Η BMW καταργεί τον carbon άξονα μετάδοσης σε M3 και M4

Σχετικά άρθρα

Ένας από τους λόγους τοποθέτησης κεντρικού άξονα -κατασκευασμένου από ανθρακονήματα- είναι το χαμηλό του βάρος, η μεγαλύτερη αντοχή και αξιοπιστία του. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί να στροφάρει γρηγορότερα, που έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η ιπποδύναμη στους πίσω τροχούς, καθώς μειώνονται οι απώλειες μετάδοσης. Γι’αυτούς (και όχι μόνο) του λόγους τοποθετείται το Carbon Fiber Reinforced Polymer (CFRP) σε αυτοκίνητα επιδόσεων, είτε πρόκειται για supercars, είτε για καθημερινά sportscar.

Έτσι, όποιος αγοράσει σήμερα -και μέχρι τον ερχόμενο Νοέμβριο- μια M3/M4 θα “καμαρώνει” ότι διαθέτει carbon άξονα, αλλά δυστυχώς από τέλος του έτους αυτός θα αντικατασταθεί από την BMW με έναν ατσάλινο. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τις ολοένα και αυστηρότερες εκπομπές ρύπων.

Πιο συγκεκριμένα η γερμανική εταιρία θα τοποθετήσει φίλτρο μικροσωματιδίων στην εξάτμιση, έτσι ώστε τα αυτοκίνητα της να πληρούν της μελλοντικές νόρμες. Το πρόβλημα έγκειται στο ότι οι Carbon Fiber Reinforced Polymer (CFRP) άξονες μετάδοσης έχουν μεγαλύτερη διατομή, καταλαμβάνοντας μεγαλύτερο χώρο στο κεντρικό τούνελ.

Η BMW αναφέρει ότι η εξαιρετική απόδοση και τα δυναμικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων δεν θα αλλάξουν με τη χρήση του νέου άξονα, αλλά σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο, ακόμα και αν τοποθετηθεί ελαφρύτερο βολάν ή ημιαξόνια.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Porsche 911 Turbo “ξεφτιλίζει” την Mercedes AMG GT 63 S στο 1000άρι

Στη θεωρία τα δύο γερμανικά sport μοντέλα δείχνουν να έχουν πάνω-κάτω τις ίδιες επιδόσεις, αλλά στη πραγματικότητα, η Porsche 911 Turbo είναι πολύ γρηγορότερη...

Η νέα BMW X2 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η νέα BMW X2 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73...