (500 χλμ)- να κοστίζει 44.000 δολάρια, η τιμή που βγαίνει είναι 141,94 δολάρια ανα μίλια ηλεκτρικής αυτονομίας, κάτι που σημαίνει ότι κέρδισε τη μάχη για την φθηνότερη ηλεκτρική αυτονομία.
Από την άλλη, κοιτώντας τον τιμοκατάλογο που έδωσε η εταιρία, το ακριβότερο Model 3 που μπορεί να αγοράσει κάποιος κοστίζει 59.500 δολάρια. Έτσι, με την τιμή της έκδοσης Long Range να είναι 44.000 δολάρια, το πακέτο Premium προσθέτει 5.000 δολάρια, το Autopilot άλλα 5.000, με την αυτόνομη λειτουργία του να χρεώνεται επιπλέον 3.000 δολάρια, οι 19άρες ζάντες κοστίζουν 1.500 δολάρια, ενώ το χρώμα επιβαρύνει το τελικό ποσό άλλα 1.000 δολάρια.