Ένας από τους λόγους τοποθέτησης κεντρικού άξονα -κατασκευασμένου από ανθρακονήματα- είναι το χαμηλό του βάρος, η μεγαλύτερη αντοχή και αξιοπιστία του. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί να στροφάρει γρηγορότερα, που έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η ιπποδύναμη στους πίσω τροχούς, καθώς μειώνονται οι απώλειες μετάδοσης. Γι’αυτούς (και όχι μόνο) του λόγους τοποθετείται το Carbon Fiber Reinforced Polymer (CFRP) σε αυτοκίνητα επιδόσεων, είτε πρόκειται για supercars, είτε για καθημερινά sportscar.

Έτσι, όποιος αγοράσει σήμερα -και μέχρι τον ερχόμενο Νοέμβριο- μια M3/M4 θα “καμαρώνει” ότι διαθέτει carbon άξονα, αλλά δυστυχώς από τέλος του έτους αυτός θα αντικατασταθεί από την BMW με έναν ατσάλινο. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τις ολοένα και αυστηρότερες εκπομπές ρύπων.

Πιο συγκεκριμένα η γερμανική εταιρία θα τοποθετήσει φίλτρο μικροσωματιδίων στην εξάτμιση, έτσι ώστε τα αυτοκίνητα της να πληρούν της μελλοντικές νόρμες. Το πρόβλημα έγκειται στο ότι οι Carbon Fiber Reinforced Polymer (CFRP) άξονες μετάδοσης έχουν μεγαλύτερη διατομή, καταλαμβάνοντας μεγαλύτερο χώρο στο κεντρικό τούνελ.

Η BMW αναφέρει ότι η εξαιρετική απόδοση και τα δυναμικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων δεν θα αλλάξουν με τη χρήση του νέου άξονα, αλλά σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο, ακόμα και αν τοποθετηθεί ελαφρύτερο βολάν ή ημιαξόνια.

  • ak156

    Αρα δεν χρειαζεται να βγαλουμε καν Gta μοντελο…;):)
    Υ.Γ. Ένας!! από τους λόγους τοποθέτησης κεντρικού άξονα -κατασκευασμένου από ανθρακονήματα- είναι το χαμηλό του βάρος, η μεγαλύτερη αντοχή και αξιοπιστία του = 3 Λογοι…:Ρ

  • gv

    δηλαδή εμείς τώρα πρέπει να πιστέψουμε ότι παρολη τη διαθέσιμη τεχνολογία δε μπορεί να κατασκευαστεί ένας ανθρακονηματινος άξονας μετάδοσης με τις ίδιες προδιαγραφές αντοχης..
    η ότι δε μπορούν να τον χωρέσουν με κάποιον τρόπο τέλος πάντων?
    εγώ ξέρω ότι σχεδόν όλα γίνονται απλά μάλλον δεν θα συμφέρει από θέμα κόστους..

  • Smartass

    Fabricado!!
    ΥΓ. Απορώ και εξίσταμαι πως δεν έχει πάρει θέση η ιερή τριάδα των εγκάθετων ψευδώνυμων για το θέμα!!

  • Smartass

    Fabricado!!
    ΥΓ. Απορώ και εξίσταμαι πως δεν έχει πάρει θέση η ιερή τριάδα των εγκάθετων ψευδώνυμων για το θέμα!!

    • manowar

      τι εξισταμαι και ξυνομαι δεν λες οτι σε τρωει το….λαρακι σ. Εγκαθετα σ μυρισανε;;και καλα τωρα που θα βαλει εναν μικροτερο ατσαλινο τι θα γινει χειρότερο αυτοκινητο;;

  • να αλλος ενας λογος να προτιμησει καποιος την ιουλια πλεον !!!! :-D

    • Mika

      Ενας απο τους τοσους, δεν λες καλυτερα?
      :p

    • manowar

      Η τζουλια ειναι επιλογη στα 4θυρα σενταν κουπε δεν εχει βγαλει ακομα χαραλαμπε χαχαχαχα 😁

    • ok διορθωνω……τζουλια αντι για Μ3 !!!!!! χοχοχοχοχοχοοχοχοχοχ

    • manowar

      Μ3 σενταν δεν θα επερνα ποτε.. Μ5 ναι μ3 σενταν οχι..

  • Μαχητής Σαολίν
  • gronholm89

    ‘Αλλη ειναι η ειδηση… DPF και στα βενζινοκινητα λοιπον…

  • Bon Viveur

    Είχε που το είχε τσόντα το Μ3 η Giulia… τώρα θα σπάει πλάκα με το Μ3 μέχρι και η Μερσεντές..