Συνήθης τακτική στην Ελλάδα, αλλά όπως φαίνεται και στην Αγγλία. Ο φθηνός, πλην όμως καταστροφικός και επικίνδυνος τρόπος για να χαμηλώσεις το ύψος του αυτοκινήτου σου, και να το κάνεις να φαίνεται πιο cool, ίσως είναι η χειρότερη DIY μετατροπή που μπορείς να κάνεις στο γκαράζ του σπιτιού σου.


Οι λόγοι αμέτρητοι, που εκτός από αυτούς που θα δεις στο video, μη ξεχνάς ότι αλλάζει η ευθυγράμμιση και η γεωμετρία των τροχών. Δεν είναι δα και τεράστιο το κόστος για ένα σετ ελατηρίων χαμηλώματος. Άσχετα που στους ελληνικούς δρόμους δεν ξέρω αν χρειάζεται παραπάνω από 10-15 χλστ. χαμήλωμα.

  • ποσο ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑΣ πρεπει να εισαι για να κανεις κατι τετοιο ???
    + οτι δεν αναφερθηκε…οτι το να βγαλεις το αμορτισερ μονος σου…ειναι αρκετα επικινδυνο αμα δεν το κατεχεις !!!

    • Mika

      Eχει σκουωθει κοσμος ετσι, ακομα και μαστορες που υποτιθεται οτι ηξεραν τι εκαναν!!

  • Spider

    Γατάκια,όταν κόβαμε τα ελατήρια στα Uno Turbo, το κάναμε για να έχει ίδιο χαμήλωμα μπροστά-πίσω. Παίζει να έχω αλλάξει και 4 σετ ελατήρια και όλα το ίδιο χαμήλωμα έκαναν πάνω κάτω. Τροχός λοιπόν και το αποτέλεσμα άρτιο. Εντάξει έκανε και κάτι πατέντες ο μάστορας που τα έκοψε και πρόβλημα δεν αντιμετώπισα μέχρι που το έδωσα.

    • theolvs

      Επιστήμονας

    • Spider

      Ο μάστορας, ναι όντως!!!!!

    • theolvs

      Ειρωνικά το είπα.

    • Spider

      Κατάλαβα την ειρωνία σου.
      Άμα δεν γνωρίζεις τί έκανε ο άλλος, γιατί το έκανε και κυρίως πως το έκανε, καλό θα ήταν να κρατήσεις την ειρωνία για τον εαυτό σου…

    • theolvs

      Όποιος κάνει παρέμβαση τέτοιου είδους με τροχό καταλαβαίνω για τι μαστοράτζα πρόκειται

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Τι ωραιες και συναμα ανεμελες εποχες!
      Θυμαμαι με apex,blistein και 15 αρες oz turismo πηγαινες αποκλειστηκα διθεσιος,κατα αυστηρα αναγκη και μονο, τριτος εμπαινε στο κεντρο του πισω καθισματος,και με το οριο τα 70 kg ,ειδαλως,οι πισω τροχοι βρισκαν στους θολους ,ακομα και παταγες κερμα των εκατο.
      Σημαντικο πλην ασχετο, τι ηχο που ειχε αυτο το πραμα!
      .